probeer AA isotoon eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
absoluut zonder enige twijfel het goorste drankje dat ik tot nu toe gedronken heb. Deze troep zou door de overheid van de markt af gehaald moeten worden. brrr *krijg nog rillingen als ik er aan terug denk*
durf ik dat?quote:
Inderdaad. Ik heb hem ook maar 1 keer gedronken. In kantines is dat wel ontzettend populair op de een of andere manierquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:59 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Niet lekker [afbeelding]
Dan heb je nog nooit RIver cola gehad (die rotzooi van de Aldi)quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
absoluut zonder enige twijfel het goorste drankje dat ik tot nu toe gedronken heb. Deze troep zou door de overheid van de markt af gehaald moeten worden. brrr *krijg nog rillingen als ik er aan terug denk*
ik kreeg het destijds gratis vanwege een reclamecampagne van liptonquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:23 schreef Flurry het volgende:
hmmm ik wordt nu wel nieuwsgierig... straks maar even halen
Ik kreeg het laatst bij Albert Hein gratis bij 2 flessen gewone Liptonice. Ze moesten van deze af denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik kreeg het destijds gratis vanwege een reclamecampagne van lipton
geloof me, het is het geld niet waard.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |