abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41421739

Historie:
Veel doorgewinterde gamers zullen zich de oude Test Drive reeks nog wel herinneren op hun eerste pc'tje, toen nog te spelen in de mooie CGA kleuren. Van deze reeks was deel 3 toch wel de meest spectaculairste. Je had namelijk een bergachtig landschap vol wegen en weggetjes tot je beschikking waarin je je tegenliggers en politie moest ontwijken. Opvallend was in dit derde deel dat je je lichten en ruitenwissers kon gebruiken als dit nodig was. Helaas was dit ook het laatste deel wat bij de meeste gamers is blijven hangen. Na dit derde deel kwamen er een aantal Test Drive titels uit die niet echt hoge ogen gooide bij de liefhebbers van de Test Drive reeks. Gelukkig, voor de 360 bezitters, wilt Atari hier verandering in brengen met het aankomende Test Drive Unlimited.

Ouderwets wordt weer Nieuwerwets:
Atari wil met Test Drive Unlimited de Test Drive serie weer terug brengen naar zijn roots. In het nieuwste deel van de Test Drive serie zal je als speler weer beschikking krijgen over een groot gebied.. Heel het spel speelt zich namelijk af op Big Island, Hawaï. Men heeft het eiland op basis van satellietdata tot in het kleinste detail nagebouwd. Alle wegen, verkeersborden, steden en heuvels zijn zorgvuldig overgezet. Het gebied is gigantisch, met maar liefst duizend kilometer aan wegen en zo’n drieduizend knooppunten. In dit enorme gebied zullen, zoals je kan verwachten, alle races plaatsvinden. Het leukste voor de Xbox Live Gold bezitters is dat de multiplayer mogelijkheden hoofdonderdeel zijn van de game. Alle online gamers racen of spelen op het zelfde eiland. Via een ingenieus systeem zorgt het spel ervoor dat alleen de acht spelers die zich het dichtst in je buurt bevinden, fysiek in jouw wereld aanwezig zijn. Hierdoor zijn er grote servers niet meer nodig en hoeven er dus geen aparte bijdragen worden gevraagd aan de gamers. Rij je dus van de eerste acht spelers weg, krijg je automatisch contact met de volgende dichtstbijzijnde spelers.

Uitdagen:
Natuurlijk zal er online ook tegen elkaar kunnen worden geracet. Ook hier heeft men een leuke oplossing voor bedacht. Kom je onderweg een andere gamer tegen kan je door middel van toeteren en seinen de andere bestuurder uitnodigen voor een race. Mocht deze gamer je uitdaging accepteren dan zal je een locatie uit kunnen kiezen waar je naartoe zal moeten scheuren. Het punt waar je start is het punt waar je je tegenstander hebt uitgedaagd. Door deze mogelijkheid om je eindlocatie te kunnen kiezen kunnen races kilometers lang worden, maar zal je ook de mogelijk hebben voor kortere dragraces. Naast deze twee mogelijkheden zijn er nog tal van andere races te organiseren. Zo zal er de mogelijkheid zijn Checkpoint races te organiseren waarbij je zelf de race uit kan stippelen, doeltijden kan instellen, randvoorwaarden stellen aan de te gebruiken bolide en zelfs beloningen uitloven voor mensen die je uitdaging aan gaan. Door deze mogelijkheden zullen bijna alle races anders zijn, waardoor de levensduur van deze game aanzienlijk langer word.

Clubhuizen:
Zoals hier boven word verteld zal Test Drive Unlimited vooral draaien om de multiplayer mogelijkheden en dat merk je niet alleen aan de races die je online kan spelen. Met Test Drive Unlimited zal je namelijk je eigen Raceclub kunnen straten of eventueel je aansluiten bij een bestaande club. Elke club zal beschikken over een eigen clubhuis waar leden elkaar kunnen ontmoeten. Hiervoor zal je je eigen personage tot in het kleinste detail aan kunnen passen, waardoor geen een persoon op een ander lijkt. Ook bij de clubs kunnen er voorwaarden worden gesteld aan de leden, deze voorwaarden worden meestal opgesteld door de eigenaren van de club. Voor sommige clubs zijn bijvoorbeeld maar één type auto toegankelijk, terwijl je voor andere eerst een uitdaging moet voltooien. De clubleider moet meestal toestemming geven voor het toetreden van een nieuw lid.

In Test Drive Unlimited is er ook de mogelijkheid om voorwerpen en auto's te kopen en te verkopen. Sommige voorwerpen worden voor virtueel geld verkocht, maar er zijn ook plannen om een handeltje met echt geld op te zetten. Zo worden er soms limited editions van bepaalde auto’s ontwikkeld, die maar tijdelijk (voor echt geld, waarschijnlijk Xbox Live Points) te koop zullen zijn. Wil je later zo’n auto bemachtigen, dan zul je diep in de buidel moeten tasten om die van een medegamer over te kopen.

Offline:
Ook als je geen Xbox Live bezitter bent zal de game je het nodige bieden. Natuurlijk zal je het volledige eiland tot je beschikking hebben met de mogelijkheid om ruim 200 races te rijden. Natuurlijk zal je de nodige verkeersgebruikers tegen komen die voor spectaculaire crashes kunnen zorgen. Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruikt, maar dit laat niet weg dat er genoeg spektakel op je beeld verschijnt. Tevens zal je beschikken over een huis alwaar je je bolides kan parkeren. Auto's kan je kopen bij de verschillende autodealers die zich bevinden op het eiland. Hierdoor kan je plaats nemen achter het stuur van de meest prachtige bolides. Men heeft een indrukwekkend wagenpark samengesteld met auto’s van verschillende fabrikanten, waaronder Lamborghini, Saleen, Jaguar, Aston Martin en Mercedes. Ook motoren, van onder andere Ducati, staan op het lijstje.

Verwachting:
Zoals je hier kan lezen zal Test Drive Unlimited genoeg te bieden hebben. Zo zal de game de eerste Massive Multiplayer Online Racer worden in de geschiedenis van de race games en zal het waarschijnlijk genoeg te bieden hebben aan de race-fan's. Ook de online mogelijkheden zijn niet misselijk en mede hierdoor kijken wij bij Xboxgaming.nl erg uit naar Test Drive Unlimited.

bron: Xboxgaming.nl
--------------------------------------------------------------------------------

ben ik de enige die niet op dit spel kan wachten, dit wordt toch denk het race spel van 2006. eigenlijk wacht ik al jaren op een mulitplayer spel als dit...
pi_41421887
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef Daniel-1992 het volgende:
ff een klein vraagje

is er in test drive unlimited ook weers veranderingen zoals regen ???
ik zou het niet weten, ik heb wel veel screens gezien met slecht weer (zie laatste pic OP) maar geen regen, maar op hawaii zal het nou ook niet zo heel erg veel regenen...
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:47:28 #3
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41421938
quote:
Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruik

verder lijkt het mij een geniaal spel.
niets
pi_41422058
Hmm, Test drive, het eerst spel dat ik ooit speelde...
In 1990 kwam mn vader thuis met een 2e hands IBM 80286, en daar stond Test drive op.. ik was 3jaar, en meteen helemaal verslaafd..
Test drive 2 was ook nog wel leuk, maar daarna werd het echt minder
Test drive 6 is gewoon lelijk en slecht tegelijkertijd...
Hopelijk is deze weer geweldig
pi_41422102
Wanneer uit voor de PC?
pi_41422885
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, ik heb wel veel screens gezien met slecht weer (zie laatste pic OP) maar geen regen, maar op hawaii zal het nou ook niet zo heel erg veel regenen...
"The Waialua River is one of five navigable river in Hawaii. It drains off Waialeale Mountain, which averages 488 inches of rain per year and is considered the wettest spot on earth."

Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:20:54 #7
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41428815
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

"The Waialua River is one of five navigable river in Hawaii. It drains off Waialeale Mountain, which averages 488 inches of rain per year and is considered the wettest spot on earth."

geweldig
niets
pi_41429618
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

het spel speelt zich af op Oahu, daar doelde ik dus ook op. Niet op Kauai, een ander eiland van Hawaii.
en om er ook maar een feitje bij te pakken van die site.
"The island of Oahu draws more visitors than any other to Hawaii." Dat komt dus echt niet doordat het de natste plek ter wereld is
  Redactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 18:55:57 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41429760

.....Kennedy
  Eindredactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 18:58:01 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41429820
ik ga hem wel halen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41431563
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik zal zoiets willen dat je ruitenwissers kan gebruiken enz
  Redactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 20:08:10 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41431606
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

ik zal zoiets willen dat je ruitenwissers kan gebruiken enz
Kan je ook.
.....Kennedy
pi_41440529
wanneer komt ie uit voor de PC?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_41447924
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
wanneer komt ie uit voor de PC?
5 oktober samen met de ps2 en psp
pi_41448178
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan je ook.
kan je dat zelf doen of gaat dat automatisch ??
pi_41448919
Wow komt TDU al zo snel uit. Ik dacht dat het nog even duurde .
pi_41453638
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wow komt TDU al zo snel uit. Ik dacht dat het nog even duurde .
eind september pas hoor
pi_41453816
eind september, ik dacht 9 september al... of is het alweer uitgesteld?

edit: net even op bol.com gechecked, daar staat dat die de 8e al uitkomt.
pi_41453980
eindelijk komt hij eerder

bij dixons is hij al te koop maar alles is uitverkocht zag ik

maar ben blij dat jullie het zeggen dan kan ik hem alvast reseveren
pi_41454094
lijkt me sterk dat hij al verkocht wordt. helaas gaat het voor mij nog even duren voordat ik hem kan kopen. ivm met beginnen studie lijkt het me niet verstandig om nu een 360 + test drive en dan Saints Row te kopen...
pi_41454302
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef CittaR het volgende:
lijkt me sterk dat hij al verkocht wordt. helaas gaat het voor mij nog even duren voordat ik hem kan kopen. ivm met beginnen studie lijkt het me niet verstandig om nu een 360 + test drive en dan Saints Row te kopen...
kijk maar :

http://www.dixons.nl/De_o(...)SW05745/default.aspx
pi_41454803
vreemd dat die al uitverkocht is. gister had ik hem ook nie tzien staan in de dixons in Leiden...
pi_41455501
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef CittaR het volgende:
vreemd dat die al uitverkocht is. gister had ik hem ook nie tzien staan in de dixons in Leiden...
ja

maar ik moet toch nog wachten moet het geld nog bij elkaar zien te krijgen
pi_41456085
Oh fun.
pi_41456728
ik heb geluk

ik heb nog kortingsbonnen voor bol.com

heb hem net gereseveert voor 42,99
pi_41457555
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef CittaR het volgende:
Het spel is nog niet te koop, hij lult.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41457853
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:54 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Het spel is nog niet te koop, hij lult.
kijk zelf dan
pi_41457989
Ik denk dat ze dat op die site verkeerd hebben gedaan.
pi_41458418
dat zou kunnen maar ik zeg ook alleen wat er op die site staat
pi_41549107
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb geluk

ik heb nog kortingsbonnen voor bol.com

heb hem net gereseveert voor 42,99
Ik heb hem inmiddels ook gereserveerd bij Bol.com!
Ik heb er echt onwijs veel zin in!
  donderdag 7 september 2006 @ 11:31:57 #31
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41578263
Dimension Plus heeft hem al binnen. Vanmiddag maar eens halen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_41585908
heb een bevestiging gekregen van bol.com

en hij komt morgen binnen dus ik weet zeker wel wat ik van het weekend ga doen
pi_41586044
hoe zit het nou met de release voor pc?
ik hoor hier tegenstrijdige berichten over.
is het nou ook in september of komt die pas in november?
pi_41586580
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef rudedeltadude het volgende:
hoe zit het nou met de release voor pc?
ik hoor hier tegenstrijdige berichten over.
is het nou ook in september of komt die pas in november?
Releasedatum: november 2006

http://www.insidegamer.nl/pc/testdriveunlimited
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 16:08:06 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41586698
ik heb heb, welliswaar de revieuw versie
pi_41586922
ik binnenkort ook.
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 16:16:35 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41587006
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
ik binnenkort ook.
nouja, die van mij zou binnen moeten zijn, maar dan moet ik hem wel ophalen
pi_41587672
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nouja, die van mij zou binnen moeten zijn, maar dan moet ik hem wel ophalen
Wordt altijd opgestuurd naar mij, Den Haag beetje ver weg om heen en weer te gaan eigenlijk. Duurt vaak wel dag of twee. Das wel jammer. Ook zijn Dead Rising en Saints Row ergens blijven plakken, heb ze nog steeds niet. Of iemand anders heeft em - kan ook...
pi_41610100
Ik hoop maar dat Bol.com een beetje opschiet! .
Ach nu heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om Saints Row 100% te completen!
pi_41614404
ik ben erg benieuwd hoe het spel zal zijn.
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:05:36 #41
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41617636
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik hoop maar dat Bol.com een beetje opschiet! .
Ach nu heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om Saints Row 100% te completen!
en ik op mijn kamer op te ruimen
niets
pi_41617879
ik hoop ook dat hij zo snel mogelijk binnen komt zit nu al naar het spel te verlangen
pi_41618350
Spel is al 2 dagen te koop bij Dimension Plus, kep al mensen gehoord ie um hebben, dus...
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41618705
heeft iemand hem hier al ????
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:05:33 #45
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41619658
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef Daniel-1992 het volgende:
heeft iemand hem hier al ????
Gister al.
pi_41623481
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Gister al.
en ... bevalt hij een beetje ???
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:41:49 #47
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41628176
Ik heb gister maar een uur of 2 kunnen spelen maar hij viel me niet tegen. Het eiland is nog groter dan ik had verwacht en het zal lang duren voordat je alles hebt gezien. Dat kan je trouwens ook zien op de map wanneer je ergens nog niet geweest bent.

Verder kreeg ik een beetje het gevoel dat ik bij Midtown Madness 3 ook had. Maar dat is niet zo vreemd lijkt me.

Ook veel leuke extraatjes. Zo kwam ik er op het einde er pas achter dat de radio het ook deed.

Bij Dimension Plus was de game inmiddels uitverkocht. Ik had de laatste.

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Verve op 08-09-2006 20:46:54 ]
pi_41641835
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister maar een uur of 2 kunnen spelen maar hij viel me niet tegen. Het eiland is nog groter dan ik had verwacht en het zal lang duren voordat je alles hebt gezien. Dat kan je trouwens ook zien op de map wanneer je ergens nog niet geweest bent.

Verder kreeg ik een beetje het gevoel dat ik bij Midtown Madness 3 ook had. Maar dat is niet zo vreemd lijkt me.

Ook veel leuke extraatjes. Zo kwam ik er op het einde er pas achter dat de radio het ook deed.

Bij Dimension Plus was de game inmiddels uitverkocht. Ik had de laatste.
marsselaar ik zit nog steeds op die van bol.com te wachten en 1 ding doe ik nooit meer. iets bestellen want het is vervelent dat je steeds maar moet wachten en elke keer naar de briefenbus te lopen (7 trappen) dus voortaan koop ik hem wel in de winkel dan maar overal vragen of hij nog te koop is
pi_41643011
Hij is veel beter dan ik had verwacht. Ernstig mooie graphics, goede motorgeluiden en het feit dat je altijd in multiplayermode zit is erg cool. Jammer alleen dat je niet meteen een motor mag kopen; je moet eerst alle cardealers gevonden hebben. (Dat betekent een rit om het hele eiland heen, en dat duurt best wel lang).

Hij stuurt trouwens beter dan in de 2e demo. Vreemd, want na de 2e demo wilde ik hem niet meer kopen. Breng dan geen demo uit vlak voor release als je zoiets vitaals nog dik gaat tweaken...
Big dick.
pi_41644851
Tvp, koop hem denk ik ook wel.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  Eindredactie Games zaterdag 9 september 2006 @ 15:54:15 #51
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41649159
heeft het spel wel acrhievements?
pi_41649630
De review cijfers van ign en gamespot vallen me tegen. Hoewel ik de twee demo's ook niet geweldig vond. Op de een of andere manier heb ik toch een beetje een net niet gevoel bij TDU.

Ik weet nog niet of ik hem ga kopen .
pi_41651096
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
heeft het spel wel acrhievements?
46 stuks heb ik gezien
pi_41651308
en iemand al een mooie auto gewonnen/gekocht?
pi_41651443
Superspel
pi_41651465
heb je hem gekocht? vertel er wat meer over...
pi_41651588
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:35 schreef CittaR het volgende:
heb je hem gekocht? vertel er wat meer over...
Als je van racen houdt,Xbox live gebruiker bent en geld over hebt, moet je TDU gewoon kopen. Het ziet er goed uit, klinkt goed, racet goed en het hele concept van MOOR is prima uitgewerkt. Ik ben er wel even zoet mee in ieder geval
Big dick.
pi_41651658
Ik heb hem gekocht ja .

Aan het begin kies je je character . Een dame of een heer . Dan huur je een auto van Chevrolet tot Mercedes Benz . Vervolgens ga je naar de makelaar , je koopt een huis met garage natuurlijk en dan ga je je eigen auto kopen . Daarna kan het spel beginnen en kun je rondrijden en races doen.

Erg tof spel het enige rare vind ik dat je eerst langs alle autogarages moet gaan en daarna kan je pas een motor kopen.

Verder kan je natuurlijk Singleplayer racen , waarvan ik 1 onderdeel erg tof vindt .
In dat onderdeel moet je een dikke auto rijden ( bijvoorbeeld een Shelby Cobra Cup ) en dan een stuk rijden en niet beschadigen hoe minder beschadigingen hoe meer geld je krijgt aan het begin een ton en als je hem perfect rijdt dus geen beschadigingen krijg je een bonus.

Je kunt ook top-modellen ergens heen rijden waardoor je bonnen krijgt om kleren aan te schaffen.

Het eiland is enorm groot , en zeker met live . Je ziet gewoon de mensen die ook over het eiland rijden op je map .
Volgens sommige rijdt het spel klote ofzo door de demo . Ik zelf vindt hem super rijden , zelfs beter dan PGR

En natuurlijk zijn de graphics enorm mooi , en de autogeluiden helemaal super
pi_41651832
ik heb nog xbox live (van mijn oude xbox), ik hou van racen en heb geld over (voor een 360 dus).
het probleem is dat ik geen tijd heb ivm met mijn studie. eigenlijk heb ik wel tijd over maar ik ben zeer slecht in gamen met mate.
pi_41652462
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb hem gekocht ja .

Aan het begin kies je je character . Een dame of een heer . Dan huur je een auto van Chevrolet tot Mercedes Benz . Vervolgens ga je naar de makelaar , je koopt een huis met garage natuurlijk en dan ga je je eigen auto kopen . Daarna kan het spel beginnen en kun je rondrijden en races doen.

Erg tof spel het enige rare vind ik dat je eerst langs alle autogarages moet gaan en daarna kan je pas een motor kopen.

Verder kan je natuurlijk Singleplayer racen , waarvan ik 1 onderdeel erg tof vindt .
In dat onderdeel moet je een dikke auto rijden ( bijvoorbeeld een Shelby Cobra Cup ) en dan een stuk rijden en niet beschadigen hoe minder beschadigingen hoe meer geld je krijgt aan het begin een ton en als je hem perfect rijdt dus geen beschadigingen krijg je een bonus.

Je kunt ook top-modellen ergens heen rijden waardoor je bonnen krijgt om kleren aan te schaffen.

Het eiland is enorm groot , en zeker met live . Je ziet gewoon de mensen die ook over het eiland rijden op je map .
Volgens sommige rijdt het spel klote ofzo door de demo . Ik zelf vindt hem super rijden , zelfs beter dan PGR

En natuurlijk zijn de graphics enorm mooi , en de autogeluiden helemaal super
ik krijg nu nog meer zin om te spelen

maar weet iemand of bol.com ook op zondag levert ???

ik heb hem namelijk gereseveert en ik weet niet of dat ook met werkdagen enz werkt
pi_41652478
Bol gaat gewoon via de post dus maandag ofzo .
pi_41652832
dat is het nou juist bij ons is dat niet elke week het zelfde soms krijgen we maandag post soms al op zondag
pi_41654281
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Scriptkiddie het volgende:
Bol.com is laat deze keer .....
waarneer heb je hem besteld ?
pi_41680603
Ziet er zeer goed uit
pi_41682015
nog last van lag online?
pi_41682188
9 van de 10 keer geen verbinding dus ja weinig online mogelijkheid nu .
pi_41684782
dat is vreemd, en koopt iedereen eigenlijk dezelfde huizen of kan iedereen een eigen huis kopen?
pi_41686798
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef CittaR het volgende:
dat is vreemd, en koopt iedereen eigenlijk dezelfde huizen of kan iedereen een eigen huis kopen?
Je kunt naar de makelaar .. hoe meer je geld je hebt des te mooier huis en meer garageplekken
pi_41687978
ja dat snap ik, maar omdat het online afspeelt zijn er dan heel veel huizen zodat iedereen online zijn eigen huis heeft en dus ook buren bijv. of is het zo dat er meer mensen hetzelfde huis hebben.
pi_41688167
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef CittaR het volgende:
ja dat snap ik, maar omdat het online afspeelt zijn er dan heel veel huizen zodat iedereen online zijn eigen huis heeft en dus ook buren bijv. of is het zo dat er meer mensen hetzelfde huis hebben.
Huizen van andere gamers zie je niet , tenminste als je online komt
  zondag 10 september 2006 @ 22:43:57 #72
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41691208
En het zijn ook vaak dezelfde huizen die je kan kopen, alleen op verschillende plaatsten...
pi_41698977
Ik koop hem ook denk.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41699170
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:48 schreef Badabingea het volgende:
Ik koop hem ook denk.
Ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik heb erg veel lol gehad aan de demo, dat wel.
  maandag 11 september 2006 @ 10:35:05 #75
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_41699858
Heb hem ook thuis liggen en het is echt een gewelding spel

Van de ene naar de andere kant van het eiland is ongeveer 73km rijden besturing is ook stukken beter dan in de demo's vind ik.

Ook heel vet dat je Live gebruikers bij jou in de buurt rond ziet rijden en uit kan dagen.

Dus.... weet je niet wat je voor je verjaardag wil, dit is zeker een aanrader
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_41704327
Heb m geleend van een maat van me die net op vakantie is!! Erg vet spel. Ik was verkeerd begonnen.

Had al snel een Fort GT en een Nissan 350Z N-tune gekocht en een ander huis, toen zat ik vast. Ben opnieuw begonnen met een Audi A3. Heel vet spel, maar ik blijf erbij. Full-price komt ie er bij mij niet in. Hoe vet ie ook is.

Vanavond verder gamen, kep tot Vrijdag.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_41706388
Is er al een demotje van dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41706471
Hopelijk heb ik vanavond eindelijk Live eens aan de gang en kan ik ook online komen racen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41706623
Waar kan je de demo downloaden
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 11 september 2006 @ 14:50:56 #80
48487 Martijn85
pi_41706747
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan je de demo downloaden
Voor de XBOX360 staat ie op marketplace, voor de PC is er nog geen demo voor zo ver ik weet
  maandag 11 september 2006 @ 15:04:28 #81
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_41707185
Na veel twijfel toch maar gekocht aangezien ik de besturing in de demo niet zo lekker vond. Nu is daar echt een hoop aan veranderd volgens mij want het speelt nu echt stukken beter.

Snel verder
pi_41708954
heeft iemand al iets geprobeert met het stuurtje van de xbox 360 bij deze game ???
pi_41709092
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef Daniel-1992 het volgende:
heeft iemand al iets geprobeert met het stuurtje van de xbox 360 bij deze game ???
Geen wheel support in deze game volgens mij. (Laat gvd ondersteuning komen voor de Logitech DFP, dat ding staat hier stof te happen).
pi_41709351
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Geen wheel support in deze game volgens mij. (Laat gvd ondersteuning komen voor de Logitech DFP, dat ding staat hier stof te happen).
raar dat hoort toch standaart te zijn bij de nieuwe racegames van xbox 360
pi_41709908
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

raar dat hoort toch standaart te zijn bij de nieuwe racegames van xbox 360
Spel was al in ontwikkeling voordat de 360 uitkwam. Het stuurtje kwam nog eens 7 maanden later, vandaar.
pi_41710208
maar als hij 8 september uitkomt dan hebben ze ruim 3 kwart jaar gehad om iets te veranderen zodat je wel het stuurtje aan kan sluiten
  maandag 11 september 2006 @ 16:52:00 #87
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41710533
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
maar als hij 8 september uitkomt dan hebben ze ruim 3 kwart jaar gehad om iets te veranderen zodat je wel het stuurtje aan kan sluiten
Dan was het 8 december geworden. En dat had ik, als vertegenwoordiger van Xbox360-bezitters zonder stuurtje, weer niet leuk gevonden...
pi_41712883
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ondersteuning of niet, jij koopt em toch niet.. Principes
Big dick.
pi_41714476
ik heb heb helaas woensdag pas

heb hem Helaas bij bol.com besteld
pi_41723321
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ondersteuning of niet, jij koopt em toch niet.. Principes
En jij bent? Niet iemand om mij met een smiley te zeggen dat ik geen inbreng heb in ieder geval.

Heb het spel hier liggen, niet gekocht en niet gedownload. Ergo mag ik ervan zeggen wat ik beter, dan wel geïntegreerd wil zien. Nu jij weer!
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:11:18 #91
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41725452
Volgende week 2 gratis auto's te downloaden. De Audi RS4 Quattro en de Nissan Skyline GT-R34.
pi_41725565
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Full-price komt ie er bij mij niet in. Hoe vet ie ook is.
Dat principe bedoel ik
Big dick.
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:29:56 #93
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41728511
Tvp.
Cool spel.
Zit nu ergens op de 45%.
Leuke auto's en leuke opdrachten.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_41730711
Is het iemand al opgevallen dat als je de Blur uitzet het spel gewoon 10 keer mooier is ?
pi_41730864
yay, toch maar tdu besteld, als het goed is morgen in huis..

ben nog een beetje aan het twijfelen of het spel echt zo leuk is.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:50:00 #96
48487 Martijn85
pi_41730866
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat als je de Blur uitzet het spel gewoon 10 keer mooier is ?
Heej, dat ga ik thuis eens proberen
pi_41734188
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:15 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat principe bedoel ik
Ik ga niet akkoord met 20 euro meer dan de Yanks, voor exact dezelfde titel. Is dat zo raar? Leg uit, alsjeblieft! Kom op!
pi_41734271
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
De shake-cam is ook cool gedaan. Options -> visual.

Ga je over het gras, dan trilt de camera. Trek je met piepende banden op, dan trilt de camera heel realistisch. Erg cool, draagt veel bij aan het hele pakket.
pi_41734733
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ik ga niet akkoord met 20 euro meer dan de Yanks, voor exact dezelfde titel. Is dat zo raar? Leg uit, alsjeblieft! Kom op!
Het is niet aan mij om te zeggen of dat raar is, maar principe technisch gezien betekent het wel dat jij niks koopt wat in Amerika goedkoper is dan in Nederland.

Dan heb je zeker ook geen auto? Nikes? Geen iPod ook?

In China kosten spellen gemiddeld 7 euro, nieuw in de winkel. Betekent dat dan ook dat jij sowieso geen spellen meer koopt omdat die rijstvreters veel minder ervoor betalen?

Het gaat erom of jij een spel ¤ 60,- waard vind. In het geval van TDU moet ik zeggen dat ik me zeker niet bekocht voel
Big dick.
pi_41734817
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het is niet aan mij om te zeggen of dat raar is, maar principe technisch gezien betekent het wel dat jij niks koopt wat in Amerika goedkoper is dan in Nederland.

Dan heb je zeker ook geen auto? Nikes? Geen iPod ook?

In China kosten spellen gemiddeld 7 euro, nieuw in de winkel. Betekent dat dan ook dat jij sowieso geen spellen meer koopt omdat die rijstvreters veel minder ervoor betalen?

Het gaat erom of jij een spel ¤ 60,- waard vind. In het geval van TDU moet ik zeggen dat ik me zeker niet bekocht voel
Het gaat erom dat Atari zelf met veel bombarie aankondigde dat de game 40 euro zou gaan kosten. Vervolgens trekken ze hun drol terug en de USA mag zich weer gelukkig prijzen, daar gaat het om. Ze konden het doen, maar ze wilden het niet. Dan wil ik de game niet kopen.

Dus: Tip voor jou, weet waar je over praat voordat je je vingers op de toetsen zet, ok?
You just got served.
pi_41735168
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:33 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Atari zelf met veel bombarie aankondigde dat de game 40 euro zou gaan kosten. Vervolgens trekken ze hun drol terug en de USA mag zich weer gelukkig prijzen, daar gaat het om. Ze konden het doen, maar ze wilden het niet. Dan wil ik de game niet kopen.

Dus: Tip voor jou, weet waar je over praat voordat je je vingers op de toetsen zet, ok?
You just got served.
40 Dollar inderdaad, er is nooit sprake van geweest dat het spel in Europa ¤ 40 zou gaan kosten.. Mij gaat het erom dat het een vreselijk goed spel is wat de 60 euro zeker waard is. Principes

Hey, nu zijn we weer terug bij het begin
Big dick.
pi_41748164
heb hem ook sinds vandaag ik ik vind hem zeker wel 60 euri waard dit spel ziet er nog mooier uit dan pgr 3
maar 1 ding is wel jammer als je iemand aanrijd krijg je zelf geen schade
maar voor de rest een top game!

ps: weet iemand hoe je ruitenwissers aan zet ??

heb een paar dagen geleden op dit forum gevraagt of het kan maar heb niet gevonden hoe
  dinsdag 12 september 2006 @ 20:47:27 #103
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41748415
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:40 schreef Daniel-1992 het volgende:
Dat zou niet best zijn. Heb je net een mooie dure Ferrari gekocht, rijdt de 1e de beste malloot je Ferarri online aan gort.
pi_41748563
dat is wel waar ja
pi_41752670

Zo leuk om gewoon iemand te gaan achtervolgen...net iemand ruim 100km met gemiddelt 250 km/h achtervolgt
Xbox Live: Anormius
pi_41752918
Launchpack is uit! Nissan Skyline GTR R34 en de Audi RS4 Quattro zijn te downloaden. Je moet ze vervolgens wel kopen bij de dealerships.

Skyline: 50.000
Audi: 80.000
pi_41752962
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

40 Dollar inderdaad, er is nooit sprake van geweest dat het spel in Europa ¤ 40 zou gaan kosten.. Mij gaat het erom dat het een vreselijk goed spel is wat de 60 euro zeker waard is. Principes

Hey, nu zijn we weer terug bij het begin
Het was wereldwijd aangekondigd. Know your facts. Pas 1-2 weken later werd bekend dat ie alleen in de US voor een budgetprijs zou worden verkocht.

Dat ie 60 euro waard is ben ik absoluut 101% met je eens. Laat ik het zo formuleren:

Voor de US is het spel 40 dollar, omdat daar volgens Atari een grotere afzet is. Begrijpelijk.

Nu komt hetgeen wat mij dwars zit en mij weerhoudt deze game te kopen:

Als ze een grotere afzet in Europa willen, werken dit soort praktijken juist averechts. Die Yanks kopen toch alles wat ze willen.

Laat dan als developer zien dat je een groter (buiten amerika) gebied wil aanspreken door juist in de minder verkopende regio's de prijs te laten zakken en mensen over de streep te trekken.

Maar nee, Atari doet het andersom.... Dat snap ik niet en accepteer ik niet. Vandaar mijn beslissing. Hopelijk snap je het nu. (Je hoeft het niet met me eens te zijn.)

[ Bericht 19% gewijzigd door Robhimself.2 op 12-09-2006 22:50:31 ]
pi_41754699
quote:
heb hem ook sinds vandaag ik ik vind hem zeker wel 60 euri waard dit spel ziet er nog mooier uit dan pgr 3
maar voor de rest een top game!

heb een paar dagen geleden op dit forum gevraagt of het kan maar heb niet gevonden hoe
Dat kan gewoonweg niet. Helaasch
  woensdag 13 september 2006 @ 08:11:38 #109
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41760462
quote:

Heb jij regen op het eiland.
Hier schijnt gewoon de zon.
Halo Stats
360 Blog
pi_41760944
Gisterenavond kreeg ik en Dead Rising binnnen én Test Drive Unlimited. Ik heb mijn avond dus in 2 stukken gedeeld om van beide games een indruk te krijgen. Lang heb ik op TDU zitten wachten en ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het een topspel zou worden en gelukkig worden mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt!

Ik heb een paar challenges gedaan en vooral veel gecruisd. Ik vind het hele gedoe om het racen heen zoals huizen kopen, kleding kopen, etc. een leuke toevoeging zodat je ook aandacht aan iets anders kunt besteden als je het racen even zat bent. De map is echt enorm en er zijn zat wegen om te verkennen.

De wagens waar ik in gereden heb besturen goed al klopt het wel wat de PU zei dat de wagens soms aanvoelen alsof je zo de controle erover kunt verliezen. Dit had ik met mijn Audi TT heel erg, maar de Ferrari die ik met een missie heel terug moest brengen had dit niet, dus het zal wel auto gebonden zijn.

Verder heb ik nog teveel om te ontdekken en hij valt absoluut niet tegen tot zover! Toen ik de game voor het eerst opstartte begon mijn 360 over een update van Xbox Live. Is dit die eerste nieuwe update al die Atari zou maken om de bugs eruit te halen? Ook kan ik de 2 “gratis” auto’s niet vinden op Market Place wat afgelopen week gemeld werd op gamers.nl
pi_41762059
Ik kon die 2 auto’s gisteravond dus wel ineens vinden en haalde gelijk maar als 2e auto die Skyline GTR34 en gooide er gelijk zo’n rank 3 tuning-kitje op.

Was nog geen minuut onderweg en kreeg al 2 messages van mensen die vroegen hoe ik aan die Skyline kwam

Zag later na 1 of andere korte challenge ook nog eens dat ik 37e van de wereld was daar, en beste Nederlander, dat moet vast een niet-populaire challenge zijn, want goed ben ik echt (nog) niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door PBateman1978 op 13-09-2006 09:46:38 ]
pi_41762258
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:Was nog geen minuut onderweg en kreeg al 2 messages van mensen die vroegen hoe ik aan die Skyline kwam
Ik kreeg gisteren ook verschillende “messages” ingame, maar hoe open ik deze en hoe verstuur ik die zelf?
pi_41762594
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:49 schreef Scriptkiddie het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren ook verschillende “messages” ingame, maar hoe open ik deze en hoe verstuur ik die zelf?
Die xbox knop op je controller even indrukken en dan kom je in een xbox live menu van je profile waar je messages kunt lezen en versturen.
  woensdag 13 september 2006 @ 10:14:02 #114
48487 Martijn85
pi_41762814
Dat wordt vanavond even auto's downloaden en lekker spelen

Gister geen tijd gehad om te spelen
pi_41763871
Mijn skyline ge-upgrade naar Stage 3. Het blijft een E klasse auto, maar net aan...
  woensdag 13 september 2006 @ 17:40:56 #116
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_41775645
Waar kun je upgraden op de kaart ?? :$
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:45:15 #117
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41775776
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef DaMSWer het volgende:
Waar kun je upgraden op de kaart ?? :$
Kijk ff op de plattegrond.
Het geeft zich aan met een sleutel.
Zijn volgens mij iets van 5 shops.
Zitten allemaal onder in de map, dus je hoeft niet naar boven ervoor.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 13 september 2006 @ 18:01:03 #118
17702 DaMSWer
pi_41776258
Okay bedankt, ga zo nog ff cruisen dan
PoGo uitgespeeld LVL 40
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_41777098
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb jij regen op het eiland.
Hier schijnt gewoon de zon.
nee maar dat zou wel leuk zijn
  woensdag 13 september 2006 @ 20:00:13 #120
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41780205
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

nee maar dat zou wel leuk zijn
Inderdaad. En realistischer. En 'real time' dag en nacht zoals in Metropolis Street Racer op de Dreamcast...
  woensdag 13 september 2006 @ 20:35:10 #121
17702 DaMSWer
pi_41781434
Weer heel stuk gecruist, maar nog geen tune shop voor de nissan gevonden.... naja, morgen maar weer verder toeren. Nu ff tv kijken
PoGo uitgespeeld LVL 40
pi_41781654
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef DaMSWer het volgende:
Weer heel stuk gecruist, maar nog geen tune shop voor de nissan gevonden.... naja, morgen maar weer verder toeren. Nu ff tv kijken
ik ben hem ook al aan het zoeken maar kan hem niet vinden

zometeen maar weer verder zoeken nu eerst leren voor engels en frans
pi_41787278
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

ik ben hem ook al aan het zoeken maar kan hem niet vinden

zometeen maar weer verder zoeken nu eerst leren voor engels en frans
Simpel, zoek de TVR/Lotus dealer op de kaart. Als je daarheen rijdt volgens GPS, kom je er vanzelf langs. Kan niet missen. Je kan er ook Kawasaki's tunen.
  donderdag 14 september 2006 @ 07:38:04 #124
17702 DaMSWer
pi_41791889
Gevonden

PoGo uitgespeeld LVL 40
pi_41791992
hoe kom ik in godsnaam weer bij mijn huis aan........

echt gaaf dat de map is uitgebreid is, alleen krijg ik dan bovenstaande problemen (en ja, ik heb het richtingsgevoel van een kip)
  donderdag 14 september 2006 @ 08:16:55 #126
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41792175
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:55 schreef bluebit het volgende:
hoe kom ik in godsnaam weer bij mijn huis aan........

echt gaaf dat de map is uitgebreid is, alleen krijg ik dan bovenstaande problemen (en ja, ik heb het richtingsgevoel van een kip)
Je kan toch via de kaart naar je huis.
Anders GPS aan zetten.
Vanavond maar weer es verder,
Ligt het nou aan mij dat ik Champion makkelijker vind dan Expert.
Halo Stats
360 Blog
pi_41793705
Ik word aan alle kanten voorbij gereden, en krijg berichten van mensen die ik niet ken met texten als ''newb''
pi_41794157
Gisteravond de race van 67km gedaan

Wat is die irritant met alle politie en fokking veel verkeer op een landweggetje. Door al die blokkades was ik 30 sec te laat

Vanavond nog maar een keer proberen
pi_41794202
haha, 67km? hoeveel tijd heb je daar wel niet voor? 20/30 minuten ofzo?
pi_41794803
22 minuten voor goud (je krijgt er dan ook $100.000 voor), door al die politieblokkades die ik had kwam ik op 22.35 binnen ofzo met een F430 spider. Vanavond maar even rustiger rijden dan moet het wel makkelijk te doen zijn.
pi_41795013
heb je al een motor? want daar redde ik al die time challenges in de demo echt makkelijk mee. maar misschien is 22 minuten op een motor toch een beetje te intensief omdat je nergens tegen aan mag buiken natuurlijk...
pi_41795935
Nee nog niet, ik moet nog steeds langs al die autoshops rijden voordat ik motor kan kopen.

Ben gister wel nog langs een paar geweest dus misschien heb ik ze nu wel allemaal gehad, thuis maar eens even kijken.
pi_41797009
Is er al een demotje?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 14 september 2006 @ 11:59:33 #134
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_41797284
Is de pc versie er al? Of kan ik voorlopig alleen maar kwijlen over al die berichten over de game. Kun je overigens echt met zoveel mensen online als beweert wordt? En is het spel minstens zo mooi als NFSMW? man ik kan echt niet wachten.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_41797391
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:50 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demotje?
er is zelfs al een tweede demo
pi_41797501
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:

[..]

Waar kan je die krijgen dan, Ik kan hem niet vinden
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41797502
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de PC demo bedoelt, die niet komt.
pi_41805074
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:38 schreef DaMSWer het volgende:
Gevonden

[afbeelding]
Told ya. Kep zelf alle shops en dealerships van de onderste helft van de map gevonden, alles blauw.

Just cruisin'
pi_41807558
heb hem ook gevonden meteen nieuwe nissan gekocht en getuned

daarna ook maar die nieuwe audi gekocht en hij bevalt me heel erg
  donderdag 14 september 2006 @ 22:33:40 #140
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41817831
Heb m sinds vanavond en het bevalt GOED . Als eerste opdracht een ferrari weg gebracht van één of andere homo langs de weg, en daar iets van 120k mee verdient, daar een Nissan 350Z van gekocht =). En leuk om achter andere mensen aan te rijden via Live !
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_41818003
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef bojaaper het volgende:
Heb m sinds vanavond en het bevalt GOED . Als eerste opdracht een ferrari weg gebracht van één of andere homo langs de weg, en daar iets van 120k mee verdient, daar een Nissan 350Z van gekocht =). En leuk om achter andere mensen aan te rijden via Live !
Oops, verkeerd gelezen.... Dacht dat je het leuk vond om mensen van achter aan te rijden...

Idd, het is cool om willekeurige mensen te volgen. Tip: Rijd eens door de bergpassen met een auto. Gewoon cruisen, het uitzicht is fantastisch en er zitten gigantisch veel S-bochten en chicanes in.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:40:57 #142
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818104
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ah, je bent een van die kutkoters die online gaming voor anderen verpesten. Chapeau!!

Serieus, wat is er leuk aan om andermans plezier te verpesten puur voor je eigen vermaak? Voel je je daar beter door, of kan je gewoonweg op geen andere manier voldoening krijgen in je leven?

Te triest voor woorden.
Edit : Knip

[ Bericht 18% gewijzigd door bojaaper op 14-09-2006 22:47:46 ]
pi_41818219
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Wat loop je nou te zeiken meteen? Ik rijd er gewoon achteraan om te kijken wat ze gaan doen, en op een gegeven moment daag ik ze uit voor een race. Ik weet niet wat je hieraan verpesten vind hoor maarre..
Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.

Ik had over het woordje "achter" gelezen, dan staat er iets anders......
  donderdag 14 september 2006 @ 22:49:19 #144
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818439
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.

Ik had over het woordje "achter" gelezen, dan staat er iets anders......
Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzo .

Ligt het trouwens aan mij, of word je ruit steeds viezer naarmate je meer rijd?
pi_41818499
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzo .

Ligt het trouwens aan mij, of word je ruit steeds viezer naarmate je meer rijd?
Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".

Er zaten idd vlekken op. Alleen heb je geen ruitenwisser functie.. Dus na een maand moet je je kop uit het raam steken......

Je houdt dus van cruisen, add me aub. Ik kan uren doelloos rondrijden. Stig NL
  donderdag 14 september 2006 @ 22:52:02 #146
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818538
Wel heel tof dat zodra je je raampjes open doet, het geluid ook verandert!

Hoe zit dat trouwens met die foto's, want je hebt wel een foto album, maar je kunt (nog) geen foto's maken?
  donderdag 14 september 2006 @ 22:55:28 #147
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818672
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".

Er zaten idd vlekken op. Alleen heb je geen ruitenwisser functie.. Dus na een maand moet je je kop uit het raam steken......

Je houdt dus van cruisen, add me aub. Ik kan uren doelloos rondrijden. Stig NL
Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?
pi_41818776
Zodra je pro wordt kan het. Er komt ook een upload functie van Atari. Kan je op de site je foto's zien.

Rijd eens een tunnel in met een musclecar met raampjes open, mijn subwoofer kwam een centimeter naar voren.
pi_41818827
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?
Klopt, dat is je gamertag. Ik zal kijken of ik je vanavond kan toevoegen, anders doe ik het van het weekend even.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:59:27 #150
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818857
Lol Ik heb vorige week een nieuwe tv gehaald, dus moet nog ff uitvinden hoe ik mn z5500 op mn xbox aan kan sluiten. Dat zeik geluid uit mn tv is ook niet alles

Ik heb je toegevoegt btw, ik ga nog heel ff rijden en dan slapen
pi_41819595
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:59 schreef bojaaper het volgende:
Lol Ik heb vorige week een nieuwe tv gehaald, dus moet nog ff uitvinden hoe ik mn z5500 op mn xbox aan kan sluiten. Dat zeik geluid uit mn tv is ook niet alles

Ik heb je toegevoegt btw, ik ga nog heel ff rijden en dan slapen
Ik heb een Z5400 . Optische kabel, deze stouw je in je AV kabel van de XBOX. Het stuk wat achter in je 360 steekt, daar zit een optical uitgang op.

V8's klinken dan als een Griekse god die gorgelt met spijkers, heerlijk!

Heb je toevallig een Samsung HDTV? Zo ja, dan klinkt het geluid idd voor geen meter. (kep er ook 1)
pi_41825737
mijn vriendin vindt de game echt geweldig, ik heb gisteren een half uur mogen spelen, de rest van de avond heeft zij een beetje rondgecruised, wat races gedaan, per ongeluk een andere online speler uitgedaagd en nog gewonnen ook. Verder is ze te vaak gecrashed, met name tegen andere online gebruikers.
pi_41825849
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Waar kan je die krijgen dan, Ik kan hem niet vinden
sorry, ik dacht dat je de demo voor de 360 zocht
pi_41825942
Ik ben benieuwd naar de pc versie.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:30:44 #155
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_41826840
Kickuh spel inderdaad. Straks weer weekend gelukkig. Dan kan ik weer los
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:31:11 #156
48487 Martijn85
pi_41826848
Gister avond die race nog maar eens gedaan, was trouwens 69km ipv 67

Maar was nu toch 1.5 minuut sneller en die $ 100.000 is dan toch snel verdiend voor 20 min racen
pi_41827524
Moet m vandaag terug geven aan mn maat. Maar dat doe ik niet. Hij mag Saints Row hebben. Anders schakelt ie de politie maar in. Verslavend kutspel ook...

Fuck it, anders koop ik m gewoon, principes de deur uit. Kep zelden een dwang neurose gehad bij een spel. Test drive moet gewoon gespeeld worden wanneer ik thuis ben.

Eindelijk ben ik weer eens verliefd geworden op een game, iets wat ik voor het laatst bij Alladin op de megadrive had.

Is er een bijeenkomst voor Anonieme Testdrive Addicts?
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:08:18 #158
2964 Armageddon
pi_41827543
Ja bij mij thuis. Den Haag.
pi_41827747
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja bij mij thuis. Den Haag.
Fijn! Zie je vanavond.
pi_41827927
Ik begin me juist steeds meer te irriteren aan dat kut-verkeer.

Weg race-gevoel, heb je eindelijk een Lambo gekocht, kun je er niet hard mee gaan rijden omdat je continu op normale weggebruikers botst, en die wegen zijn ook nogal vervelend met dat op en neer gaan. (en je dus dat verkeer vaak niet eens aan ziet komen)

't zal wel aan mij liggen, maar na een uur of 5 bak ik er nog steeds helemaal niets van.
pi_41828522
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin me juist steeds meer te irriteren aan dat kut-verkeer.

Weg race-gevoel, heb je eindelijk een Lambo gekocht, kun je er niet hard mee gaan rijden omdat je continu op normale weggebruikers botst, en die wegen zijn ook nogal vervelend met dat op en neer gaan. (en je dus dat verkeer vaak niet eens aan ziet komen)

't zal wel aan mij liggen, maar na een uur of 5 bak ik er nog steeds helemaal niets van.
Tip: Rijd niet als een idioot. Het is een nagebouwd eiland, met infrastructuur. Oahu heeft nu eenmaal bochtige wegen en slingerende bergpaden, deal with it. Of doseer je gas. Niet full throttle overal doorheen denderen.

Het is leuker om redelijk rustig te rijden en wanneer je een recht stuk krijgt, het gas erop te gooien. Net als real-life zeg maar.
pi_41828664
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Tip: Rijd niet als een idioot. Het is een nagebouwd eiland, met infrastructuur. Oahu heeft nu eenmaal bochtige wegen en slingerende bergpaden, deal with it. Of doseer je gas. Niet full throttle overal doorheen denderen.

Het is leuker om redelijk rustig te rijden en wanneer je een recht stuk krijgt, het gas erop te gooien. Net als real-life zeg maar.
Mja maar het is toch een race-spel ?

Als ik met verkeer enzo rekening moet houden dan kan ik net zo goed mijn Ford Escort 1.8 TD pakken en de stad ingaan

Nou ja ik moet denk ik gewoon wennen aan de manier van racen in TDU, zal er nog wat meer uurtjes insteken dit weekend, en misschien wen ik er nog aan.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:53:03 #163
2964 Armageddon
pi_41828708
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:17 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Fijn! Zie je vanavond.
Kratje bier erbij.
pi_41828759
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja maar het is toch een race-spel ?

Als ik met verkeer enzo rekening moet houden dan kan ik net zo goed mijn Ford Escort 1.8 TD pakken en de stad ingaan

Nou ja ik moet denk ik gewoon wennen aan de manier van racen in TDU, zal er nog wat meer uurtjes insteken dit weekend, en misschien wen ik er nog aan.
Een tip voor sliden: Niet constant gas houden. Als ie begint te zoeken, gas op, gas los, gas op, gas los. Dan bepaal je zelf hoe hard de achterkant uitbreekt en wanneer je weer grip krijgt. Dan kan je overal doorheen poeieren.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:04:53 #165
2964 Armageddon
pi_41828993
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:55 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Een tip voor sliden: Niet constant gas houden. Als ie begint te zoeken, gas op, gas los, gas op, gas los. Dan bepaal je zelf hoe hard de achterkant uitbreekt en wanneer je weer grip krijgt. Dan kan je overal doorheen poeieren.
Ja dat is nog het moelijkste in die haarspeldbochten. In het begin schoot ik 300 meter door.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:23:45 #166
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_41829546
Dit topic is een marteling zolang de PC versie er nog niet is maar ik blijf hem volgen nog even dan daag ik jullie uit met mijn supersnelle bolides (die ik nog moet kopen). Mijn nickname voor het spel zal ik hier wel vermelden tegen die tijd. Overigens vraag ik mij af of consoles zo als Xbox360 ,PS samen met PC's op een server gamen. Weet iemand dit?
pi_41829715
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja dat is nog het moelijkste in die haarspeldbochten. In het begin schoot ik 300 meter door.
Stuur voordat je daadwerkelijk in de bocht zit, dan blijf je aan de binnenkant en heb je ruimte zat.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:32:50 #168
2964 Armageddon
pi_41829807
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:29 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Stuur voordat je daadwerkelijk in de bocht zit, dan blijf je aan de binnenkant en heb je ruimte zat.
pi_41830030
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ohja, stuur HARD in, dan glijd je kont weg, maar je neus blijft netjes aan de binnenkant. Gelijk met tikjes tegensturen en gas doseren. (anders krijg je een tailwhip, auto knalt dan in 1 zwaai de andere kant op en dan sta je achterstevoren) Dan kan iedereen een ballerina zijn met een auto.
pi_41830180
Vinden jullie trouwens ook niet dat er zo weinig online challenges worden gedaan ?

Van de 60 (noem maar even wat) challenges worden er misschien 3-4 gereden, de rest heeft altijd 0 online games.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:48:46 #171
2964 Armageddon
pi_41830299
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ohja, stuur HARD in, dan glijd je kont weg, maar je neus blijft netjes aan de binnenkant. Gelijk met tikjes tegensturen en gas doseren. (anders krijg je een tailwhip, auto knalt dan in 1 zwaai de andere kant op en dan sta je achterstevoren) Dan kan iedereen een ballerina zijn met een auto.
Ja dat had ik dus ook
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:49:08 #172
2964 Armageddon
pi_41830311
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat er zo weinig online challenges worden gedaan ?

Van de 60 (noem maar even wat) challenges worden er misschien 3-4 gereden, de rest heeft altijd 0 online games.
Dat komt vanzelf wel gok ik zo.
pi_41830461
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook
Neem mijn tips ten harte, oefen een uurtje en je bent er. Believe me, i know what i'm talking about.

Als dit je gelukt is, leg ik de "Scandinavian flick" uit. Dat is pas gaaf.
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:59:12 #174
2964 Armageddon
pi_41830624
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Neem mijn tips ten harte, oefen een uurtje en je bent er. Believe me, i know what i'm talking about.

Als dit je gelukt is, leg ik de "Scandinavian flick" uit. Dat is pas gaaf.
Weet je nog een baan waar je die tips van jou het beste kunt uitoefenen? Dan pak ik even de road map erbij.
pi_41830667
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:59 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Weet je nog een baan waar je die tips van jou het beste kunt uitoefenen? Dan pak ik even de road map erbij.
Anywhere, dat is het juist. Oefen eerst gewoon bij 90 graden bochten, dan doe je hetzelfde op een stuk met hoogte verschillen. Add me anders, dan kan ik het van het weekend laten zien. Stig NL
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:01:24 #176
2964 Armageddon
pi_41830693
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Anywhere, dat is het juist. Oefen eerst gewoon bij 90 graden bochten, dan doe je hetzelfde op een stuk met hoogte verschillen. Add me anders, dan kan ik het van het weekend laten zien. Stig NL
Dat is wel gaaf van je

Ik zal je vanavond even adden als ik thuis ben!
pi_41830751
Add mij ook effe dan, kunnen jullie me op rondes achterstand gaan zetten : Nyx1978
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:04:20 #178
48487 Martijn85
pi_41830791
We kunnen natuurlijk ook een club beginnen, moet iemand er wel even eentje maken voor $350.000
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:06:53 #179
2964 Armageddon
pi_41830881
Zal het doen P
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:07:40 #180
2964 Armageddon
pi_41830902
Lijkt me wel gaaf zo'n club maar laten we eerst die auto's eens leren besturen met z'n allen. Anders is zo'n club ook zo sneu.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:09:43 #181
48487 Martijn85
pi_41830994
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Lijkt me wel gaaf zo'n club maar laten we eerst die auto's eens leren besturen met z'n allen. Anders is zo'n club ook zo sneu.
Dat jij het nou niet kan wil niet zeggen dat iedereen hier suckt

Maar succes met je les dit weekend
pi_41831354
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Armageddon het volgende:
Noem het anders Touring Terrorists ofzo Of Dutch cruiser collective
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:24:44 #183
48487 Martijn85
pi_41831526
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Dutch Training Wheels
pi_41831646
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:24 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Dutch Training Wheels
Shitty drivers 'R us
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:53:22 #185
2964 Armageddon
pi_41832365
quote:

[..]

pi_41835436
wat kan je dan allemaal doen met z'n club ??

is dat ongeveer het zelfde als een clan ?????
pi_41835849
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Daniel-1992 het volgende:
wat kan je dan allemaal doen met z'n club ??

is dat ongeveer het zelfde als een clan ?????
ja. Volgens mij ook club vs club races dacht ik. Tis gewoon een vriendengroepje binnen het spel zeg maar.
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:46:16 #188
2964 Armageddon
pi_41836180
Kan niet wachten tot vanavond. Krijg ik les van de grote Robhimself!
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:47:23 #189
48487 Martijn85
pi_41836226
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Dan kunnen we morgen dus wel een berichtje verwachten dat je het spel hebt uitgespeeld neem ik aan
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:48:01 #190
2964 Armageddon
pi_41836247
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:47 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Dan kunnen we morgen dus wel een berichtje verwachten dat je het spel hebt uitgespeeld neem ik aan
Zit er dik in
pi_41837081
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Eh? Vanavond? Dan ben ik er niet. Zondag wel, de hele middag. Morgen waarschijnlijk ook.Kep nergens gezegd dat het vanavond zou gebeuren..... Met "ik zie je vanavond" doelde ik op de zogenaamde Anonieme TestDrive verslaafden meeting...... Grapje dus.

Sorry, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt. Oefen gewoon zelf lekker, dan kan ik het fine-tunen van het weekend.

[ Bericht 13% gewijzigd door Robhimself.2 op 15-09-2006 16:33:57 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:07:32 #192
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41838564
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Haha dat doe ik ook. Ik rijd soms gewoon stukken waar ik me netjes aan de snelheid hou, en zodra ik er zin in heb geef ik opeens vol gas. En over die bochtige wegen, dat geeft niet want je hebt er toch geen nadeel aan, aangezien iedereen er last van heeft.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:51:46 #193
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41839831
Hoe kom je btw aan die Skyline? Ik ben bij de Nissan garage, en dan?
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:03:54 #194
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41840225
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef bojaaper het volgende:
Hoe kom je btw aan die Skyline? Ik ben bij de Nissan garage, en dan?
De Skyline is te downloaden van Marketplace. Daarna staat ie bij de Nissan dealer.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:25:29 #195
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41840789
Weet iemand hoe ik een race maak en die upload naar "Drive In"?
Ben vanavond ook weer online.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:31:25 #196
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41840937
Ik heb nu een foto geupload via mn xbox. Er staat dan dat je m via http://www.testdriveunlimited.com/ kunt vinden, ik ben er alleen nog niet achter WAAR op die site..

[ Bericht 73% gewijzigd door bojaaper op 15-09-2006 18:58:18 ]
pi_41842279
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:07 schreef Robhimself.2 het volgende:Fuck it, anders koop ik m gewoon, principes de deur uit. Kep zelden een dwang neurose gehad bij een spel. Test drive moet gewoon gespeeld worden wanneer ik thuis ben.

Eindelijk ben ik weer eens verliefd geworden op een game, iets wat ik voor het laatst bij Alladin op de megadrive had.

Is er een bijeenkomst voor Anonieme Testdrive Addicts?
verdomme dat wil ik ook weer hebben. alleen ik kan het er nu niet bij hebben naast mijn school en sociale leven
pi_41842453
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:31 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb nu een foto geupload via mn xbox. Er staat dan dat je m via http://www.testdriveunlimited.com/ kunt vinden, ik ben er alleen nog niet achter WAAR op die site..
Is er nog niet, duurt nog ff. Bij PGR3 duurde het ca. 6 maanden.

Enneh, als je een chat invite stuurt, moet je niet offline gaan.
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:25:34 #199
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41842745
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:17 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Is er nog niet, duurt nog ff. Bij PGR3 duurde het ca. 6 maanden.

Enneh, als je een chat invite stuurt, moet je niet offline gaan.
Haha xbox oververhit . Kijk nog wel even of ik zo nog even ga spelen.
pi_41842778
Voor de mensen die nog willen cruisen online, add me.

Stig NL

Afhankelijk van Armageddon z'n rijstijl, heb ik van het weekend wel tijd.

Arma, sorry dat het vanavond niet doorgaat. Miscommunicatie enzo. Morgen ben ik zowiezo online, dus add me en ik vind je wel op het eiland.
pi_41842849
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:25 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Haha xbox oververhit . Kijk nog wel even of ik zo nog even ga spelen.
Damswer stuurde mij laatst een bericht met daarin: Hang, hang. Mn XBOX liep ook meteen vast!
Ik weet niet wat je wilde vragen, maar:

Skyline: Launch pack downloaden via marketplace of bij de trade optie en dan kiezen voor marketplace in je huis.
Foto's: Feature nog niet actief op de site.
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:28:15 #202
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41842876
Wtf is dit, TDU Servers unavailable? Waar zitten btw dit tuningshops? Op de kaart staan ze niet, of moet je ze eerst zelf ontdekken..?
pi_41842916
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:28 schreef bojaaper het volgende:
Wtf is dit, TDU Servers unavailable? Waar zitten btw dit tuningshops? Op de kaart staan ze niet, of moet je ze eerst zelf ontdekken..?
Er zit een hele mooie fold-out kaart bij het spel

Of rijd gewoon zoveel mogelijk rond, dan kom je vanzelf een HOOP dingen tegen.

Kep zelf nu zo'n 6 tuning shops op de kaart staan, een stuk of 40 challenges, zeker 12 dealerships enz. Puur door te cruisen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:49:15 #204
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41843569
Hmm heb er nu 1 gevonden, maar hij zegt steeds dat tuning niet van toepassing is op mn auto? Ik heb t met een Audi TT geprobeert, een Nissan 350Z en een Lotus
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:03:10 #205
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41843959
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:49 schreef bojaaper het volgende:
Hmm heb er nu 1 gevonden, maar hij zegt steeds dat tuning niet van toepassing is op mn auto? Ik heb t met een Audi TT geprobeert, een Nissan 350Z en een Lotus
Saat bij welke auto's je kan tunen, anders zoeken naar een andere tune shop.
Pak de kaart erbij die je bij het spel kreeg, daar staan alle tune shops op.
Halo Stats
360 Blog
pi_41844964
gamen met deze hitte is niet te doen hij staat alleen maar vast het is hier ong 32 graden en dat is al een stuk afgekoelt
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:25:14 #207
2964 Armageddon
pi_41846339
Zo ik ben er!
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:47:30 #208
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41852125
Waaraan kun je zien wat voor tune shop je moet hebben!? Edit : heb het al gevonden!

Net trouwens leuk beetje gereden in een groepje, een motor, nog 3 auto's en ik, beetje rondrijden, slippen enzo, heerlijk

[ Bericht 6% gewijzigd door bojaaper op 16-09-2006 02:23:29 ]
pi_41853555
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
Zo ik ben er!
Jij bent Monno? Had je mn post nog gelezen?
pi_41861669
Zojuist een Shelby GT500 gekocht in het blauw. Daarna "Around the crater" race gedaan zodat de special paint toko openging. Daarna mijn Shelby Grijs-zilver gemaakt en de pinstripes donkerblauw.

Eleanor is born!!

pi_41863173
mooie kikker :p
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:14:42 #212
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41864107
http://img172.imageshack.us/img172/4510/16092006191hd1.jpg

Link kopiëren in je browser, dan werkt ie wel.
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:12:20 #213
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41865117
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist een Shelby GT500 gekocht in het blauw. Daarna "Around the crater" race gedaan zodat de special paint toko openging. Daarna mijn Shelby Grijs-zilver gemaakt en de pinstripes donkerblauw.

Eleanor is born!!

[[url=http://img172.imageshack.us/img172/4510/16092006191hd1.jpg]afbeelding][/URL]
Welke race is dat precies, en waar zit die special paint? Ik was er net naar op zoek toevallig
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:38:37 #214
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_41869874
Is dit spel nu al uit op de Xbox en PS2? Ik snap er niets van, ben overal wezen zoeken maar niets gevonden. Spelen jullie allemaal de demo versie en is die er ook voor de PC?
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:39:19 #215
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41869901
Ik heb gewoon een retail voor de 360.
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:07:54 #216
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_41870616
bah ik wil dit spel ook.. maar dan moet ik eerst én een xbox én een nieuwe tv kopen
pi_41871475
quote:

[..]

club Accident Ahead wordt nu geopend (ook wel AA club) Nu nog leren rijden...

helaas best wel eenzaam, zo'n club. niemand van mijn xbox vriendjes heeft TDU
pi_41876503
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Welke race is dat precies, en waar zit die special paint? Ik was er net naar op zoek toevallig
Rijd naar de krater onderop de kaart en alles wordt duidelijk.
pi_41879435
tvp, spel trekt me steeds meer en meer . Heeft dit nou ook zo'n beetje de sfeer van Most Wanted, maar dan nóg opener, groter e.d.?
pi_41879902
most wanted is ruk man. nep gedoe, dit is veel beter...
pi_41883850
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:19 schreef the_idiot het volgende:
tvp, spel trekt me steeds meer en meer . Heeft dit nou ook zo'n beetje de sfeer van Most Wanted, maar dan nóg opener, groter e.d.?
Mag je niet vergelijken, dit is 100x beter.
  zondag 17 september 2006 @ 13:29:04 #222
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41886349
Moet nog 2 races.
De Saleen cup erg irri en MV Agusta die moet ik nog kopen.
Halo Stats
360 Blog
pi_41888132
Die race om het eiland is leuk 200 kilometer binnen het uur. Heb hem nu gehaald met de McLaren en 2x met de MV Agusta. $1.000.000 per keer
Big dick.
pi_41889733
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:14 schreef HassieBassie het volgende:
Die race om het eiland is leuk 200 kilometer binnen het uur. Heb hem nu gehaald met de McLaren en 2x met de MV Agusta. $1.000.000 per keer
waar is die race ???
  zondag 17 september 2006 @ 15:31:50 #225
48487 Martijn85
pi_41890330
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:14 schreef HassieBassie het volgende:
Die race om het eiland (Island Tour) is ook iets van 190km en daar krijg je maar $200.000 per keer voor

Waar zit deze dan?
pi_41890410
voelt iemand zich uitgenodigt om voor het volgende topic een mooie OP te fixen?
pi_41890466
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:31 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Die race om het eiland (Island Tour) is ook iets van 190km en daar krijg je maar $200.000 per keer voor

Waar zit deze dan?
waar zitten die 2
pi_41890547
ik trek dit niet meer... ik moet em ook gewoon hebben.
ik zag gister dat ik nog ruim 400 euro vakantiegeld krijg
maar ik moet mezelf tegen houden, mijn studie is op het moment belangrijker
wat heb ik het toch zwaar.
pi_41890868
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:39 schreef CittaR het volgende:
waarneer ben je klaar met je studie dan ?
pi_41891003
haha ik ben net 2 weken begonnen dus dat duurt nog wel een aantal jaar.

maar ik kan niet zoiets als gamen met mate. als een spel echt vermakelijk is dan speel ik het ook zo uit (bijv san andreas in 1 weekend). maar het is gewoon belangrijk dat ik het 1e jaar van mijn studie haal... maar ik zit er toch steeds meer aan te twijfelen om het gewoon maar te proberen te combineren
  zondag 17 september 2006 @ 15:56:06 #231
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41891028
heb het spel net

net een audi TT gekocht...en ik heb me toch een lekker wijf als main character
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41891109
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef CittaR het volgende:
haha ik ben net 2 weken begonnen dus dat duurt nog wel een aantal jaar.

maar ik kan niet zoiets als gamen met mate. als een spel echt vermakelijk is dan speel ik het ook zo uit (bijv san andreas in 1 weekend). maar het is gewoon belangrijk dat ik het 1e jaar van mijn studie haal... maar ik zit er toch steeds meer aan te twijfelen om het gewoon maar te proberen te combineren
pff respect voor je als jet dat haal
pi_41891134
kan je eigenlijk ook bijvoorbeeld een skyline nog uitbouwen of alleen motorisch dingen veranderen?
  zondag 17 september 2006 @ 15:59:26 #234
48487 Martijn85
pi_41891142
Er zit trouwens ook een Lexus dealer op het eiland, vlak bij de Ducati shop alleen daar kan je niet in
pi_41891310
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef Martijn85 het volgende:
Er zit trouwens ook een Lexus dealer op het eiland, vlak bij de Ducati shop alleen daar kan je niet in
waar waaar waar

waar bij de ducati shop ???
pi_41893217
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:31 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Waar zit deze dan?
Links boven op het eiland ergens.. Geen idee hoe ik het beter uit kan leggen
Big dick.
pi_41893327
pak je google earth erbij en dan wijs je het aan
pi_41893392
Miljoen race zit bij de Cadillac dealer
  zondag 17 september 2006 @ 17:50:23 #239
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_41894596
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:39 schreef CittaR het volgende:
Hier nog een dit topic is echt een marteling, als je het spel niet hebt en nog nergens kunt krijgen. Volgens bol.com is de release date van de pc versie pas 17 november man daar wordt toch helemaal zielig van. Ik hou me nu nog bezig met DTM3 maar dat spel begint te vervelen . Zeker als ik dit allemaal lees
pi_41898024
ik heb inmiddels de lexus dealer gevonden maar kom er helaas nog niet in nog even door spelen dus
pi_41898313
het spel lijkt me ook super maar had nog een vraagje he, wordt het uiteindelijk niet een beetje saai, je rijdt rond op Hawaii, je daagt andere mensen uit, je raced wat, koopt huis, koopt wat dingen in shops, leuke auto's natuurlijk, gezellig met andere etc. maar zal het uiteindelijk niet een beetje gaan vervelen, of ligt dat aan mij?. of zijn er zoveel dingen die je daar kan doen dat het lang duurt totdat het gaat vervelen?
  zondag 17 september 2006 @ 20:02:47 #242
48487 Martijn85
pi_41898811
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

waar waaar waar

waar bij de ducati shop ???
Als je die uitvouwbare map erbij pak van het hele eiland zit ie in vak D-4 linksboven in het hoekje

Hij staat dus wel in deze map maar in het spel kan je er niet in
pi_41899548
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef Magnetrondoos het volgende:
het spel lijkt me ook super maar had nog een vraagje he, wordt het uiteindelijk niet een beetje saai, je rijdt rond op Hawaii, je daagt andere mensen uit, je raced wat, koopt huis, koopt wat dingen in shops, leuke auto's natuurlijk, gezellig met andere etc. maar zal het uiteindelijk niet een beetje gaan vervelen, of ligt dat aan mij?. of zijn er zoveel dingen die je daar kan doen dat het lang duurt totdat het gaat vervelen?
alles gaat uiteindelijk vervelen...
  zondag 17 september 2006 @ 21:02:05 #244
48487 Martijn85
pi_41900919
Zo, net de Island Tour gedaan, 190km in 47.23 min

Die challenge van $1.000.000 kan ik echt niet vinden. Moet je daar Champion rank voor hebben, zit nu in Expert. Zeg anders even in welk vakje van die uitvouwkaart ie staat
pi_41901015
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef Martijn85 het volgende:
Zo, net de Island Tour gedaan, 190km in 47.23 min

Die challenge van $1.000.000 kan ik echt niet vinden. Moet je daar Champion rank voor hebben, zit nu in Expert. Zeg anders even in welk vakje van die uitvouwkaart ie staat
Cadillac dealert waar ook Triumph zit ..

Aan de linkerkant van het eiland.
  zondag 17 september 2006 @ 21:20:46 #246
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41901633
Krijg je per rank, ook meer races? Heb nu ongeveer 3 ton bij elkaar gereden dankzij wat auto's weg brengen.
  zondag 17 september 2006 @ 21:20:59 #247
48487 Martijn85
pi_41901645
Zo heb hem eindelijk gevonden

Bij Cadillac dealer richting noorden (dealers aan je rechter hand), bij de T-splitsing over de brug links dan is het de 3e afslag rechts
pi_41901671
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef Martijn85 het volgende:
Zo heb hem eindelijk gevonden

Bij Cadillac dealer richting noorden (dealers aan je rechter hand), bij de T-splitsing over de brug links dan is het de 3e afslag rechts
Just like i said
pi_41902432
heb net ook die toer gedaan van 1.000.000.
maar net te laat ik kom om 64:18 binnen ruim een uur voor niks gereden
pi_41902523
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Daniel-1992 het volgende:
haha oef dat is zuur...
pi_41903197
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Daniel-1992 het volgende:
Welke auto of motor gebruik je?
Big dick.
  zondag 17 september 2006 @ 22:50:15 #252
48487 Martijn85
pi_41904871
Net die Millionairs Challenge gehaald in 57.03, daarvoor nog de Island Tour gedaan, best wel vermoeiend om die 2 achter elkaar te doen

Waren halverwege m'n batterijen ook nog op, heb een kwartier lopen zoeken maar gelukkig nog een paar gevonden
  zondag 17 september 2006 @ 23:22:54 #253
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41906153
Zo'n Play & Charge cable is wel makkelijk.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 17 september 2006 @ 23:26:26 #254
48487 Martijn85
pi_41906291
Ja ik weet het, moet er nog steeds eentje halen
pi_41910835
Gijsje79 wanneer zie ik je eens online, kom alleen maar amerikanen tegen

Af en toe krijg je een soort mail icoon onder in je beeld, hoe open je die berichtjes? Praten met mensen vindt ik ook aardig irri, ik hoor andere mensen wel maar heb het idee dat ze mij niet horen Je kan zeker alleen praten met de 8 mensen die bij jou in de buurt rondrijden?
pi_41911693
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:17 schreef Mister_T het volgende:

Af en toe krijg je een soort mail icoon onder in je beeld, hoe open je die berichtjes? Praten met mensen vindt ik ook aardig irri, ik hoor andere mensen wel maar heb het idee dat ze mij niet horen Je kan zeker alleen praten met de 8 mensen die bij jou in de buurt rondrijden?
voor die berichtjes moet je naar je huis toe, en daar kun je (als je in de woonkamer zit te chillen) het nieuws lezen...

over dat praten, daar ben ik ook nog niet achter, ik meen ook te hele tijd stemmetjes te horen. dus op dat antwoord wacht ik ook maar ff.

Zijn er nog achievements whores (zoals ik) die de club achievement willen halen, maar geen geld er aan willen uitgeven dan voeg me even toe (tag : bluebit) als je tenminste bij de club Accident Ahead wilt
  maandag 18 september 2006 @ 08:08:32 #257
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41911819
quote:
Op maandag 18 september 2006 03:17 schreef Mister_T het volgende:

Sommige mensen moeten werken he.
Was het weekend wel online.
Vanavond ben ik er niet.
Iemand tips voor die Saleen Cup, heb me Saleen getuned dat is volgens mij geen goeie optie.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 18 september 2006 @ 08:52:44 #258
2964 Armageddon
pi_41912316
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:54 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Jij bent Monno? Had je mn post nog gelezen?
Dat ben ik ja en nee ik heb niets gelezen
  maandag 18 september 2006 @ 09:46:35 #259
48487 Martijn85
pi_41913167
quote:
Op maandag 18 september 2006 08:52 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat ben ik ja en nee ik heb niets gelezen
En?? Hoe zijn je rijlessen bevallen?
  maandag 18 september 2006 @ 09:57:30 #260
2964 Armageddon
pi_41913311
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

En?? Hoe zijn je rijlessen bevallen?
Ja niet! Ik zat vrijdag braaf klaar en had iedereen geadd. Was er niemand
  maandag 18 september 2006 @ 10:09:55 #261
48487 Martijn85
pi_41913499
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja niet! Ik zat vrijdag braaf klaar en had iedereen geadd. Was er niemand
Volgens mij had hij toch ook gezegd dat ie er zondag zou zijn
  maandag 18 september 2006 @ 10:12:19 #262
48487 Martijn85
pi_41913533
Ik heb voor die Millionairs Challenge de Koenigsegg gebruikt en dan is die GPS best kut als je 360+ rijdt

At the next intersect...... You're driving in the wrong direction, please turn around
pi_41913535
Ik ga ‘t opgeven binnenkort, zelfs normale challenges zijn niet leuk meer door dat $%#&^%&%^& verkeer.

En volgens mij ben ik bij alle races die ik online heb gedaan laatste geworden
  maandag 18 september 2006 @ 10:12:39 #264
2964 Armageddon
pi_41913541
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:09 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Volgens mij had hij toch ook gezegd dat ie er zondag zou zijn
Ow dan heb ik dat even gemist
pi_41913784
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb voor die Millionairs Challenge de Koenigsegg gebruikt en dan is die GPS best kut als je 360+ rijdt

At the next intersect...... You're driving in the wrong direction, please turn around
hahhaha, ik zat gisteren over hetzelfde te vloeken.....erg fijn inderdaad als je over een kruispunt jaagt terwijl ie net een seconde ervoor aangeeft dat je naar links moet.....is telkens behoorlijk te laat om nog in de ankers te gaan. bij mij loopt dit meestal op een flinke crash uit omdat ik dan toch de behoefte voel om naar de juiste richting te sturen (alleen veel te laat dus)
pi_41918028
ik kwijl echt bij alle verhalen die ik hier lees!!
Wow wat lijkt me dit een vet spel!
kan niet wachten tot de pc-versie er is!
  maandag 18 september 2006 @ 13:27:35 #267
48487 Martijn85
pi_41918088
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ‘t opgeven binnenkort, zelfs normale challenges zijn niet leuk meer door dat $%#&^%&%^& verkeer.

En volgens mij ben ik bij alle races die ik online heb gedaan laatste geworden
De rechte stukken gewoon op de vluchtstrook rechts gaan rijden, dan kan je lekker door blijven karren

Alleen dan wel even uit kijken als er een bocht aan komt
  maandag 18 september 2006 @ 14:06:22 #268
39338 poehej
pi_41919140
ik ga de knoop maar eens doorhakken.. zodra ik mijn loon binnenheb ga ik ook de x360 kopen en TDU

ik word echt helemaal gek als ik die dingen hier zo lees.. ik ga dus echt niet wachten tot november

hoe ziet het spel er trouwens uit op een "normale" tv..
pi_41919214
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:06 schreef poehej het volgende:
ik ga de knoop maar eens doorhakken.. zodra ik mijn loon binnenheb ga ik ook de x360 kopen en TDU

ik word echt helemaal gek als ik die dingen hier zo lees.. ik ga dus echt niet wachten tot november

hoe ziet het spel er trouwens uit op een "normale" tv..
gewoon GOED! op een HDTV is het BETER
  maandag 18 september 2006 @ 14:10:45 #270
39338 poehej
pi_41919265
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:08 schreef bluebit het volgende:

[..]

gewoon GOED! op een HDTV is het BETER
Ik denk dat ik em toch op mn 17" tft ivm zeurende ouders en internet enzo nog 7 dagen te gaan!
pi_41919299
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef poehej het volgende:

[..]

Ik denk dat ik em toch op mn 17" tft ivm zeurende ouders en internet enzo nog 7 dagen te gaan!

ik geloof dat je dan wel nog het juiste kabeltje erbij moet kopen, maar dat levert dan wel echt goed beeld op.

ik wens je veel plezier in ieder geval.
  maandag 18 september 2006 @ 14:14:04 #272
39338 poehej
pi_41919372
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef bluebit het volgende:

[..]

ik geloof dat je dan wel nog het juiste kabeltje erbij moet kopen, maar dat levert dan wel echt goed beeld op.

ik wens je veel plezier in ieder geval.
Ik zat er al aan te denken om zo'n mooi groot 80cm lcd scherm te halen maar bijna iedereen zegt dat ik gestoord ben.. dat valt dan toch best wel mee ofniet?

Ik ga iig voor de Gallardo.. jullie weten vast wel of dat dingetje lekker rijd.!
  maandag 18 september 2006 @ 14:15:47 #273
2964 Armageddon
pi_41919423
als je een xbox360 hebt dan MOET je een HDTV. Klaar punt uit. Mensen die zeggen dat je gek bent sporen zelf niet.
pi_41919695
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:15 schreef Armageddon het volgende:
als je een xbox360 hebt dan MOET je een HDTV. Klaar punt uit. Mensen die zeggen dat je gek bent sporen zelf niet.
Onzin.

Op huidige HDTV’s zien gewone DVD films en normale televisie er niet uit man, dus als je een HDTV gaat kopen puur en alleen voor je 360 dan ben je naar mijn mening toch echt gek. (of rijk, dat kan ook…)
  maandag 18 september 2006 @ 14:29:43 #275
2964 Armageddon
pi_41919852
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin.

Op huidige HDTV’s zien gewone DVD films en normale televisie er niet uit man, dus als je een HDTV gaat kopen puur en alleen voor je 360 dan ben je naar mijn mening toch echt gek. (of rijk, dat kan ook…)
Daarom moet je ook een schotel of digitale tv erbij hebben.
  maandag 18 september 2006 @ 14:31:02 #276
39338 poehej
pi_41919908
ik heb thuis geen hd televisie.. ik wil em alleen voor de xbox gaan gebruiken.. aangezien dat ding toch om mn kamer komt te staan.
pi_41919967
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef poehej het volgende:
ik heb thuis geen hd televisie.. ik wil em alleen voor de xbox gaan gebruiken.. aangezien dat ding toch om mn kamer komt te staan.
Als je 'm alleen voor de 360 gaat gebruiken en het geld hebt, dan is het leuk.
  maandag 18 september 2006 @ 14:33:43 #278
2964 Armageddon
pi_41920011
Wanneer krijg ik nu mijn prive les racen?
  maandag 18 september 2006 @ 14:36:32 #279
39338 poehej
pi_41920113
ohja heb je trouwens live gold nodig om te kunnen multiplayen?
pi_41920953
ja, dat wel, kost je 60 euro per jaar......is wel leuk overigens!
  maandag 18 september 2006 @ 15:07:45 #281
39338 poehej
pi_41921091
[quote]Op maandag 18 september 2006 15:03 schreef bluebit het volgende:
[/quote

is dat nog steeds met creditcard? anders ben ik weer genaaid of ik moet mn ouders ff lief aankijken
  maandag 18 september 2006 @ 15:15:10 #282
48487 Martijn85
pi_41921305
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef poehej het volgende:
[quote]Op maandag 18 september 2006 15:03 schreef bluebit het volgende:
[/quote

is dat nog steeds met creditcard? anders ben ik weer genaaid of ik moet mn ouders ff lief aankijken
Je kan gewoon zo'n prepaid kaart in de winkel halen, ff krassen en invullen en dan kan je online
  maandag 18 september 2006 @ 15:36:27 #283
39338 poehej
pi_41921959
laat maar!

dat was dus het boek test drive

[ Bericht 42% gewijzigd door poehej op 18-09-2006 15:37:49 (edit!) ]
pi_41923694
Zo, game nu een weekje intensief gespeeld. Heb het meeste al wel verzameld, maar soms zijn die GOLD cups echt niet te doen. Moeilijk maar leuk spelletje.
  maandag 18 september 2006 @ 18:13:29 #285
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41925856
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef poehej het volgende:
Zorg er wel voor dat je tv 60hz aankan.
De meeste spellen vragen deze optie anders kan je hem niet spelen.
Weet niet of dit ook met TDU is.
Halo Stats
360 Blog
pi_41926237
Wanneer is die voor de pc te "koop" of moet je dan een stuurtje hebben?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 18 september 2006 @ 18:43:28 #287
39338 poehej
pi_41926625
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Badabingea het volgende:
Wanneer is die voor de pc te "koop" of moet je dan een stuurtje hebben?
5 Oktober volgens GoT.. kan denk ik wel zonder stuurtje.. maar ik ga dus echt niet wachten op de PC versie
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:13 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Zorg er wel voor dat je tv 60hz aankan.
De meeste spellen vragen deze optie anders kan je hem niet spelen.
Weet niet of dit ook met TDU is.
tv is volgens mij al 12 jaar oud dus ik heb geen idee of dat nog gaat werken.. en anders koop ik wel een kabeltje voor naar mn 17" tft-tje

[ Bericht 14% gewijzigd door poehej op 18-09-2006 18:47:00 (edit) ]
  maandag 18 september 2006 @ 21:20:01 #288
48487 Martijn85
pi_41932107
Heb net even 4 min 57 sec van m'n beste tijd af gereden naar 52 min 10 sec en weer $1.000.000 erbij

[ Bericht 9% gewijzigd door Martijn85 op 18-09-2006 21:46:00 ]
pi_41935093
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef Martijn85 het volgende:
Heb net even 4 min 57 sec van m'n beste tijd af gereden naar 52 min 10 sec en weer $1.000.000 erbij

Big dick.
  maandag 18 september 2006 @ 23:05:39 #290
48487 Martijn85
pi_41936461
Heb de MV Agusta F4 Tamburini gebruikt met upgrade 3 natuurlijk
pi_41940554
Hoe kom ik aan motoren?
pi_41941394
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:34 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kom ik aan motoren?
Gelukt, meteen wat kilometers gescheurd, heerlijk die helm camera
pi_41942539
Is het spel echt vet mensen? Ik verkoop dead rising namelijk voor rond de 35-40 euro, is het de moeite om de rest bij te leggen om dit spel te kopen?

[TK]Dead Rising ruilen of kopen
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:25:35 #294
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41942767
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:01 schreef masterdave het volgende:
Is het spel echt vet mensen? Ik verkoop dead rising namelijk voor rond de 35-40 euro, is het de moeite om de rest bij te leggen om dit spel te kopen?

[TK]Dead Rising ruilen of kopen
Jep.
Hoop speel uren.
Halo Stats
360 Blog
pi_41943610
Heerlijk spel lijkt mij dit, alleen ... geen 360 . Soms is het leven a bitch

Overigens snap ik echt niet waarom men ook niet een simpele multiplayer voor je friendslist inbakt. Okay, je kan elkaar berichten sturen en ergens afspreken op het eiland, maar toch ...
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:39:49 #296
48487 Martijn85
pi_41943771
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef DinoPK het volgende:
Heerlijk spel lijkt mij dit, alleen ... geen 360 . Soms is het leven a bitch

Overigens snap ik echt niet waarom men ook niet een simpele multiplayer voor je friendslist inbakt. Okay, je kan elkaar berichten sturen en ergens afspreken op het eiland, maar toch ...
Daarvoor zijn die clubs ook
pi_41943884
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:04 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

een lambogini die duurste weet niet hoe hij heet
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:56:43 #298
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41944064
Zou je nou wel op de PC van een stuurtje gebruik kunnen maken ?
niets
pi_41944469
ik vind het jammer dat in geen enkel race-spel de lancia delta meer terug te vinden is....
ik weet het, goud van oud, maar toch...
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:49:33 #300
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41945049
ik heb een audi TT & een Nissan 300Z

zit nu op 11% al, maar ik blijf van die klote boetes krijgen door de coppers

zo schiet het geld natuurlijk niet op ,. met fines van 20.000 $

overigens dacht ik ff snel een rondje rond het eiland te rijden

kolere wat is dat groot , gelijk maar een bezoekje aan alle dealers gebracht

en overal in proefrijden