abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 08:16:55 #126
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41792175
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:55 schreef bluebit het volgende:
hoe kom ik in godsnaam weer bij mijn huis aan........

echt gaaf dat de map is uitgebreid is, alleen krijg ik dan bovenstaande problemen (en ja, ik heb het richtingsgevoel van een kip)
Je kan toch via de kaart naar je huis.
Anders GPS aan zetten.
Vanavond maar weer es verder,
Ligt het nou aan mij dat ik Champion makkelijker vind dan Expert.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_41793705
Ik word aan alle kanten voorbij gereden, en krijg berichten van mensen die ik niet ken met texten als ''newb''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41794157
Gisteravond de race van 67km gedaan

Wat is die irritant met alle politie en fokking veel verkeer op een landweggetje. Door al die blokkades was ik 30 sec te laat

Vanavond nog maar een keer proberen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_41794202
haha, 67km? hoeveel tijd heb je daar wel niet voor? 20/30 minuten ofzo?
pi_41794803
22 minuten voor goud (je krijgt er dan ook $100.000 voor), door al die politieblokkades die ik had kwam ik op 22.35 binnen ofzo met een F430 spider. Vanavond maar even rustiger rijden dan moet het wel makkelijk te doen zijn.
pi_41795013
heb je al een motor? want daar redde ik al die time challenges in de demo echt makkelijk mee. maar misschien is 22 minuten op een motor toch een beetje te intensief omdat je nergens tegen aan mag buiken natuurlijk...
pi_41795935
Nee nog niet, ik moet nog steeds langs al die autoshops rijden voordat ik motor kan kopen.

Ben gister wel nog langs een paar geweest dus misschien heb ik ze nu wel allemaal gehad, thuis maar eens even kijken.
pi_41797009
Is er al een demotje?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 14 september 2006 @ 11:59:33 #134
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_41797284
Is de pc versie er al? Of kan ik voorlopig alleen maar kwijlen over al die berichten over de game. Kun je overigens echt met zoveel mensen online als beweert wordt? En is het spel minstens zo mooi als NFSMW? man ik kan echt niet wachten.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_41797391
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:50 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demotje?
er is zelfs al een tweede demo
pi_41797501
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:

[..]

Waar kan je die krijgen dan, Ik kan hem niet vinden
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41797502
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de PC demo bedoelt, die niet komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41805074
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:38 schreef DaMSWer het volgende:
Gevonden

[afbeelding]
Told ya. Kep zelf alle shops en dealerships van de onderste helft van de map gevonden, alles blauw.

Just cruisin'
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41807558
heb hem ook gevonden meteen nieuwe nissan gekocht en getuned

daarna ook maar die nieuwe audi gekocht en hij bevalt me heel erg
  donderdag 14 september 2006 @ 22:33:40 #140
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41817831
Heb m sinds vanavond en het bevalt GOED . Als eerste opdracht een ferrari weg gebracht van één of andere homo langs de weg, en daar iets van 120k mee verdient, daar een Nissan 350Z van gekocht =). En leuk om achter andere mensen aan te rijden via Live !
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_41818003
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef bojaaper het volgende:
Heb m sinds vanavond en het bevalt GOED . Als eerste opdracht een ferrari weg gebracht van één of andere homo langs de weg, en daar iets van 120k mee verdient, daar een Nissan 350Z van gekocht =). En leuk om achter andere mensen aan te rijden via Live !
Oops, verkeerd gelezen.... Dacht dat je het leuk vond om mensen van achter aan te rijden...

Idd, het is cool om willekeurige mensen te volgen. Tip: Rijd eens door de bergpassen met een auto. Gewoon cruisen, het uitzicht is fantastisch en er zitten gigantisch veel S-bochten en chicanes in.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
  donderdag 14 september 2006 @ 22:40:57 #142
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818104
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ah, je bent een van die kutkoters die online gaming voor anderen verpesten. Chapeau!!

Serieus, wat is er leuk aan om andermans plezier te verpesten puur voor je eigen vermaak? Voel je je daar beter door, of kan je gewoonweg op geen andere manier voldoening krijgen in je leven?

Te triest voor woorden.
Edit : Knip

[ Bericht 18% gewijzigd door bojaaper op 14-09-2006 22:47:46 ]
pi_41818219
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Wat loop je nou te zeiken meteen? Ik rijd er gewoon achteraan om te kijken wat ze gaan doen, en op een gegeven moment daag ik ze uit voor een race. Ik weet niet wat je hieraan verpesten vind hoor maarre..
Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.

Ik had over het woordje "achter" gelezen, dan staat er iets anders......
  donderdag 14 september 2006 @ 22:49:19 #144
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818439
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.

Ik had over het woordje "achter" gelezen, dan staat er iets anders......
Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzo .

Ligt het trouwens aan mij, of word je ruit steeds viezer naarmate je meer rijd?
pi_41818499
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzo .

Ligt het trouwens aan mij, of word je ruit steeds viezer naarmate je meer rijd?
Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".

Er zaten idd vlekken op. Alleen heb je geen ruitenwisser functie.. Dus na een maand moet je je kop uit het raam steken......

Je houdt dus van cruisen, add me aub. Ik kan uren doelloos rondrijden. Stig NL
  donderdag 14 september 2006 @ 22:52:02 #146
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818538
Wel heel tof dat zodra je je raampjes open doet, het geluid ook verandert!

Hoe zit dat trouwens met die foto's, want je hebt wel een foto album, maar je kunt (nog) geen foto's maken?
  donderdag 14 september 2006 @ 22:55:28 #147
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818672
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".

Er zaten idd vlekken op. Alleen heb je geen ruitenwisser functie.. Dus na een maand moet je je kop uit het raam steken......

Je houdt dus van cruisen, add me aub. Ik kan uren doelloos rondrijden. Stig NL
Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?
pi_41818776
Zodra je pro wordt kan het. Er komt ook een upload functie van Atari. Kan je op de site je foto's zien.

Rijd eens een tunnel in met een musclecar met raampjes open, mijn subwoofer kwam een centimeter naar voren.
pi_41818827
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?
Klopt, dat is je gamertag. Ik zal kijken of ik je vanavond kan toevoegen, anders doe ik het van het weekend even.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:59:27 #150
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_41818857
Lol Ik heb vorige week een nieuwe tv gehaald, dus moet nog ff uitvinden hoe ik mn z5500 op mn xbox aan kan sluiten. Dat zeik geluid uit mn tv is ook niet alles

Ik heb je toegevoegt btw, ik ga nog heel ff rijden en dan slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')