Je kan toch via de kaart naar je huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:55 schreef bluebit het volgende:
hoe kom ik in godsnaam weer bij mijn huis aan........
echt gaaf dat de map is uitgebreid is, alleen krijg ik dan bovenstaande problemen (en ja, ik heb het richtingsgevoel van een kip)
er is zelfs al een tweede demoquote:Op donderdag 14 september 2006 11:50 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demotje?
Ik denk dat hij de PC demo bedoelt, die niet komt.quote:
Told ya. Kep zelf alle shops en dealerships van de onderste helft van de map gevonden, alles blauw.quote:
Oops, verkeerd gelezen.... Dacht dat je het leuk vond om mensen van achter aan te rijden...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef bojaaper het volgende:
Heb m sinds vanavond en het bevalt GOED. Als eerste opdracht een ferrari weg gebracht van één of andere homo langs de weg, en daar iets van 120k mee verdient, daar een Nissan 350Z van gekocht =). En leuk om achter andere mensen aan te rijden via Live
!
Edit : Knipquote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ah, je bent een van die kutkoters die online gaming voor anderen verpesten. Chapeau!!
Serieus, wat is er leuk aan om andermans plezier te verpesten puur voor je eigen vermaak? Voel je je daar beter door, of kan je gewoonweg op geen andere manier voldoening krijgen in je leven?
Te triest voor woorden.
Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken meteen? Ik rijd er gewoon achteraan om te kijken wat ze gaan doen, en op een gegeven moment daag ik ze uit voor een race. Ik weet niet wat je hieraan verpesten vind hoor maarre..
Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zie mijn aangepaste post, had het verkeerd gelezen, mijn excuses. Je hebt te vroeg ge-quote.
Ik had over het woordje "achter" gelezen, dan staat er iets anders......
Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".quote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Hehe, ik zoek ze op, rijd achter ze aan, beetje toeteren enzo.
Ligt het trouwens aan mij, of word je ruit steeds viezer naarmate je meer rijd?
Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me gisteren ook op. Gloednieuwe skyline, ik kijk en denk "He?!?".
Er zaten idd vlekken op.Alleen heb je geen ruitenwisser functie.. Dus na een maand moet je je kop uit het raam steken......
Je houdt dus van cruisen, add me aub. Ik kan uren doelloos rondrijden. Stig NL
Klopt, dat is je gamertag. Ik zal kijken of ik je vanavond kan toevoegen, anders doe ik het van het weekend even.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ik heet SilverFrame, tenminste, ik neem aan dat je hetzelfde heet als je profielnaam van je Xbox, aangezien ik nog niks heb gevonden in TDU waar ik mn naam kon veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |