abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41421739

Historie:
Veel doorgewinterde gamers zullen zich de oude Test Drive reeks nog wel herinneren op hun eerste pc'tje, toen nog te spelen in de mooie CGA kleuren. Van deze reeks was deel 3 toch wel de meest spectaculairste. Je had namelijk een bergachtig landschap vol wegen en weggetjes tot je beschikking waarin je je tegenliggers en politie moest ontwijken. Opvallend was in dit derde deel dat je je lichten en ruitenwissers kon gebruiken als dit nodig was. Helaas was dit ook het laatste deel wat bij de meeste gamers is blijven hangen. Na dit derde deel kwamen er een aantal Test Drive titels uit die niet echt hoge ogen gooide bij de liefhebbers van de Test Drive reeks. Gelukkig, voor de 360 bezitters, wilt Atari hier verandering in brengen met het aankomende Test Drive Unlimited.

Ouderwets wordt weer Nieuwerwets:
Atari wil met Test Drive Unlimited de Test Drive serie weer terug brengen naar zijn roots. In het nieuwste deel van de Test Drive serie zal je als speler weer beschikking krijgen over een groot gebied.. Heel het spel speelt zich namelijk af op Big Island, Hawaï. Men heeft het eiland op basis van satellietdata tot in het kleinste detail nagebouwd. Alle wegen, verkeersborden, steden en heuvels zijn zorgvuldig overgezet. Het gebied is gigantisch, met maar liefst duizend kilometer aan wegen en zo’n drieduizend knooppunten. In dit enorme gebied zullen, zoals je kan verwachten, alle races plaatsvinden. Het leukste voor de Xbox Live Gold bezitters is dat de multiplayer mogelijkheden hoofdonderdeel zijn van de game. Alle online gamers racen of spelen op het zelfde eiland. Via een ingenieus systeem zorgt het spel ervoor dat alleen de acht spelers die zich het dichtst in je buurt bevinden, fysiek in jouw wereld aanwezig zijn. Hierdoor zijn er grote servers niet meer nodig en hoeven er dus geen aparte bijdragen worden gevraagd aan de gamers. Rij je dus van de eerste acht spelers weg, krijg je automatisch contact met de volgende dichtstbijzijnde spelers.

Uitdagen:
Natuurlijk zal er online ook tegen elkaar kunnen worden geracet. Ook hier heeft men een leuke oplossing voor bedacht. Kom je onderweg een andere gamer tegen kan je door middel van toeteren en seinen de andere bestuurder uitnodigen voor een race. Mocht deze gamer je uitdaging accepteren dan zal je een locatie uit kunnen kiezen waar je naartoe zal moeten scheuren. Het punt waar je start is het punt waar je je tegenstander hebt uitgedaagd. Door deze mogelijkheid om je eindlocatie te kunnen kiezen kunnen races kilometers lang worden, maar zal je ook de mogelijk hebben voor kortere dragraces. Naast deze twee mogelijkheden zijn er nog tal van andere races te organiseren. Zo zal er de mogelijkheid zijn Checkpoint races te organiseren waarbij je zelf de race uit kan stippelen, doeltijden kan instellen, randvoorwaarden stellen aan de te gebruiken bolide en zelfs beloningen uitloven voor mensen die je uitdaging aan gaan. Door deze mogelijkheden zullen bijna alle races anders zijn, waardoor de levensduur van deze game aanzienlijk langer word.

Clubhuizen:
Zoals hier boven word verteld zal Test Drive Unlimited vooral draaien om de multiplayer mogelijkheden en dat merk je niet alleen aan de races die je online kan spelen. Met Test Drive Unlimited zal je namelijk je eigen Raceclub kunnen straten of eventueel je aansluiten bij een bestaande club. Elke club zal beschikken over een eigen clubhuis waar leden elkaar kunnen ontmoeten. Hiervoor zal je je eigen personage tot in het kleinste detail aan kunnen passen, waardoor geen een persoon op een ander lijkt. Ook bij de clubs kunnen er voorwaarden worden gesteld aan de leden, deze voorwaarden worden meestal opgesteld door de eigenaren van de club. Voor sommige clubs zijn bijvoorbeeld maar één type auto toegankelijk, terwijl je voor andere eerst een uitdaging moet voltooien. De clubleider moet meestal toestemming geven voor het toetreden van een nieuw lid.

In Test Drive Unlimited is er ook de mogelijkheid om voorwerpen en auto's te kopen en te verkopen. Sommige voorwerpen worden voor virtueel geld verkocht, maar er zijn ook plannen om een handeltje met echt geld op te zetten. Zo worden er soms limited editions van bepaalde auto’s ontwikkeld, die maar tijdelijk (voor echt geld, waarschijnlijk Xbox Live Points) te koop zullen zijn. Wil je later zo’n auto bemachtigen, dan zul je diep in de buidel moeten tasten om die van een medegamer over te kopen.

Offline:
Ook als je geen Xbox Live bezitter bent zal de game je het nodige bieden. Natuurlijk zal je het volledige eiland tot je beschikking hebben met de mogelijkheid om ruim 200 races te rijden. Natuurlijk zal je de nodige verkeersgebruikers tegen komen die voor spectaculaire crashes kunnen zorgen. Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruikt, maar dit laat niet weg dat er genoeg spektakel op je beeld verschijnt. Tevens zal je beschikken over een huis alwaar je je bolides kan parkeren. Auto's kan je kopen bij de verschillende autodealers die zich bevinden op het eiland. Hierdoor kan je plaats nemen achter het stuur van de meest prachtige bolides. Men heeft een indrukwekkend wagenpark samengesteld met auto’s van verschillende fabrikanten, waaronder Lamborghini, Saleen, Jaguar, Aston Martin en Mercedes. Ook motoren, van onder andere Ducati, staan op het lijstje.

Verwachting:
Zoals je hier kan lezen zal Test Drive Unlimited genoeg te bieden hebben. Zo zal de game de eerste Massive Multiplayer Online Racer worden in de geschiedenis van de race games en zal het waarschijnlijk genoeg te bieden hebben aan de race-fan's. Ook de online mogelijkheden zijn niet misselijk en mede hierdoor kijken wij bij Xboxgaming.nl erg uit naar Test Drive Unlimited.

bron: Xboxgaming.nl
--------------------------------------------------------------------------------

ben ik de enige die niet op dit spel kan wachten, dit wordt toch denk het race spel van 2006. eigenlijk wacht ik al jaren op een mulitplayer spel als dit...
pi_41421887
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef Daniel-1992 het volgende:
ff een klein vraagje

is er in test drive unlimited ook weers veranderingen zoals regen ???
ik zou het niet weten, ik heb wel veel screens gezien met slecht weer (zie laatste pic OP) maar geen regen, maar op hawaii zal het nou ook niet zo heel erg veel regenen...
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:47:28 #3
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41421938
quote:
Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruik

verder lijkt het mij een geniaal spel.
niets
pi_41422058
Hmm, Test drive, het eerst spel dat ik ooit speelde...
In 1990 kwam mn vader thuis met een 2e hands IBM 80286, en daar stond Test drive op.. ik was 3jaar, en meteen helemaal verslaafd..
Test drive 2 was ook nog wel leuk, maar daarna werd het echt minder
Test drive 6 is gewoon lelijk en slecht tegelijkertijd...
Hopelijk is deze weer geweldig
pi_41422102
Wanneer uit voor de PC?
pi_41422885
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik zou het niet weten, ik heb wel veel screens gezien met slecht weer (zie laatste pic OP) maar geen regen, maar op hawaii zal het nou ook niet zo heel erg veel regenen...
"The Waialua River is one of five navigable river in Hawaii. It drains off Waialeale Mountain, which averages 488 inches of rain per year and is considered the wettest spot on earth."

Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:20:54 #7
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41428815
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

"The Waialua River is one of five navigable river in Hawaii. It drains off Waialeale Mountain, which averages 488 inches of rain per year and is considered the wettest spot on earth."

geweldig
niets
pi_41429618
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

het spel speelt zich af op Oahu, daar doelde ik dus ook op. Niet op Kauai, een ander eiland van Hawaii.
en om er ook maar een feitje bij te pakken van die site.
"The island of Oahu draws more visitors than any other to Hawaii." Dat komt dus echt niet doordat het de natste plek ter wereld is
  Redactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 18:55:57 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41429760

.....Kennedy
  Eindredactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 18:58:01 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41429820
ik ga hem wel halen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41431563
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

ik zal zoiets willen dat je ruitenwissers kan gebruiken enz
  Redactie Games zaterdag 2 september 2006 @ 20:08:10 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41431606
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:06 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

ik zal zoiets willen dat je ruitenwissers kan gebruiken enz
Kan je ook.
.....Kennedy
pi_41440529
wanneer komt ie uit voor de PC?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_41447924
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
wanneer komt ie uit voor de PC?
5 oktober samen met de ps2 en psp
pi_41448178
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:08 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan je ook.
kan je dat zelf doen of gaat dat automatisch ??
pi_41448919
Wow komt TDU al zo snel uit. Ik dacht dat het nog even duurde .
pi_41453638
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
Wow komt TDU al zo snel uit. Ik dacht dat het nog even duurde .
eind september pas hoor
pi_41453816
eind september, ik dacht 9 september al... of is het alweer uitgesteld?

edit: net even op bol.com gechecked, daar staat dat die de 8e al uitkomt.
pi_41453980
eindelijk komt hij eerder

bij dixons is hij al te koop maar alles is uitverkocht zag ik

maar ben blij dat jullie het zeggen dan kan ik hem alvast reseveren
pi_41454094
lijkt me sterk dat hij al verkocht wordt. helaas gaat het voor mij nog even duren voordat ik hem kan kopen. ivm met beginnen studie lijkt het me niet verstandig om nu een 360 + test drive en dan Saints Row te kopen...
pi_41454302
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef CittaR het volgende:
lijkt me sterk dat hij al verkocht wordt. helaas gaat het voor mij nog even duren voordat ik hem kan kopen. ivm met beginnen studie lijkt het me niet verstandig om nu een 360 + test drive en dan Saints Row te kopen...
kijk maar :

http://www.dixons.nl/De_o(...)SW05745/default.aspx
pi_41454803
vreemd dat die al uitverkocht is. gister had ik hem ook nie tzien staan in de dixons in Leiden...
pi_41455501
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef CittaR het volgende:
vreemd dat die al uitverkocht is. gister had ik hem ook nie tzien staan in de dixons in Leiden...
ja

maar ik moet toch nog wachten moet het geld nog bij elkaar zien te krijgen
pi_41456085
Oh fun.
pi_41456728
ik heb geluk

ik heb nog kortingsbonnen voor bol.com

heb hem net gereseveert voor 42,99
pi_41457555
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:07 schreef CittaR het volgende:
Het spel is nog niet te koop, hij lult.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_41457853
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:54 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Het spel is nog niet te koop, hij lult.
kijk zelf dan
pi_41457989
Ik denk dat ze dat op die site verkeerd hebben gedaan.
pi_41458418
dat zou kunnen maar ik zeg ook alleen wat er op die site staat
pi_41549107
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik heb geluk

ik heb nog kortingsbonnen voor bol.com

heb hem net gereseveert voor 42,99
Ik heb hem inmiddels ook gereserveerd bij Bol.com!
Ik heb er echt onwijs veel zin in!
  donderdag 7 september 2006 @ 11:31:57 #31
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41578263
Dimension Plus heeft hem al binnen. Vanmiddag maar eens halen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_41585908
heb een bevestiging gekregen van bol.com

en hij komt morgen binnen dus ik weet zeker wel wat ik van het weekend ga doen
pi_41586044
hoe zit het nou met de release voor pc?
ik hoor hier tegenstrijdige berichten over.
is het nou ook in september of komt die pas in november?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_41586580
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef rudedeltadude het volgende:
hoe zit het nou met de release voor pc?
ik hoor hier tegenstrijdige berichten over.
is het nou ook in september of komt die pas in november?
Releasedatum: november 2006

http://www.insidegamer.nl/pc/testdriveunlimited
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 16:08:06 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41586698
ik heb heb, welliswaar de revieuw versie
pi_41586922
ik binnenkort ook.
  Eindredactie Games donderdag 7 september 2006 @ 16:16:35 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41587006
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
ik binnenkort ook.
nouja, die van mij zou binnen moeten zijn, maar dan moet ik hem wel ophalen
pi_41587672
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nouja, die van mij zou binnen moeten zijn, maar dan moet ik hem wel ophalen
Wordt altijd opgestuurd naar mij, Den Haag beetje ver weg om heen en weer te gaan eigenlijk. Duurt vaak wel dag of twee. Das wel jammer. Ook zijn Dead Rising en Saints Row ergens blijven plakken, heb ze nog steeds niet. Of iemand anders heeft em - kan ook...
pi_41610100
Ik hoop maar dat Bol.com een beetje opschiet! .
Ach nu heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om Saints Row 100% te completen!
pi_41614404
ik ben erg benieuwd hoe het spel zal zijn.
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:05:36 #41
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_41617636
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef Scriptkiddie het volgende:
Ik hoop maar dat Bol.com een beetje opschiet! .
Ach nu heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om Saints Row 100% te completen!
en ik op mijn kamer op te ruimen
niets
pi_41617879
ik hoop ook dat hij zo snel mogelijk binnen komt zit nu al naar het spel te verlangen
pi_41618350
Spel is al 2 dagen te koop bij Dimension Plus, kep al mensen gehoord ie um hebben, dus...
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41618705
heeft iemand hem hier al ????
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:05:33 #45
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41619658
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:37 schreef Daniel-1992 het volgende:
heeft iemand hem hier al ????
Gister al.
pi_41623481
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Gister al.
en ... bevalt hij een beetje ???
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:41:49 #47
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41628176
Ik heb gister maar een uur of 2 kunnen spelen maar hij viel me niet tegen. Het eiland is nog groter dan ik had verwacht en het zal lang duren voordat je alles hebt gezien. Dat kan je trouwens ook zien op de map wanneer je ergens nog niet geweest bent.

Verder kreeg ik een beetje het gevoel dat ik bij Midtown Madness 3 ook had. Maar dat is niet zo vreemd lijkt me.

Ook veel leuke extraatjes. Zo kwam ik er op het einde er pas achter dat de radio het ook deed.

Bij Dimension Plus was de game inmiddels uitverkocht. Ik had de laatste.

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Verve op 08-09-2006 20:46:54 ]
pi_41641835
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister maar een uur of 2 kunnen spelen maar hij viel me niet tegen. Het eiland is nog groter dan ik had verwacht en het zal lang duren voordat je alles hebt gezien. Dat kan je trouwens ook zien op de map wanneer je ergens nog niet geweest bent.

Verder kreeg ik een beetje het gevoel dat ik bij Midtown Madness 3 ook had. Maar dat is niet zo vreemd lijkt me.

Ook veel leuke extraatjes. Zo kwam ik er op het einde er pas achter dat de radio het ook deed.

Bij Dimension Plus was de game inmiddels uitverkocht. Ik had de laatste.
marsselaar ik zit nog steeds op die van bol.com te wachten en 1 ding doe ik nooit meer. iets bestellen want het is vervelent dat je steeds maar moet wachten en elke keer naar de briefenbus te lopen (7 trappen) dus voortaan koop ik hem wel in de winkel dan maar overal vragen of hij nog te koop is
pi_41643011
Hij is veel beter dan ik had verwacht. Ernstig mooie graphics, goede motorgeluiden en het feit dat je altijd in multiplayermode zit is erg cool. Jammer alleen dat je niet meteen een motor mag kopen; je moet eerst alle cardealers gevonden hebben. (Dat betekent een rit om het hele eiland heen, en dat duurt best wel lang).

Hij stuurt trouwens beter dan in de 2e demo. Vreemd, want na de 2e demo wilde ik hem niet meer kopen. Breng dan geen demo uit vlak voor release als je zoiets vitaals nog dik gaat tweaken...
Big dick.
pi_41644851
Tvp, koop hem denk ik ook wel.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  Eindredactie Games zaterdag 9 september 2006 @ 15:54:15 #51
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41649159
heeft het spel wel acrhievements?
pi_41649630
De review cijfers van ign en gamespot vallen me tegen. Hoewel ik de twee demo's ook niet geweldig vond. Op de een of andere manier heb ik toch een beetje een net niet gevoel bij TDU.

Ik weet nog niet of ik hem ga kopen .
pi_41651096
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:54 schreef donald_dick het volgende:
heeft het spel wel acrhievements?
46 stuks heb ik gezien
pi_41651308
en iemand al een mooie auto gewonnen/gekocht?
pi_41651443
Superspel
pi_41651465
heb je hem gekocht? vertel er wat meer over...
pi_41651588
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:35 schreef CittaR het volgende:
heb je hem gekocht? vertel er wat meer over...
Als je van racen houdt,Xbox live gebruiker bent en geld over hebt, moet je TDU gewoon kopen. Het ziet er goed uit, klinkt goed, racet goed en het hele concept van MOOR is prima uitgewerkt. Ik ben er wel even zoet mee in ieder geval
Big dick.
pi_41651658
Ik heb hem gekocht ja .

Aan het begin kies je je character . Een dame of een heer . Dan huur je een auto van Chevrolet tot Mercedes Benz . Vervolgens ga je naar de makelaar , je koopt een huis met garage natuurlijk en dan ga je je eigen auto kopen . Daarna kan het spel beginnen en kun je rondrijden en races doen.

Erg tof spel het enige rare vind ik dat je eerst langs alle autogarages moet gaan en daarna kan je pas een motor kopen.

Verder kan je natuurlijk Singleplayer racen , waarvan ik 1 onderdeel erg tof vindt .
In dat onderdeel moet je een dikke auto rijden ( bijvoorbeeld een Shelby Cobra Cup ) en dan een stuk rijden en niet beschadigen hoe minder beschadigingen hoe meer geld je krijgt aan het begin een ton en als je hem perfect rijdt dus geen beschadigingen krijg je een bonus.

Je kunt ook top-modellen ergens heen rijden waardoor je bonnen krijgt om kleren aan te schaffen.

Het eiland is enorm groot , en zeker met live . Je ziet gewoon de mensen die ook over het eiland rijden op je map .
Volgens sommige rijdt het spel klote ofzo door de demo . Ik zelf vindt hem super rijden , zelfs beter dan PGR

En natuurlijk zijn de graphics enorm mooi , en de autogeluiden helemaal super
pi_41651832
ik heb nog xbox live (van mijn oude xbox), ik hou van racen en heb geld over (voor een 360 dus).
het probleem is dat ik geen tijd heb ivm met mijn studie. eigenlijk heb ik wel tijd over maar ik ben zeer slecht in gamen met mate.
pi_41652462
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:45 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb hem gekocht ja .

Aan het begin kies je je character . Een dame of een heer . Dan huur je een auto van Chevrolet tot Mercedes Benz . Vervolgens ga je naar de makelaar , je koopt een huis met garage natuurlijk en dan ga je je eigen auto kopen . Daarna kan het spel beginnen en kun je rondrijden en races doen.

Erg tof spel het enige rare vind ik dat je eerst langs alle autogarages moet gaan en daarna kan je pas een motor kopen.

Verder kan je natuurlijk Singleplayer racen , waarvan ik 1 onderdeel erg tof vindt .
In dat onderdeel moet je een dikke auto rijden ( bijvoorbeeld een Shelby Cobra Cup ) en dan een stuk rijden en niet beschadigen hoe minder beschadigingen hoe meer geld je krijgt aan het begin een ton en als je hem perfect rijdt dus geen beschadigingen krijg je een bonus.

Je kunt ook top-modellen ergens heen rijden waardoor je bonnen krijgt om kleren aan te schaffen.

Het eiland is enorm groot , en zeker met live . Je ziet gewoon de mensen die ook over het eiland rijden op je map .
Volgens sommige rijdt het spel klote ofzo door de demo . Ik zelf vindt hem super rijden , zelfs beter dan PGR

En natuurlijk zijn de graphics enorm mooi , en de autogeluiden helemaal super
ik krijg nu nog meer zin om te spelen

maar weet iemand of bol.com ook op zondag levert ???

ik heb hem namelijk gereseveert en ik weet niet of dat ook met werkdagen enz werkt
pi_41652478
Bol gaat gewoon via de post dus maandag ofzo .
pi_41652832
dat is het nou juist bij ons is dat niet elke week het zelfde soms krijgen we maandag post soms al op zondag
pi_41654281
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef Scriptkiddie het volgende:
Bol.com is laat deze keer .....
waarneer heb je hem besteld ?
pi_41680603
Ziet er zeer goed uit
pi_41682015
nog last van lag online?
pi_41682188
9 van de 10 keer geen verbinding dus ja weinig online mogelijkheid nu .
pi_41684782
dat is vreemd, en koopt iedereen eigenlijk dezelfde huizen of kan iedereen een eigen huis kopen?
pi_41686798
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef CittaR het volgende:
dat is vreemd, en koopt iedereen eigenlijk dezelfde huizen of kan iedereen een eigen huis kopen?
Je kunt naar de makelaar .. hoe meer je geld je hebt des te mooier huis en meer garageplekken
pi_41687978
ja dat snap ik, maar omdat het online afspeelt zijn er dan heel veel huizen zodat iedereen online zijn eigen huis heeft en dus ook buren bijv. of is het zo dat er meer mensen hetzelfde huis hebben.
pi_41688167
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef CittaR het volgende:
ja dat snap ik, maar omdat het online afspeelt zijn er dan heel veel huizen zodat iedereen online zijn eigen huis heeft en dus ook buren bijv. of is het zo dat er meer mensen hetzelfde huis hebben.
Huizen van andere gamers zie je niet , tenminste als je online komt
  zondag 10 september 2006 @ 22:43:57 #72
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41691208
En het zijn ook vaak dezelfde huizen die je kan kopen, alleen op verschillende plaatsten...
pi_41698977
Ik koop hem ook denk.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41699170
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:48 schreef Badabingea het volgende:
Ik koop hem ook denk.
Ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik heb erg veel lol gehad aan de demo, dat wel.
  maandag 11 september 2006 @ 10:35:05 #75
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_41699858
Heb hem ook thuis liggen en het is echt een gewelding spel

Van de ene naar de andere kant van het eiland is ongeveer 73km rijden besturing is ook stukken beter dan in de demo's vind ik.

Ook heel vet dat je Live gebruikers bij jou in de buurt rond ziet rijden en uit kan dagen.

Dus.... weet je niet wat je voor je verjaardag wil, dit is zeker een aanrader
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_41704327
Heb m geleend van een maat van me die net op vakantie is!! Erg vet spel. Ik was verkeerd begonnen.

Had al snel een Fort GT en een Nissan 350Z N-tune gekocht en een ander huis, toen zat ik vast. Ben opnieuw begonnen met een Audi A3. Heel vet spel, maar ik blijf erbij. Full-price komt ie er bij mij niet in. Hoe vet ie ook is.

Vanavond verder gamen, kep tot Vrijdag.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_41706388
Is er al een demotje van dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41706471
Hopelijk heb ik vanavond eindelijk Live eens aan de gang en kan ik ook online komen racen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41706623
Waar kan je de demo downloaden
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 11 september 2006 @ 14:50:56 #80
48487 Martijn85
pi_41706747
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:47 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan je de demo downloaden
Voor de XBOX360 staat ie op marketplace, voor de PC is er nog geen demo voor zo ver ik weet
  maandag 11 september 2006 @ 15:04:28 #81
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_41707185
Na veel twijfel toch maar gekocht aangezien ik de besturing in de demo niet zo lekker vond. Nu is daar echt een hoop aan veranderd volgens mij want het speelt nu echt stukken beter.

Snel verder
pi_41708954
heeft iemand al iets geprobeert met het stuurtje van de xbox 360 bij deze game ???
pi_41709092
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:02 schreef Daniel-1992 het volgende:
heeft iemand al iets geprobeert met het stuurtje van de xbox 360 bij deze game ???
Geen wheel support in deze game volgens mij. (Laat gvd ondersteuning komen voor de Logitech DFP, dat ding staat hier stof te happen).
pi_41709351
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Geen wheel support in deze game volgens mij. (Laat gvd ondersteuning komen voor de Logitech DFP, dat ding staat hier stof te happen).
raar dat hoort toch standaart te zijn bij de nieuwe racegames van xbox 360
pi_41709908
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:14 schreef Daniel-1992 het volgende:

[..]

raar dat hoort toch standaart te zijn bij de nieuwe racegames van xbox 360
Spel was al in ontwikkeling voordat de 360 uitkwam. Het stuurtje kwam nog eens 7 maanden later, vandaar.
pi_41710208
maar als hij 8 september uitkomt dan hebben ze ruim 3 kwart jaar gehad om iets te veranderen zodat je wel het stuurtje aan kan sluiten
  maandag 11 september 2006 @ 16:52:00 #87
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41710533
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:41 schreef Daniel-1992 het volgende:
maar als hij 8 september uitkomt dan hebben ze ruim 3 kwart jaar gehad om iets te veranderen zodat je wel het stuurtje aan kan sluiten
Dan was het 8 december geworden. En dat had ik, als vertegenwoordiger van Xbox360-bezitters zonder stuurtje, weer niet leuk gevonden...
pi_41712883
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:06 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ondersteuning of niet, jij koopt em toch niet.. Principes
Big dick.
pi_41714476
ik heb heb helaas woensdag pas

heb hem Helaas bij bol.com besteld
pi_41723321
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ondersteuning of niet, jij koopt em toch niet.. Principes
En jij bent? Niet iemand om mij met een smiley te zeggen dat ik geen inbreng heb in ieder geval.

Heb het spel hier liggen, niet gekocht en niet gedownload. Ergo mag ik ervan zeggen wat ik beter, dan wel geïntegreerd wil zien. Nu jij weer!
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:11:18 #91
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41725452
Volgende week 2 gratis auto's te downloaden. De Audi RS4 Quattro en de Nissan Skyline GT-R34.
pi_41725565
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Full-price komt ie er bij mij niet in. Hoe vet ie ook is.
Dat principe bedoel ik
Big dick.
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:29:56 #93
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_41728511
Tvp.
Cool spel.
Zit nu ergens op de 45%.
Leuke auto's en leuke opdrachten.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_41730711
Is het iemand al opgevallen dat als je de Blur uitzet het spel gewoon 10 keer mooier is ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_41730864
yay, toch maar tdu besteld, als het goed is morgen in huis..

ben nog een beetje aan het twijfelen of het spel echt zo leuk is.
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:50:00 #96
48487 Martijn85
pi_41730866
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat als je de Blur uitzet het spel gewoon 10 keer mooier is ?
Heej, dat ga ik thuis eens proberen
pi_41734188
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:15 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat principe bedoel ik
Ik ga niet akkoord met 20 euro meer dan de Yanks, voor exact dezelfde titel. Is dat zo raar? Leg uit, alsjeblieft! Kom op!
pi_41734271
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
De shake-cam is ook cool gedaan. Options -> visual.

Ga je over het gras, dan trilt de camera. Trek je met piepende banden op, dan trilt de camera heel realistisch. Erg cool, draagt veel bij aan het hele pakket.
pi_41734733
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:07 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ik ga niet akkoord met 20 euro meer dan de Yanks, voor exact dezelfde titel. Is dat zo raar? Leg uit, alsjeblieft! Kom op!
Het is niet aan mij om te zeggen of dat raar is, maar principe technisch gezien betekent het wel dat jij niks koopt wat in Amerika goedkoper is dan in Nederland.

Dan heb je zeker ook geen auto? Nikes? Geen iPod ook?

In China kosten spellen gemiddeld 7 euro, nieuw in de winkel. Betekent dat dan ook dat jij sowieso geen spellen meer koopt omdat die rijstvreters veel minder ervoor betalen?

Het gaat erom of jij een spel ¤ 60,- waard vind. In het geval van TDU moet ik zeggen dat ik me zeker niet bekocht voel
Big dick.
pi_41734817
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het is niet aan mij om te zeggen of dat raar is, maar principe technisch gezien betekent het wel dat jij niks koopt wat in Amerika goedkoper is dan in Nederland.

Dan heb je zeker ook geen auto? Nikes? Geen iPod ook?

In China kosten spellen gemiddeld 7 euro, nieuw in de winkel. Betekent dat dan ook dat jij sowieso geen spellen meer koopt omdat die rijstvreters veel minder ervoor betalen?

Het gaat erom of jij een spel ¤ 60,- waard vind. In het geval van TDU moet ik zeggen dat ik me zeker niet bekocht voel
Het gaat erom dat Atari zelf met veel bombarie aankondigde dat de game 40 euro zou gaan kosten. Vervolgens trekken ze hun drol terug en de USA mag zich weer gelukkig prijzen, daar gaat het om. Ze konden het doen, maar ze wilden het niet. Dan wil ik de game niet kopen.

Dus: Tip voor jou, weet waar je over praat voordat je je vingers op de toetsen zet, ok?
You just got served.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')