abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41417091
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41417225
hmm vond m niet zo grappig eigelijk !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:36:32 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_41417274
Over welk onderwerp heeft hij het? Ik hoorde iets over 'Internet Hoax' en 'College Students', maar weet iemand verder waar dit over gaat?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_41417297
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:31:57 #6
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41417837
quote:

Ja, geef hem eens ongelijk. Dat is eigenlijk het trieste.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator zaterdag 2 september 2006 @ 10:32:32 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41417846
0w dus iedereen die geen troepen in Irak heeft is geen bondgenoot ... classy
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_41417965
sterk betoog! hij mag wel de nieuwe president van us worden wbt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41420848
Interhoax gaat misschien over Loose Change of zo? Vind deze kerel wel geschikt Tim Ryan for president
pi_41422903
Zit veel onzin tussen en daarnaast geen nuance dus dan wordt het ook makkelijk.
pi_41423211
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Interhoax gaat misschien over Loose Change of zo? Vind deze kerel wel geschikt Tim Ryan for president
Het is al 2 jaar oud. Als ik het mij goed herinner ging het over het gerucht dat de dienstplicht opnieuw zou ingevoerd worden.
pi_41423259
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef gorgg het volgende:

[..]

Het is al 2 jaar oud. Als ik het mij goed herinner ging het over het gerucht dat de dienstplicht opnieuw zou ingevoerd worden.
Ah.. vanwaar dan nu dit fragment TS?
pi_41424992
Als mensen nou gewoon flash <= flash 7 gebruiken kan ik het ook kijken :S

Wat mij betreft schaffen ze dat hele flash af als het zo moet.

De Flashgame die ik destijds - een jaar of 6 geleden - heel dik vond van Bush, dat was dat flashspelletje, dan was je dus Bush en dan moest je een record lijntjes coke opsnuiven
That's my man!

(de link heb ik helaas niet, als iemand die wel heeft, dan zie ik die graag )
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:01:16 #14
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41425062
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:23 schreef pingu_ het volgende:
Zit veel onzin tussen en daarnaast geen nuance dus dan wordt het ook makkelijk.
Leg uit, beste Pingu_

Welke feiten zijn precies onzin, en waarom, en waar heb je dat gelezen/gehoord/gezien
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_41427396
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:01 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

Leg uit, beste Pingu_

Welke feiten zijn precies onzin, en waarom, en waar heb je dat gelezen/gehoord/gezien
Zijn nuances liggen fout, er zijn zat pre-war docs (http://fmso.leavenworth.army.mil/) die laten zien dat Hussein en Al Qaeda (Ryan noemt het 9/11) links hadden en dat er WMD was. Links tussen de VS en Al Qaeda hebben ook bestaan, dus het is te simpel van hem om het allemaal zo te gebruiken.
De olie wordt gebruikt om het land weer op te bouwen, ze verdienen zat knaken eraan die terug worden gepomt in de economie. Baghdad en 3 andere provincies hebben nog veel shit, maar in de anderen gaat het goed. Het is btw uberveilig om onder een dictator te wonen zolang je hem niet dwarsboomt: dit betekent btw wel dat er een grote machtsvacuum komt als hij weg is.
Wel begroet als 'liberators', dat sentiment veranderd altijd als de troepen er lang zijn, maar dat maakt het eerste niet onwaar.
Taliban weg is gewoon simpel verdraaien: ze zijn weinig vergeleken met wat ze waren, maar natuurlijk kan je ze nooit tot de laatste man wegnemen en kan hij het dus altijd blijven roepen.
Er zijn miljoenen banen onder Bush bijgekomen na de ontploffing van de bubble die hij had geerfd.
etc.

Bush aanvallen is OK imo, maar dan wel goed onderbouwd (en er zijn zat issues te vinden). Op iedereen valt te zeiken zoals hij in het fragment doet.
pi_41427505
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:32 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Zijn nuances liggen fout, er zijn zat pre-war docs (http://fmso.leavenworth.army.mil/) die laten zien dat Hussein en Al Qaeda (Ryan noemt het 9/11) links hadden en dat er WMD was. Links tussen de VS en Al Qaeda hebben ook bestaan, dus het is te simpel van hem om het allemaal zo te gebruiken.
De olie wordt gebruikt om het land weer op te bouwen, ze verdienen zat knaken eraan die terug worden gepomt in de economie. Baghdad en 3 andere provincies hebben nog veel shit, maar in de anderen gaat het goed. Het is btw uberveilig om onder een dictator te wonen zolang je hem niet dwarsboomt: dit betekent btw wel dat er een grote machtsvacuum komt als hij weg is.
Wel begroet als 'liberators', dat sentiment veranderd altijd als de troepen er lang zijn, maar dat maakt het eerste niet onwaar.
Taliban weg is gewoon simpel verdraaien: ze zijn weinig vergeleken met wat ze waren, maar natuurlijk kan je ze nooit tot de laatste man wegnemen en kan hij het dus altijd blijven roepen.
Aldus The Pentagon Times.
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:37:45 #17
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41427549
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:32 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Er zijn miljoenen banen onder Bush bijgekomen na de ontploffing van de bubble die hij had geerfd.
etc.

Bush aanvallen is OK imo, maar dan wel goed onderbouwd (en er zijn zat issues te vinden). Op iedereen valt te zeiken zoals hij in het fragment doet.
dat is gewoon een regeringsbron
pi_41427854
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:37 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

dat is gewoon een regeringsbron
Wat wil je dan? MSM wordt ook nergens gezien als geloofwaardig. Groot deel van de docs moet btw nog vertaald worden. Irakese bloggers hebben ook verschillende dingen vertaald maar dat zal ook wel niet geloofwaardig worden geacht.

-edit-

Pentagon gives gloomy Iraq report

Waar is de lijn dan mbt geloofwaardigheid?

[ Bericht 8% gewijzigd door pingu_ op 02-09-2006 18:21:22 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:35:19 #19
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41429211
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Wat wil je dan? MSM wordt ook nergens gezien als geloofwaardig. Groot deel van de docs moet btw nog vertaald worden. Irakese bloggers hebben ook verschillende dingen vertaald maar dat zal ook wel niet geloofwaardig worden geacht.

-edit-

Pentagon gives gloomy Iraq report

Waar is de lijn dan mbt geloofwaardigheid?
Er bestaat natuurlijk geen echte objectiviteit maar als het van de partij komt die profijt heeft van het verdraaien van feiten is het niet geloofwaardig nee.
pi_41429319
Dat filmpje is al meer dan 2 jaar oud man
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:39:43 #21
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41429347
[quote]Op zaterdag 2 september 2006 18:38 schreef StefanP het volgende:
Dat filmpje is al meer dan 2 jaar oud man
[/quot

weten we al toch
pi_41433074
Goeie vent, ik neem aan dat ie al door de FBI is doorgelicht cq doodgeschoten?
pi_41471906
Bush is nogal makkelijk voor gek te zetten, da's geen kunst.
  Donald Duck held maandag 4 september 2006 @ 02:27:10 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41471963
wat een opgefokt ventje
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41472383
Het is idd erg makkelijk om het beleid van Bush te bekritiseren en lek te schieten, daar hoef je geen einstein voor te zijn. Wat ik mis in zijn betoog is constructieve ideeen; hoe het anders moet bijvoorbeeld. Dat Bush de mist is ingegaan bijv met het gedoe met WMD is toch inmiddels een publiek bekend gegeven. Deze man weet het leuk te brengen, hij heeft zijn lesjes geleerd over het maken van een betoog dat goed aankomt bij het publiek, maar het is niet alsof hij iets nieuws of revolutionairs beweert... veel meer dan schreeuwen vanaf de zijlijn is het niet.
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')