hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrentquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat heeftie gedaan?
En waarom staan de anti Etiënne uitspraken van de bewoners nog stééds niet online op de weblog?
Als dat zo is zou ik dat toejuichen, ik kan alleen niets in het MED topic vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel???
Heeft hij weer een ban
Het was laat en ik ben thuis gekomen en dacht, kom ik ga even lekker bijlezen en toen las ik alleen maar dat er een paar mensen elkaar aan het afzeiken warenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
De topictitel dringt ook nog niet helemaal door eigenlijk. Wie is 'Lekker' en wanneer is hij thuisgekomen? En wat voor gezeik is er toen begonnen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel???
Heeft hij weer een ban
Wie is in de zeik genomen door de zusjes? Tijn of E10?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrent
Bang voor concurentie. Gezien t feit dat ze nu in het huis ook al over de afzeikactie van Monique hebben gehad, moet hij toch echtwel op de weblog. (ja ik blijf bezigquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrent
E10 natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wie is in de zeik genomen door de zusjes? Tijn of E10?
Ze slaat al de hele dag oorlogstaal uit en het is nooit duidelijk waar de irritaties precies vandaan komen of wat die mensen haar hebben misdaan. Je hoeft haar alleen maar aan te kijken of het is oorlog in haar ogen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik geef die jongen die satisfaction niet eens. Ik ben daar altijd goed in geweest, in negeren"
Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef intoyou het volgende:
Zo jullie verdraaien wel een beetje zijn woorden. Etienne zegt net dat hij het spelletje niet gaat spelen. Hij wilt de spanning niet ophogen. Wanneer het 'kampgroepje' weer bezig is met roddelen dan stapt hij op, omdat hij geen zin heeft in gezeik. Hij zei net ook dat je iedereen te vriend moet houden en dat hij dat ook zou doen (slim van hem).
En die oorlogstaal slaat ze altijd uit op het moment dat ze met iemand zit te roddelen,dan roept ze hoog en laag wat ze allemaal zou zeggen en zou doen maar als het erop aan komt druipt ze afquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze slaat al de hele dag oorlogstaal uit en het is nooit duidelijk waar de irritaties precies vandaan komen of wat die mensen haar hebben misdaan. Je hoeft haar alleen maar aan te kijken of het is oorlog in haar ogen.
Zeker wel, maar jullie halen alleen het negatieve eruit. Net alsof hij alleen maar slechte dingen kan zeggen of doen. Tis ook maar een mens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaar
Stel je voor dat die 5 eruit zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Lápiz het volgende:
Wel maf, ik bekijk de streams niet zo vaak, maar haast iedere keer áls ik kijk, zie ik die Etiënne in beeld die over iemand zit te roddelen. Het lijkt wel alsof er maar vijf mensen in dat huis zitten, je ziet steeds dezelfde lui voorbijkomen.
Die zijn aardig aan het lukkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020911.jpg]afbeelding][/URL]
Da's waar, ik vind Etiënne op afstand de grootste blaaskaak die in dat huis rondloopt. Hij zal zich er niet bewust van zijn dat hij zoveel weerzin oproept bij de kijkers, maar ik zou het tóch jammer vinden als hij er als eerste uitmoet, want dan gebeurt er helemaal niks meer. Hetzelfde geldt overigens voor Janine, al gaan m'n haren recht overeind staan als ik dat mens interessant hoor meepraten met de rest. Wát een gespleten persoonlijkheid heeft die!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat die 5 eruit zijn
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Janine houdt ook wel van engelse termen trouwens. Nu weer 'A woman scorned'
Zijn we t alweer eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "
Vreselijk irri "gesprek" Janine luistert alleen als ze er zelf weer een betoog aan kan vastplakken....![]()
Etienne is in mijn ogen zwaar onderschat.quote:
Er is nog niet genomineerd hè. Moet allemaal nog. We weten alleen dat Marlies en Semih sowieso staan genomineerd, maar Marlies heeft natuurlijk de joker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:36 schreef sherrytje het volgende:
zijn jullie niet benieuwd hoe het met de nominaties zijn???
wie der genomineerd is enz?
volgens mij hebben de bewoners al genomineerd, of maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nog niet genomineerd hè. Moet allemaal nog. We weten alleen dat Marlies en Semih sowieso staan genomineerd, maar Marlies heeft natuurlijk de joker.
Ik vind t gewoon een kneus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne is in mijn ogen zwaar onderschat.
Achter zijn facade van domheid vermoed ik dat hij ons eerdaags gaat uitleggen waarom de AEX binnen de 3 maanden zijn conjuncturele stijging gaat verliezen, zodat over de gehele wereld het Maoïsme de leidende politieke stroming zal worden.
![]()
Ja die woede valt idd erg op... Het kan niet anders dat ze veel problemen heeft in haar leven...quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Janine klaagt echt aan één stuk door. Er zit een ongelooflijke kwaadheid in haar. Nog niet eerder meegemaakt zo iemand. Ze let ook véél te veel op andere mensen. Onvoorstelbaar dat type.
Gevoel voor understatement.quote:
Ehhhm...ik zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk..... Hoewel, je weet nooit wat voor verrassingen deze jongen nog in petto heeft...quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne is in mijn ogen zwaar onderschat.
Achter zijn facade van domheid vermoed ik dat hij ons eerdaags gaat uitleggen waarom de AEX binnen de 3 maanden zijn conjuncturele stijging gaat verliezen, zodat over de gehele wereld het Maoïsme de leidende politieke stroming zal worden.
![]()
Voel zijn sarcasme.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhhm...ik zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk..... Hoewel, je weet nooit wat voor verrassingen deze jongen nog in petto heeft...
kaneelthee...quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef intoyou het volgende:
Tijn doet z'n bestelling voor het touwtje springen. 2 kaas belegen, 2 kratjes bier, 2 rode wijn, 3 flessen cola light en nog wat?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhhm...ik zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk..... Hoewel, je weet nooit wat voor verrassingen deze jongen nog in petto heeft...
verassingen genoeg, onze rechtserakker die uithuilt bij een donker gekleurde nederlander.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat vind je van het iq van Semih, Marlies en Marcia dan ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef demins het volgende:
Volgend jaar weer mensen met een IQ erin!
Ik geef je ..... Laat maar.quote:
O ja? Nu als dat zo is dan is hij slimmer dan ik dacht. De 2 zusjes zijn de floaters in de groep.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:41 schreef toxikon het volgende:
plofkop wil tijn bij de zusjes weghouden, zou hij bang zijn voor concurentie?
2lage mensen bij elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben wel een redelijk IQ, samen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat vind je van het iq van Semih, Marlies en Marcia dan ?![]()
Laat ze dan maar fokkers erin stoppen, aangezien het gemiddelde hier (als je de berichten in de desbetreffende topics mag geloven) ongeveer op 135 ligt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef demins het volgende:
* KonnieKipke meldt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef demins het volgende:
OMG! Dat kun je wel zien aan de spelling!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ze dan maar fokkers erin stoppen, aangezien het gemiddelde hier (als je de berichten in de desbetreffende topics mag geloven) ongeveer op 135 ligt.
Waarom zou Marlies Etienne nomineren? Iedereen gaat hem toch al nomineren? Zou een beetje dom zijn van haar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja? Nu als dat zo is dan is hij slimmer dan ik dacht. De 2 zusjes zijn de floaters in de groep.
Wie de macht heeft (meeste mensen aan zijn/haar kant) kan de andere groep nomineren, al is dat ook niet zeker nu met die jokers.
Vind ik wel prachtig hoor. Marlies zet haar joker b.v in en nomineert E10. Dan wordt het echt ruzie.
Of ze nomineren niet de mensen met de jokers.
Als hij dat bewust doet ja. Ik denk eerlijk gezegd dat hoe jij t uitlegt 1 van da manieren is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja? Nu als dat zo is dan is hij slimmer dan ik dacht. De 2 zusjes zijn de floaters in de groep.
Wie de macht heeft (meeste mensen aan zijn/haar kant) kan de andere groep nomineren, al is dat ook niet zeker nu met die jokers.
Vind ik wel prachtig hoor. Marlies zet haar joker b.v in en nomineert E10. Dan wordt het echt ruzie.
Of ze nomineren niet de mensen met de jokers.
135? Is dat niet een beetje hoog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ze dan maar fokkers erin stoppen, aangezien het gemiddelde hier (als je de berichten in de desbetreffende topics mag geloven) ongeveer op 135 ligt.
Het kan natuurlijk ook nog zijn dat alleen de uders die heel erg hoog scoren, hun score vermeldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Dat kun je wel zien aan de spelling!
volgens mij is het best wel een redelijk intelligente jongen, jammer dat ie zo vol zit met rotte gedachte, anders was het mss nog een aardige gosertquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja? Nu als dat zo is dan is hij slimmer dan ik dacht.
Komt nog bij dat hij dan dus al genomineerd staat. Marlies moet dan iemand kiezen die dat nog niet is natuurlijk. Dat wordt oorlog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef intoyou het volgende:
[..]
Waarom zou Marlies Etienne nomineren? Iedereen gaat hem toch al nomineren? Zou een beetje dom zijn van haar.
Ik heb er anders nog geen intelligent woord uit horen komenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is het best wel een redelijk intelligente jongen, jammer dat ie zo vol zit met rotte gedachte, anders was het mss nog een aardige gosert
(tering, komt dat uit mijn mond?)
Als iemand van die rare streken flikt, is hij bij mij, bij voorbaat al niet meer intelligent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens mij is het best wel een redelijk intelligente jongen, jammer dat ie zo vol zit met rotte gedachte, anders was het mss nog een aardige gosert
(tering, komt dat uit mijn mond?)
Maar intelligentie zegt toch verder niets over of iemand leuk is of niet, neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als iemand van die rare streken flikt, is hij bij mij, bij voorbaat al niet meer intelligent.
Nee klopt. Iemand mét inteligentie flikt alleen niet van die kutstreken. Dat wil niet zeggen dat alle 'domme' mensen zo zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar intelligentie zegt toch verder niets over of iemand leuk is of niet, neem ik aan?
er stond het woordje b.v bij en dat = bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef intoyou het volgende:
[..]
Waarom zou Marlies Etienne nomineren? Iedereen gaat hem toch al nomineren? Zou een beetje dom zijn van haar.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:17 schreef itsme het volgende:
[..]
er stond het woordje b.v bij en dat = bijvoorbeeld.
Op de BB site staat dat ze al genomineerd hebben
Dit staat op de BB site:quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:17 schreef itsme het volgende:
[..]
er stond het woordje b.v bij en dat = bijvoorbeeld.
Op de BB site staat dat ze al genomineerd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |