Zeker wel, maar jullie halen alleen het negatieve eruit. Net alsof hij alleen maar slechte dingen kan zeggen of doen. Tis ook maar een mens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaar
Stel je voor dat die 5 eruit zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Lápiz het volgende:
Wel maf, ik bekijk de streams niet zo vaak, maar haast iedere keer áls ik kijk, zie ik die Etiënne in beeld die over iemand zit te roddelen. Het lijkt wel alsof er maar vijf mensen in dat huis zitten, je ziet steeds dezelfde lui voorbijkomen.
Die zijn aardig aan het lukkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020911.jpg]afbeelding][/URL]
Da's waar, ik vind Etiënne op afstand de grootste blaaskaak die in dat huis rondloopt. Hij zal zich er niet bewust van zijn dat hij zoveel weerzin oproept bij de kijkers, maar ik zou het tóch jammer vinden als hij er als eerste uitmoet, want dan gebeurt er helemaal niks meer. Hetzelfde geldt overigens voor Janine, al gaan m'n haren recht overeind staan als ik dat mens interessant hoor meepraten met de rest. Wát een gespleten persoonlijkheid heeft die!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat die 5 eruit zijn
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Janine houdt ook wel van engelse termen trouwens. Nu weer 'A woman scorned'
Zijn we t alweer eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "
Vreselijk irri "gesprek" Janine luistert alleen als ze er zelf weer een betoog aan kan vastplakken....![]()
Etienne is in mijn ogen zwaar onderschat.quote:
Er is nog niet genomineerd hè. Moet allemaal nog. We weten alleen dat Marlies en Semih sowieso staan genomineerd, maar Marlies heeft natuurlijk de joker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:36 schreef sherrytje het volgende:
zijn jullie niet benieuwd hoe het met de nominaties zijn???
wie der genomineerd is enz?
volgens mij hebben de bewoners al genomineerd, of maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nog niet genomineerd hè. Moet allemaal nog. We weten alleen dat Marlies en Semih sowieso staan genomineerd, maar Marlies heeft natuurlijk de joker.
Ik vind t gewoon een kneus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne is in mijn ogen zwaar onderschat.
Achter zijn facade van domheid vermoed ik dat hij ons eerdaags gaat uitleggen waarom de AEX binnen de 3 maanden zijn conjuncturele stijging gaat verliezen, zodat over de gehele wereld het Maoïsme de leidende politieke stroming zal worden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |