hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrentquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat heeftie gedaan?
En waarom staan de anti Etiënne uitspraken van de bewoners nog stééds niet online op de weblog?
Als dat zo is zou ik dat toejuichen, ik kan alleen niets in het MED topic vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel???
Heeft hij weer een ban
Het was laat en ik ben thuis gekomen en dacht, kom ik ga even lekker bijlezen en toen las ik alleen maar dat er een paar mensen elkaar aan het afzeiken warenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
De topictitel dringt ook nog niet helemaal door eigenlijk. Wie is 'Lekker' en wanneer is hij thuisgekomen? En wat voor gezeik is er toen begonnen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel???
Heeft hij weer een ban
Wie is in de zeik genomen door de zusjes? Tijn of E10?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrent
Bang voor concurentie. Gezien t feit dat ze nu in het huis ook al over de afzeikactie van Monique hebben gehad, moet hij toch echtwel op de weblog. (ja ik blijf bezigquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij liep met sjaan te roddelen over tijn , dat ie teveel bij de zusjes komt etc. het gevolg van het feit dat ie gisteren zo in de zeik is genomen door de zusjes. dus nu gaat ie een hetze tegen tijn starten, zijn direkte concurrent
E10 natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wie is in de zeik genomen door de zusjes? Tijn of E10?
Ze slaat al de hele dag oorlogstaal uit en het is nooit duidelijk waar de irritaties precies vandaan komen of wat die mensen haar hebben misdaan. Je hoeft haar alleen maar aan te kijken of het is oorlog in haar ogen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik geef die jongen die satisfaction niet eens. Ik ben daar altijd goed in geweest, in negeren"
Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef intoyou het volgende:
Zo jullie verdraaien wel een beetje zijn woorden. Etienne zegt net dat hij het spelletje niet gaat spelen. Hij wilt de spanning niet ophogen. Wanneer het 'kampgroepje' weer bezig is met roddelen dan stapt hij op, omdat hij geen zin heeft in gezeik. Hij zei net ook dat je iedereen te vriend moet houden en dat hij dat ook zou doen (slim van hem).
En die oorlogstaal slaat ze altijd uit op het moment dat ze met iemand zit te roddelen,dan roept ze hoog en laag wat ze allemaal zou zeggen en zou doen maar als het erop aan komt druipt ze afquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze slaat al de hele dag oorlogstaal uit en het is nooit duidelijk waar de irritaties precies vandaan komen of wat die mensen haar hebben misdaan. Je hoeft haar alleen maar aan te kijken of het is oorlog in haar ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |