Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef intoyou het volgende:
Zo jullie verdraaien wel een beetje zijn woorden. Etienne zegt net dat hij het spelletje niet gaat spelen. Hij wilt de spanning niet ophogen. Wanneer het 'kampgroepje' weer bezig is met roddelen dan stapt hij op, omdat hij geen zin heeft in gezeik. Hij zei net ook dat je iedereen te vriend moet houden en dat hij dat ook zou doen (slim van hem).
En die oorlogstaal slaat ze altijd uit op het moment dat ze met iemand zit te roddelen,dan roept ze hoog en laag wat ze allemaal zou zeggen en zou doen maar als het erop aan komt druipt ze afquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze slaat al de hele dag oorlogstaal uit en het is nooit duidelijk waar de irritaties precies vandaan komen of wat die mensen haar hebben misdaan. Je hoeft haar alleen maar aan te kijken of het is oorlog in haar ogen.
Zeker wel, maar jullie halen alleen het negatieve eruit. Net alsof hij alleen maar slechte dingen kan zeggen of doen. Tis ook maar een mens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...dan heb je niet alles gehoord wat hij zit te lullen blijkbaar
Stel je voor dat die 5 eruit zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Lápiz het volgende:
Wel maf, ik bekijk de streams niet zo vaak, maar haast iedere keer áls ik kijk, zie ik die Etiënne in beeld die over iemand zit te roddelen. Het lijkt wel alsof er maar vijf mensen in dat huis zitten, je ziet steeds dezelfde lui voorbijkomen.
Die zijn aardig aan het lukkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB020911.jpg]afbeelding][/URL]
Da's waar, ik vind Etiënne op afstand de grootste blaaskaak die in dat huis rondloopt. Hij zal zich er niet bewust van zijn dat hij zoveel weerzin oproept bij de kijkers, maar ik zou het tóch jammer vinden als hij er als eerste uitmoet, want dan gebeurt er helemaal niks meer. Hetzelfde geldt overigens voor Janine, al gaan m'n haren recht overeind staan als ik dat mens interessant hoor meepraten met de rest. Wát een gespleten persoonlijkheid heeft die!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat die 5 eruit zijn
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Janine houdt ook wel van engelse termen trouwens. Nu weer 'A woman scorned'
Zijn we t alweer eens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Háár taaltje ja. Het ene cliché na het andere..... "Don't judge a book by the cover "
Vreselijk irri "gesprek" Janine luistert alleen als ze er zelf weer een betoog aan kan vastplakken....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |