abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41454712
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:55 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik denk dat je in dit geval BB1 en BB6 niet kan vergelijken. Het spel, maar met name de knikkers, hebben een veel grotere invloed op de gerdagingen van de bewoners dan in BB1, toen alles nog nieuw was, bovendien zijn de deelnemers, tenminste dat is mijn idee, op andere eigenschappen geselecteerd dan die uit BB1.
Andere eigenschappen.... Kun je over "filosoforen" inderdaad, maar het ging mij eigenlijk om het gedrag dat als een groep BB-ers een hekel hebben aan één persoon in het huis, ze hem dan mijns inziens blijven nomineren, ondanks het oordeel van de nederlandse stemmers...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 3 september 2006 @ 17:11:24 #277
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41454926
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Andere eigenschappen.... Kun je over "filosoforen" inderdaad, maar het ging mij eigenlijk om het gedrag dat als een groep BB-ers een hekel hebben aan één persoon in het huis, ze hem dan mijns inziens blijven nomineren, ondanks het oordeel van de nederlandse stemmers...
Nogmaals, dan verschillen we daarover van mening. Ik denk dat de groep Marcel bij het verlies van een lid van die groep (ik hoop dat er bij de nominatie iemand uit die groep wordt weggestemd) eieren voor hun geld zal kiezen en meer toenadering zal zoeken tot de winnaar van die nominatie, alles met het uiteindelijk doel de pot mee naar huis te nemen.

Maar we zullen het binnenkort weten
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zondag 3 september 2006 @ 19:00:38 #278
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41457733
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat vergeet ik dan? Je herhaalt min of meer wat ik al zei.
Vervang: "vergeet niet" door "ik denk" dat de weerstand tegen Semih wel eens zou kunnen omslaan in achternalopen van als blijkt dat zoiets voor de positie van de meelopers beter is.
Of denk jij dat de externe factor, gevormd door bellend (en beslissend) nederland, geen rol speelt in het stemgedrag van de bewoners ?
pi_41462677
Ja, net als toen met Mustafa. Die mochten ze ook allemaal niet, maar toen hij er steeds in mocht blijven vonden de bewoners hem ineens aardig.
  zondag 3 september 2006 @ 21:34:57 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41462780
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef johnny-berra het volgende:
Ja, net als toen met Mustafa. Die mochten ze ook allemaal niet, maar toen hij er steeds in mocht blijven vonden de bewoners hem ineens aardig.
Ga nou niet Mustafa vergelijken met Semih! Dat is een wereld van verschil. Mustafa had geen respect voor vrouwen en voerde geen reet uit in het huis.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41464686
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:11 schreef PH52 het volgende:

[..]

Nogmaals, dan verschillen we daarover van mening. Ik denk dat de groep Marcel bij het verlies van een lid van die groep (ik hoop dat er bij de nominatie iemand uit die groep wordt weggestemd) eieren voor hun geld zal kiezen en meer toenadering zal zoeken tot de winnaar van die nominatie, alles met het uiteindelijk doel de pot mee naar huis te nemen.

Maar we zullen het binnenkort weten
Ik denk net als nostalgist dat ze dan bij hun nominatie blijven.
Als je toenadering zoekt bij iemand die een nominatie overleefd en deze de volgende keer niet nomineerd maakt dat je kansen op de pot toch niet groter?
Die persoon is kennelijk sterk bij het publiek en daar willen ze dan vast niet mee de finale in.
Daarbij is het ook relatief 'makkelijk' om bij je stem te blijven om zo bv geen andere mensen voor het hoofd te stoten met kans op 'wraakstemmen'.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 4 september 2006 @ 09:16:43 #282
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41474420
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk net als nostalgist dat ze dan bij hun nominatie blijven.
Als je toenadering zoekt bij iemand die een nominatie overleefd en deze de volgende keer niet nomineerd maakt dat je kansen op de pot toch niet groter?
Die persoon is kennelijk sterk bij het publiek en daar willen ze dan vast niet mee de finale in.
Daarbij is het ook relatief 'makkelijk' om bij je stem te blijven om zo bv geen andere mensen voor het hoofd te stoten met kans op 'wraakstemmen'.
Je zou het aan Roel moeten vragen, maar ik denk niet dat de bewoners verder vooruitdenken dan één nominatie en op het moment dat er iemand uit een bepaalde groep, want die zijn er op dit moment, groepen, wordt weggestemd wordt dat automatisch ervaren als de "verliezersgroep", tenminste , zo zou ik denken..
Ik denk dat het voor de duur van het verblijf beter is om bij de winnarsgroep te horen dan bij de verliezers. En sommige bewoners weten volgens mj sowieso wel dat ze geen kans maken op de hoofdprijs, dus die willen alleen maar zo lang mogelijk blijven. Dat bevordert het switchen.
Alleen mensen met een sterk karakter zullen bij hun keuze blijven, volgens mij zitten die er niet veel in de groep van Marcel.
Benieuwd wat er vanavond gebeurt.
pi_41484705
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:16 schreef PH52 het volgende:

[..]

Je zou het aan Roel moeten vragen, maar ik denk niet dat de bewoners verder vooruitdenken dan één nominatie en op het moment dat er iemand uit een bepaalde groep, want die zijn er op dit moment, groepen, wordt weggestemd wordt dat automatisch ervaren als de "verliezersgroep", tenminste , zo zou ik denken..
Ik denk dat het voor de duur van het verblijf beter is om bij de winnarsgroep te horen dan bij de verliezers. En sommige bewoners weten volgens mj sowieso wel dat ze geen kans maken op de hoofdprijs, dus die willen alleen maar zo lang mogelijk blijven. Dat bevordert het switchen.
Alleen mensen met een sterk karakter zullen bij hun keuze blijven, volgens mij zitten die er niet veel in de groep van Marcel.
Benieuwd wat er vanavond gebeurt.
Vooral roel was altijd aan het vooruit denken en vond het volgens mij minder erg om genomineerd te staan dan de rest, als hij niet populair zo blijken wou hij dat liever zo snel mogelijk weten omdat hij dan toch geen kans op de hoofdprijs zou maken en het dan voor hem nutteloos was om er lang in te zitten (gelukkig voor hem bleef hij er wel lang in anders had hij er minder aan over gehouden).
Ik denk ook dat de groepen door BB op de een of andere manier door elkaar gehusseld zullen gaan worden, wat de verhoudingen wel makkelijker zou kunnen doen veranderen.
pi_41485777
Ik ben erg benieuwd naar de uizending van vanavond. Etienne lijkt door te hebben dat hij, voor het spel, bij de zwakste (kleinste) groep zit. Zeker nu de zusjes openlijk voor de "linksen" lijken te gaan.
Etienne heeft de laatste dagen al toenadergedrag naar Tijn vertoond.

Vanavond is de graadmeter van de verhoudingen in het huis. Het vrolijk aftatsen is afgelopen en de consequenties van hun eerdere gedragingen worden vanavond openlijk zichtbaar.

Overigens ben ik van mening, PC eend, dat het husselen door BB niet een vermenging van de groepen zal gaan geven. Ik heb eerder het idee, dat na het husselen de olie-water scheiding weer intreedt. De groepen zijn imho te gedifferentieerd qua opleiding en politieke voorkeur...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41530071
BB heeft met de briljante actie van vannacht goed aan de fles met de vloeistoffen gehusselt...Wat denken jullie dat er gebeuren gaat?
Een blijvende scheiding van de groepen, of gaat er een vermenging optreden?
pi_41542822
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
BB heeft met de briljante actie van vannacht goed aan de fles met de vloeistoffen gehusselt...Wat denken jullie dat er gebeuren gaat?
Een blijvende scheiding van de groepen, of gaat er een vermenging optreden?
Voorlopig blijft het zo. Pas als er een groepje ernstige schade oploopt zal het waarschijnlijk, uit angst voor wekelijks terugkerende nominaties, toenadering zoeken tot 'de vijand'.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41556853
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind het een zoute aktie van bb (E10 en Mracel) ze bemoeien zich veel te veel met het spel...helemaal door Mrlies en Semmih eraf te halen....sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo
Hier kan de discussie worden verder gegaan....
pi_41556998
Rustige quote heb je bij je naam staan....hehe...wat is Joost op dreef....wreed, waar lees je dat allemaal?
What the bleep do we know?
pi_41557044
Gaat langzaam hier de laatstetijd, ben nog paar keer geweest...maar het is rustig...
pi_41557077
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef roeland303 het volgende:
Rustige quote heb je bij je naam staan....hehe...wat is Joost op dreef....wreed, waar lees je dat allemaal?
www.joosthoebink.nl

Hij heeft een paar columns geschreven over BB-6....
pi_41557122
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef roeland303 het volgende:
Gaat langzaam hier de laatstetijd, ben nog paar keer geweest...maar het is rustig...
Goed dat je de discussie over de sanctie van BB bespreekt. Past m.i. goed in dit topic.

Er is geuit dat dit toch wel een soort "pakken"van Etienne en Marcel is geweest. Marlies en Semih hadden natuurlijk ook gewoon genomineerd kunnen blijven staan....
pi_41557177
Ik zag gisteren hoe Tijn de vriendin van Semmi aan het troosten was... Ik zou dat niet trekken zoals hij dat deed, als het mijn vriendin zou zijn...hehe...of ben ik nou weer typisch Roel.
pi_41557214
sankties moet iets anders inhouden....geld ofzo

Vandaar dat geopperd is dat BB indirect de "kogel door je kop schieten" en "Vol is vol" uitspraken heeft willen straffen, maar dat niet openlijk kon.....
pi_41557227
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Goed dat je de discussie over de sanctie van BB bespreekt. Past m.i. goed in dit topic.

Er is geuit dat dit toch wel een soort "pakken"van Etienne en Marcel is geweest. Marlies en Semih hadden natuurlijk ook gewoon genomineerd kunnen blijven staan....
Misschien om Marcel en Etiënne dubbel te straffen. (met Semih dan)
woef
pi_41557302
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:47 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Dat vind ik juist zo zout om te doen, alsof bb zich aanpast aan de mening van de kijkers... Ze moeten het lekker hun beloop laten gaan....voor mij gaat er veel charme vanaf door deze bemoeienis...
Het lijkt er idd op dat bb iets heeft tegen E10 en ze pa...
pi_41557335
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef roeland303 het volgende:
Ik zag gisteren hoe Tijn de vriendin van Semmi aan het troosten was... Ik zou dat niet trekken zoals hij dat deed, als het mijn vriendin zou zijn...hehe...of ben ik nou weer typisch Roel.
Liesje raakte bij jou ook een gevoelige snaar toen jullie proostten bij het portret van Dido... Semih heeft al gezegd dat hij het goed zou vinden dat Tijn, als Semih eruit zou gaan, Micheline zou mogen "troosten". Kennelijk gelooft hij in de integriteit van Semih....

Ik zou ook niet trekken, denk ik ; zeker met de wat lossere "mores"in het huis...
  woensdag 6 september 2006 @ 18:51:22 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41557366
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef roeland303 het volgende:
Nee hoor, dat zou mijn lief ook niet trekken en ik ook niet. En als Semih dat had gezien weet ik ook niet of hij het wel zou hebben getrokken.
pi_41557382
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:46 schreef Nostalgist het volgende:

Vandaar dat geopperd is dat BB indirect de "kogel door je kop schieten" en "Vol is vol" uitspraken heeft willen straffen, maar dat niet openlijk kon.....
Dat van vol is vol, is volgens mij toch 1 van de redenen waarom hij geselecteerd is.
pi_41557388
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:46 schreef Nostalgist het volgende:

Dan zouden tegen E10 en Marcel moeten zeggen waarom ze gestraft worden anders heeft het geen zin...en aan hun verbazing te horen (E10 en Marcel) zijn nog niet toegesproken door bb over dit soort dingen...anders hadden E10 en ze pa dat wel als argument gebruikt, zo van heeft het daar iets mee te maken soms?
  woensdag 6 september 2006 @ 18:51:59 #300
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41557391
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:47 schreef bbfakir het volgende:

[..]

ALs dat klopt is het impliciet commentaar op de politieke denkbeelden van die 2. (dat blijkt al uit hun waarschuwing in de brief: de PERS hoort alles. Het zal de pers worst wezen dat ze een regel ovetreden, dus daar maakt BB duidelijk dat ze het racisme bedoelen).

BB wist hoe de 2 denken, voor ze het huis in gingen. Nu dat ff politiek correct de 2 op hun nummer zetten (hoe leuk ook) is wat merkwaardig.

Je zou ook kunnen denken dat ze met zachte hand het thema racisme in de andere groep wat naar voren te halen, ook dat is gemanipuleer.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')