Gaat tata zich hier registeren dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Stuk snelweg richting nijmegen, door berg en dal, stuk langs duitsland en en stuk limburgTata zal wel de goede route posten straks waarschijnlijk aangezien ik die nu al weer vergeten ben
Heb ik al voor em gedaan vanmiddagquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat tata zich hier registeren dan?
Welkomquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Necrofiel?![]()
Toepasselijk ook, Tata-KNu weet ik meteen waarom BazzieK de laatste tijd wat minder heeft gepost. Die deed het ff rustiger aan om vrij weg te maken voor tata. Anders zou die alles teruglezen (wat nu nog steeds kan hoor,
)
Keeping up appearancesquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij kent me langer dan vandaagEn doe in het echt gekker dan hier
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Keeping up appearances
Weet nog dat ik naar Dordt ging, de Bandit bekijken die toen nog van Rietvaerder was. Mocht niet over fok forum beginnen tegen z'n pa
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
Betekent niet dat ik het niet kan proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataKquote:
Bazziek en TataK.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>
[..]
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataK
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bazziek en TataK.....
Tssssskkkkk......zo zoon zo vader
Je bedoelt dat je ineens wat afstand van je bureau moet nemen omdat er iets in de weg zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Makster het volgende:
Maar goed ik weet er verder ook niets van![]()
Ik en SM werkt gewoon niet
![]()
Ook de XR600.. 650 nu dan.. is bekend hier. Poste net ff snel tussendoor@werk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef Badmeester het volgende:
Tis een XRmet een 650 cilinder erin, en het rijdt als de tering
![]()
Pics graag van de complete familie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
Wooooot mij ma heeft misschien bijna een bulldog![]()
![]()
Hee een nieuwe "bekende" hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
Al keek je er een hele dag naar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Wha die groen-gele motor in de OP.![]()
![]()
ff geen tijd en zin om te bestuderen wat het precies is.![]()
Ga je voortaan alleen nog maar s'avonds posten?quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
[..] een stuk of 60 motoren [..]
Effin er werd vertrokken in groepjes van 10-12 motoren met 2 voorrijders en 1 achterrijder.
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pics graag van de complete familie.![]()
En we wachten nog steeds op die 2 minuten fame.![]()
Of was het nou een filmpje van 2 seconden.![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
Ook weer thuis![]()
Vanmorgen om kwart voor negen op de motor gestapt om naar het verzamelpunt in Rhehen
te rijden. Daar waren een stuk of 60 motoren verzameld en onder het genot van een koffie
met jawel.... appelgebak werd de dag doorgenomen.![]()
Effin er werd vertrokken in groepjes van 10-12 motoren met 2 voorrijders en 1 achterrijder.
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden. De rit voerde via Wageningen
naar de veluwe, daar via de postbank weer verder gegaan om een gedeelte van de Heuvelrugroute erbij te pakken.
Op de postbank ging in de "beruchte"haarspeld bocht een tjoppert rechtdoorremmen, rook van de banden, slingeren, bijna dwars op de weg staand kwam hij net voor de afgrond tot stilstand
![]()
De hele toer was goed georganiseerd met een koffie en broodje pauze op de postbank, daarna nog een stop in Cothen en daarna naar Andelst voor een echt toppie BBQ![]()
Kortom een goed georganiseerde toer meegemaakt vandaag![]()
ploatje van de route
[afbeelding]
Was bewust gedaan zodat er niet meteen een rij met 70 man voor koffie stondquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 60 motoren, en dan om de 20 minuten met een groepje van 10 man vertrekken.
Je zal maar in de laatste paar groepen zitten.![]()
Vast voor de Harley rijders om wat bier te happen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Gawaine het volgende:
Was wel een Harley bij waarvan z'n benzine dop eraf viel![]()
En ook nog, ik quote, een neger!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We raken al aardig compleet hier, marokanen, nichten, tweelingen, vader zoon.![]()
Ziet er tof uit die routequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
Ook weer thuis![]()
Vanmorgen om kwart voor negen op de motor gestapt om naar het verzamelpunt in Rhehen
te rijden. Daar waren een stuk of 60 motoren verzameld en onder het genot van een koffie
met jawel.... appelgebak werd de dag doorgenomen.![]()
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden. De rit voerde via Wageningen
naar de veluwe, daar via de postbank weer verder gegaan om een gedeelte van de Heuvelrugroute erbij te pakken.
Op de postbank ging in de "beruchte"haarspeld bocht een tjoppert rechtdoorremmen, rook van de banden, slingeren, bijna dwars op de weg staand kwam hij net voor de afgrond tot stilstand
![]()
De hele toer was goed georganiseerd met een koffie en broodje pauze op de postbank, daarna nog een stop in Cothen en daarna naar Andelst voor een echt toppie BBQ![]()
Kortom een goed georganiseerde toer meegemaakt vandaag![]()
ploatje van de route
[afbeelding]
Was zeker goed weer, net tijdens de BBQ begon het te regenen en ben ik weggegaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En ook nog, ik quote, een neger!!!! [afbeelding]
Ben je al over de schrik heen van de eerste meeting?Arme Rib-i
[..]
Ziet er tof uit die routeMooi dagje geprikt
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:
Zelfs dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ga je voortaan alleen nog maar s'avonds posten?![]()
Was wel een beetje fout gedaan, alle type motoren zaten door elkaar. Zat er een bij die zei dat als ze zondags gingen toeren niet boven de 70 kwamenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Klinkt goed Gawaine! Alleen die choppers...![]()
Wat een timing trouwens voor die rit, want dit weekend wordt het blijkbaar ook weer slecht.
![]()
Whaha zeker wetenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter dan dat hok dat ze nu heeft
Adres? Fok!MC tv avondquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben nu Motors TV.En het begint goed want om 20.00 uur komen er wheelies.
![]()
Is dat een prgramma ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben nu Motors TV.En het begint goed want om 20.00 uur komen er wheelies.
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was wel een beetje fout gedaan, alle type motoren zaten door elkaar. Zat er een bij die zei dat als ze zondags gingen toeren niet boven de 70 kwamen![]()
Maar we kwamen over de lekdijk en de dijk waar wij vorige keer met hiesj en youssef gereden hebben en daar kon ik even stoom afblazen met de voorrijder![]()
rijd die dan alleen maar in het 30KM gebied rond of zo ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was wel een beetje fout gedaan, alle type motoren zaten door elkaar. Zat er een bij die zei dat als ze zondags gingen toeren niet boven de 70 kwamen![]()
Maar we kwamen over de lekdijk en de dijk waar wij vorige keer met hiesj en youssef gereden hebben en daar kon ik even stoom afblazen met de voorrijder![]()
Van sommige, ik moest namelijk van achteren komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
De lekdijk is leuk.Je kreeg zeker een hoop commentaar achteraf?
![]()
Jep. TV Digitaal.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
Tis lekker weer joh, ik ga nu maar ff rijdenHeb een afspraak om 20:00 met een cameracrew. Live uitzending voor een nieuw kanaal "Motors TV", moet wat wheelies voor ze poppen
Mzzltov![]()
![]()
owquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
Tis lekker weer joh, ik ga nu maar ff rijdenHeb een afspraak om 20:00 met een cameracrew. Live uitzending voor een nieuw kanaal "Motors TV", moet wat wheelies voor ze poppen
Mzzltov![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
owik moet om 22:00 op komen draven voor het programma Koken zonder Pannen
![]()
als het de moeite is moet ik wel een HD recorder hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het eenleuk programma is, laat even weten of het de moeite is![]()
Doe eens gauw een tv-kaart aanschaffenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als het de moeite is moet ik wel een HD recorder hebbendan kan ik alles gewoon opnemen
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef kratjuh het volgende:
2 van die blauwe knuppels stonden gister langs de Amstel in de 30km-zone te controleren ..
Ze hadden de blond-en-blauwe muts met de lasergun achter een boompje gezet wat nog dunner was dan -XX- ..
Mja niet bekeurd ofcourse ..
heb ik alquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Doe eens gauw een tv-kaart aanschaffen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik almaar ik weet niet hoe ik em fatsoenlijk moet instellen
weggooien die zooi en een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik almaar die werkt niet goed
![]()
Eindelijk ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen!
![]()
IK MOEST GEWOON LACHEN![]()
Is al meer dan normaal hequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eindelijk ..
Overigens ben je geloof ik wel de enige geloof ik ..![]()
ik ga zo kijken, dus je hoort het straksquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het eenleuk programma is, laat even weten of het de moeite is![]()
het is een splinternieuwequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
weggooien die zooi en een nieuwe kopen![]()
Stiekem moest je zelf ook wel lachenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eindelijk ..
Overigens ben je geloof ik wel de enige geloof ik ..![]()
Doe net alsof je je kop eraf trekt met een ronddraaiende beweging.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:06 schreef -XX- het volgende:
En even over helmen!
Moet het nou omwijs op je wangen drukkenAls ik ze groter heb dan de kleinste, zijn ze te groot, en de kleinste zijn ze te krap bij me wangen, dan voel het alsof me wangen er door heen willen! wahaha
en kinderhelmen kom ik niet in
![]()
![]()
Lastig![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ons lachen om jou is reeds In Den Jaren Kruijck vergaan ..
Die kussens aan de binnenkant zeg maar, zijn wel extreem groot bij de wangen tevergeleken bij de restquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe net alsof je je kop eraf trekt met een ronddraaiende beweging.
Als je een goede helm hebt, bewegen je helm en hoofd dezelfde kant op.
Niet vergeten de helm op te zetten overigens.![]()
En ja, eerst voelt het wat strakjes, een goed passende helm, maar dat ben je met een kwartiertje vergeten.
En je wil niet weten hoeveel windgeruis er is als de helm gelijk comfortabel zit, en dus te groot is.![]()
Dat heb ik dus volgens mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
En je wil niet weten hoeveel windgeruis er is als de helm gelijk comfortabel zit, en dus te groot is.[/sub]![]()
Moet je meer etenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die kussens aan de binnenkant zeg maar, zijn wel extreem groot bij de wangen tevergeleken bij de rest
Krijg je daar grotere schedel vanquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef -XX- het volgende:
[..]Pak die zak chips en ga hangen achter de t.v.
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Krijg je daar grotere schedel van![]()
WTF de meningen blijken nu tot een feit gekomen!
ik heb weinig hersensens![]()
Ik heb die zender al sinds ik hier woon, dus 1999, en dacht 7 jaar geleden precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
, maar wie weet is het een volgende keer beter.
Okequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef kratjuh het volgende:
-XX- .. Neem die helm waarvan je wangen goed tegen de kussens zitten .. Mijn helm zat eerst ook strak maar na een paar ritjes wordt ie vanzelf al ruimer ..
Waarom komt me dit met andere strakke dingen zo bekend voor .. ?![]()
U need the Shoei XR1000.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef -XX- het volgende:
Ik vind dat matte best wel mooi![]()
Alleen dan niet zo'n model![]()
![]()
Lekker ding ..quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
U need the Shoei XR1000.![]()
[afbeelding]
Ligt het aan mij of is dat vizier zo klein vergeleken met de rest ?quote:
Bij jou zien ze het pas als je je helm afzetquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat vizier zo klein vergeleken met de rest ?
Lijkt wel alsof je een waterhoofd hebt met zo'n helm ..
Alien ..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het venster moet naar de voorkantquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die kussens aan de binnenkant zeg maar, zijn wel extreem groot bij de wangen tevergeleken bij de rest
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Het venster moet naar de voorkant![]()
gewoon een kut programma dus, weer een half uur van je leven weggegooidquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Het programma valt een beetje tegen. De eerste 10-15 minuten heb ik geen wheelie gezien. De wheelies die ik daarna zag, hadden met Trial rijden te maken. Dat vind ik altijd super gaaf om te zien, dus dat maakte het wel goed, maar toch vind ik het een beetje een rare naam voor dit programma. Het eerste deel ging over de Junior Cup met daarna Trial rijden.
Er wordt ook veel in gepraat. Pas de laatste 10 minuten zijn de moeite waard, maar wie weet is het een volgende keer beter.
Soms hoor je inderdaad de raarste redenen van oom agentquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef BazzieK het volgende:
Wegmisbruikers, een of andere weg buiten de bebouwde kom door het bos ofzo.
Waarom is het gevaarlijk als om er harder te rijden volgens de agent. Er kunnen kinderen oversteken![]()
Iets verandert.quote:te koop yamaha fz 750 uit 87 motorisch 100% nieuwe achterband .het uiterlijk is iets verandert .61000 km gelopen en een top van 240 bieden werkt niet echt dus bel maar gewoon dat scheelt een hoop gedoe
Is dat een oud erwtensoepblik op die uitlaat ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga een klassieker rijden misschien.![]()
[afbeelding]
Goed gezien, dat lijkt me niet Zandvoort legal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Gawaine het volgende:
Is dat een oud erwtensoepblik op die uitlaat ?![]()
Gewoon de voorvoork overgespotenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed gezien, dat lijkt me niet Zandvoort legal.![]()
Edit. gezien die andere is het een standaard uitlaat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is dat een oud erwtensoepblik op die uitlaat ?![]()
Ergens in het oude Bosche Bollen topic.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Feauteaux?![]()
Staat nog steeds niet in de OP..![]()
*lui is*quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ergens in het oude Bosche Bollen topic.![]()
Moet je eens Kawasaki onderdelen uit die tijd bekijken, die waren echt koploper iquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ze zeggen dat alles zo duur is geworden, maar check de onderdelenprijzen uit 1985.
Een motorfietsketting was gewoon onbetaalbaar gezien de inflatie.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
HFL 649,00.![]()
Een setje is omgerekend ¤ 385,00.![]()
Praat ik nog niet over het soepblik van een uitlaatdemper.![]()
Oh ja, jij kan het weten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:29 schreef Gawaine het volgende:
Moet je eens Kawasaki onderdelen uit die tijd bekijken, die waren echt koploper i![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En hier een helm voor een -XX- prijsje.
[afbeelding]
Mat, al zie je het bijna niet door de fotografie, en slechts ¤49,95.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is die te koop
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Vriend geen optie dus.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:44 schreef -XX- het volgende:
Prrrrrr puberpraatjes allemaal![]()
haha zie die http://www.airoh.biz/jpg/caschi/RF43.jpg![]()
![]()
Die helm trekt door de wind me hele lichaam er afquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Echt wat voor jou
Ook lekker comfortabel op de snelweg
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die helm trekt door de wind me hele lichaam er af![]()
weet je hoeveel vakken je daarvoor moet vullen? Om iets te vullen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef BazzieK het volgende:
50 euro kan er wel af hier, moet er alleen wel wat tegenover staan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
weet je hoeveel vakken je daarvoor moet vullen? Om iets te vullen?![]()
/Kratjuh.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef -XX- het volgende:
Haren nooit los dan
![]()
Dan vliegen de klittebollen er in
Wat niet tegenwoordig.quote:
Hahaha ik moest schaterlachen om dat smiley!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Wat niet tegenwoordig.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk het juist daar was waar jij de mist in ging
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij jou zien ze het pas als je je helm afzet
Gewoon een SM voor erbijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Damn, wat een puinhoop in de keuken. Heb een bord vol eten om laten pleuren
Geen zin om het nu op te ruimen, maar als ik het laat overnachten dan is het morgen uitgedroogd
Net trouwens gewheelied op een NX. Kenker wat makkelijk is het op zo'n motorMisschien moet ik toch maar een SM gaan overwegen
Neeh... moet nog wel kenne boeke op cirque du soleil
Nu ff het beetje eten wat over is opmaken
ben benieuwd wat het hem 'kost' als z'n ouders thuiskomen en ineens een extra motor voor de deur zien staan....quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon een SM voor erbijVooral zo'n NX kost geen drol
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat het hem 'kost' als z'n ouders thuiskomen en ineens een extra motor voor de deur zien staan....
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij kan pimber dan een meeting organiseren met hallal hicham vlees
Zelfs een drol is al teveelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon een SM voor erbijVooral zo'n NX kost geen drol
![]()
Je bent marokkaan man, ga ruitjes tikken en de WW inquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef hicham het volgende:
Keuken eindelijk schoon
[..]
Zelfs een drol is al teveelKan het misschien wel betalen, maar zolang ik geen bijbaan meer heb ga ik geen onnodig grote uitgaven doen
Ik hou me ff gedeisd zolang als dat ik niet afgestudeerd ben (of een relatief goedbetaalde afstudeerstageplek vind)
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent marokkaan man, ga ruitjes tikken en de WW in![]()
![]()
Gisteren heeft een Marokkaan een spin uit mijn haar gehaald !quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent marokkaan man, ga ruitjes tikken en de WW in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef bvvt het volgende:
bvvt heeft bezoek de hut uit en gaat zo plat
Ok die is lief, die mag kiezen of ie met het vliegtuig of met de boot terug wilquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gisteren heeft een Marokkaan een spin uit mijn haar gehaald !
De held
Dat het maar even gezegd is he !
Pcies !quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ok die is lief, die mag kiezen of ie met het vliegtuig of met de boot terug wil
Je zou de ongekuisde versie moeten zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je usericon doet trouwens een beetje stout hier
Ik bedoel dat ie niet werkt, maar nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je zou de ongekuisde versie moeten zien.
Niet origineel bazzie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie niet werkt, maar nu ben ik benieuwd
Niet orgineel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet origineel bazzie.
Zijn de foto's in de OP van vandaag eigenlijk ?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sow, ben jij eventjes vroeg wakkerOf net thuis
![]()
Er zijn mooiere nakedsquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:21 schreef -XX- het volgende:
De zon is hier niet te vinden !![]()
Grijze wolken met wat spatten![]()
Wuaaik heb gevonden welke ik had gezien die er zo lief uit zag
![]()
http://www.bikebros.co.jp(...)zephyr750_bk_800.jpg![]()
En kwaliatief beterequote:
2 Kundo'squote:Op zaterdag 2 september 2006 09:31 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Speigeltje is het net niet Rib I, maar goed aan het meedenken+2 Kundo voor jou
Kan die spiegels al kwijt voor 40 euro, vind het een beetje mager maar than again nu doe ik er geen fuck mee.
Eensch nog wel!quote:
En heb jij je portemonnee nu ook nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gisteren heeft een Marokkaan een spin uit mijn haar gehaald !
De held
Dat het maar even gezegd is he !
Dus je hebt een Motorola telefoon?quote:
Die maak je toch zelf?quote:Wie heeft er een goeie site voor wallpapers en filmpjes enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht idee om mijn wekker te zetten op zaterdagochtend.
![]()
![]()
[..]
Dus je hebt een Motorola telefoon?
Mijn buurjongen van 13 zocht die software.. kunnen we dat regelen?![]()
[..]
Die maak je toch zelf?
Die phone tools is overal te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyway, mijn kabeltje is wat aan pent![]()
U telefoon is geconnect balbla, terwijl de bestanden onbeschikbaar zijn..
PrrrrrrHad ik net zulke mooie papers op maat gemaakt
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Worldbeater het volgende:Wat hattie gefilmd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bredebeier heeft het al een keer gezegdquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:23 schreef Makster het volgende:
NOOOOOOOOHHHHH BEATER vieze gore verrader. Stinkende kenkerdebiel wat doe je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/132398/1
Lord why
En een MotoscootVoor zo een opmerking heb je weleens eerder tanden geraapt vriend
![]()
Maar uhh ja nu ff serieus, wat doe je![]()
>>
Ruilen tegen bar end spiegelsquote:Op maandag 01 mei 2006 20:41 schreef bredebeier het volgende:
[...]
Dit wordt een heel vreemd topic zo langzamerhand ja:)
Maar ja, wat wil je ook met zo,n schizofrene TS:+
quote:Op zaterdag 02 september 2006 10:23 schreef Makster het volgende:
Ruilen tegen bar end spiegels
dumbass, whhhhyyyyyyyy
Wat is er verkeerd aan die advertentiequote:Op zaterdag 2 september 2006 10:23 schreef Makster het volgende:
NOOOOOOOOHHHHH BEATER vieze gore verrader. Stinkende kenkerdebiel wat doe je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/132398/1
Lord why
En een MotoscootVoor zo een opmerking heb je weleens eerder tanden geraapt vriend
![]()
Maar uhh ja nu ff serieus, wat doe je![]()
Zal je niet eerst ff toestemming vragen alvorens domme postings te plaatsenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan die advertentie![]()
Helaas die zitten nog steeds in een verhuisdoosquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:34 schreef hicham het volgende:
Makster op dreefJe hebt zeker niet toevallig je roze pantoffels nu aan ofnie?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal je niet eerst ff toestemming vragen alvorens domme postings te plaatsenDat wordt tanden rapen babe
![]()
Help me dan.quote:
quote:Prrrrrr![]()
quote:
Ik heb 'm al losgelaten, hij's niet meer te reddenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Helaas die zitten nog steeds in een verhuisdoosHeb nu mijn blitse teenslippers aan. Eventueel kan er een foto van gemaakt worden voor een juiste beeldvorming
Lim zeg er is wat van, die peppo snap niet meer waar de prioriteiten in het leven liggen![]()
Aluminiumquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een woord! Aerodynamisch [afbeelding]
Een FZR uit 90quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Help me dan.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Jij hebt het veel te druk om alle postings te controleren.![]()
Maar gelukkig hebben wè Alexxxxx.![]()
Gisteren een mooie FZR 750 gezien voor ¤ 1.350,00 .. vraagprijs.![]()
[afbeelding]
Voor die 1.500 kilometer die ik rij ieder jaar meer dan genoeg motor.![]()
Ik heb het gewoon te druk om alles te contoleren, daarom dus voortaan eerst toestemming via de mail, dit werkt zo nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb 'm al losgelaten, hij's niet meer te reddenVerspilde energie
Omdat je hier te weinig post komt het nu als een klap aan voor jou. Laat het gewoon rustig los ... echt ... Pepijn is 't niet waard
It's either him or you... in het gekkenhuis
![]()
Als El Presidente moet je daar gewoon boven staan en voor je eigen hachje gaan
En daar hoefde ik niet eens voor na te denken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een woord! Aerodynamisch [afbeelding]
Ben het vrij gewoon dat ik niet te volgen ben, het went, dat wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:39 schreef hicham het volgende:
Ik heb 'm al losgelaten, hij's niet meer te reddenVerspilde energie
Omdat je hier te weinig post komt het nu als een klap aan voor jou. Laat het gewoon rustig los ... echt ... Pepijn is 't niet waard
It's either him or you... in het gekkenhuis
![]()
Als El Presidente moet je daar gewoon boven staan en voor je eigen hachje gaan
I like 'em.quote:
Ik zou dispensatie kunnen operen maar in jou eigen belang ben ik ervan overtuigd dat een strakker regime jou nog enigzins zou kunnen redden van ondoordachte reactiesquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En daar hoefde ik niet eens voor na te denken.![]()
Bij Makster en Hicham moet ik vandaag wel nadenken over mijn replys.![]()
Geen zin an.
[..]
Ben het vrij gewoon dat ik niet te volgen ben, het went, dat wel.![]()
Ik ga retro supersport rijden.. en lekker budget.![]()
2 meetings in een jaar.En het wordt zeker niet meer.
Of een motorscoot, gaat de Mercedes de deur uit ofzo.
Makster mag hem hebben, kom hem maandag maar halen.Incl. bijbehorende functie.
![]()
[..]
I like 'em.![]()
Na El Presidente, The General en Shrek hebben we nu ook The Gatekeeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon te druk om alles te contoleren, daarom dus voortaan eerst toestemming via de mail, dit werkt zo niet![]()
Nee, je snapt 'm nietquote:
EEEEEEEEhhhquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Na El Presidente, The General en Shrek hebben we nu ook The Gatekeeper
[..]
Nee, je snapt 'm niet![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bazziek, als ie om 14:45 z'n nest uit komt kruipen en achter MSN gaat zitten [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:50 schreef -XX- het volgende:
Kijk dan snap ik het meteen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:51 schreef Makster het volgende:
Ik zou dispensatie kunnen operen maar in jou eigen belang ben ik ervan overtuigd dat een strakker regime jou nog enigzins zou kunnen redden van ondoordachte reacties![]()
Ik wil graag terug naar 4 dagen per week werken.quote:Maar het probleem zit hem niet in de motor maar in de meetings. Maak meer tijd vrij, dan doe ik dat ook
Bedoeling is ook dat je ouders meebetalenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef -XX- het volgende:
wie gaat hier nog naar school?
Houdt die gene nog iets van zijn stufi over om aan andere dingen aan uit te geven dan alleen school? Ik vind stufi echt drastisch laag
Ik kan niet eens me school er mee betalen
![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Bedoeling is ook dat je ouders meebetalen
Ovenbroodjes zijn opzich redelijk jammer. Ik ken ze. In het schap loopt het kwijl je in de mond, zeker als je de meeste geniaal opgewarmde broodjes ziet en gefotosjopte verkoopplaatjes. Eenmaal thuis en in de magnetron bekruipt je het gevoel van genaaid zijn. Bij de eerste hap weetje het zeker, dit is geen 4 sterren Jamie Oliver creatiequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Vrijheid is the keyword here.Als in vrije keuze, verantwoordelijkheid, maar ook financiele vrijheid.
Een ovenbroodje met Duitse worst in de magnetron stoppen is trouwens ook vrijheid.
Maar toch niet zo lekker merk ik nu.![]()
[..]
Ik wil graag terug naar 4 dagen per week werken.
En ws daarna naar 3 dagen......................![]()
![]()
Mag ik al met pensioen..![]()
Extra leningtje openen bij de IBG Groep en je rijdt zorond op een ZXR400quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef -XX- het volgende:
Houdt die gene nog iets van zijn stufi over om aan andere dingen aan uit te geven dan alleen school? Ik vind stufi echt drastisch laag
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Extra leningtje openen bij de IBG Groep en je rijdt zorond op een ZXR400![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ovenbroodjes zijn opzich redelijk jammer. Ik ken ze. In het schap loopt het kwijl je in de mond, zeker als je de meeste geniaal opgewarmde broodjes ziet en gefotosjopte verkoopplaatjes. Eenmaal thuis en in de magnetron bekruipt je het gevoel van genaaid zijn. Bij de eerste hap weetje het zeker, dit is geen 4 sterren Jamie Oliver creatieDesalniettemin vreet je de rest ook op en koop je het de volgende keer weer
Ik dacht eerst ook dat het magnetronbroodjes waren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef Makster het volgende:
Ovenbroodjes zijn opzich redelijk jammer. Ik ken ze. In het schap loopt het kwijl je in de mond, zeker als je de meeste geniaal opgewarmde broodjes ziet en gefotosjopte verkoopplaatjes. Eenmaal thuis en in de magnetron bekruipt je het gevoel van genaaid zijn. Bij de eerste hap weetje het zeker, dit is geen 4 sterren Jamie Oliver creatieDesalniettemin vreet je de rest ook op en koop je het de volgende keer weer
quote:4 dagen werken, heerlijk ik ben er ook mee bezigWerk tenslotte al weer 2 jaar officieel full time
![]()
quote:PensioenAls je boffen zijn we 80 als je we mogen stoppen
![]()
quote:die peter jan en zijn paarse aries zouden mij eigenlijk ook eerst ff moeten mailen alvorens ze wetsvoorstellen bekrachtigen![]()
Dit brok aluminium van bgegin '90 is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
Kawasaki ZRX1100 is dan wel weer uber vet !
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit brok aluminium van bgegin '90 is ook nog een optie.
[afbeelding]
Als het een goede zomer was, en ik veel duo ging rijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit brok aluminium van begin '90 is ook nog een optie.
Yes it isquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/907134/5/50#41418824]zaterdag 2 september 2006 11:30
[b]Het is gewoon een fucking lifestyle.![]()
![]()
quote:Nou verdiende ze ook wel 8 rootjes per maand.. god wat wilde ik graag haar tuinman worden.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef bvvt het volgende:
Wel ens gehooord van een afwas maschine?Zwijg ouwe jij hoeft nog maar 4 jaar tot aan je pensioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Damn woman, marry me. 80 kilo afwas in minder dan een kwartier. Mijn vriendin doet over alleen douchen al ruim 3 kwartier. Ik zie hier een grote vooruitgang in efficientiequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:46 schreef -XX- het volgende:
Klaar![]()
Afwasmachine!Wel ik heb geen polio!
![]()
O ja, hoe lang moest jij nog ......quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg ouwe jij hoeft nog maar 4 jaar tot aan je pensioen![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Damn woman, marry me. 80 kilo afwas in minder dan een kwartier. Mijn vriendin doet over alleen douchen al ruim 3 kwartier. Ik zie hier een grote vooruitgang in efficientie
Met dit tempo kan ik eventueel toch 5 dagen werken overwegen en toch tijd overhouden![]()
Genoteerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
@beater
ik wil die paddock stand wel van je overnemen![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Yes it is![]()
Daarom heb ik ook het gevoel dat ik een blanke neger ben
U are quick.. 80 kilo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:46 schreef -XX- het volgende:
Klaar![]()
Afwasmachine!Wel ik heb geen polio!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit isz wat mannen nodig hebben... een 700 cc 2 takt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:46 schreef Makster het volgende:
Ff boodschappies doen
Gaan er nog mensen rijden ofzoBeater als je niks te doen heb kunnen we wel ff kansloos motoren kijken bij motorzaken ofzo
Als je lief ben mag je achterop
![]()
Ennnn, leuk hang aanbod, maar ik ging net zo'n beetje opstaan om de dag te beginnen.
Thanks voor het aanbod wel.... how about 16 september gratis koffie bij Motoport Rotterdam?
![]()
Moet echt wat actiever worden.............
Douchen, boodschappen, opruimen, dweilen, was ophangen, bioscoop en restaurant uitzoeken in een vreemde plaats, weer douchen, contactlenzen in, en alle aanwezige haren wegscheren op toonbare, en niet toonbare plekken. Ja, vanavond ben ik weer helemaal het mannetje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer achterop he
![]()
Moggah
In my defence, toen ik wakker werd was het nog ochtendquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef -XX- het volgende:
[..]HAHA!
Goeiemorgen bazzie
Goeiemorgen kratjuh![]()
Wel Goedemiddag..alee!![]()
Gaat ze gewoon bij mij achterop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer achterop he
![]()
Moggah
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Genoteerd.Is alleen een optie bij verkoop van de TLR.
![]()
[..]
*zucht*![]()
[..]
U are quick.. 80 kilo.![]()
Geen polio.
Holy cow, die had ik weleens voorbij zien schijten ja. 700 cc 2 taktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit isz wat mannen nodig hebben... een 700 cc 2 takt.![]()
[afbeelding]
Ennnn, leuk hang aanbod, maar ik ging net zo'n beetje opstaan om de dag te beginnen.
Thanks voor het aanbod wel.... how about 16 september gratis koffie bij Motoport Rotterdam?
![]()
Moet echt wat actiever worden.............
Douchen, boodschappen, opruimen, dweilen, was ophangen, bioscoop en restaurant uitzoeken in een vreemde plaats, weer douchen, contactlenzen in, en alle aanwezige haren wegscheren op toonbare, en niet toonbare plekken. Ja, vanavond ben ik weer helemaal het mannetje.![]()
Beter zit er een elec start op of een kicker met een hefboom van 1 meter anders is het een no go
Damn, you read my mindquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
door dat verkooptopic van Worldbeater zal Makster ook wel weer geprikkeld worden om zijn Cagiva in de verkoop te gooien en een of andere niet rijdbare knutselbike aanschaffen om vervolgens weer 2 jaar niet actief te motorrijden.![]()
ik zei vanmorgen tegen Raus dat ik mijn CBR op M-F ga verkopenzij reageerde net zoals Makster op het verkooptopic van Beater
![]()
gaat op aan verzekeringquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:12 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Zwijg ouwe jij hoeft nog maar 4 jaar tot aan je pensioen![]()
Check de specificaties.. met name de één na laatste regel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
Holy cow, die had ik weleens voorbij zien schijten ja. 700 cc 2 taktBeter zit er een elec start op of een kicker met een hefboom van 1 meter anders is het een no go
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
Groot deel van het schema afgewerkt aan de was, douche en scheerzijde, nu even fokken en lunchen met een kilo gekookte broccoli en appelmoes. Omdat ik van de week twee keer te lui was om groente bij het avondeten te serveren.![]()
[/to much info]
[..]
Check de specificaties.. met name de één na laatste regel.
Dan nog trap ik me een aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ff rijden
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef Makster het volgende:
Dan nog trap ik me een aap
Ben ff rijden![]()
Tijd is er altijd, er zal er ook nooit meer of minder van komen. De clue is om tijd vrij te maken. Jij kiest ervoor om 1 kilo broccoli te koken, boodschappen te doen je te ontharen en dit alles ten einde om vanavond ff flink te neuqen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet die broccoli te koken, niet te ontharen en vooral niet de boodschappen te doen en de TLR de sporen te geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul plezier.
Ben net klaar met eten, dus ga boodschappies doen. Helaas te weinig tijd om te meeten.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Geen grap, is gewoon de reailiteitquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef -XX- het volgende:
goeie motor voor meiden of beginners
Leuk leuk, die grap kom je bijna overal tegen
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Tijd is er altijd, er zal er ook nooit meer of minder van komen. De clue is om tijd vrij te maken. Jij kiest ervoor om 1 kilo broccoli te koken, boodschappen te doen je te ontharen en dit alles ten einde om vanavond ff flink te neuqen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet die broccoli te koken, niet te ontharen en vooral niet de boodschappen te doen en de TLR de sporen te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had natuurlijk ook wat minder lui kunnen zijn, en tussendoor niet, zoals nu, aan een bakkie koffie zitten met een mars, snicker en een roomboter appelrondo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Makster het volgende:
Tijd is er altijd, er zal er ook nooit meer of minder van komen. De clue is om tijd vrij te maken. Jij kiest ervoor om 1 kilo broccoli te koken, boodschappen te doen je te ontharen en dit alles ten einde om vanavond ff flink te neuqen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet die broccoli te koken, niet te ontharen en vooral niet de boodschappen te doen en de TLR de sporen te geven.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:^quote:
Lees jij een verschil tussen meid --> -XX- en beginner -XX- ?![]()
Reminds me.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Makster het volgende:
Tijd is er altijd, er zal er ook nooit meer of minder van komen.
Beetje veel time, maar echt een prachtnummer qua sfeer.quote:Mercyful Fate (1994) Time.
Minutes and seconds are passing us by
Time... Time
Time... Time
Time... Time... Time is always passing by
Doesn't matter where you are
Time is passing us by
What a beautiful moment
If you're willing to trade
Then I'll give you a moment of mine
Give you a moment of mine
(Time will never stand still)
(Time will never stand still)
Time... Time... Time is always passing by
Doesn't matter where you are
Time is passing us by
What a beautiful moment
If we took it away
We could use it on some other day
Use it on some other day
Time is here, Time is now
Time is here, Time is now
Solo: D
Time will kill... Time will heal
Time will come and go away
But time will never stay... Time will kill
Solo: S
Time will heal... Time will kill
Minutes and seconds are passing us by...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:11 schreef -XX- het volgende:
Waarom gebruikt men hier zo veel Spoilers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Omdat we meer.. meer betekenis posten dan alleen een smiley of 2-3 woorden p/post.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:11 schreef -XX- het volgende:
Waarom gebruikt men hier zo veel Spoilers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En toen niets meer.
![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef Worldbeater het volgende:
Horny beginnersmotor voor -XX- [afbeelding]
Ik weet wel wat jij lekker vindt.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Vind net mijn royementverklaring van de verzekering, netjes in een map. Hoop gedoe en 14 schadevrije jaren kwijtgeraakt begin dit jaar. Gelijk opgestuurd naar de KNMV, en premie terugvangen.![]()
[..]
Ik weet wel wat jij lekker vindt.![]()
[/Kratjuh]
Ik zie het al helemaal voor me, na veel bloed zweet en tranen heb je eindelijk een tweede DB killer gevonden en vervolgens verkoop je de motor 3 dagen voor de circuitdagquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
It fits.Alleen nog een gaatje boren.
[afbeelding]
De verbreding zorgt ervoor dat het geluid door de demperwol naar de zijkant gaat, en dus de levensduur verkort door het dempingsmateriaal te burnen. Oftewel, zonder killer rijdt hij na gebruik nog luider.![]()
Nu nog een tweede scoren.![]()
Je bent net wakker en je maakt je nu al druk om morgen? Hoe laat was je gisteravond of vanochtend naar bed danquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:28 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh![]()
![]()
Hoest hier?
Morgen alweer vroeg dr uit voor de superbikes, alleen de gedachte dat ik vroeg uit bed moet al
....
So truequote:Op zaterdag 2 september 2006 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij lekker vindt.![]()
[/Kratjuh]
ik vind em mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef Worldbeater het volgende:
Wast maar zon feest dat ik net wakker wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, na veel bloed zweet en tranen heb je eindelijk een tweede DB killer gevonden en vervolgens verkoop je de motor 3 dagen voor de circuitdag![]()
[..]
Je bent net wakker en je maakt je nu al druk om morgen? Hoe laat was je gisteravond of vanochtend naar bed dan
[..]
So true
Geen idee hoe ik daar aankwam, maar het zij zo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef Snelwagen het volgende:
14 schadevrije jaren dr bij scheelt wel jah
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, na veel bloed zweet en tranen heb je eindelijk een tweede DB killer gevonden en vervolgens verkoop je de motor 3 dagen voor de circuitdag![]()
Het is een Honda.. en blijft een Honda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik ga ook douchen en stappen.![]()
![]()
Morgen na 14.00 kan ik meeten bij droog weer.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef Makster het volgende:
En terug
Net ff bij Safe Rotterdam geweest. Daar tegenover heb je dus die Harley boer en DRUK damn. Afgeladen met van die kansamre mid life crisis gasten
HAd onderweg nog een paar spetters. Dijkje binnendoor van HEerjansdam naar Barendrecht gepaktquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk, en net op tijd terug, het gaat net regenen hier.
nicequote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef Worldbeater het volgende:
katten zijn leip, levengevaarlijk die beestenquote:
Ze zitten tog juist Binnen Bewouwde Kom?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
MiddagNet lekker gereden, alleen kenkerveel drempels overal zelfs BBK
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ze zitten tog juist Binnen Bewouwde Kom?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Ik heb dyslexsiequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ze zitten tog juist Binnen Bewouwde Kom?![]()
![]()
Buiten de Bebouwde Komquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Help deze ouwe even, wat is BBK
Gelezen![]()
hey dat is toevalligquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
Welke linux programmeur kan ons helpen![]()
Vacature CJIB
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat is toevalligdaar heb ik op gesolliciteerd
Beter bedoel je dat heel de Fok!MC nooit meer een bekeuring krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter bedoel je dat heel de Fok!MC nooit meer een bekeuring krijgt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
sommige krijgen er dan meer
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:46 schreef Snelwagen het volgende:
Gister trouwens nog wezen toeren met een vriend van me, kwam ik nog een mattie tegen tijdens het touren...
Die ene kwam net uit school dus die had alleen een jasje aan, maar hij ging wel ff mee toeren. na een paar off the road stukkies en mooi bochtjes te hebben gepakt weer opweg naar huis (ong. 90Km). Hij maakt ff een wheely'tje naast het kanaal, klapt vol achterover (gelukkig de motor niet in het kanaal terecht gekomen). Motor heeft wel redelijke schade (slag int wiel en krom achterframe)...
Hij d8 eerst dat ie alleen een paar grote schaafwonden had, maar toen zagen we dat zn hele schoen vol met bloed zat. gelukkig alleen een paar kneuzingen en een diepe vleeswond
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat is toevalligdaar heb ik op gesolliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedere dag naar leeuwarden op en neer
Gister trouwens nog wezen toeren met een vriend van me, kwam ik nog een mattie tegen tijdens het touren...
Die ene kwam net uit school dus die had alleen een jasje aan, maar hij ging wel ff mee toeren. na een paar off the road stukkies en mooi bochtjes te hebben gepakt weer opweg naar huis (ong. 90Km). Hij maakt ff een wheely'tje naast het kanaal, klapt vol achterover (gelukkig de motor niet in het kanaal terecht gekomen). Motor heeft wel redelijke schade (slag int wiel en krom achterframe)...
Hij d8 eerst dat ie alleen een paar grote schaafwonden had, maar toen zagen we dat zn hele schoen vol met bloed zat. gelukkig alleen een paar kneuzingen en een diepe vleeswonddat is niet zo prettig
![]()
zo zit ie to0ch wel verkeerd om, of zie ik het nou verkeerd. Gaatje zit bij de meeste dempers onderinquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
It fits.Alleen nog een gaatje boren.
[afbeelding]
De verbreding zorgt ervoor dat het geluid door de demperwol naar de zijkant gaat, en dus de levensduur verkort door het dempingsmateriaal te burnen. Oftewel, zonder killer rijdt hij na gebruik nog luider.![]()
Nu nog een tweede scoren.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Badmeester het volgende:
[..]
zo zit ie to0ch wel verkeerd om, of zie ik het nou verkeerd. Gaatje zit bij de meeste dempers onderin
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef dunc het volgende:
*Afstapmelding*
Dus, ik kwam professioneel aanrijden toen ik me bedacht dat er een flitspaal stond, en dat ik _iets_ te hard reed.
Ben optijd afgeremd, alleen niet helemaal op de manier zoals ik gepland had.
Schade: knipperlicht weg, broek niet meer waterdicht, stuurgewichtje verbogen en koppelingshandel afgebroken. Kon gewoon weer opstappen en verder rijden, wat me erg verbaasde aangezien ik ergens tussen de 160 en de 100km/h afstapte.
Schade kosten zeker wete lager dan de boete die ik vermeden heb.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
sommige krijgen er dan meer
![]()
Man, ben blij dat je nog kunt ademhalen. Neem volgende keer de boete dan dat je weet ik veel wat overkomt omdat je ergens onder/tegen of wat dan ook tegenkomt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef dunc het volgende:
*Afstapmelding*
Dus, ik kwam professioneel aanrijden toen ik me bedacht dat er een flitspaal stond, en dat ik _iets_ te hard reed.
Schade: knipperlicht weg, broek niet meer waterdicht, stuurgewichtje verbogen en koppelingshandel afgebroken. Kon gewoon weer opstappen en verder rijden, wat me erg verbaasde aangezien ik ergens tussen de 160 en de 100km/h afstapte.
Plaatje van Worldbeater is slechts ter illustratie en om te passen neem ik aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:16 schreef Badmeester het volgende:
[..]
zo zit ie to0ch wel verkeerd om, of zie ik het nou verkeerd. Gaatje zit bij de meeste dempers onderin
BBK = Bebouwde kom toch? Logisch danquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Hij d8 eerst dat ie alleen een paar grote schaafwonden had, maar toen zagen we dat zn hele schoen vol met bloed zat. gelukkig alleen een paar kneuzingen en een diepe vleeswond
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef dunc het volgende:
*Afstapmelding*
damnquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:03 schreef dunc het volgende:
*Afstapmelding*
Lijkt op de foto eerder op omvalschade dan op schuifschade. Je hebt geluk gehadquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:36 schreef dunc het volgende:
[[url=http://ladnet.org/~dunc/pics/DSC03725.thumb.jpg]afbeelding][/url]
Beetje plastic schade, koppelhandel ingekort en knipper stuk.
[..]
70 weg, 2 rijstroken, gescheide rijbanen met ruime middenberm.
en motregen plus spoorvorming... mekte ik later
Nouwja, wat je niet ziet is de centimeter ijzer die van m'n stepje af geschuurd isquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt op de foto eerder op omvalschade dan op schuifschade. Je hebt geluk gehad![]()
BDBBK sletquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
BBK = Bebouwde kom toch? Logisch dan
Succesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef dunc het volgende:
[..]
Nouwja, wat je niet ziet is de centimeter ijzer die van m'n stepje af geschuurd isNu ga ik me bezatten en hopen dat ik alles vergeet
![]()
Jij bent een game freak he!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef dunc het volgende:
[..]
Nouwja, wat je niet ziet is de centimeter ijzer die van m'n stepje af geschuurd isNu ga ik me bezatten en hopen dat ik alles vergeet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |