Gaat tata zich hier registeren dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Stuk snelweg richting nijmegen, door berg en dal, stuk langs duitsland en en stuk limburgTata zal wel de goede route posten straks waarschijnlijk aangezien ik die nu al weer vergeten ben
Heb ik al voor em gedaan vanmiddagquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat tata zich hier registeren dan?
Welkomquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Necrofiel?![]()
Toepasselijk ook, Tata-KNu weet ik meteen waarom BazzieK de laatste tijd wat minder heeft gepost. Die deed het ff rustiger aan om vrij weg te maken voor tata. Anders zou die alles teruglezen (wat nu nog steeds kan hoor,
)
Keeping up appearancesquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij kent me langer dan vandaagEn doe in het echt gekker dan hier
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Keeping up appearances
Weet nog dat ik naar Dordt ging, de Bandit bekijken die toen nog van Rietvaerder was. Mocht niet over fok forum beginnen tegen z'n pa
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
Betekent niet dat ik het niet kan proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataKquote:
Bazziek en TataK.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>
[..]
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataK
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bazziek en TataK.....
Tssssskkkkk......zo zoon zo vader
Je bedoelt dat je ineens wat afstand van je bureau moet nemen omdat er iets in de weg zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Makster het volgende:
Maar goed ik weet er verder ook niets van![]()
Ik en SM werkt gewoon niet
![]()
Ook de XR600.. 650 nu dan.. is bekend hier. Poste net ff snel tussendoor@werk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef Badmeester het volgende:
Tis een XRmet een 650 cilinder erin, en het rijdt als de tering
![]()
Pics graag van de complete familie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
Wooooot mij ma heeft misschien bijna een bulldog![]()
![]()
Hee een nieuwe "bekende" hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
Al keek je er een hele dag naar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Wha die groen-gele motor in de OP.![]()
![]()
ff geen tijd en zin om te bestuderen wat het precies is.![]()
Ga je voortaan alleen nog maar s'avonds posten?quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
[..] een stuk of 60 motoren [..]
Effin er werd vertrokken in groepjes van 10-12 motoren met 2 voorrijders en 1 achterrijder.
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pics graag van de complete familie.![]()
En we wachten nog steeds op die 2 minuten fame.![]()
Of was het nou een filmpje van 2 seconden.![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
Ook weer thuis![]()
Vanmorgen om kwart voor negen op de motor gestapt om naar het verzamelpunt in Rhehen
te rijden. Daar waren een stuk of 60 motoren verzameld en onder het genot van een koffie
met jawel.... appelgebak werd de dag doorgenomen.![]()
Effin er werd vertrokken in groepjes van 10-12 motoren met 2 voorrijders en 1 achterrijder.
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden. De rit voerde via Wageningen
naar de veluwe, daar via de postbank weer verder gegaan om een gedeelte van de Heuvelrugroute erbij te pakken.
Op de postbank ging in de "beruchte"haarspeld bocht een tjoppert rechtdoorremmen, rook van de banden, slingeren, bijna dwars op de weg staand kwam hij net voor de afgrond tot stilstand
![]()
De hele toer was goed georganiseerd met een koffie en broodje pauze op de postbank, daarna nog een stop in Cothen en daarna naar Andelst voor een echt toppie BBQ![]()
Kortom een goed georganiseerde toer meegemaakt vandaag![]()
ploatje van de route
[afbeelding]
Was bewust gedaan zodat er niet meteen een rij met 70 man voor koffie stondquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alleen 60 motoren, en dan om de 20 minuten met een groepje van 10 man vertrekken.
Je zal maar in de laatste paar groepen zitten.![]()
Vast voor de Harley rijders om wat bier te happen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Gawaine het volgende:
Was wel een Harley bij waarvan z'n benzine dop eraf viel![]()
En ook nog, ik quote, een neger!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We raken al aardig compleet hier, marokanen, nichten, tweelingen, vader zoon.![]()
Ziet er tof uit die routequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
Ook weer thuis![]()
Vanmorgen om kwart voor negen op de motor gestapt om naar het verzamelpunt in Rhehen
te rijden. Daar waren een stuk of 60 motoren verzameld en onder het genot van een koffie
met jawel.... appelgebak werd de dag doorgenomen.![]()
We vertrokken om de 20 minuten om de rit van 187 km te gaan rijden. De rit voerde via Wageningen
naar de veluwe, daar via de postbank weer verder gegaan om een gedeelte van de Heuvelrugroute erbij te pakken.
Op de postbank ging in de "beruchte"haarspeld bocht een tjoppert rechtdoorremmen, rook van de banden, slingeren, bijna dwars op de weg staand kwam hij net voor de afgrond tot stilstand
![]()
De hele toer was goed georganiseerd met een koffie en broodje pauze op de postbank, daarna nog een stop in Cothen en daarna naar Andelst voor een echt toppie BBQ![]()
Kortom een goed georganiseerde toer meegemaakt vandaag![]()
ploatje van de route
[afbeelding]
Was zeker goed weer, net tijdens de BBQ begon het te regenen en ben ik weggegaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En ook nog, ik quote, een neger!!!! [afbeelding]
Ben je al over de schrik heen van de eerste meeting?Arme Rib-i
[..]
Ziet er tof uit die routeMooi dagje geprikt
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
![]()
quote:
Zelfs dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ga je voortaan alleen nog maar s'avonds posten?![]()
Was wel een beetje fout gedaan, alle type motoren zaten door elkaar. Zat er een bij die zei dat als ze zondags gingen toeren niet boven de 70 kwamenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Klinkt goed Gawaine! Alleen die choppers...![]()
Wat een timing trouwens voor die rit, want dit weekend wordt het blijkbaar ook weer slecht.
![]()
Whaha zeker wetenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter dan dat hok dat ze nu heeft
Adres? Fok!MC tv avondquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben nu Motors TV.En het begint goed want om 20.00 uur komen er wheelies.
![]()
Is dat een prgramma ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij hebben nu Motors TV.En het begint goed want om 20.00 uur komen er wheelies.
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was wel een beetje fout gedaan, alle type motoren zaten door elkaar. Zat er een bij die zei dat als ze zondags gingen toeren niet boven de 70 kwamen![]()
Maar we kwamen over de lekdijk en de dijk waar wij vorige keer met hiesj en youssef gereden hebben en daar kon ik even stoom afblazen met de voorrijder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |