Gaat tata zich hier registeren dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Stuk snelweg richting nijmegen, door berg en dal, stuk langs duitsland en en stuk limburgTata zal wel de goede route posten straks waarschijnlijk aangezien ik die nu al weer vergeten ben
Heb ik al voor em gedaan vanmiddagquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat tata zich hier registeren dan?
Welkomquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
Lang gewacht en toch gekomen.................. Niet onder de naam tata (die bleek als eens te zijn gebruikt) maat TataK. Net als die necrofiel Bazzie met een K erachter dus. Leuke weggetjes bij Berg en Dal he BazzieK?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Necrofiel?![]()
Toepasselijk ook, Tata-KNu weet ik meteen waarom BazzieK de laatste tijd wat minder heeft gepost. Die deed het ff rustiger aan om vrij weg te maken voor tata. Anders zou die alles teruglezen (wat nu nog steeds kan hoor,
)
Keeping up appearancesquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij kent me langer dan vandaagEn doe in het echt gekker dan hier
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Keeping up appearances
Weet nog dat ik naar Dordt ging, de Bandit bekijken die toen nog van Rietvaerder was. Mocht niet over fok forum beginnen tegen z'n pa
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
Betekent niet dat ik het niet kan proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef TataK het volgende:
Als ex-commando heb ik wel gekkere dingen meegemaakt. Bazzie kan het niet gekker maken![]()
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataKquote:
Bazziek en TataK.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef TataK het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
In dat geval, maak eens kennis met je schoondochter -XX- >>
[..]
En stel jij je eens voor aan je schoonvader, TataK
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bazziek en TataK.....
Tssssskkkkk......zo zoon zo vader
Je bedoelt dat je ineens wat afstand van je bureau moet nemen omdat er iets in de weg zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Makster het volgende:
Maar goed ik weet er verder ook niets van![]()
Ik en SM werkt gewoon niet
![]()
Ook de XR600.. 650 nu dan.. is bekend hier. Poste net ff snel tussendoor@werk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef Badmeester het volgende:
Tis een XRmet een 650 cilinder erin, en het rijdt als de tering
![]()
Pics graag van de complete familie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
Wooooot mij ma heeft misschien bijna een bulldog![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |