abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41446431
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:27 schreef linda856763 het volgende:

[..]

die heb ik zelf niet eens (heb wel eens berekend dat het niet uit kon geloof ik) dus dat zal ik voor beebje ook niet doen...
Andere verzekeringen is wel handig denk ik, maar dat hoeft niet gelijk in de kraamtijd toch?
Ik zou het nog maar eens weer na rekenen dan....
Schijnen toch wel zeer hoge kosten te zijn en de laatste jaren is het ook nog eens fors gestegen.
Ik betaal hier iets van 50,- per jaar voor mezelf en voor Isis iets meer omdat ik bij haar er een aanvulling bij heb gekozen en dat voor 40 jaar en daarna nog een klein bedrag aan contributie per jaar. Nou heb ik die eerste 29 jaar niet eens zelf betaald , maar mijn ouders dus voor mij kan het zeker uit en ik gun Isis dezelfde start. Ligt er natuurlijk wel aan welke wensen je hebt en daar komt bij dat je als het dan gebeurd ook nog dat geld direct beschikbaar moet hebben....
(Meen dat een beetje begravenis al 10.000 euro koste).
pi_41446470
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef kozakken het volgende:
-fok! op de hoogte laten houden door manlief
Denk niet dat ie daar tijd voor heeft Dus dat word echt wachten tot ik terug ben uit het ziekenhuis of ik moet al iemand een sms sturen vanuit het ziekenhuis.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 11:17:56 #203
81992 Githa
pi_41446570
JAAAA gewoon iemand sms-en Xanthe
Ik bied me wel aan hoor
pi_41446577
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:47 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Of ik zoek nog zo'n waterdichte molton.
Bij de Etos hebben ze twee kraammatrassen voor 5 euro.
Het zijn net 2 enorme maandverbanden. Die heb ik zelf gehaald aangezien het (nietkrakende ) zeiltje zo klein was dat mijn kont er amper oppast.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41446787
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:10 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik zou het nog maar eens weer na rekenen dan....
Schijnen toch wel zeer hoge kosten te zijn en de laatste jaren is het ook nog eens fors gestegen.
Ik betaal hier iets van 50,- per jaar voor mezelf en voor Isis iets meer omdat ik bij haar er een aanvulling bij heb gekozen en dat voor 40 jaar en daarna nog een klein bedrag aan contributie per jaar. Nou heb ik die eerste 29 jaar niet eens zelf betaald , maar mijn ouders dus voor mij kan het zeker uit en ik gun Isis dezelfde start. Ligt er natuurlijk wel aan welke wensen je hebt en daar komt bij dat je als het dan gebeurd ook nog dat geld direct beschikbaar moet hebben....
(Meen dat een beetje begravenis al 10.000 euro koste).
Het is verschillend per stad. Je hebt naast de begrafenis de kosten voor het huren van een graf en de grafsteen is ook niet echt goedkoop. Maar het belangrijkste lijkt mij nog dat als er iets mocht gebeuren met je kindje dat de sores je uit handen genomen kunnen worden door de verzekering want dan heb je zelf wel iets anders aan je hoofd. Een kindje is de eerste maand vaak gratis meeverzekerd voor hetzelfde bedrag als jij.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41447062
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:29 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Het is verschillend per stad. Je hebt naast de begrafenis de kosten voor het huren van een graf en de grafsteen is ook niet echt goedkoop. Maar het belangrijkste lijkt mij nog dat als er iets mocht gebeuren met je kindje dat de sores je uit handen genomen kunnen worden door de verzekering want dan heb je zelf wel iets anders aan je hoofd. Een kindje is de eerste maand vaak gratis meeverzekerd voor hetzelfde bedrag als jij.
*Thijs zou tot zijn 18de gratis meeverzekerd zijn bij ons...
En ik ben blij dat ik zelf zoveel mogelijk heb kunnen regelen voor de begrafenis van *Thijs, het is echt zijn dienst geworden, en dat vind ik nog veel belangrijker.
De enige tip die ik nog kan meegeven is lees goed de kleine lettertjes en de voorwaarden, want het verschilt nogal per verzekering wat er allemaal bij zit.
Hier was door een ongelukkige situatie *Thijs niet meer meeverzekerd, en toen we het verhaal hoorden van onze begrafenis ondernemster, ben ik "blij"dat *Thijs niet verzekerd meer was...
We hebben nu alle tijd gehad/gekregen om op een voor ons zo gespaste mannier afscheid te nemen zo vaak en zo lang als we wilden.
En dat was ons niet gelukt (tenzij we telkens een hoop geld wilden betalen per uur, per keer) als *Thijs verzekerd zou zijn.

Maar goed, we gaan er allemaal vanuit dat het allemaal goed blijft gaan met onze kindjes, en dat is maar het beste ook.
heb overgens ook nog steeds geen idee wat we nu kwijt gaan zijn, want een rekening heb ik nog niet gezien

Fijne zwangerschap nog allemaal
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41447179
Ik ga er wel over nadenken, maar ik zet het niet op de to-do-lijst voor tijdens de kraamtijd...
Eva
  zondag 3 september 2006 @ 11:53:03 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41447293
Nouhou.
Mijn voorweeën van vannacht /vanochtend zijn alweer afgezakt.
Ik had er zo'n zin in dat ons menneke vandaag zou worden geboren! Maar nee, het zit er niet in waarschijnlijk. Hij is net zo eigenwijs als zijn vader.

Gek he, ik ben nu zo'n drempel over. Vandaag precies 34 weken, weer een mijlpaal. Plus hij weegt al bijna 6 pond, zijn kopje past nu tenminste nog fatsoenlijk naar buiten, zuigreflex kan met 34 weken al ontwikkeld zijn, laat maar komen...!

Nah, dan ga ik me straks maar eens een beetje optutten en wat foto's maken in mijn nieuwe jurk die mijn lief gisteren voor me heeft gekocht om me uit mijn dip te halen. Zie later in het buikentopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41447460
Ha die Moonah, ben je er ineens helemaal klaar voor?
Kan ik me wel voorstellen geloof ik. Maar wacht nou nog maar 3 weekjes. 37 weken is ook wel mooi
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41447467
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:53 schreef Moonah het volgende:
Nouhou.
Mijn voorweeën van vannacht /vanochtend zijn alweer afgezakt.
Ik had er zo'n zin in dat ons menneke vandaag zou worden geboren! Maar nee, het zit er niet in waarschijnlijk. Hij is net zo eigenwijs als zijn vader.

Gek he, ik ben nu zo'n drempel over. Vandaag precies 34 weken, weer een mijlpaal. Plus hij weegt al bijna 6 pond, zijn kopje past nu tenminste nog fatsoenlijk naar buiten, zuigreflex kan met 34 weken al ontwikkeld zijn, laat maar komen...!

Nah, dan ga ik me straks maar eens een beetje optutten en wat foto's maken in mijn nieuwe jurk die mijn lief gisteren voor me heeft gekocht om me uit mijn dip te halen. Zie later in het buikentopic.
Jouw situatie is denk ik beduidend anders dan de mijne: ik stond voor een verrassing bij mijn oudste. Hij is met 36 weken geboren. 5 pond, beetje laag suiker en zijn slechte zuigreflex heeft mij enorm veel pijn met het voeden gekost. Plus dat ik mij altijd af zal blijven vragen of er misschien toch iets niet goed is gegaan door de vroege bevalling (autisme), of ik bijvoorbeeld een stiekeme blaasontsteking had, of ik iets had kunnen doen, of de vlos alerter had moeten zijn (hing al twee dagen met haar aan de telefoon omtrent rare dingen zoals dat ik dacht dat mijn water gebroken was, ik pijn en bloed had bij het plassen, heel veel harde buiken). Het is voor mij iig een zwaar gevoel op mijn geweten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41447568
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:17 schreef Githa het volgende:
JAAAA gewoon iemand sms-en Xanthe
Ik bied me wel aan hoor
Spreken wel ff af op msn.
Komt nu wel akelig dicht bij hoor....
  zondag 3 september 2006 @ 12:11:21 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41447677
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is voor mij iig een zwaar gevoel op mijn geweten.
De artsen hebben mij constant gezegd dat de natuur hoe dan ook zijn gang gaat. Als een kind écht wil komen, dan komt het zelfs door evt remmers heen. Ze wéten niet eens wat nou precies een bevalling echt triggert.
Dus lieve Mwana, probeer je zware geweten en je vragen los te laten.... Hoe moeilijk ook. Het is gegaan zoals het blijkbaar móest gaan.

En ja, mij situatie is dus compleet anders dan de jouwe. Ik heb me zó enorm voorbereid op een behoorlijk prematuur kindje, dat ik 34 weken al bijna als volgroeid beschouw, zeker met de enorme groeivoorsprong.
pi_41447694
Ik heb wel weer zin in vers beebje!!

Ik heb steeds zo'n last van mijn kruis al weeeken: volgens mijn ha een schimmelinfectie waar hij later in de zwangerschap pas wat aan wil doen, omdat hij toch bang is voor beebje.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41447713
Moonah, ik besef het nu idd pas: dat kind van jou 'moet' eigenlijk nog een poosje!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 3 september 2006 @ 12:12:34 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41447715
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef snoopy het volgende:
Ha die Moonah, ben je er ineens helemaal klaar voor?
Ja, de tegenstelling met vorige week bv is wel een beetje vreemd realiseer ik me. Mss ben ik ook wel wat te overmoedig...
  zondag 3 september 2006 @ 12:17:06 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41447832
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:
de vlos alerter had moeten zijn (hing al twee dagen met haar aan de telefoon omtrent rare dingen zoals dat ik dacht dat mijn water gebroken was, ik pijn en bloed had bij het plassen, heel veel harde buiken).
Hm, nog eens herlezen.
Wat je in de quote beschrijft zou mij idd óók niet lekker zitten. Je voelt je niet serieus genomen door je VK? En wellicht had eea nog gerekt kunnen worden door adequater ingrijpen....
pi_41448388
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef Moonah het volgende:

[..]

De artsen hebben mij constant gezegd dat de natuur hoe dan ook zijn gang gaat. Als een kind écht wil komen, dan komt het zelfs door evt remmers heen. Ze wéten niet eens wat nou precies een bevalling echt triggert.
Dus lieve Mwana, probeer je zware geweten en je vragen los te laten.... Hoe moeilijk ook. Het is gegaan zoals het blijkbaar móest gaan.

En ja, mij situatie is dus compleet anders dan de jouwe. Ik heb me zó enorm voorbereid op een behoorlijk prematuur kindje, dat ik 34 weken al bijna als volgroeid beschouw, zeker met de enorme groeivoorsprong.
Oeh, ik ben blij met je reactie! Realiseerde me net dat hij over zou kunnen komen als "jij mag niet klaar zijn voor zijn komst", was eerder een bruggetje van jouw mogelijke vroeggeboorte naar het gevoel dat ik aan de mijne overhield.
En ja, ik kan me helemaal voorstellen dat 34 weken voor jouw "al" zijn en heel kostbaar per minuut
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41448494
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hm, nog eens herlezen.
Wat je in de quote beschrijft zou mij idd óók niet lekker zitten. Je voelt je niet serieus genomen door je VK? En wellicht had eea nog gerekt kunnen worden door adequater ingrijpen....
Serieus genomen worden is idd het kernpunt. Bij die zwangerschappen zat ik bij een superdrukke praktijk die gerund werd door twee vrouwen: een oudere (die je een hand gaf, aan je hand naar binnen trok en je dan snel afhandelde want ze had weer eens vertraging en dat moest dan altijd van mijn tijd af, voelde me bij haar echt een mutserig tienermoedertje dat moest lui-ste-ren) en een jongere die gewoon beter en menselijker aanvoelde.
De jongste is bijna alleen door haar gedaan, en dat voelde een stuk beter. De oudere vrouw was dus echt van "als je niet zeker weet dat het vruchtwater is, waarom bel je me dan?"

Inmiddels zit ik bij een groepspraktijk met 5 vlossen, die allemaal goed voelen. "Je kunt ons altijd bellen, daar zijn we voor!" klinkt voor mij dus echt een stuk beter, helemaal omdat ik er zoeentje ben die het allemaal zelf wel uitbikkelt (dom dom) en nu is de drempel gewoon veel lager.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 13:03:03 #219
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41448830
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef Inky05 het volgende:

[..]

Dus jij hebt het wel gevonden
Het is helaas niet in de buurt van Breda/Tilburg Inky, maar ik weet precies hoe je je voelt als je maar niks leuks kan vinden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 3 september 2006 @ 13:08:24 #220
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41448940
Ik kwam deze link nog tegen voor zwangerschapskleding: www.future-maman.nl
Niet goedkope maar wel mooie dingen.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 13:10:05 #221
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41448973
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:03 schreef snoopy het volgende:
Nou ik ga september proberen hoor, als jullie het niet heel erg vinden.

Verder ben ik erg bezig met het feit dat dit waarschijnlijk de laatste maand van mijn leven zal zijn dat ik zwanger ben. Ook al is het dit keer echt niet makkelijk, ik vind het ook zoiets aparts en moois. Echt iets om bij stil te staan vind ik.

Slaapmeisje, fijn dat je zo goed geslaagd bent! Show eens wat je gekocht hebt. Aaaaaah toe....
Snoopy wat lijkt me dat onwerkelijk dan voor je. Het is wel fijn dat je het je nu beseft zodat je ook af en toe stil kan staan bij het wonder van zwangerschap. Dat zorgt er meteen voor je in balans bent met de mindere momenten. Voor jou schiet het ook al op zeg, geniet nog maar lekker van de mooie momenten

Ik zal kijken of ik binnenkort weer wat buikfoto's kan maken in mijn nieuwe outfits. Vandaag staat in het teken van mijn kledingkast uitmesten en de kleren die ik voorlopig toch niet aankan, naar achteren verplaatsen en ruimte maken voor de positiekleding. Hoef ik 's morgens niet meer zo te spitten tussen de te kleine kleding
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41450189
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:18 schreef linda856763 het volgende:
Trouwens, Inky, gaat iemand ons nog op de hoogte houden morgen?
Ik ben bang van niet ...
Kan het wel aan vriendje vragen, maar dat zijn van die dingen die ie op zo'n moment vergeet of hij heeft het gewoon te druk met andere dingen

Misschien dat de internet functie werkt op die nieuwe tv/telefoons in het ziekenhuis.
Dan kan ik evt zelf wel wat posten. Hoef waarschijnlijk maar tot woensdag te blijven, want ze hebben hier zo'n speciaal kraamzorg doorstroom programma. Kun je na 2 dagen al naar huis...

Dus denk dat ik iets later in de week zelf komen showen

Ukje houd zich trouwens prima aan de afspraak, nog geen zelfstandige activiteiten.
Morgen tegen de middag pas melden, en pas aa nhet eind van de dag aan de beurt
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41450197
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:03 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Het is helaas niet in de buurt van Breda/Tilburg Inky, maar ik weet precies hoe je je voelt als je maar niks leuks kan vinden.
Tilburg ? Ik dacht dat je ook uit Almere kwam...
Mama van Ryan (04-09-06)
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 15:07:57 #224
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41451746
Oooh, ja ik kom zelf wel uit Almere Ik was je aan het verwarren met Appelsap die in Tilburg voor positiekleding ging kijken. Jij hebt ze natuurlijk allang niet meer nodig
  zondag 3 september 2006 @ 15:16:05 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41451937
Spannend hoor Inky! Morgen ben je gewoon moeder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')