abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:57:56 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41435261
Ach ja, Jolie is vorig jaar een keer d'r rokje kwijtgeraakt we gaan eigenlijk zelden maar ik heb een vriendin met 4 kinderen. Sorry maar dat kan ik gewoon niet in m'n huiskamer hebben, dan moet ik echt gillen. En Jolie was er van de week met familieBos geweest en ik was jaloers en moest en zou ook zoiets leuks met Jolie doen wat ons weer ontopic brengt: HORMONEN!
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:25:00 #177
103793 kozakken
Living the life
pi_41436289
-je kleine doorgeven bij je verzekering(en) linda. (schrijf alvast je polisnr. erbij, geldt ook voor ziekenkostenverzekering)
(stond op kozakkenmans lijstje )
-fok! op de hoogte laten houden door manlief
pi_41436334
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:40 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik had om de naam gewed met Snoopy en gewonnen misschien moeten we een soort van duo gaan vormen
Is snoopy ons eerste slachtoffer dan?
pi_41436413
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef Anitra het volgende:
Is snoopy ons eerste slachtoffer dan?
mooi is dat!
Nou ja, jullie hebben nog 4 weken de tijd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:31:02 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41436512
Ik ben adressen aan ' t verzamelen voor de geboortekaartjes (althans, beginnetje gemaakt).
Volgens mij mis ik er nog een heleboel.. vergeet volgens mij ook van alles aan instellingen enzo.. Bij Saskia had ik er ook 30 of 40 meer dan dat m'n lijstje nu lang is, dus nog goed nadenken wie en wat ik nog mis Weet niet of ik het lijstje van toen heb bewaard, maar ga toch maar eens op zoek..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:37:18 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41436753
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:31 schreef linda856763 het volgende:
Ik heb al:
*aangifte doen
*bevallingsverklaring naar UWV sturen
*mail sturen naar familie/vrienden/collega's
*geboortekaartje: definitieve gegevens doorgeven en proef nog eens controleren
*beebje inschrijven bij ziektekostenverzekering

Nog andere tips?
Begrafenisverzekering.
pi_41436879
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef owlet het volgende:

[..]

De verloskundige danwel het ziekenhuis hoort dat sowieso al door te geven aan de huisarts.
Ik kreeg de vorige keer telefoon van de assistente dat ze wel wisten dat er een kindje geboren was (huisarts is nl. nog op bezoek geweest toen de kraamhulp dacht dat ik een ontsteking in mijn borst had) maar wisten verder nog niks , of ik even de gegevens die ik al wel had wilde door geven.
pi_41436949
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Begrafenisverzekering.
Is idd. iets dat gebeuren moet. Bij yarden zijn ze iig. gratis mee verzekerd tot hun 18 en anders kun je een pakket afsluiten van 40 jaar welke je binnen een half jaar na geboorte moet regelen. Vond ik persoonlijk dus wel fijn om niet in de kraamtijd al te hoeven regelen.
pi_41437011
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:25 schreef kozakken het volgende:
-je kleine doorgeven bij je verzekering(en) linda. (schrijf alvast je polisnr. erbij, geldt ook voor ziekenkostenverzekering)
(stond op kozakkenmans lijstje )
Vraag me nu af of ik nog iets over het hoofd heb gezien , want behalve de ziektekosten verzekering zou ik niet weten bij welke verzekering het extra moet worden doorgegeven.
  Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 22:44:35 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41437043
Je uitvaartverzekering, je aansprakelijkheidsverzekering....ehm meer weet ik ook even niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41437384
Leuke link Slaapmeisje
pi_41437885
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ladybos heeft hier een tijd geleden een link neergezet van een positiekledingoutlet en we zijn er vanmiddag langsgeweest en met een supervolle tas huiswaarts gekeerd! Ik ben zo ontzettend blij, want ik heb eindelijk leuke, hippe zwangerschapskleding gevonden

Voor diegenen in de buurt van de polder dus een absolute aanrader
http://www.hetbollebuikje.nl/
Dus jij hebt het wel gevonden
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41440231
Luchtbel gooi jij er een naam in dan zeg ik dat het 10-10-2006 omdat een mooie datum is en Morris ook 10 over wasmaar mijn gevoel zegt 9 oktober
  Milf zondag 3 september 2006 @ 01:27:56 #189
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41442470
  • Tandarts
  • 👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_41445263
    * de afdeling op je werk een kaartje sturen.
    * de juiste kleur muisjes laten halen

Anitra, niet zo lang nog toch?
      zondag 3 september 2006 @ 08:58:23 #191
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_41445266
    8 oktober is ook een mooie datum
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_41445276
    Nou ik ga september proberen hoor, als jullie het niet heel erg vinden.

Verder ben ik erg bezig met het feit dat dit waarschijnlijk de laatste maand van mijn leven zal zijn dat ik zwanger ben. Ook al is het dit keer echt niet makkelijk, ik vind het ook zoiets aparts en moois. Echt iets om bij stil te staan vind ik.

Slaapmeisje, fijn dat je zo goed geslaagd bent! Show eens wat je gekocht hebt. Aaaaaah toe....
    pi_41445371
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 22:37 schreef Rottdog het volgende:
    Begrafenisverzekering.
    die heb ik zelf niet eens (heb wel eens berekend dat het niet uit kon geloof ik) dus dat zal ik voor beebje ook niet doen...
    Andere verzekeringen is wel handig denk ik, maar dat hoeft niet gelijk in de kraamtijd toch?
    Eva
      zondag 3 september 2006 @ 09:40:22 #194
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_41445421
    Wij hebben een 'mannetje' voor alle verzekeringen, dus die sturen we een kaartje en hij doet de rest! Ideaal!

Pff, als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik vandaag of morgen ongesteld moest worden, buikpijn!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_41445427
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 01:27 schreef nikky het volgende:
  • Tandarts
  • Echt? Het kind heeft het eerste jaar nog geen tand.... Zet ik in ieder geval niet op mijn lijstje voor tijdens de kraamtijd, dat komt nog wel..
    Eva
      zondag 3 september 2006 @ 09:44:29 #196
    94046 PM-girl
    pi_41445439
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:42 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Echt? Het kind heeft het eerste jaar nog geen tand.... Zet ik in ieder geval niet op mijn lijstje voor tijdens de kraamtijd, dat komt nog wel..
    Mijn schoonbroer kwam anders met tandjes ter wereld!! Maar ik stuur de tandarts ook geen kaart, ha wel (naast de brief die de vk stuurt).
    *
    pi_41445455
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:40 schreef PM-girl het volgende:
    Wij hebben een 'mannetje' voor alle verzekeringen, dus die sturen we een kaartje en hij doet de rest! Ideaal!

Pff, als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik vandaag of morgen ongesteld moest worden, buikpijn!
    Naar PM girl - maar je kindje is dan wsl al aan het indalen, dat is prettig! Ik ben die pijnen juist weer een beetje kwijt, maar in dit geval had ik dat liever niet gehad. Ik heb wel pijn in mijn keel, een lichte keelontsteking vermoed ik.
    En slecht geslapen vannacht. Gisteravond opeens nog het zeiltje onder mijn laken gelegd, met een handdoek erover. Ten eerste zijn het leugens dat het een niet krakend zeiltje is, en ten tweede kan ik niet meer draaien in bed - de ondergrond is te glibberig om goed te kunnen schuiven - dat is de enige manier waarop ik nog kan draaien. Dus ik heb hem weer weggehaald en ga er op gokken. Liever een nat matras dan een paar weken niet kunnen slapen.

Of ik zoek nog zo'n waterdichte molton. Kozakken, waar had je die gevonden?
    Eva
      zondag 3 september 2006 @ 09:47:42 #198
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_41445460
    Een begrafenisverzekering kost echt geen drol. Een begrafenis kost heel veel geld.
      zondag 3 september 2006 @ 09:53:24 #199
    94046 PM-girl
    pi_41445509
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 09:47 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Naar PM girl - maar je kindje is dan wsl al aan het indalen, dat is prettig! Ik ben die pijnen juist weer een beetje kwijt, maar in dit geval had ik dat liever niet gehad. Ik heb wel pijn in mijn keel, een lichte keelontsteking vermoed ik.
    Vervelend, veel thee drinken!!
    Die pijn zou ik zelf niet als indaalpijn benoemen, maar gewoon buikpijn. Maarhet zal vast een reden hebben.
    quote:
    En slecht geslapen vannacht. Gisteravond opeens nog het zeiltje onder mijn laken gelegd, met een handdoek erover. Ten eerste zijn het leugens dat het een niet krakend zeiltje is,
    Het is een complot!!
    quote:
    en ten tweede kan ik niet meer draaien in bed - de ondergrond is te glibberig om goed te kunnen schuiven - dat is de enige manier waarop ik nog kan draaien. Dus ik heb hem weer weggehaald en ga er op gokken. Liever een nat matras dan een paar weken niet kunnen slapen.
    herkenbaar, ik schuif ook alle kanten op zeker nu het bed zo hoog is om in te kruipen. Maar de stand van vrchtwater schijnt nooit meer uit je matras te gaan, dus ik neem geen risico met ons nieuwe bed.
    quote:
    Of ik zoek nog zo'n waterdichte molton. Kozakken, waar had je die gevonden?
    Volgens mij bij de hema iig? Of op de markt?
    *
    pi_41445689
    Trouwens, Inky, gaat iemand ons nog op de hoogte houden morgen?
    Eva
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')