Hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef Inky05 het volgende:<knip>
Dat dus.quote:
Had Maxim ook zo'n groot hoofd? Ik ga even jouw bevallingsverhaal zoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:31 schreef Martineke het volgende:
Moonah jouw beebje word ook gewoon een lekkere 10 ponder als hij blijft zitten tot het eind
Maxim liep ook zo voor qua groei.
Had je vanwege zijn grootte een ks Martineke? Kon geen verhaal van Maxims geboorte vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef Martineke het volgende:
Ik had dus ook deze keer weer een geplande keizersnee.
* meld!quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:12 schreef Neuk het volgende:
vrouwen die zwanger zijn sterk overeenkomen met 17-jarige pubermeiden: alleen maar met zichzelf bezig en heel snel gekwetst. )
Ja! Dat had ik ook! Wat grappig dat ik het nu van jou lees, dacht echt dat ik een uitzondering was. Zag er best smerig uit, alsof ik me niet zou wassenquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:41 schreef Andrea001 het volgende:
Vivi, ik had ook van die pigmentvlekken bij mijn dochter, maar dan onder de oksels. Ook een raar gezicht, maar na de geboorte waren ze vrijwel meteen weg geloof ik.
Dat 'genegeerd' voelen had/heb ik ook wel eens, maar ik heb wel eens een tip van Sjak gebruikt: gewoon ff opnieuw posten, met een paar huilsmilies erbijquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef Inky05 het volgende:
Hi Meiden, waar Vivi in het vorige topic over had herken ik wel.
Ik heb ook een tijdje niets gepost omdat er toch niet gereageerd werd (3 weken terug ofzo)
en dat kwam denk ik ook omdat iedereen puf lesaan het geven was...
Ik ben toen dus in de lurk stand gegaan. Ik vond het iig niet leuk, minstens 4 keer totaal geen reactie te krijgen op vragen.![]()
Oh, dat is balen Xanthe! Hier ergens in de straat is al een paar weken elke ochtend een kindje aan het jammeren en bleren, vaak wel een half uur lang. Zal wel uit bed willen terwijl ouders nog geen hebben. Het is wel zwaar irritantquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:56 schreef Xanthe het volgende:
Ff een baal dag hier. Slaap al slecht door de pijn in mijn bekken , dus vanmorgen in het holst van de ochtend (half 5) er maar even uit gegaan. Nog een wasje gedraaid even gezeten , hond even uitgelaten en om half 7 terug in bed. Lig ik net weer in dromeland beginnen buren hun tegeltjes voor de oprit in een kruiwagen te gooien en beginnen ze hun oprit te betegelen... Dat om 7 uur s'morgens. Gelukkig doen ze op zondag niks dus is het slechts 1 dagje maar balen is het wel als je nog heel even wil slapen.
mag toch hopen van niet. Krijg meteen schrikbeelden van een kindje huilend in bed (ouders al weg) wachtend op de oppas die komt of zo.... Argh...nee zo mag ik niet denken. Maar je kind laten huilen omdat jezelf nog niet op wilt staan....Als Fleur wakker wordt komt ze gewoon gezellig bij ons op bed. TV aan lekker kroelen en wij soezen dan nog even door tot we er echt uit moeten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:42 schreef linda856763 het volgende:
[..]
en het valt me nu pas op omdat ik nu langer in bed lig, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze dat kind élke ochtend zo lang laten jammeren
En eerlijk is eerlijk, met sommige mensen 'heb' ik gewoon iets meer mee. Waarmee er niets negatiefs tov anderen is bedoeld, maar je kunt in zo'n druk topic nu eenmaal niet iedereen bijhouden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
En van sommigen ben je gewoon iets beter op de hoogte waardoor je eerder zult informeren naar de stand van zaken dan bij anderen.
Haha! Je zei van de week wel dat je me niet kent, maar je weet me aardig in te schatten...quote:Moonah, niet zelf gaan verhuizen nu he!!
Nou, en toch is het erg leuk om later terug te lezen dat mensen zo met je hebben meegeleefd. Tenminste, dat was wel míjn ervaring toen ik uit het zkh terug was. Ik werd helemaal warm van binnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:01 schreef Inky05 het volgende:
(terwijl het helemaal geen nut heeft want de persoon in kwestie leest het toch niet)
quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:41 schreef Andrea001 het volgende:
Vivi, ik had ook van die pigmentvlekken bij mijn dochter, maar dan onder de oksels. Ook een raar gezicht, maar na de geboorte waren ze vrijwel meteen weg geloof ik.
Ik sluit me helemaal bij Icicle aan. Haha ik dacht ook al krijg het niet schoonquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ja! Dat had ik ook! Wat grappig dat ik het nu van jou lees, dacht echt dat ik een uitzondering was. Zag er best smerig uit, alsof ik me niet zou wassen![]()
Ik kreeg daarop een reactie per mail van iemand die niet op het forum 'uit de kast wilde komen' - maar ze wist nog niet of het ging helpen... Misschien weet ze het nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:01 schreef Inky05 het volgende:
Want ik zag ook een vraag van Linda voorbij komen van massage aan de onderkant
hahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, en toch is het erg leuk om later terug te lezen dat mensen zo met je hebben meegeleefd. Tenminste, dat was wel míjn ervaring toen ik uit het zkh terug was. Ik werd helemaal warm van binnen.
Enne, Inky, speciaal voor jou:
Nee, dit schept geen precedenten, we kunnen nu eenmaal niet aan iederéén zo veel individuele aandacht geven....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |