Hi Meiden, waar Vivi in het vorige topic over had herken ik wel.
Ik heb ook een tijdje niets gepost omdat er toch niet gereageerd werd (3 weken terug ofzo)
en dat kwam denk ik ook omdat iedereen puf les
![]()
aan het geven was...
Ik ben toen dus in de lurk stand gegaan. Ik vond het iig niet leuk, minstens 4 keer totaal geen reactie te krijgen op vragen.
En ik snap trouwens niet hoe jullie hier individueel zoveel kunnen posten.
Voor m'n verlof kon ik meestal 's avonds pas reageren en meedoen, want op m'n werk ging dat meestal niet. Maar nu ik verlof heb, kan ik het nog niet bij benen
![]()
Dit is zowat het enige topic wat ik bezoek, naast nog wat algemeen surf werken en e-mails. En nog lukt het me niet om zoveel te posten als jullie, want ik heb echt nog veel meer te doen.
Dus waarschijnlijk zitten Vivi en ik hier te weinig om een beetje reactie te krijgen soms.
Naja daar heb ik me dan nu wel weer bij neergelegd, en ben voorzichtig weer mee komen posten.
Viel me wel op dat alleen luchtbel heeft gevraagd hoe het nu verder ging met me (in 235), dat was lief
![]()
. Toen ben ik wel weer wat activer geworden, maar het valt nog steeds niet bij te benen...
Zo dat lucht op, ben ik ook weer kwijtEn Sugar, je moet me wel voor blijven hoor !
Ik ben maandag als laatste aan de beurt in de OK, dus hebt evt maandag ochtend ook nog, maar hoop het niet voor je !