Of je al dan niet aandacht krijgt heeft nog meer te maken met je reputatiegesteldheidquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeerde alleen maar even aan te geven hoe het hier (en overal volgens mij) meestal werkt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef Sugar het volgende:
Ik moet pas om 15.00 u. bij de gyn zijn en krijg weer CTG en echo, dus ben pas laat straks hier om er verder wat over te melden. En oh ja, ik reken er niet op dat ze vandaag (ook al kan het) iets gaan doen (strippen, vliezen breken).
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar nu heeft ze 3 uur de tijd gehad... Het wordt toch wel hoog tijd hoor!
Jawel... het zal ook allemaal wel goedkomen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:52 schreef lcicle het volgende:
Moonah.. over het hoofdje.. Ik schrok echt toen ik op de video zag he die fontanellen over elkaar schuiven tijdens de bevalling!! Echt onvoorstelbaar.. Dat geloof je pas als je het ziet.. Het komt dus echt allemaal goed
Ja, dat van maandag is nog niet echt zeker. Hangt wel af van gyn's mening én van ons gevoel. Het schijnt een niet zo makkelijke weg te zijn (met dus grote kans op ks) en ook bekkenklachten en bekkenbodemgedoe daarna. Dus of het echt een goede optie is, dat weten we nog niet. Maar dat zal zondag of maandag wel verder duidelijk worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef PM-girl het volgende:
OMG, Sugar, zei de gyn dat echt?! Haha, ik zou mn oren niet geloven!
Maar maximaal tot maandag wachten dus, fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
Ah. Ik had deze info (prostaat-...) van mijn man. Die lette vast niet goed op (ik trok kleren weer aan intussen).quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Moonah het volgende:
Progestaline. Is een hormoon.
Ik moest toch wel heel hard lachen toen ik dit las hahahaha.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:35 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, en hij adviseerde sex, nogal nadrukkelijk. Ik mot een kussen onder mijn kont en alles binnenhouden en het was echt de bedoeling dat we dat even zouden doen.Alles voor Wolfje, dat begrijpt u.
![]()
Ik ken het niet Xanthe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:12 schreef Xanthe het volgende:
Is hier iemand bekend met de babysjop?
Whahaha, ik zie mezelf al liggen met me krent in de lucht op een kussen, krakend bekken en hoopvolle blik: "Is dat een wee?"quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moest toch wel heel hard lachen toen ik dit las hahahaha.![]()
![]()
.
Ik weet waarvoor het dient maar zie een oude arts voor me die ff meld dat ik vanavond moet gaan sexen en een kussen onder me kont moet leggen terwijl hij in zijjn statusmappie kijkt ofzo
Nee hoor, je man zat er dicht in de buurt. Het zijn prostaglandinesquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ah. Ik had deze info (prostaat-...) van mijn man. Die lette vast niet goed op (ik trok kleren weer aan intussen).
Ik heb veel ongesteldheidspijn nu. Maar ja.
Haha! Zo heb ik een opname van mezelf, maar dan natuurlijk 75% minder!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef milagro het volgende:
voor alle ongeduldige, balende, vermoeide, onbegrepen moeders in spé.. als het je even teveel wordt iets om je op te vrolijken
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3022/75aab9c1/index.html
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:20 schreef E.T. het volgende:
Sex werkt(staat me trouwens vaag ook nog iets van bij dat het orgasme voor de vrouw in deze situatie ook niet onbelangrijk is).
Dat is wel een beetje lachwekkend en ook niet echt handig als je snachts veel beweegt met het oog op je partner naast jequote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens als tip voor de pijnlijke gewrichten ed hoorde ik gisteren wel een hele geweldige, je hand en vingers met verband rond een juslepel binden, zodat je hand 's nachts in een ronde ontspannen stand staat! Haha, zie je het voor je!
Bij H&M in Tilburg hebben ze normaliter wel zwangerskleding, ik hbe er iig genoeg gekochtquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:33 schreef appelsap het volgende:
Sugar, ik hoop voor je dat het doorzet.
En veel plezier vanavond.
Morgen als ik tijd heb naar Breda toe en ik hoop dat ze daar wat meer hebben. Daar schijnen ze bij de H&M ook positiekleding te hebben, dat was in Tilburg niet. (of ik moet wel heel scheef hebben gekeken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |