Die kwamen niet direct over van Ajax en hebben er alleen in de jeugd gespeeld, is best een verschil.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar hoe denk jij dan over Tiendalli en Greene.Waren ook niet goed genoeg voor Ajax 1
En Ajax wint zeker de schaal, de beker en de CL UEFA Cup.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef denthemen het volgende:
het is zieliger voor harry dan voor 010, Harry zal geen prijzen meer winnen
Ok.Trouwens is er een reden dat je praat als een kind van 4?Of is dit rotterdamse humor?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ja is een speciale sectie, net zoals ze voor gehandicapten speciale voorzieningen hebben.. we denken wel een beetje aan minder begaafde mensen hoor.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Ajax wint zeker de schaal, de beker en de CL UEFA Cup.![]()
Het aantal doelpunten en assist per 90 minuten vam Charisteas spreken je tegen. Verder is hij bij AJax een motivator gebleken die zich als een professional opsteltquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is niet alleen een flutspeler. Hij is ook nog eens een afdanker van de neuzen, en dus niet bepaald welkom in de Kuip.
Ben ik met je eens.Maar ze waren niet goed genoeg voor Ajax 1, want ze zijn weggegaan omdat ze niet in aanmerking kwamen voor het 1e.Maar ik neem aan dat jij dat niet erg vind omdat ze via utrecht en rkc zijn gekomen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kwamen niet direct over van Ajax en hebben er alleen in de jeugd gespeeld, is best een verschil.
Het uitvak. En er is wel een reden dat ik praat als een kind van 4 want ik spreek mensen graag aan op hun eigen niveau. Hoort bij mijn gave om me in te leven in een ander.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ok.Trouwens is er een reden dat je praat als een kind van 4?Of is dit rotterdamse humor?
Trouwens welke sectie is dat dan?
Beter had ik het niet kunnen zeggen eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zeker 1 van de drie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Het uitvak. En er is wel een reden dat ik praat als een kind van 4 want ik spreek mensen graag aan op hun eigen niveau. Hoort bij mijn gave om me in te leven in een ander.![]()
Shit, sorry dat het niveau nog te hoog voor je was. Ik zei dat we ook dachten aan mensen zoals jou en dus niet dat er geen normale mensen komen waar jij zit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maarre bij de bekerfinales zit je niet in het uitvak.Dan zat ik weleens in vakken waar normaal weer feyenoord supportes zitten.Bij competitiewedstrijden dus.Maar leuk dat jij vind dat die mensen in gehandicaptensecties zitten.![]()
Wat snap je niet aan "hebben alleen in de jeugd gespeeld"?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.Maar ze waren niet goed genoeg voor Ajax 1, want ze zijn weggegaan omdat ze niet in aanmerking kwamen voor het 1e.Maar ik neem aan dat jij dat niet erg vind omdat ze via utrecht en rkc zijn gekomen?
Ja jullie hebben hem niet voor niets zo makkelijk naar liverpool laten gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ja is een speciale sectie, net zoals ze voor gehandicapten speciale voorzieningen hebben.. we denken wel een beetje aan minder begaafde mensen hoor.
Ik wordt niet zo snel moe.Ik ga ook zo trainen, bier drinken en kroegvechtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Shit, sorry dat het niveau nog te hoog voor je was. Ik zei dat we ook dachten aan mensen zoals jou en dus niet dat er geen normale mensen komen waar jij zit.![]()
Ohja en ik ben trainen dus maak je maar neit meer moe op mij het was gezellig![]()
Das dan vrij zielig. Is hij nu "besmet" door Ajax ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef TC03 het volgende:
Ik had het geen slechte aankoop gevonden als ie voor hetzelfde bedrag bij Werder Bremen vandaag was gehaald .
Afdankertje=afdankertje.Greene, Tiendalli en Harry waren alledrie te licht voor Ajax 1 dus alledrie afdankertjes.Maar als jij alleen Harry niet mag omdat hij voor Ajax 1 heb gespeeld, snap ik dat best!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "hebben alleen in de jeugd gespeeld"?
Niet dat het mij wat uitmaakt verder hoor. Charisteas kan m.i. best door de beugel, neustechnisch gezien. Voetbaltechnisch gezien wordt nog even afwachten.
Greene en Tiendalli waren jong, en Ajax had geen vertrouwen in dat ze zich door zouden ontwikkelen. Dat vind ik geen afdankertjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Afdankertje=afdankertje.Greene, Tiendalli en Harry waren alledrie te licht voor Ajax 1 dus alledrie afdankertjes.Maar als jij alleen Harry niet mag omdat hij voor Ajax 1 heb gespeeld, snap ik dat best!
Ik kan toch niet ontkennen dat Bunny gelijk had in die discussie over niveau.quote:
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:28 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zat gisteren na de training in de kantine nog even wat te drinken, toen kwam het ter sprake. Iemand zei dat Feyenoord Vagner Love had gekocht, dat stond op internet! Ik zei: Ik hebo ok op internet gelezen dat Feyenoord Charisteas gekocht heeft, daar geloof ik ook niks van! Een minuutje of 10 later kreeg er iemand een sms'je, Charisteas naar f.......
Ik was niet echt blij met dat nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat hij Feyenoord even zal gaan redden, en daarnaast heb ik het sowieso al niet zo op spelers die van 020 overkomen. Maar als hij voor Feyenoord wil spelen dan zal ik daar niet moeilijk over doen. Ik zal hem niet uitfluiten of wat dan ook. Het bestuur dan weer wel.
Pff, ik kreeg om 7 uur een SMSje: Feyenoord heeft vagner Love gekocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:28 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zat gisteren na de training in de kantine nog even wat te drinken, toen kwam het ter sprake. Iemand zei dat Feyenoord Vagner Love had gekocht, dat stond op internet! Ik zei: Ik hebo ok op internet gelezen dat Feyenoord Charisteas gekocht heeft, daar geloof ik ook niks van! Een minuutje of 10 later kreeg er iemand een sms'je, Charisteas naar f.......
Ik was niet echt blij met dat nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat hij Feyenoord even zal gaan redden, en daarnaast heb ik het sowieso al niet zo op spelers die van 020 overkomen. Maar als hij voor Feyenoord wil spelen dan zal ik daar niet moeilijk over doen. Ik zal hem niet uitfluiten of wat dan ook. Het bestuur dan weer wel.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:28 schreef Zjakkie het volgende:
hehequote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, ik kreeg om 7 uur een SMSje: Feyenoord heeft vagner Love gekocht.
Dus ik kwam 's nachts om 12 uur gematigd positief thuis.
'Redelijke aankoop hé, die Braziliaan', zei ik nog.
'Hoezo, Charisteas is toch een Griek?', kreeg ik terug te horen.
Klopt ik zag het staan ja.Ik geef toe dat was echt groep 4 niveau van mn eigenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik kan toch niet ontkennen dat Bunny gelijk had in die discussie over niveau.![]()
ja in de A1 oid. Dat is toch iets anders dan drie jaar lang in het eerste proberen 'n bal te raken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar hoe denk jij dan over Tiendalli en Greene.Waren ook niet goed genoeg voor Ajax 1
Naprater!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:35 schreef Zjakkie het volgende:
In het geval van Kluivert zou ik er wel anders over denken, dat is een echte Ajacied. Wat Koeman over Charisteas zei, dat hij geen 'typische' Ajacied is, dat zei ik zelf ook. (Al voordat Koeman dat deed overigens, voor het geval mensen denken dat ik een naprater ben)
om nog maar effe door te mieren...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Klopt ik zag het staan ja.Ik geef toe dat was echt groep 4 niveau van mn eigen![]()
Huntelaar...Ooijer...De Cler...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Afdankertje=afdankertje.Greene, Tiendalli en Harry waren alledrie te licht voor Ajax 1 dus alledrie afdankertjes.Maar als jij alleen Harry niet mag omdat hij voor Ajax 1 heb gespeeld, snap ik dat best!
Nee. Daar zitten nuances in. Of zien jullie Huntelaar ook als psv-afdankertje..quote:
Klopt maar ik snap ook wel dat veel feyenoorders hier dat ook vinden.Maar Tiendalli kon naar het eerste maar was te licht.Greene ook.En dat bedoel ik die waren te licht voor Ajax 1 en Harry ook.Maar ik snap best wel dat er voor jullie een groot verschil zit tussen Ajax 1 en de jeugd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja in de A1 oid. Dat is toch iets anders dan drie jaar lang in het eerste proberen 'n bal te raken.
Ik wou net zeggen, is The Hunter (quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Huntelaar...Ooijer...De Cler...
Nee hoor hij heeft daar ik dacht een jaartje in de A1 gespeeld en een half jaar in het 1e.Maar feyenoord klaagt over charisteas afdankertje, ons hoor je niet klagen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten nuances in. Of zien jullie Huntelaar ook als psv-afdankertje..
Misschien wel maar wij klagen niet, jullie wel over Harryquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, is The Hunter () geen afdankertje dan.
the hunterquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, is The Hunter () geen afdankertje dan.
Zou zonde zijn, geweldige vent.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij krijgt de kans niet om 20x te scoren.
Niet tegen Stam nee, die breekt hem!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij krijgt de kans niet om 20x te scoren.
precies, zou mij ook niet verbazen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Harrie scoort altijd vrij aardig, het zou mij niets verbazen als hij er 20 inschiet dit jaar...
ga eens weg manquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niet tegen Stam nee, die breekt hem!
Ik niet, zijn 'afkomst' is discutabel. Maar dat is de schuld van het bestuur, ik hoop dat Charisteas het gewoon goed doet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
precies, zou mij ook niet verbazen.
Hoeveel feIJEnoord fans gaan dit jaar hopen dat Charisteas gaat falen? Best veel krijg ik de indruk, wat een fans![]()
Kom op man dat Stam hem breekt heeft niks met 010 vs 020 te maken maar Stam breekt elke spits!quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom op man dat Stam hem breekt heeft niks met 010 vs 020 te maken maar Stam breekt elke spits!
Maar we hadden het even over Harry is wel een afdankertje, en dan Greene en Tiendalli niet.Daar ging het meer over, want jouw verhaal klopt ook wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef BobbyHill het volgende:
Dat gelul over afdankertjes gaat echt helemaal nergens over. Een reserve-speler van een betere ploeg kan gewoon een aanwinst zijn. Iedereen zat hier toch ook te hopen op bankzitter Pizarro van Munchen? Dat Charisteas bij Ajax niet speelde, komt puur door het feit dat Ajax op die postitie de beste spits van de Nederlandse competitie heeft rondlopen. En als invaller deed hij het daarnaast meer dan prima. Kwalitatief gezien is Ajax' afdankertje gewoon een aanwinst voor Feijenoord.
Gewoon dat geouwehoer "Stam breekt elke spits"quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, ik kreeg om 7 uur een SMSje: Feyenoord heeft vagner Love gekocht.
Dus ik kwam 's nachts om 12 uur gematigd positief thuis.
'Redelijke aankoop hé, die Braziliaan', zei ik nog.
'Hoezo, Charisteas is toch een Griek?', kreeg ik terug te horen.
Julliequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:00 schreef Nellid het volgende:
[..]
Gewoon dat geouwehoer "Stam breekt elke spits"![]()
Stam is een goede verdediger ja. Punt.
Dat gelul er omheen van jullie altijd...
Wat lul je nou vent, twee posts terug lul je zelf ook over 'jullie'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie![]()
Maarre het was meer een geintje dat hij iedereen breekt, omdat het een sterke en harde verdediger is.
nou geintje...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie![]()
Maarre het was meer een geintje dat hij iedereen breekt, omdat het een sterke en harde verdediger is.
Zieltje tochquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Neuzen![]()
![]()
ik ga gewoon letterlijk over mn nek van die zielige 47-chromosomaaltjes
Doe mij maar 4-4-1quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Hakkert het volgende:
Nog meer mensen die hopen dat ze 4-4-2 gaan spelen?
Letterlijk nog welquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:08 schreef BiMeWet het volgende:
Neuzen![]()
![]()
ik ga gewoon letterlijk over mn nek van die zielige 47-chromosomaaltjes
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Die anti-Harry-reacties hier zijn echt weer van het niveau bouwvakker...![]()
Stelletje gehandicapte josti's die elkaar nablaten.
En ja, ik had ook liever Cruz gezien
Och, dit argument is al minstens 300x gebruikt in voorgaande topics, en ook al 300x weerlegd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:35 schreef Ippon het volgende:
Toen Cruyff Feyenoord landskampioen maakte, ging het Legioen niet zo tekeer als nu. Wat een randdebielen, die mensen die zich voetbalsupporter noemen.
Nu hij eindelijk echte voetballers van een ehte club om zich heen heeft misschien.. we zien wel heaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Plengel het volgende:
Ach, we doe er toch niets aan.En als ik zo naar Charisteas zijn gemiddelde van afgelopen seizoen kijk (13 wedstrijden incl. invalbeurten en 7 doelpunten) dan heb ik nog enige hoop dat hij er toch nog heel wat in gaat leggen het komend seizoen.
Ajax heeft dus ook een afdankertje van PSV in de spits lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als jood constant in een Feijenoordtopic zittenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
020'er zeggen voor de cameras van Studio Sport
Sommige afdankertjes zijn best goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft dus ook een afdankertje van PSV in de spits lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |