Game on!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Frollo het volgende:
De Oosterscheldekering en dat dat stukje land linksonder Neeltje Jans is?
Goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Frollo het volgende:
De Oosterscheldekering en dat dat stukje land linksonder Neeltje Jans is?
Dat had ik niet meer gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef Merovingian het volgende:
Dat had Frollo al gezegd...en ik ook als het topic niet al vol was
Het is de ingang van een bekende attractie inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef du_ke het volgende:
Maar is het de ingang van een of ander museum ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Trouwens Frollo, volgende keer even de coordinaten verbergen...![]()
Jij kan aan coordinaten zien waar een plaats ongeveer is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Trouwens Frollo, volgende keer even de coordinaten verbergen...![]()
Je kunt bladeren naar de coordinaten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij kan aan coordinaten zien waar een plaats ongeveer is?
Misschien is het een idee dat na 5x fout, er opgezocht mag worden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet van. De meeste opgaven zijn zo ver ingezoomd dat je met zoeken op de kaart het toch niet vindt. Je moet het echt herkennen, wil je het snel weten.
De Krammersluizen in de Philipsdam.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef Jerruh het volgende:
philipsdam?
dat is wel een heeeele dikke hint.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef Jerruh het volgende:
hint: dit wijkje zijn naam is afgeleid van het rijke gebied rondom laren, huissen en hilversum.
geef het antwoord danquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is wel een heeeele dikke hint.
de wijk is mede onstaan dankzij een naburig gelegen golfbaan en zijn eigenaar, waar rijke mensen van de kleine dorpjes in de omgeving (de rijksten van die provincie, rijk geworden door kenmerkende handel van die provincie) vak golfenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:45 schreef Merovingian het volgende:
gooij
oh dus niet het gooiquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de wijk is mede onstaan dankzij een naburig gelegen golfbaan en zijn eigenaar, waar rijke mensen van de kleine dorpjes in de omgeving (de rijksten van die provincie, rijk geworden door kenmerkende handel van die provincie) vak golfen.
(hint 2)
nee, maar ik geef nog wel een aanwijzing.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:51 schreef AntonDingeman het volgende:
Het Gooise Matras?
ja, maar als ik dat niet zo wazig maak is het misschien zo gevondenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef Merovingian het volgende:
kun je het misschien wat waziger maken, straks begrijp ik het nog
exactly...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:08 schreef Merovingian het volgende:
Het goese meer
Nee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef AntonDingeman het volgende:
haarlemmermeer?
Correct!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef sterkekoffie het volgende:
het Schelde-rijnkanaal ten noorden van Zandvliet
Ah, zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Jerruh het volgende:
wimbo: yerseke en wemeldinge zijn twee van de rijkste dorpen van zeeland, mede door de mosselvangst, iets waar zeeland natuurlijk om bekend staat.
De kruiskadequote:
soort van, de plek die ermee te maken heeft, heeft wel een oprijlaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Merovingian het volgende:
wat is dat ding in het midden, een oprijlaan ofzo?
Het zou apeldoorn kunnen zijn, een deel van het park rondom Paleis Het Loo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef sterkekoffie het volgende:
waar is dit?
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/24309363692.jpg]afbeelding][/URL]
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vat die foto niet haha! net alsof hij niet echt loodrecht is maar schuin ondersteboven. en die vlekken op de oprijlaan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Merovingian het volgende:
wat is dat ding in het midden, een oprijlaan ofzo?
late reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vat die foto niet haha! net alsof hij niet echt loodrecht is maar schuin ondersteboven. en die vlekken op de oprijlaan...
ik dacht eerst aan paleis het loo, wegens die soort van oprijlaan en de bossen eromheen...
sorry....quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef Merovingian het volgende:
paleis 't loo was al geweest in het vorige topique... maar daar was ie wat duidelijker
Ik wandel daar wel eens, dit is aan de kant van de tuinen, vandaar de herkenning.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef sterkekoffie het volgende:
Correct, het is ten noorden van Paleis Het Loo
Coelho++;
Tussenstand:
Merovingian 11
Gerako 9
AntonDingeman 5
Cassius 4
wimbo 4
ziggyziggyziggy 3
Frollo 2
middagdutje 2
Jerruh 2
Roellie80 1
TARAraboemdijee 1
sterkekoffie 1
Coelho 1
Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:24 schreef Coelho het volgende:
Centerparcs Zandvoort naast het circuit?
volgens mij niet, maar ik zit even enorm hard te denken wat het wel isquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:31 schreef Merovingian het volgende:
Port zelande?
Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Columbinehuis bij Biddinghuizen?
Nope.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:46 schreef nodisch18 het volgende:
De a2 bij utrecht, de eerste afslag voorbij oudenrijn als je vanaf het zuiden komt richting het noorden ?
Sorryquote:
Dat was de juistequote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef Creature het volgende:
Schieplein Rotterdam
Hij was goed inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:25 schreef middagdutje het volgende:
Vlissingen, kerncentrale borssele
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:52 schreef nodisch18 het volgende:
muiderslot in Muiden?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Artis!
Correctie: Het is Burum, Friesland. Afluisterstation.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:24 schreef middagdutje het volgende:
zoutkamp?
Roombeek ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef Gerako het volgende:
Dat is het gebied waar SE Fireworks stond in Enschede. Toch?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Roombeek ja.
Opgave hierboven is Terschelling, West-Terschelling met de Brandaris.
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef Gerako het volgende:
http://maps.ask.com/
Bijna heel Nederland in hoge kwaliteit.
Dit klopte inderdaad. It Grutte Ear bij Burumquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:32 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Correctie: Het is Burum, Friesland. Afluisterstation.
Oeh.... bijnaquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Huidige opgave lijkt erg op een Centre Parks. Ik ga voor De Huttenheugte in Dalen
Correct!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:22 schreef Gerako het volgende:
De Kempervennen bij Westerhoven. (CentrerParks)
Klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef Creature het volgende:
Eindpunt, treinstation Vlissingen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:56 schreef Creature het volgende:
[..]
Correct!
Tussenstand:
Merovingian 11
Gerako 11
AntonDingeman 5
Cassius 5
wimbo 4
ziggyziggyziggy 3
middagdutje 3
Frollo 2
Jerruh 2
TARAraboemdijee 2
Roellie80 1
sterkekoffie 1
Coelho 1
Harmen1984 1
Creature 2
nodisch18 1
Okeanosquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:21 schreef Cassius het volgende:
De roeibaan in Amsterdam-Zuid. Weet ff niet hoe 'ie heet.
Ga volgende keer maar een niveau hoger denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:21 schreef Cassius het volgende:
De roeibaan in Amsterdam-Zuid. Weet ff niet hoe 'ie heet.
Kleine correctie op de tussenstand. Burum mag dan wel in het hoge noorden liggen, maar telt volgens mij wel mee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tussenstand:
Merovingian 11
Gerako 11
Cassius 6
AntonDingeman 5
wimbo 4
middagdutje 4
ziggyziggyziggy 3
Frollo 2
Jerruh 2
TARAraboemdijee 2
Roellie80 1
sterkekoffie 1
Coelho 1
Harmen1984 1
Creature 2
nodisch18 1
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:53 schreef middagdutje het volgende:
Scheveningen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef Gerako het volgende:
Amsterdam, met bovenin het Vondelpark.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef Gerako het volgende:
Kasteel de Haar, vlakbij Utrecht.
Shit, hij is er weer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:24 schreef Merovingian het volgende:
Gerako, je gaat toch niet winnen he?
Helemaal goed, en het heet inderdaad Ijsseloog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:34 schreef Merovingian het volgende:
Das in het ketelmeer, ten noorden van flevoland
Jaquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm nee, volgens mij is het station Roosendaal
Mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef middagdutje het volgende:
De weerribben?
Uiteraard goed!quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:02 schreef Gerako het volgende:
Begraafplaats Margraten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dolfinarium, Harderwijk
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef Rockfire het volgende:
Valkenburg?
quote:
Hier: http://maps.ask.com/maps hebben ze hem onzichtbaar gemaakt/bedekt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef Gerako het volgende:
Paleis Noordeinde?
Die is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef Gerako het volgende:
Huis ten Bosch
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Slot Loevestein
Het is nu wat later, mensen zijn allemaal terug naar huis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef AntonDingeman het volgende:
wat grappig, een andere satellietfoto van hetzelfde stukje.
Op die van Tara was het drukker op de parkeerplaats.
Zou trouwens ook heel goed onder Den Bosch kunnen vallen. Ik heb de ster gevonden, maar nog steeds geen idee wat het is.quote:Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef middagdutje het volgende:
Bossche broek, Rosmalen
Het is een restaurant: Paradis Pettelaar.quote:Op zondag 3 september 2006 13:00 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Zou trouwens ook heel goed onder Den Bosch kunnen vallen. Ik heb de ster gevonden, maar nog steeds geen idee wat het is.
quote:In dit oude Boerderij, wat nog stamt uit de tijd van Napoleon en dienst deed als verdedigingsbolwerk van 's-Hertogenbosch, zult de rust rust vinden uit het verleden met een moderne veelzijdigheid.
U vindt allereerst de traditionele Franse Specialiteiten keuken als basis, met de daarbij behorende verschuivingen van de moderne kok. Onze Chef-de-Cuisine geeft aan de traditionele Franse gerechten een eigen identiteit, zodat U verrast zult worden door de resultaten op de diverse borden.
De ster heet Pettelaar, een soort van park met idd dit restaurant erbij. Op de grotere foto zie je rechtsboven het provinciehuis van Noord Brabant.quote:Op zondag 3 september 2006 13:20 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het is een restaurant: Paradis Pettelaar.
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:53 schreef AntonDingeman het volgende:
oh nee niet kornwernerzand.
bij breezanddijk
Ik vind dit het beste antwoord.quote:Op zondag 3 september 2006 13:53 schreef AntonDingeman het volgende:
oh nee niet kornwernerzand.
het is in het midden bij breezanddijk of zo, bij die snackbar.
Er staat al weer een nieuwe!quote:Op zondag 3 september 2006 14:13 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nou schiet op.. Ik zit maar op F5 te rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |