Game on!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Frollo het volgende:
De Oosterscheldekering en dat dat stukje land linksonder Neeltje Jans is?
Goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:32 schreef Frollo het volgende:
De Oosterscheldekering en dat dat stukje land linksonder Neeltje Jans is?
Dat had ik niet meer gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef Merovingian het volgende:
Dat had Frollo al gezegd...en ik ook als het topic niet al vol was
Het is de ingang van een bekende attractie inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:56 schreef du_ke het volgende:
Maar is het de ingang van een of ander museum ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Trouwens Frollo, volgende keer even de coordinaten verbergen...![]()
Jij kan aan coordinaten zien waar een plaats ongeveer is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Trouwens Frollo, volgende keer even de coordinaten verbergen...![]()
Je kunt bladeren naar de coordinaten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij kan aan coordinaten zien waar een plaats ongeveer is?
Misschien is het een idee dat na 5x fout, er opgezocht mag worden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem niet van. De meeste opgaven zijn zo ver ingezoomd dat je met zoeken op de kaart het toch niet vindt. Je moet het echt herkennen, wil je het snel weten.
De Krammersluizen in de Philipsdam.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef Jerruh het volgende:
philipsdam?
dat is wel een heeeele dikke hint.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef Jerruh het volgende:
hint: dit wijkje zijn naam is afgeleid van het rijke gebied rondom laren, huissen en hilversum.
geef het antwoord danquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is wel een heeeele dikke hint.
de wijk is mede onstaan dankzij een naburig gelegen golfbaan en zijn eigenaar, waar rijke mensen van de kleine dorpjes in de omgeving (de rijksten van die provincie, rijk geworden door kenmerkende handel van die provincie) vak golfenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:45 schreef Merovingian het volgende:
gooij
oh dus niet het gooiquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de wijk is mede onstaan dankzij een naburig gelegen golfbaan en zijn eigenaar, waar rijke mensen van de kleine dorpjes in de omgeving (de rijksten van die provincie, rijk geworden door kenmerkende handel van die provincie) vak golfen.
(hint 2)
nee, maar ik geef nog wel een aanwijzing.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:51 schreef AntonDingeman het volgende:
Het Gooise Matras?
ja, maar als ik dat niet zo wazig maak is het misschien zo gevondenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef Merovingian het volgende:
kun je het misschien wat waziger maken, straks begrijp ik het nog
exactly...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:08 schreef Merovingian het volgende:
Het goese meer
Nee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef AntonDingeman het volgende:
haarlemmermeer?
Correct!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef sterkekoffie het volgende:
het Schelde-rijnkanaal ten noorden van Zandvliet
Ah, zo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:24 schreef Jerruh het volgende:
wimbo: yerseke en wemeldinge zijn twee van de rijkste dorpen van zeeland, mede door de mosselvangst, iets waar zeeland natuurlijk om bekend staat.
De kruiskadequote:
soort van, de plek die ermee te maken heeft, heeft wel een oprijlaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Merovingian het volgende:
wat is dat ding in het midden, een oprijlaan ofzo?
Het zou apeldoorn kunnen zijn, een deel van het park rondom Paleis Het Loo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef sterkekoffie het volgende:
waar is dit?
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/24309363692.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |