Hier: http://maps.ask.com/maps hebben ze hem onzichtbaar gemaakt/bedekt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef Gerako het volgende:
Paleis Noordeinde?
Die is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef Gerako het volgende:
Huis ten Bosch
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Slot Loevestein
Het is nu wat later, mensen zijn allemaal terug naar huis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:30 schreef AntonDingeman het volgende:
wat grappig, een andere satellietfoto van hetzelfde stukje.
Op die van Tara was het drukker op de parkeerplaats.
Zou trouwens ook heel goed onder Den Bosch kunnen vallen. Ik heb de ster gevonden, maar nog steeds geen idee wat het is.quote:Op zondag 3 september 2006 12:56 schreef middagdutje het volgende:
Bossche broek, Rosmalen
Het is een restaurant: Paradis Pettelaar.quote:Op zondag 3 september 2006 13:00 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Zou trouwens ook heel goed onder Den Bosch kunnen vallen. Ik heb de ster gevonden, maar nog steeds geen idee wat het is.
quote:In dit oude Boerderij, wat nog stamt uit de tijd van Napoleon en dienst deed als verdedigingsbolwerk van 's-Hertogenbosch, zult de rust rust vinden uit het verleden met een moderne veelzijdigheid.
U vindt allereerst de traditionele Franse Specialiteiten keuken als basis, met de daarbij behorende verschuivingen van de moderne kok. Onze Chef-de-Cuisine geeft aan de traditionele Franse gerechten een eigen identiteit, zodat U verrast zult worden door de resultaten op de diverse borden.
De ster heet Pettelaar, een soort van park met idd dit restaurant erbij. Op de grotere foto zie je rechtsboven het provinciehuis van Noord Brabant.quote:Op zondag 3 september 2006 13:20 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het is een restaurant: Paradis Pettelaar.
[..]
quote:Op zondag 3 september 2006 13:53 schreef AntonDingeman het volgende:
oh nee niet kornwernerzand.
bij breezanddijk
Ik vind dit het beste antwoord.quote:Op zondag 3 september 2006 13:53 schreef AntonDingeman het volgende:
oh nee niet kornwernerzand.
het is in het midden bij breezanddijk of zo, bij die snackbar.
Er staat al weer een nieuwe!quote:Op zondag 3 september 2006 14:13 schreef HenkieSpankie het volgende:
Nou schiet op.. Ik zit maar op F5 te rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |