Als je weleens wat besteld hebt op abercrombie.com weet je dat er bij een bestelling veel kosten komen kijken, en dat je veel meer euro's kwijt bent dan je kleren kosten in dollars.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon bestellen en hier doorverkopen? Maar die plaatjes zijn te klein om het goed te kunnen vergelijken... Zet jij anders hier even de twee plaatjes naast elkaar?
Duidelijk bewijs Coconut, hiermee kunnen we wel concluderen dat trendgivers nep-A&F verkoopt. Spijtig maar imo waar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.
Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:
[afbeelding]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt metquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.
Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:
[afbeelding]
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.
Brakke fotokwaliteit, het is gewoon exact dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt met
[afbeelding]
dan zie je toch dat de onderste tekst (and fitch) een andere kleur heeft, zilverkleurig ipv zwart en dat het label een andere kleur heeft, zijn dus gewoon verschillende modellen... Of komt het door de foto, zou ook wel kunnen natuurlijk
Maar het opvallendste verschil met die trendgivers is wel de zwarte rand op het hele abercrombie heen, dat zit er op die andere foto's niet...
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.
Ik heb t-shirts van abercrombie.com besteld met hetzelfde label alleen in andere kleuren.quote:Op zondag 24 september 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.
misschien dat je hem nog terug kan sturen, nep kleding is een behoorlijke no-go...quote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Hmm... Minders, als je het zo bekijkt is het idd wel anders..
Hoodie is verder wel mooi, ook qua voering aan de binnenkant enzo.. Niks mis mee naar mijn inziens!
Edit:
De reden zou zijn omdat deze hoodie verkeerd gelabeled is, het is een S ipv een M wat in de binnenkant staat misschien het dat daardoor komt...
Hoe groot/breed ben je? Ik heb even een indicatie nodig. En hoe valt ie in het echt uit?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
designs, ik heb niks van hollister, dus over de kwaliteit kan ik niks zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Kan het niet tippen qua kwaliteit? of vind je de desings gewoon niet mooi?
Sluiter ja, dankje wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Lexiun het volgende:
ik had het zelfde met de rits, normaal zit de sluiter rechts en bij mij zat hij links (bij a&f besteld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |