abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41894635
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Dank je En ja, ik vind het heel mooi ja, ben er blij mee
Het staat je ook goed.

@ Mwuhaha, ik heb het in de OP geplaatst.
pi_41896233
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
Als ik kraag omhoog zet, lekker belangrijk. Ik vind het mooier, so what.

Het vest is een L(en ik ben 1.95 m.), een M zat te strak op m'n schouders/rug dus dit zit fijner. De polo's en shirts zijn XL, zelfde verhaal als vest.

En smaken verschillen inderdaad, ik vind die overhemden ook erg mooi maar aangezien het geld niet op me rug groeit moet je keuzes maken. Heb overhemden van tommy hilfiger gekocht, omdat die daar niet zo duur zijn(voor 1 A&F koop je sowieso 2 tommy h's).
Het was niet bedoeld om je neer te halen.. maar blijkbaar ben je op fora of iemand aan het ophemelen of iemand aan het neerhalen. Een tussenweg bestaat blijkbaar niet.
pi_41896670
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Japin het volgende:
Het was niet bedoeld om je neer te halen.. maar blijkbaar ben je op fora of iemand aan het ophemelen of iemand aan het neerhalen. Een tussenweg bestaat blijkbaar niet.
Dan ligt het er misschien aan hoe jij je uitdrukt
De spijkerbroek + trui uit jouw post zijn overigens ook bij iedere H&M en Zara te verkrijgen. En hey! De H&M had pas ook een oranje met wit gestreepe polo in haar collectie
amokaapjeeh O+
pi_41897349
Daarom koop ik ze ook niet bij A&F
pi_41899743
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Japin het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar het is(zoals coconut zei) hoe je het uitdrukt, de 'toon' waarop je het zegt is beetje jammer..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_41899970
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Proper_fucked het volgende:
Ja dat is zo, maar het is(zoals coconut zei) hoe je het uitdrukt, de 'toon' waarop je het zegt is beetje jammer..
Hij moet nog even oefenen gezien zijn post aantal

Die kleren staan je goed hoor!
amokaapjeeh O+
pi_41900012
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef Japin het volgende:
Daarom koop ik ze ook niet bij A&F
Jij koopt 10x dezelfde trui bij H&M omdat de kwaliteit om te huilen is in vergelijking met A&F?
amokaapjeeh O+
pi_41907793
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Coconut het volgende:

[..]

Jij koopt 10x dezelfde trui bij H&M omdat de kwaliteit om te huilen is in vergelijking met A&F?
Dat is niet, ik herhaal, niet, correct.
pi_41909110
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

op 2e foto tevens A&F broek en polo, net als m'n broertje.

[afbeelding]

polo's

Oh en nog shirt in vegas:

[afbeelding]
dat polo shirt van je broertje heb ik iets over een jaar geleden ook gekocht dat is onderhand echt een klassieker geworden, in de meeste vestigingen waar ik in de (winter) lente en zomer dit jaar geweest ben heeft ook de helft van die mannelijke paspoppen die aan, eventueel onder een vest of trui
pi_41911804
Ik heb een laatste vraag. Ik heb een overhemd van RL in maat M (ook custom fit), moet ik dan bij A&F een S of een M nemen?

Thanks in advance
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_41913123
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef Fatality het volgende:
Dat is niet, ik herhaal, niet, correct.
Ik heb het getest! Een bruine basic H&M polo vs. een bruine basic A&F polo. Die van H&M was vaal geworden en pluiste onder de oksels.. A&F polo is nog in prima staat

amokaapjeeh O+
  maandag 18 september 2006 @ 09:44:11 #162
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41913124
Mooie foto's van A&F in New York op 5th Avenue.

Ziet er echt heel mooi uit van binnen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_41913143
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mooie foto's van A&F in New York op 5th Avenue.

Ziet er echt heel mooi uit van binnen.
Een paradijs
amokaapjeeh O+
  maandag 18 september 2006 @ 09:55:39 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41913284
Mwah valt mee. Ben er geweest. Het is erg donker, TE HARDE trance muziek en te veel half naakte mannen Waarvan weer de halfnaakte vrouwen schaars zijn

Kleding is wel mooi
Ook wat leuk is, dat iedereen die daar werkt constant "Hi, how are you" roept... iedereeeeen!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_41914251
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb het getest! Een bruine basic H&M polo vs. een bruine basic A&F polo. Die van H&M was vaal geworden en pluiste onder de oksels.. A&F polo is nog in prima staat

ja dat jij nou sterk corrosief zweet hebt.
  maandag 18 september 2006 @ 11:01:32 #166
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41914458
Eehhm.. Ik heb polo's van:

Abercrombie & Fitch
America Today
H&M

Maar geen enkele zit zo lekker en blijft lekker zitten als die van de A&F.
pi_41915663
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:50 schreef Fatality het volgende:
ja dat jij nou sterk corrosief zweet hebt.
Nou raak je een gevoelige snaar hoor
amokaapjeeh O+
pi_41917460
Mooi gebouw van A&F, hoor.
Ik wil daar best eens een kijkje nemen.
  maandag 18 september 2006 @ 13:04:42 #169
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41917513
Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden: vallen de hoodies van a&f nou klein of groot?
Ik heb een gewone trui van a&f maat M. Deze zit goed.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41918602
Groot heb ik mij laten vertellen, heb er nu ook 1 besteld in een S (terwijl ik normaal M of een L heb).. Vooral deze collectie viel aardig groot uit, vooral de mouwen waren in vergelijking met andere kledingmerken erg groot.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 18 september 2006 @ 13:54:50 #171
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41918812
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Groot heb ik mij laten vertellen, heb er nu ook 1 besteld in een S (terwijl ik normaal M of een L heb).. Vooral deze collectie viel aardig groot uit, vooral de mouwen waren in vergelijking met andere kledingmerken erg groot.
Jaaa de mouwen van mijn trui zijn ook behoorlijk lang.
De gewone truien vallen zeker niet groot. Ik heb normaal S/M. Van deze trui dus een M besteld en dat is maar goed ook: een S zou zeker te klein zijn geweest.

Ik ga dus voor een hoodie maar voor een M als die groot vallen: liever iets te groot dan te klein. (Nu nog wachten op mijn credit card of een volgende IA )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41926652
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik heb exact het zelfde probleem als jij. De fleece jacket die ik besteld had had ik in maat M besteld ( heb normaal L ) maar deze viel alsnog te groot. Vandaag op de post terug gestuurd en omgrolen met een S. Duurt overigens 2 weken voor dat pakketje daar is en dat is met priority mail. Priority my ass

[ Bericht 1% gewijzigd door Lexiun op 18-09-2006 18:55:49 ]
I'm a fucking miracle worker !!
pi_41927642
damnnn, volgende uitbetaling maar eens wat A&F kleding bestellen
pi_41927773
Slim gedacht..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41927974
Hehe,

volg dit topic al een tijdje.. en ik kan er neit meer tegen moet gewoon A&F kleding hebben binnenkort.
maar heb al nieuwe Van Bommel schoenen gekocht, dus dat word even wachten

prrrrr die polo's
pi_41932385
Het kan aan mij liggen maar de "complete de look" optie zit er nog niet zo lang in...toch ? en wat vinden jullie er van?
pi_41934081
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Lexiun het volgende:
Het kan aan mij liggen maar de "complete de look" optie zit er nog niet zo lang in...toch ? en wat vinden jullie er van?
Dat is een heel simpel principe in het kader van "als u dit leuk vind, probeer dit dan ook" zie je op alle webshops(bol.com en esprit bijv.)

Opzich wel handig, maar of ik er meer door ga bestellen.... denk het niet, weet toch wel wat ik wil zoek sowieso hele site af dan
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_41934407
Ik snap dat het een slim marketing truckje is en dat genoeg mensen er meer door kopen, en ik moet zeggen ik zie wel dingen die ik leuk vind in combo met het kledingstuk dat ik wil. Kijk naar de polo die ik heb besteld, toen ik die bekeek adviseerde hij ene grijzen longsleve eronder en ik moet zeggen dat dat wel kan staan en vooral handig is in de winter
pi_42000676
Deze kleding is voor mij helaas te groot maar ik dacht ik breng het hier even onder de aandacht:

AF Hoodie: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51710823.html

AF Jack: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51700854.html

Ik ben niet de adverteerder btw.
pi_42006184
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef woeeiiii het volgende:
Deze kleding is voor mij helaas te groot maar ik dacht ik breng het hier even onder de aandacht:

Die jas maar heb paar maanden geleden al zo'n a&f jas gekocht..
pi_42009763
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef woeeiiii het volgende:

hoe weet ie dat ie te groot is als ie hem niet gedragen heeft
pi_42011658
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef 2609 het volgende:

[..]

Even aan doen, en dan constateren dat hij te groot is? Ik doe maar een gokje hoor.
pi_42024611
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef 2609 het volgende:

[..]

Gedragen is iets anders dan gepast, kom op zeg. Kleding in een kledingzaak is toch ook niet gelijk 2e hands al iemand het heeft gepast.
pi_42041420
Weet niet of ie al langs is geweest en of het echt spul is, maar in mn gmail kwam google met ads voor onderstaande site:

http://www.store5555.com/main/index.php?cPath=97&%3CosCsid%3E
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_42044005
Iemand enig idee waar ze die A&F jassen in Nederland verkopen? Ben gisteren de America Today binnengelopen, en die hadden (nog) geen jassen van ze.
pi_42044150
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef Fillipe het volgende:
Iemand enig idee waar ze die A&F jassen in Nederland verkopen? Ben gisteren de America Today binnengelopen, en die hadden (nog) geen jassen van ze.
ik heb de mijne toen via http://www.brandsforu.nl/ gekocht, maar die site werkt ff niet lekker ofzo, staat niets op.
pi_42049370
Op marktplaats staan veel A&F polo's voor bv 16,95 euro oid. Kaartje erbij, nieuw in verpakking staat er ed.

Nu weet mijn lieve moeder dat ik A&F heel tof vindt, ik heb er ook al een paar, dus heeft ze zo'n polo besteld, wat zij dus niet doorhad was dat het nep was ed... Moet wel voor die prijs maargoed. Ik heb die dus gehad als verrassing. Vind het wel erg sneu voor haar, bestelt ze dat helemaal op internet, wat ze normaal nooit doet en wat voor haar ook de eerste keer is, zo goed is ze niet met computers, maar ik voel er ook weinig voor om in te gaan lopen... Nu is ze alleen teleurgesteld dat ik haar verrassing niet leuk vindt... Wat ik natuurlijk geweldig vind, alleen zo jammer dat ze zo'n nepper besteld heeft...
pi_42049684
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef CorBakker het volgende:
Op marktplaats staan veel A&F polo's voor bv 16,95 euro oid. Kaartje erbij, nieuw in verpakking staat er ed.

Nu weet mijn lieve moeder dat ik A&F heel tof vindt, ik heb er ook al een paar, dus heeft ze zo'n polo besteld, wat zij dus niet doorhad was dat het nep was ed... Moet wel voor die prijs maargoed. Ik heb die dus gehad als verrassing. Vind het wel erg sneu voor haar, bestelt ze dat helemaal op internet, wat ze normaal nooit doet en wat voor haar ook de eerste keer is, zo goed is ze niet met computers, maar ik voel er ook weinig voor om in te gaan lopen... Nu is ze alleen teleurgesteld dat ik haar verrassing niet leuk vindt... Wat ik natuurlijk geweldig vind, alleen zo jammer dat ze zo'n nepper besteld heeft...
Kan je er eens foto's van maken?
pi_42050386
Logo ziet er fake uit.
pi_42050651
Het logo lijkt er inderdaad niet eens op. En ik betwijfel ook of A&F wel polo's met deze dikte strepen in haar collectie heeft gehad...
amokaapjeeh O+
pi_42050774
Dat weet ik ook, ik ken A&F ook wel, alleen dat wist mn moeder dus niet...

vind het zo sneu voor dr.
pi_42051215
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

ik heb de mijne toen via http://www.brandsforu.nl/ gekocht, maar die site werkt ff niet lekker ofzo, staat niets op.
Bedankt, binnenkort maar weer eens bekijken als die het weer doet!
pi_42053172
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:48 schreef CorBakker het volgende:
Dat weet ik ook, ik ken A&F ook wel, alleen dat wist mn moeder dus niet...

vind het zo sneu voor dr.
Wijze les enzo
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:10:10 #195
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42054186
Inderdaad sneu voor je moeder. Had ze je leuk willen verrassen en dan dit.

Als dat mislukte logo er niet op stond, kon je er nog wel in lopen.
pi_42071931
Omdat bij de IA deze hoodie op backorderd stond heb ik m maar op ebay besteld (bij Trendgivers, super goede levering daar, donderdag besteld + betaald en vanmorgen al in huis ). T gaat om deze:

Mooooooooooooooooi
A.F.C.A.
pi_42075596
heb een shirtje gezien op ebay maar hij komt mij niet bekend voor.. iemand die me met enige zekerheid kan vertellen of het een echt 100% abercrombie product betreft en geen chinese meuk? bvd

pi_42076259
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Omdat bij de IA deze hoodie op backorderd stond heb ik m maar op ebay besteld (bij Trendgivers, super goede levering daar, donderdag besteld + betaald en vanmorgen al in huis ). T gaat om deze:

[afbeelding]

Mooooooooooooooooi
Ik weet niet of hij wel echt is..... Ik heb er een keer een polotje gekocht, waar veel mensen uit de USA van zeiden dat hij fake was. Over de hoodie: vergelijk de letter C in Fitch eens in de officiele foto met deze foto, hij lijkt er niet op. Verder vind ik het gek dat ze zo'n nieuw model al zo snel kunnen hebben, overstock lijkt me niet mogelijk....
pi_42076359
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij wel echt is..... Ik heb er een keer een polotje gekocht, waar veel mensen uit de USA van zeiden dat hij fake was. Over de hoodie: vergelijk de letter C in Fitch eens in de officiele foto met deze foto, hij lijkt er niet op. Verder vind ik het gek dat ze zo'n nieuw model al zo snel kunnen hebben, overstock lijkt me niet mogelijk....
Wat dacht je van gewoon bestellen en hier doorverkopen? Maar die plaatjes zijn te klein om het goed te kunnen vergelijken... Zet jij anders hier even de twee plaatjes naast elkaar?
pi_42076985
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef raic0 het volgende:
heb een shirtje gezien op ebay maar hij komt mij niet bekend voor.. iemand die me met enige zekerheid kan vertellen of het een echt 100% abercrombie product betreft en geen chinese meuk? bvd

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.
pi_42078084
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon bestellen en hier doorverkopen? Maar die plaatjes zijn te klein om het goed te kunnen vergelijken... Zet jij anders hier even de twee plaatjes naast elkaar?
Als je weleens wat besteld hebt op abercrombie.com weet je dat er bij een bestelling veel kosten komen kijken, en dat je veel meer euro's kwijt bent dan je kleren kosten in dollars.

http://i78.photobucket.co(...)ers2006/f48a1b43.jpg
http://www.abercrombie.co(...)ction/14360_01_l.jpg

De C in het onderste plaatje is veel hoekiger dan op de op de foto van de ebay-verkoper
pi_42078435
Ik ook abercrombie shirtje gekocht op ebay voor 15 euro. Ben dus (nu ik dit lees) ook genaaid met een nepperd. Het is wel een leuk shirtje: of het nep of echt is maakt voor mij dan niet zo veel uit. De kwaliteit is vast wel minder maar daar staat dan tegenover dat je ook veel minder kwijt bent.
pi_42080088
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.

Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:

amokaapjeeh O+
pi_42080765
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.

Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:

[afbeelding]
Duidelijk bewijs Coconut, hiermee kunnen we wel concluderen dat trendgivers nep-A&F verkoopt. Spijtig maar imo waar.
pi_42082977
quote:

[afbeelding]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt met

dan zie je toch dat de onderste tekst (and fitch) een andere kleur heeft, zilverkleurig ipv zwart en dat het label een andere kleur heeft, zijn dus gewoon verschillende modellen... Of komt het door de foto, zou ook wel kunnen natuurlijk

Maar het opvallendste verschil met die trendgivers is wel de zwarte rand op het hele abercrombie heen, dat zit er op die andere foto's niet...

[ Bericht 9% gewijzigd door Repeat op 23-09-2006 19:08:30 ]
  zondag 24 september 2006 @ 03:35:32 #206
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42086225
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.
pi_42088672
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:59 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nou, als je dit plaatje vergelijkt met

[afbeelding]

dan zie je toch dat de onderste tekst (and fitch) een andere kleur heeft, zilverkleurig ipv zwart en dat het label een andere kleur heeft, zijn dus gewoon verschillende modellen... Of komt het door de foto, zou ook wel kunnen natuurlijk

Maar het opvallendste verschil met die trendgivers is wel de zwarte rand op het hele abercrombie heen, dat zit er op die andere foto's niet...
Brakke fotokwaliteit, het is gewoon exact dezelfde.
amokaapjeeh O+
pi_42088691
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.
amokaapjeeh O+
  zondag 24 september 2006 @ 11:39:00 #209
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42089138
Eh, nep of echt, het is hoe dan ook een lelijk shirt.
  zondag 24 september 2006 @ 14:28:37 #210
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42091693
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.
Ik heb t-shirts van abercrombie.com besteld met hetzelfde label alleen in andere kleuren.
pi_42092787
Hmm... Minders, als je het zo bekijkt is het idd wel anders..
Hoodie is verder wel mooi, ook qua voering aan de binnenkant enzo.. Niks mis mee naar mijn inziens!

Edit:
De reden zou zijn omdat deze hoodie verkeerd gelabeled is, het is een S ipv een M wat in de binnenkant staat misschien het dat daardoor komt...
A.F.C.A.
pi_42093021
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Hmm... Minders, als je het zo bekijkt is het idd wel anders..
Hoodie is verder wel mooi, ook qua voering aan de binnenkant enzo.. Niks mis mee naar mijn inziens!

Edit:
De reden zou zijn omdat deze hoodie verkeerd gelabeled is, het is een S ipv een M wat in de binnenkant staat misschien het dat daardoor komt...
misschien dat je hem nog terug kan sturen, nep kleding is een behoorlijke no-go...
pi_42093457
quote:

[afbeelding]
Hoe groot/breed ben je? Ik heb even een indicatie nodig. En hoe valt ie in het echt uit?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_42096861
Is het misschien een goed idee om ook een x een Hollister inkoopactie te doen? Is ook van A&F en hebben wel leuke kleding!

http://www.hollisterco.com
  zondag 24 september 2006 @ 19:25:30 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_42097036

Hollister
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42098064
Hollister Co. topic

Wel leuke kleding inderdaad, maar kan niet tippen aan A&F vind ik, dan ben ik meer geintresseerd in Ruehl, het nieuwste zustermerk, dat is wat duurder dan A&F maar zie je bijna nergens (in nederland al helemaal niet,) ze hebben dan ook geen webshop. Hollister is meer de tienerlook, uit california willen ze suggereren.
pi_42098478
Kan het niet tippen qua kwaliteit? of vind je de desings gewoon niet mooi?
pi_42098960
Je ziet daar heel veel mensen lopen in Hollilster kleding, ze hebben wel leuke spullen maar vind het minder leuk dan A&F.
pi_42099323
Kzou daar wel wat willen bestellen... maar die verzendkosten he. Die hoodie's zijn leuk, eveneens die witte longsleeve die jammer genoeg backordered is, en wat tshirts.
pi_42099882
K vind A en F ook stukken mooier.. Vind alleen die witte hoodie wel enigzins wat hebben, verder niet echt je van het!
A.F.C.A.
pi_42099940
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Kan het niet tippen qua kwaliteit? of vind je de desings gewoon niet mooi?
designs, ik heb niks van hollister, dus over de kwaliteit kan ik niks zeggen
pi_42099982
Mensen ik heb even en vraagje over de maten bij a&f sinds ik niet van plan ben weer iets terug te sturen heb ik er een meetlint bijgepakt. Als ik om me borst meet met de meetling over me nipples kom ik op 90 cm uit (ja ik ben skinny bitch ) 90cm omgerekend naar inches is 35,7 inch oftewel 36 inch.

Size chart abercombie
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/common/size_m_tops.jpg

Ik zelf ben 1.90 lang dus ditzou betekenen met mijn 36 inch dat een maat S nodig hebt. Is dit correct of mis ik het hier? Ik vraag dit omdat ik in het verleden ook wat t-shirts gekocht heb bij amercian today en die zijn weer maat M?

Any help here
  zondag 24 september 2006 @ 23:51:21 #223
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42101913
Ik heb ook die hoodie binnen via Trendgivers. Maat S, staat M op het label maar is productiefout (?).
Zit ook blauwe rand omheen etc. Wat ik zeker als verschil zie is dat het de rits andersom zit, dus dat ene beweegding links als je het zou vergelijken met die andere foto. Nu vraag ik me af, is dit nep spul, voor de rest ziet het er namelijk wel mooi en van goede kwaliteit uit. Zal ik anders A&F een mail sturen met een foto van de hoodie?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_42101941
ik had het zelfde met de rits, normaal zit de sluiter rechts en bij mij zat hij links (bij a&f besteld).
  zondag 24 september 2006 @ 23:54:30 #225
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42101985
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Lexiun het volgende:
ik had het zelfde met de rits, normaal zit de sluiter rechts en bij mij zat hij links (bij a&f besteld).
Sluiter ja, dankje wel.
En je hebt ook die grijze? Want dan is het wat betreft die sluiter dus geen probleem. Maar heb jij bijvoorbeeld ook een andere hoodie als degene die op de site staat?
  maandag 25 september 2006 @ 00:06:39 #226
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42102340
Ik vind deze dus nog steeds mooi:

Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
  maandag 25 september 2006 @ 00:08:42 #227
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42102404
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:

[afbeelding]

Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
Heb 'm ook al gezien, heb eigenlijk al zat van die dingen, maar nog niet in het blauw.
Wil dan wel die van cashmere.
  maandag 25 september 2006 @ 00:11:10 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42102470
Is America Today gewoon een dochter bedrijf van A&F? Het zijn voor een groot deel bijna dezelfde kleding maar dan met een andere logo
  maandag 25 september 2006 @ 00:30:38 #229
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42103001
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Is America Today gewoon een dochter bedrijf van A&F? Het zijn voor een groot deel bijna dezelfde kleding maar dan met een andere logo
Nee, America Today probeert gewoon de populaire merken uit de USA na te apen.
pi_42106555
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb ook die hoodie binnen via Trendgivers. Maat S, staat M op het label maar is productiefout (?).
Zit ook blauwe rand omheen etc. Wat ik zeker als verschil zie is dat het de rits andersom zit, dus dat ene beweegding links als je het zou vergelijken met die andere foto. Nu vraag ik me af, is dit nep spul, voor de rest ziet het er namelijk wel mooi en van goede kwaliteit uit. Zal ik anders A&F een mail sturen met een foto van de hoodie?
Trendgivers verkoopt nepspul. Zie je niet dat het lettertype van 'and fitch' heel anders is dan op het originele vest? Vooral bij de C zie je het goed, die is veel te rond.
amokaapjeeh O+
  maandag 25 september 2006 @ 09:27:12 #231
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42106844
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:

[afbeelding]

Inkoopactie organiseren?

Maar dan wel buiten FOK! om, want ik heb geen zin in zo'n gigantisch grote actie.

Ken nog wel 3 of 4 mensen die mee zouden willen doen.

Ik heb die geile overhemden nodig!
pi_42110244
Iemand die mijn vraag hierboven kan beantwoorden ? want een maatje S lijkt me zo klein TY
pi_42110416
Ik wil eventueel ook wel mee doen met een inkoopactie. Ik vind die shirts en polo's echt geweldig van A&F..

Hoe vallen die hoodies? Ik heb van polo's/shirts maat M. Komt dat ongeveer overeen met de hoodies?
pi_42111702
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee doen met een inkoopactie. Ik vind die shirts en polo's echt geweldig van A&F..

Hoe vallen die hoodies? Ik heb van polo's/shirts maat M. Komt dat ongeveer overeen met de hoodies?
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!
A.F.C.A.
pi_42113047
Mensen, dit is raar!

Net mijn mandje vol gegooid voor 500 eu aan kleding, kom ik bij checkout staat NEDERLAND niet tussen het lijstje (zeker 2 keer doorlopen). Iemand die dit ook heeft en weet hoe dit zit ?
pi_42113560
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!
Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.
pi_42114043
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.
Muscle fit polo's/shirts vallen met maat M perfect bij mij.

Dat geldt dus ook wel voor hoodies maat M, als ze maar muscle zijn?
  maandag 25 september 2006 @ 15:47:49 #238
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42114275

Men, wat zou ik hiermee stoer uitzien op de tennisbaan van de winter
pi_42114341
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef ChRoNiC het volgende:
Dat geldt dus ook wel voor hoodies maat M, als ze maar muscle zijn?
Ja, ik heb hier zowel een Muscle Fit hoodie als een Classic Fit hoodie, en de Muscle Fit valt gewoon duidelijk een maatje kleiner dan de Classic Fit.
pi_42115088
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Je kunt zeggen wat je wil, maar dit zijn echt super comfortabele broeken om te dragen.
Maar idd ik zou er denk ik buitenshuis niet mee willen lopen...
  maandag 25 september 2006 @ 16:24:06 #241
3185 Adelante
To let it go now
pi_42115101
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42127465
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef Lexiun het volgende:
Mensen, dit is raar!

Net mijn mandje vol gegooid voor 500 eu aan kleding, kom ik bij checkout staat NEDERLAND niet tussen het lijstje (zeker 2 keer doorlopen). Iemand die dit ook heeft en weet hoe dit zit ?
Precies hetzelfde hiero
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_42127466
Zijn er mensen die iets van besteld hebben en waarvan bleek dat ze de verkeerde maat gekocht hadden?
I got soul, but I'm not a soldier
  maandag 25 september 2006 @ 23:21:30 #244
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42127721
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bij
Moet jij niet naar China of zo? .
pi_42128077
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die iets van besteld hebben en waarvan bleek dat ze de verkeerde maat gekocht hadden?
IKKUH wat dan
pi_42129343
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Lexiun het volgende:

[..]

IKKUH wat dan
Ik zit er zelf over na te denken dingen te bestellen, maar stel nu dat ik de verkeerde maat bestel dan verdwijnt het in de kast om er niet meer uit te komen. Ik vroeg me toen af of er kasten in Nederland zijn die deze verborgen A&F miskopen herbergen en of de eigenaars misschien overwogen hebben de kleding door te verkopen.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_42129849
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:07 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Ik zit er zelf over na te denken dingen te bestellen, maar stel nu dat ik de verkeerde maat bestel dan verdwijnt het in de kast om er niet meer uit te komen. Ik vroeg me toen af of er kasten in Nederland zijn die deze verborgen A&F miskopen herbergen en of de eigenaars misschien overwogen hebben de kleding door te verkopen.
Doorverkopen lukt meestal wel. Via dit forum bijv. al. Zonde om in de kast te leggen i.i.g.
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:49:15 #248
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42131542
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef Lexiun het volgende:
Mensen, dit is raar!

Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.
pi_42133770
Ik kan via de quick checkout nog wel bestellen, omdat mijn adresgegevens daar al staan
amokaapjeeh O+
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:16:08 #250
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42134045
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.
Ik vind het prima, als we maar een groot aantal winkels hier krijgen
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:36:56 #251
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42134351
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_42137402
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind het prima, als we maar een groot aantal winkels hier krijgen
leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-star

sowieso moet je het ook niet overdrijven, zoals sommige mensen (ook/vooral hier) die gelijk jassen, truien, broeken, polo's, t-shirfs, overhemden gaan kopen... Paar dingen is leuk, maar je hele kledingkast inrichten met alleen maar A&F gaat ook te ver.
pi_42140805
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:36 schreef Mert het volgende:

[..]

Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.
Ik vraag me af waarom ze NL er uit gehaald hebben! Heb ze al gemaild, maar ze zijn niet zo snel met replyen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:21:47 #254
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42140930
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Repeat het volgende:

[..]

leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-star

sowieso moet je het ook niet overdrijven, zoals sommige mensen (ook/vooral hier) die gelijk jassen, truien, broeken, polo's, t-shirfs, overhemden gaan kopen... Paar dingen is leuk, maar je hele kledingkast inrichten met alleen maar A&F gaat ook te ver.
Dat is waar.
Daarom ben ik weer af van de Jack & Jones kleding. Nu veel meer into Pall Mall en America Today. .
  donderdag 28 september 2006 @ 16:03:28 #255
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42201436
Weet iemand al waarom NL niet meer in de landenlijst staat op abercrombie.com?
  donderdag 28 september 2006 @ 16:04:30 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_42201475
Geen idee. Alle Nederlandse orders zijn gecancelled door A&F en Hollister Het is afwachten opo een reactie.
  donderdag 28 september 2006 @ 16:19:00 #257
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42201990
Nou, afwachten dan maar, wel behoorlijk klote.
pi_42202626
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
pi_42202701
Vage shizzle dit hoor !
A.F.C.A.
pi_42202766
misschien ignoren ze alles dat uit NL komt screen ze email en tell calls
pi_42203144
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
Ik had dat pas ook. Gewoon een paar keer achter elkaar gebeld en toen lukte het wel.
Volgens mij kom je er dan gewoon niet door of gaat er iets mis met de verbinding.
amokaapjeeh O+
pi_42203900
!! ook gepost in andere topic!!

Gebeld met A&F en wat blijkt, Ze hebben ons eruit gehaald omdat ze problemen hebben met de customs.

me: goodmorning this is me calling you regarding a problem I'm having with your website! Yesterday i tried to order some products from your website and all of the sudden my country isn't listed in the checkout anymore.
A&F: Are you from the Netherlands
me: Yes, good guess
A&F: well we have some problemes with shipping and with the customs but we are looking into it
Me: ok ic, but how long is this going to take
A&F: i'm not sure but we are working on it
Me: aha ok well that explains a lot, than i know enough
A&F: bla bla bla

DUSSSSSSS als ze problemen hebben gaat dit nog wel even duren denk ik
  donderdag 28 september 2006 @ 17:40:58 #263
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42204458
aha...thnx voor deze info. nou maar hopen dat die problemen snel opgelost zullen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SatanicWarrior op 28-09-2006 17:49:51 ]
pi_42204628
Laten we het hopen ja, ik had geloof ik in dit topic of het inkoop topic al iets gelezen over iemand die problemen met certificaten had? die persoon maybe iets toe te voegen ?
pi_42205140
Als ik een ander topic goed begrepen heb, is het probleem tussen A&F en de douane bij Fedex dat de douane originele certificaten wilt, en A&F alleen certificaten faxt.

@Mert of Postman,
Is er geen mogelijkheid om het via een andere koerier dan Fedex te laten verlopen?
  donderdag 28 september 2006 @ 19:27:26 #266
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42208081
'I know enough'.

Goed bezig, steenkolenengels is de bomb.
  donderdag 28 september 2006 @ 19:35:52 #267
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_42208377
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef mwuhaha het volgende:
Als ik een ander topic goed begrepen heb, is het probleem tussen A&F en de douane bij Fedex dat de douane originele certificaten wilt, en A&F alleen certificaten faxt.

@Mert of Postman,
Is er geen mogelijkheid om het via een andere koerier dan Fedex te laten verlopen?
Nee, jammer genoeg niet
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_42208622
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Mert het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet
Misschien wel mogelijk als je er via email naar vraagt? Bijv. via DHL of UPS ipv. Fedex.
pi_42211140
Wat een schijt land hier weer...
  donderdag 28 september 2006 @ 21:00:51 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_42212000
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:44 schreef wht het volgende:
Wat een schijt land hier weer...
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaag
pi_42212077
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaag
erm wat heeft dat met belasting te maken?

met dingen kopen in het buitenland loop je altijd kans dat dick mol je te pakken krijgt. Of je het nou door dhl, ups, fedex laat verschepen of zelf in je koffer stopt.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:05:27 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_42212243
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Repeat het volgende:

erm wat heeft dat met belasting te maken?

met dingen kopen in het buitenland loop je altijd kans dat dick mol je te pakken krijgt. Of je het nou door dhl, ups, fedex laat verschepen of zelf in je koffer stopt.
omdat het gaat om belastingen/invoerrrechten van staatswege opgelegd. nederland moet weer heet enige land zijn die extra regels stelt, waardoor het bedrijven met extra werk (en dus kosten) opzadelt
pi_42225595
Kunnen we niet met z'n alle mailen totdat ze gek worden?
pi_42232516
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nyc is 6 uur eerder
pi_42239361
(ik hoop dat dit hier mag?)

Ik heb bij de laatste IA van Postman het volgende shirt gekocht in maat L

helaas is dit shirt toch iets te groot voor me (1.87m 78kg)

hij is 1x gedragen en gewassen, voor 40 euro mag ie weg

ophalen in Hilversum heeft voorrang, anders gratis verzendkosten
pi_42239520
hetzelfde verhaal+prijs geldt voor de volgende Long Sleeve Knit

ik ga voortaan maar voor de M
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:31:58 #277
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42239796
Nog iemand een Sje over die te klein/groot viel? Help je er graag vanaf!
When youre good no one remembers, when youre bad no one forgets
pi_42241605
Die Mt. Washington jas en die hoodie met 'bont' aan de binnenkant zijn echt mooi..
Overpriced.. maar wel mooi.
Zodra het weer kan maar eens wat voor de winter bestellen.
pi_42242941
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een inkoopactie
pi_42243150
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een inkoopactie
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.
pi_42244349
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[afbeelding]

Ik wil deze wel van je overnemen als je hem nog hebt
pi_42244499
Ophalen of via de post?

Indien het tweede, dan wacht ik nog even tot morgenmiddag of iemand zin heeft om 'm in Hilversum langs te halen, anders is ie voor jou.
pi_42244599
Via de post
pi_42244990
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef schatje het volgende:
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.
En België?
pi_42245260
Ja belgie leveren ze wel aan, Nederland is op dit moment een probleem met de douane, die wil certificiaten zien (volgens het tel gesprek dat ik met ze had). Dus de mogelijkheid om een postbus te nemen in belgie waarna het hier word heen gezonden/opgehaald is mogelijk
pi_42245416
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Lexiun het volgende:
Ja belgie leveren ze wel aan, Nederland is op dit moment een probleem met de douane, die wil certificiaten zien (volgens het tel gesprek dat ik met ze had). Dus de mogelijkheid om een postbus te nemen in belgie waarna het hier word heen gezonden/opgehaald is mogelijk
heb je dan ook een credit card die in belgië is ingeschreven.... Bij billing adres kan je ook niet Nederland invullen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:06:34 #287
69994 seto
-|||--------|||-
pi_42245638
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hetzelfde verhaal+prijs geldt voor de volgende Long Sleeve Knit

[afbeelding]

ik ga voortaan maar voor de M
Ik heb wel interesse
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_42245799
mooi! zelfde verhaal, als er morgen eind van de middag niemand is die 'm wil komen halen in Hilversum is ie voor jou
pi_42259454
nichevo/seto

mail me svp even op (knip) voor de details enzo

[ Bericht 14% gewijzigd door El_Hijo_Del_Jefe op 30-09-2006 17:33:53 ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:49:31 #290
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42269796
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[afbeelding]

Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem wel .
pi_42315854
Mensen vroeg me voor de duidelijkheid af waar het probleem van het importeren nu zat, zit dat nu bij FEDEX nederland of ligt het aan iets aanders. Als het FEDEX nederlands is ga ik eens met hun contact opnemen van hoe en wat, want ik heb het idee dat dit een behoorlijke tijd kan gaan duren voor we weer kunnen bestellen.
pi_42318199
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem wel .
Overhemd is weg, die long sleeve is er nog wel als iemand interesse heeft
pi_42318257
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Adelante het volgende:
Geen idee. Alle Nederlandse orders zijn gecancelled door A&F en Hollister Het is afwachten opo een reactie.
Bij Hollister staat Nederland nog wel in het lijstje, al staat m'n order al 3 dagen op pending... ben benieuwd
pi_42334802
Ik wil bestellen boehoeoeoeoewe
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:20:10 #295
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42347172
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:44:45 #296
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_42348643
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
Ik was er een tijdje geleden nog, en sommige overhemden voelde raar aan, niet echt zacht zeg maar.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:54:02 #297
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_42364134
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.
"Veni, vidi, vici."
pi_42364256
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.
Gewoon keer proberen maar als ik denk dat het is(m'n broertje had dat volgens mij keer bij een subway daar) dan is het zoet en niet te drinken
pi_42366683
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef Lexiun het volgende:
Mensen vroeg me voor de duidelijkheid af waar het probleem van het importeren nu zat, zit dat nu bij FEDEX nederland of ligt het aan iets aanders. Als het FEDEX nederlands is ga ik eens met hun contact opnemen van hoe en wat, want ik heb het idee dat dit een behoorlijke tijd kan gaan duren voor we weer kunnen bestellen.
Bron van het probleem ligt:
a) bij de NLse douane omdat deze perse een origineel certificaat van oorsprong wilt hebben. faxen is geen optie.
b) bij a&f omdat ze het origineel niet willen versturen.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_42369270
Bah kan nog heeel lang duren voordat dit is opgelost....

Is dit ook bij hollister? anders bestel ik daar wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')