Het staat je ook goed.quote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dank jeEn ja, ik vind het heel mooi ja, ben er blij mee
Het was niet bedoeld om je neer te halen.. maar blijkbaar ben je op fora of iemand aan het ophemelen of iemand aan het neerhalen. Een tussenweg bestaat blijkbaar niet.quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef Proper_fucked het volgende:
Als ik kraag omhoog zet, lekker belangrijk. Ik vind het mooier, so what.
Het vest is een L(en ik ben 1.95 m.), een M zat te strak op m'n schouders/rug dus dit zit fijner. De polo's en shirts zijn XL, zelfde verhaal als vest.
En smaken verschillen inderdaad, ik vind die overhemden ook erg mooi maar aangezien het geld niet op me rug groeit moet je keuzes maken. Heb overhemden van tommy hilfiger gekocht, omdat die daar niet zo duur zijn(voor 1 A&F koop je sowieso 2 tommy h's).
Dan ligt het er misschien aan hoe jij je uitdruktquote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Japin het volgende:
Het was niet bedoeld om je neer te halen.. maar blijkbaar ben je op fora of iemand aan het ophemelen of iemand aan het neerhalen. Een tussenweg bestaat blijkbaar niet.
Ja dat is zo, maar het is(zoals coconut zei) hoe je het uitdrukt, de 'toon' waarop je het zegt is beetje jammer..quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Japin het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om je neer te halen.. maar blijkbaar ben je op fora of iemand aan het ophemelen of iemand aan het neerhalen. Een tussenweg bestaat blijkbaar niet.
Hij moet nog even oefenen gezien zijn post aantalquote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Proper_fucked het volgende:
Ja dat is zo, maar het is(zoals coconut zei) hoe je het uitdrukt, de 'toon' waarop je het zegt is beetje jammer..
Jij koopt 10x dezelfde trui bij H&M omdat de kwaliteit om te huilen is in vergelijking met A&F?quote:
Dat is niet, ik herhaal, niet, correct.quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Coconut het volgende:
[..]
Jij koopt 10x dezelfde trui bij H&M omdat de kwaliteit om te huilen is in vergelijking met A&F?![]()
dat polo shirt van je broertje heb ik iets over een jaar geleden ook gekochtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
op 2e foto tevens A&F broek en polo, net als m'n broertje.
[afbeelding]
polo's
Oh en nog shirt in vegas:
[afbeelding]
Ik heb het getest! Een bruine basic H&M polo vs. een bruine basic A&F polo. Die van H&M was vaal geworden en pluiste onder de oksels.. A&F polo is nog in prima staatquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef Fatality het volgende:
Dat is niet, ik herhaal, niet, correct.
Een paradijsquote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mooie foto's van A&F in New York op 5th Avenue.
Ziet er echt heel mooi uit van binnen.
ja dat jij nou sterk corrosief zweet hebt.quote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb het getest! Een bruine basic H&M polo vs. een bruine basic A&F polo. Die van H&M was vaal geworden en pluiste onder de oksels.. A&F polo is nog in prima staat![]()
![]()
Nou raak je een gevoelige snaar hoorquote:Op maandag 18 september 2006 10:50 schreef Fatality het volgende:
ja dat jij nou sterk corrosief zweet hebt.
Jaaa de mouwen van mijn trui zijn ook behoorlijk lang.quote:Op maandag 18 september 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Groot heb ik mij laten vertellen, heb er nu ook 1 besteld in een S (terwijl ik normaal M of een L heb).. Vooral deze collectie viel aardig groot uit, vooral de mouwen waren in vergelijking met andere kledingmerken erg groot.
Ik heb exact het zelfde probleem als jij. De fleece jacket die ik besteld had had ik in maat M besteld ( heb normaal L ) maar deze viel alsnog te groot. Vandaag op de post terug gestuurd en omgrolen met een S. Duurt overigens 2 weken voor dat pakketje daar is en dat is met priority mail. Priority my assquote:Op maandag 18 september 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Groot heb ik mij laten vertellen, heb er nu ook 1 besteld in een S (terwijl ik normaal M of een L heb).. Vooral deze collectie viel aardig groot uit, vooral de mouwen waren in vergelijking met andere kledingmerken erg groot.
Dat is een heel simpel principe in het kader van "als u dit leuk vind, probeer dit dan ook" zie je op alle webshops(bol.com en esprit bijv.)quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Lexiun het volgende:
Het kan aan mij liggen maar de "complete de look" optie zit er nog niet zo lang in...toch ? en wat vinden jullie er van?
Die jasquote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef woeeiiii het volgende:
Deze kleding is voor mij helaas te groot maar ik dacht ik breng het hier even onder de aandacht:
AF Hoodie: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51710823.html
AF Jack: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51700854.html
Ik ben niet de adverteerder btw.
hoe weet ie dat ie te groot is als ie hem niet gedragen heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef woeeiiii het volgende:
Deze kleding is voor mij helaas te groot maar ik dacht ik breng het hier even onder de aandacht:
AF Hoodie: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51710823.html
AF Jack: http://koopjes.marktplaat(...)antels/51700854.html
Ik ben niet de adverteerder btw.
Even aan doen, en dan constateren dat hij te groot is? Ik doe maar een gokje hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoe weet ie dat ie te groot is als ie hem niet gedragen heeft![]()
Gedragen is iets anders dan gepast, kom op zeg. Kleding in een kledingzaak is toch ook niet gelijk 2e hands al iemand het heeft gepast.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef 2609 het volgende:
[..]
hoe weet ie dat ie te groot is als ie hem niet gedragen heeft![]()
ik heb de mijne toen via http://www.brandsforu.nl/ gekocht, maar die site werkt ff niet lekker ofzo, staat niets op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef Fillipe het volgende:
Iemand enig idee waar ze die A&F jassen in Nederland verkopen? Ben gisteren de America Today binnengelopen, en die hadden (nog) geen jassen van ze.
Kan je er eens foto's van maken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef CorBakker het volgende:
Op marktplaats staan veel A&F polo's voor bv 16,95 euro oid. Kaartje erbij, nieuw in verpakking staat er ed.
Nu weet mijn lieve moeder dat ik A&F heel tof vindt, ik heb er ook al een paar, dus heeft ze zo'n polo besteld, wat zij dus niet doorhad was dat het nep was ed... Moet wel voor die prijs maargoed. Ik heb die dus gehad als verrassing. Vind het wel erg sneu voor haar, bestelt ze dat helemaal op internet, wat ze normaal nooit doet en wat voor haar ook de eerste keer is, zo goed is ze niet met computers, maar ik voel er ook weinig voor om in te gaan lopen... Nu is ze alleen teleurgesteld dat ik haar verrassing niet leuk vindt... Wat ik natuurlijk geweldig vind, alleen zo jammer dat ze zo'n nepper besteld heeft...
dit is de link van marktplaatsquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kan je er eens foto's van maken?
Bedankt, binnenkort maar weer eens bekijken als die het weer doet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik heb de mijne toen via http://www.brandsforu.nl/ gekocht, maar die site werkt ff niet lekker ofzo, staat niets op.
Wijze les enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:48 schreef CorBakker het volgende:
Dat weet ik ook, ik ken A&F ook wel, alleen dat wist mn moeder dus niet...
vind het zo sneu voor dr.
Ik weet niet of hij wel echt is..... Ik heb er een keer een polotje gekocht, waar veel mensen uit de USA van zeiden dat hij fake was. Over de hoodie: vergelijk de letter C in Fitch eens in de officiele foto met deze foto, hij lijkt er niet op. Verder vind ik het gek dat ze zo'n nieuw model al zo snel kunnen hebben, overstock lijkt me niet mogelijk....quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Omdat bij de IA deze hoodie op backorderd stond heb ik m maar op ebay besteld (bij Trendgivers, super goede levering daar, donderdag besteld + betaald en vanmorgen al in huis). T gaat om deze:
[afbeelding]
Mooooooooooooooooi![]()
Wat dacht je van gewoon bestellen en hier doorverkopen? Maar die plaatjes zijn te klein om het goed te kunnen vergelijken... Zet jij anders hier even de twee plaatjes naast elkaar?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:45 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wel echt is..... Ik heb er een keer een polotje gekocht, waar veel mensen uit de USA van zeiden dat hij fake was. Over de hoodie: vergelijk de letter C in Fitch eens in de officiele foto met deze foto, hij lijkt er niet op. Verder vind ik het gek dat ze zo'n nieuw model al zo snel kunnen hebben, overstock lijkt me niet mogelijk....
Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef raic0 het volgende:
heb een shirtje gezien op ebay maar hij komt mij niet bekend voor.. iemand die me met enige zekerheid kan vertellen of het een echt 100% abercrombie product betreft en geen chinese meuk? bvd
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Als je weleens wat besteld hebt op abercrombie.com weet je dat er bij een bestelling veel kosten komen kijken, en dat je veel meer euro's kwijt bent dan je kleren kosten in dollars.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon bestellen en hier doorverkopen? Maar die plaatjes zijn te klein om het goed te kunnen vergelijken... Zet jij anders hier even de twee plaatjes naast elkaar?
Duidelijk bewijs Coconut, hiermee kunnen we wel concluderen dat trendgivers nep-A&F verkoopt. Spijtig maar imo waar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.
Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:
[afbeelding]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt metquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.
Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:
[afbeelding]
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.
Brakke fotokwaliteit, het is gewoon exact dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt met
[afbeelding]
dan zie je toch dat de onderste tekst (and fitch) een andere kleur heeft, zilverkleurig ipv zwart en dat het label een andere kleur heeft, zijn dus gewoon verschillende modellen... Of komt het door de foto, zou ook wel kunnen natuurlijk
Maar het opvallendste verschil met die trendgivers is wel de zwarte rand op het hele abercrombie heen, dat zit er op die andere foto's niet...
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.
Ik heb t-shirts van abercrombie.com besteld met hetzelfde label alleen in andere kleuren.quote:Op zondag 24 september 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.
misschien dat je hem nog terug kan sturen, nep kleding is een behoorlijke no-go...quote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Hmm... Minders, als je het zo bekijkt is het idd wel anders..
Hoodie is verder wel mooi, ook qua voering aan de binnenkant enzo.. Niks mis mee naar mijn inziens!
Edit:
De reden zou zijn omdat deze hoodie verkeerd gelabeled is, het is een S ipv een M wat in de binnenkant staat misschien het dat daardoor komt...
Hoe groot/breed ben je? Ik heb even een indicatie nodig. En hoe valt ie in het echt uit?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
designs, ik heb niks van hollister, dus over de kwaliteit kan ik niks zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Kan het niet tippen qua kwaliteit? of vind je de desings gewoon niet mooi?
Sluiter ja, dankje wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Lexiun het volgende:
ik had het zelfde met de rits, normaal zit de sluiter rechts en bij mij zat hij links (bij a&f besteld).
Heb 'm ook al gezien, heb eigenlijk al zat van die dingen, maar nog niet in het blauw.quote:Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Ik vind deze dus nog steeds mooi:
[afbeelding]
Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
Nee, America Today probeert gewoon de populaire merken uit de USA na te apen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Is America Today gewoon een dochter bedrijf van A&F? Het zijn voor een groot deel bijna dezelfde kleding maar dan met een andere logo
Trendgivers verkoopt nepspul. Zie je niet dat het lettertype van 'and fitch' heel anders is dan op het originele vest? Vooral bij de C zie je het goed, die is veel te rond.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb ook die hoodie binnen via Trendgivers. Maat S, staat M op het label maar is productiefout (?).
Zit ook blauwe rand omheen etc. Wat ik zeker als verschil zie is dat het de rits andersom zit, dus dat ene beweegding links als je het zou vergelijken met die andere foto. Nu vraag ik me af, is dit nep spul, voor de rest ziet het er namelijk wel mooi en van goede kwaliteit uit. Zal ik anders A&F een mail sturen met een foto van de hoodie?
Inkoopactie organiseren?quote:Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Ik vind deze dus nog steeds mooi:
[afbeelding]
Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!quote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee doen met een inkoopactie. Ik vind die shirts en polo's echt geweldig van A&F..
Hoe vallen die hoodies? Ik heb van polo's/shirts maat M. Komt dat ongeveer overeen met de hoodies?
Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!
Muscle fit polo's/shirts vallen met maat M perfect bij mij.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.
Ja, ik heb hier zowel een Muscle Fit hoodie als een Classic Fit hoodie, en de Muscle Fit valt gewoon duidelijk een maatje kleiner dan de Classic Fit.quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef ChRoNiC het volgende:
Dat geldt dus ook wel voor hoodies maat M, als ze maar muscle zijn?
Je kunt zeggen wat je wil, maar dit zijn echt super comfortabele broeken om te dragen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Men, wat zou ik hiermee stoer uitzien op de tennisbaan van de winter![]()
Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bijquote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Men, wat zou ik hiermee stoer uitzien op de tennisbaan van de winter![]()
Precies hetzelfde hieroquote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef Lexiun het volgende:
Mensen, dit is raar!
Net mijn mandje vol gegooid voor 500 eu aan kleding, kom ik bij checkout staat NEDERLAND niet tussen het lijstje (zeker 2 keer doorlopen). Iemand die dit ook heeft en weet hoe dit zit ?
Moet jij niet naar China of zo?quote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bij
IKKUH wat danquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die iets van besteld hebben en waarvan bleek dat ze de verkeerde maat gekocht hadden?
Ik zit er zelf over na te denken dingen te bestellen, maar stel nu dat ik de verkeerde maat bestel dan verdwijnt het in de kast om er niet meer uit te komen. Ik vroeg me toen af of er kasten in Nederland zijn die deze verborgen A&F miskopen herbergen en of de eigenaars misschien overwogen hebben de kleding door te verkopen.quote:
Doorverkopen lukt meestal wel. Via dit forum bijv. al. Zonde om in de kast te leggen i.i.g.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:07 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik zit er zelf over na te denken dingen te bestellen, maar stel nu dat ik de verkeerde maat bestel dan verdwijnt het in de kast om er niet meer uit te komen. Ik vroeg me toen af of er kasten in Nederland zijn die deze verborgen A&F miskopen herbergen en of de eigenaars misschien overwogen hebben de kleding door te verkopen.
Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef Lexiun het volgende:
Mensen, dit is raar!
Net mijn mandje vol gegooid voor 500 eu aan kleding, kom ik bij checkout staat NEDERLAND niet tussen het lijstje (zeker 2 keer doorlopen). Iemand die dit ook heeft en weet hoe dit zit ?
Ik vind het prima, als we maar een groot aantal winkels hier krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.![]()
Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Nederland inderdaad niet meer in het lijstje staan, ik hoop maar niet dat we om de één of andere reden met opzet zijn verwijderd.![]()
leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-starquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als we maar een groot aantal winkels hier krijgen
Ik vraag me af waarom ze NL er uit gehaald hebben! Heb ze al gemaild, maar ze zijn niet zo snel met replyen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:36 schreef Mert het volgende:
[..]
Zie het nu ook. vaag, hoop dat de IA nog wel even afgerond kan worden.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
leuk, dan is het binnen no-time het nieuwe G-star
sowieso moet je het ook niet overdrijven, zoals sommige mensen (ook/vooral hier) die gelijk jassen, truien, broeken, polo's, t-shirfs, overhemden gaan kopen... Paar dingen is leuk, maar je hele kledingkast inrichten met alleen maar A&F gaat ook te ver.
Ik had dat pas ook. Gewoon een paar keer achter elkaar gebeld en toen lukte het wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
Nee, jammer genoeg nietquote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef mwuhaha het volgende:
Als ik een ander topic goed begrepen heb, is het probleem tussen A&F en de douane bij Fedex dat de douane originele certificaten wilt, en A&F alleen certificaten faxt.
@Mert of Postman,
Is er geen mogelijkheid om het via een andere koerier dan Fedex te laten verlopen?
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaagquote:
erm wat heeft dat met belasting te maken?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
"minder regels, minder bureaucratie.." ik hoor het Balkie nog zeggen vandaag
omdat het gaat om belastingen/invoerrrechten van staatswege opgelegd. nederland moet weer heet enige land zijn die extra regels stelt, waardoor het bedrijven met extra werk (en dus kosten) opzadeltquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Repeat het volgende:
erm wat heeft dat met belasting te maken?
met dingen kopen in het buitenland loop je altijd kans dat dick mol je te pakken krijgt. Of je het nou door dhl, ups, fedex laat verschepen of zelf in je koffer stopt.
nyc is 6 uur eerderquote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef Lexiun het volgende:
nou het probleem is dat ik ten alle tijden een antwoordappraat krijg waarop ze zeggen dat ze dicht zijn en vragen of ik morgen 8am wil terug bellen. Ik geloof dat ze in NYC zitten dus dat is 8 uur vroeger dan hier wat zou betekenen met wat speling meegrekend dat ze rond 5 uur wel op zouden moeten nemen... MAAR NEE
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een inkoopactie
Ik wil deze wel van je overnemen als je hem nog hebtquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
(ik hoop dat dit hier mag?)
Ik heb bij de laatste IA van Postman het volgende shirt gekocht in maat L
[afbeelding]
helaas is dit shirt toch iets te groot voor me (1.87m 78kg)
hij is 1x gedragen en gewassen, voor 40 euro mag ie weg
ophalen in Hilversum heeft voorrang, anders gratis verzendkosten
En België?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef schatje het volgende:
A&F levert momenteel niet meer aan Nederland.
heb je dan ook een credit card die in belgië is ingeschreven.... Bij billing adres kan je ook niet Nederland invullen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Lexiun het volgende:
Ja belgie leveren ze wel aan, Nederland is op dit moment een probleem met de douane, die wil certificiaten zien (volgens het tel gesprek dat ik met ze had). Dus de mogelijkheid om een postbus te nemen in belgie waarna het hier word heen gezonden/opgehaald is mogelijk
Ik heb wel interessequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hetzelfde verhaal+prijs geldt voor de volgende Long Sleeve Knit
[afbeelding]
ik ga voortaan maar voor de M
Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem welquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
(ik hoop dat dit hier mag?)
Ik heb bij de laatste IA van Postman het volgende shirt gekocht in maat L
[afbeelding]
helaas is dit shirt toch iets te groot voor me (1.87m 78kg)
hij is 1x gedragen en gewassen, voor 40 euro mag ie weg
ophalen in Hilversum heeft voorrang, anders gratis verzendkosten
Overhemd is weg, die long sleeve is er nog wel als iemand interesse heeftquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Nichevo hem niet wil hebben, dan wil ik hem wel.
Bij Hollister staat Nederland nog wel in het lijstje, al staat m'n order al 3 dagen op pending... ben benieuwdquote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Adelante het volgende:
Geen idee. Alle Nederlandse orders zijn gecancelled door A&F en HollisterHet is afwachten opo een reactie.
Ik was er een tijdje geleden nog, en sommige overhemden voelde raar aan, niet echt zacht zeg maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik was vandaag bij de America Today voor zo een overhemd... die lijken veel op die van A&F... maar heb ze niet eens gepast... het is toch anders
Gewoon keer proberenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
America Today lijkt er heel veel op ook hun kleding met zeg maar waar de maten staan bijna het zelfde als A&F, opzich wel leuke winkel in enschede hebben ze nog wat oude A&F shirts liggen. Ze hebben ook van die amerikaanse snoep dingen liggen die hier niet te krijgen zijn en rootbier wtf dat ook mag zijn maar de verkoper wou het me aansmeren. Iemand die weet hoe het smaakt.
Bron van het probleem ligt:quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef Lexiun het volgende:
Mensen vroeg me voor de duidelijkheid af waar het probleem van het importeren nu zat, zit dat nu bij FEDEX nederland of ligt het aan iets aanders. Als het FEDEX nederlands is ga ik eens met hun contact opnemen van hoe en wat, want ik heb het idee dat dit een behoorlijke tijd kan gaan duren voor we weer kunnen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |