Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ghehequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:35 schreef Tiemie het volgende:
Wat een lelijke lapo in 't vorige deel zeg..
En dan is die TT ook nog slecht jezus ik ben toe aan bierquote:
Same here.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan is die TT ook nog slecht jezus ik ben toe aan bier![]()
Jop dat was misshoneyquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Was die lapo in het vorige deel die ... weet ik veel wie die gesoept is naast Maikuuul??
Wees blij dat er geen Grolsch meer is... das echtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Same here..
Maar er is geen grolsch meer. Alleen m'n pa heeft nog bier. En dat opzuipen staat gelijk aan zelfmoord geloof ik.![]()
misshoney ja. Diequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Was die lapo in het vorige deel die ... weet ik veel wie die gesoept is naast Maikuuul??
Ook JIJ kunt te ver gaan PSquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen Grolsch meer is... das echtbier.
Keej...quote:
Erg hequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:42 schreef Sebasser het volgende:
Kinderen naar bed, hoertjes de deur uit.
en twee nachtbagger topic's
Grolsch is koppijn en boerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:41 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ook JIJ kunt te ver gaan PS.
cultuurbarbaar.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Qunix het volgende:
deze is beter maar de op zuigt
Baggertjequote:
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Grolsch is koppijn en boeren
Maar nog wel steeds een beetje lief toch?
Ik heb heulmaal niet gezegd dat ik ging slapenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Baggertje
Jij was 3 uur geleden al slapen zei je.![]()
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto'squote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Onze Misshoney dames en heren!
Grolsh gaat er pas in na 10 Freddy's of 10 vriendenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijk.
zelfs wel meer dan een beetje.![]()
Ik hoop voor haar dat 't gesoept is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto's![]()
Het drinken is geen straf... maar daarnaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Grolsch is geweldig. Die smaak, die geur heeeeerlijk.
zelfs wel meer dan een beetje.![]()
Jullie zijn gewoon niets gewent joh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grolsh gaat er pas in na 10 Freddy's of 10 vrienden![]()
Die rechtse ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik die kop zie dan denk ik dat die gesoept is door aldie soep foto's![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het drinken is geen straf... maar daarna
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niets gewent joh..
Je hebt mazzzel dat ik geen zin heb om terug te zoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb heulmaal niet gezegd dat ik ging slapen
Nou, nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:45 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat 't gesoept is..
hoiquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik kom trouwens net terug van mauro.
Was wel gezwellig daar.
Internet provider héquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand een goeie provider omg. Amsterdam waar telefonie erbij zit (geen kabel ajb)?
Ik had gezegda dta ik zo wegging!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt mazzzel dat ik geen zin heb om terug te zoeken.
Damnquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er weg van... straks Dolfinarium.
Trusten voor zo en tot later![]()
daaaagquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er weg van... straks Dolfinarium.
Trusten voor zo en tot later![]()
Kan ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had gezegda dta ik zo wegging!
Niet dat ik ging slapen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik zit nog steeds op 35 per dag. En dat terwijl een hele tijd niet op fok! gepost heb..
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik niet ik ben ondertussen 2 seizoenen van family guy aan het kijken.![]()
Nha.. ik zit nu nr 3 te kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Word een beetje eentonig hoor 2 seizoenen achter elkaar
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha.. ik zit nu nr 3 te kijken.![]()
Alweer of nog steeds naar de specsavers ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:01 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga 3 seizoenen The king of queens kijken.
Terwijl ik morgen naar specsavers moet, de kapper moet.
En nog wel meer
Ja als de rest niets doet dan doe ik het maarquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Anders ga je ff lekker soloposten
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Kicken_Vs._Maximus_Vs._Banks___Take_On_Me.mp3quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We're talking away i dont know what to say but i'll say it anyway
tutututututututut boem boem boem![]()
alweer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds naar de specsavers ?
quote:
Nope Tweakdslquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:33 schreef Qunix het volgende:
Iemand hier met Tiscalie ADSL T12 met telefonie?
Ja, wat ios er mee ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:33 schreef Qunix het volgende:
Iemand hier met Tiscalie ADSL T12 met telefonie?
pfff prutsersquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, die sukkels willen een aparte afspraak voor lenzen aanmeten
Dat had ik totdat ze gele kaarten enzo uitgingen delenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens @home.
http://www.tweakdsl.nl/quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef eens de site.
[..]
Wij willen overstappen op een ADSL abbo met telefonie..
De watte gingen uitdelen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat had ik totdat ze gele kaarten enzo uitgingen delen![]()
Heb je telefonie erbij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://www.tweakdsl.nl/
We kregen ineens waarschuwingen aka gele kaarten enzoquote:
Sukkeltjequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kregen ineens waarschuwingen aka gele kaarten enzoVerkeerd dataverkeer ofzoiets en ze gingen steeds zeiken over de verspreiding van virussen ofzo nahjah
dag essent
![]()
Weet ik eigenlijk niet... volgens mij niet..quote:
Ik heb de hoogste bij @homequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
Welk abbo heb je trouwens?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sukkeltje!
Verkeerd dataverkeer kan je zelf heel makelijk wat aan doen
Ik heb max 1 keer per jaar een half uurtje geen internetquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En Essent kon ons niet bieden wat wij nodig hadden Sneller internet
En minder storing
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik ben nog steeds wakker![]()
Mwah wat wij toen hadden was niet snel nee toen eerst een tijdje bij demon gezeten en toen maar weer overgestapt naar tweakdsl ging nog weer sneller en was stukken goedkoperquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb max 1 keer per jaar een half uurtje geen internet
En 1 MB p/s noem jij niet snel?
Ontvang je ook daadwerkelijk 15mbit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
@home heeft ook telefoon gedoe trouwens
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah mensen tot vannachtde volgende NB ik houd het voor gezien voor vandaag
![]()
![]()
doen jullie het licht uit strakjes ?
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik niet ik ben ondertussen 2 seizoenen van Family Guy aan het kijken.![]()
kutnewb!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef Qunix het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
Ik regel de bitterballen en vlammetjes met chili saus!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:03 schreef gateh het volgende:
[..]
als jij de bier etc. nou eens doet![]()
hmmmmquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik regel de bitterballen en vlammetjes met chili saus!
Waar heb je haar tieten gelatenquote:
hoi A_Aquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef jors het volgende:
jah maar wacht is even![]()
![]()
ach najah laat ook maar
perongeluk bij de bitterballen ingegooidquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar heb je haar tieten gelaten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef gateh het volgende:
ik zal zo een 13-jarige geile breezerslet posten.
quote:
Fap fap fap nee toch nietquote:
Weizen bier en gewoon bier + een bierwijfquote:
dat was het voorgerechtquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef eQuaL het volgende:
Genoeg?
Of willen jullie nog wat Tsjechisch bier![]()
Valt meequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
ik weet nu de prachtige volgende TT al: meiden die bier drinken
Hoi heejquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Qunix het volgende:
TROS!
ik helpquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
tijd voor wat meisjes
als iedereen klaar is, gaan we baggeren afspraken daarvoor is dat topic aangewezsen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Word er ook nog gebaggert of alleen maar posten plaatje doen
post nog eens, heb geen zin om op de vorige knop te drukken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef jors het volgende:
ronald mcdonald is gothic check die eyeliner![]()
andere ogen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef SuperwormJim het volgende:
ik zie 't niet ....
je stinkt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef SuperwormJim het volgende:
nee, beetje doof
o okequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
niet ....![]()
ik ben met Kerstmis nog in bad geweest![]()
Ow.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:34 schreef gateh het volgende:
[..]
daarmee bedoelt hij dat hij er zin in heeft doh.
Neuh, hasjies.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:35 schreef Chowi het volgende:
Snakey! Bij jou moet ik zijn voor wiet he?.
O. Ook goed.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
Snakey, woon je dan ?
Misschien ben je dat ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef Qunix het volgende:
Pfff ik heb zo veel gegeten dat het lijkt alsof ik zwanger ben![]()
Rotjeknor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
Snakey, woon je dan ?
Hou eens op!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nog 2 !
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Worden hier zelfs nutteloze posts verwijdert![]()
Sorryquote:
Dat was al de tweede keer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorryzal het niet weer doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |