Dat had ik totdat ze gele kaarten enzo uitgingen delenquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb trouwens @home.
http://www.tweakdsl.nl/quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef eens de site.
[..]
Wij willen overstappen op een ADSL abbo met telefonie..
De watte gingen uitdelen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat had ik totdat ze gele kaarten enzo uitgingen delen![]()
Heb je telefonie erbij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://www.tweakdsl.nl/
We kregen ineens waarschuwingen aka gele kaarten enzoquote:
Sukkeltjequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We kregen ineens waarschuwingen aka gele kaarten enzoVerkeerd dataverkeer ofzoiets en ze gingen steeds zeiken over de verspreiding van virussen ofzo nahjah
dag essent
![]()
Weet ik eigenlijk niet... volgens mij niet..quote:
Ik heb de hoogste bij @homequote:Op vrijdag 1 september 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
Welk abbo heb je trouwens?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sukkeltje!
Verkeerd dataverkeer kan je zelf heel makelijk wat aan doen
Ik heb max 1 keer per jaar een half uurtje geen internetquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En Essent kon ons niet bieden wat wij nodig hadden Sneller internet
En minder storing
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik ben nog steeds wakker![]()
Mwah wat wij toen hadden was niet snel nee toen eerst een tijdje bij demon gezeten en toen maar weer overgestapt naar tweakdsl ging nog weer sneller en was stukken goedkoperquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb max 1 keer per jaar een half uurtje geen internet
En 1 MB p/s noem jij niet snel?
Ontvang je ook daadwerkelijk 15mbit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
@home heeft ook telefoon gedoe trouwens
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah mensen tot vannachtde volgende NB ik houd het voor gezien voor vandaag
![]()
![]()
doen jullie het licht uit strakjes ?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |