Wat zou Koeman bedoelen met die laatste zin? Zou hij vertrekken als er geen spits was gekomen?quote:Koeman hamerde op realisme bij Feyenoord. ,,Ik vond het belangrijk om te horen hoe we naar buiten zouden treden als er bijvoorbeeld géén versterking was gekomen. Er is gebleken dat de directie daarin op één lijn zat met mij. Het is niet zo dat ik zomaar opstap bij een club, maar het was – nogmaals – heel belangrijk te horen dat de directie er niet anders over denkt dan ik.’’
boringquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond: "Het grote Feijenoord-topic #200: Met Harry naar de titel" beter.
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf"quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder spelfoutenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze brachten Barbara Barend naar de buis, zegt al genoeg over de kwaliteit van de zender.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef jorienvdherik het volgende:
at5 is echt zo gaar
familiekwaaltjequote:
wedden dat jij zou schijten als ze voor je staanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bevestiging van het stereotype "havenslaaf".
Ja maar zelfs 'oprotten' is goed geschreven. En nog een uitroepteken erachter, knap hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
van den herik kunnen ze onderhand wel dromen daar
Wat zal mij dat aan m'n reet roesten zolang wij gewoon kampioen wordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef bolivian het volgende:
Ik lach me ziek als Charisteas én Kluivert er beide twintig in leggen dit seizoen en Huntelaar het met slechts zeven treffers moet doen,!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |