abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:53:11 #221
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41391935
IK Start vs Ajax komt op RTL7 om de heerlijke tijd van 18.00
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:58:18 #222
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41392040
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
Met de aardappels, groente en gehaktbal op schoot naar Ajax kijken...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 1 september 2006 @ 12:59:39 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41392072
ik vind 18.00 om zelf naar de wedstrijd te gaan wel een lekkere tijd, kun je daarna nog ff de stad in.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41392084
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
Wat voor datum?
lollig
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:02:29 #225
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41392109
14 September.
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:03:22 #226
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41392119
14 septemberrrrrrrrr
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41392133
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
Jij bent dan ook niet het beste voorbeeld van iemand met veel clubgevoel. Ik heb respect voor de fnoorders die tenminste voor hun club opkomen wanneer het nodig is.
Ik heb zat club gevoel, maar heb waarschijnlijk gewoon een beetje meer persoonlijkheid en gevoel dan jij hebt. Ajax is niet alles voor mij, ik heb ook nog een leven naast ajax (ja echt waar). Ik ben wel, meer voor ajax dan voor welke andere club dan ook. Maar ik kan het ook begrijpen een voetballer wil voetballen en niet op de bank zitten. Als jij 4e keus bent bij Ajax, en je kan ergens anders ook op een redelijk niveau wel in de basis staan, doe je dat toch?
Ik ben in ieder geval wel zo reeël, en niet verblind met woede voor Feyenoord om dat nog in te zien.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:09:43 #228
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41392176
We moeten nu ook niet allemaal doen of Charisteas zo'n geweldige spits was. Oké hij is beter dan Rosenberg, maar dan noem je ook iemand.. Hij gaat er nu echt geen 30 inschieten en Als ik er nu 3 miljoen voor kan vangen had ik dat ook gedaan! Wij hebben KJH, Babel en Rosenberg nog voor de positie centrumspits. Ik zal me meer druk maken om de linksbuitenpositie, maar dat heb ik al eerder gezegd
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:09:58 #229
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_41392181
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Niet zo handig is een understatement, hij heeft gewoon z'n carriere in Nederland verpest. Zowel bij Ajax als fnoord wordt ie uitgekotst en de rest van Nederland lacht zich kapot.
[..]

Jij bent dan ook niet het beste voorbeeld van iemand met veel clubgevoel. Ik heb respect voor de fnoorders die tenminste voor hun club opkomen wanneer het nodig is.
Ik snap niet waarom die ongeschoolde klootviolen zich zo druk maken. Kluivert naar PSV is toch geweldig. Ik ben zelf AJAX fan, maar vind t hartstikke leuk dat Kluivert hier weer te zien is en hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop.

Charisteas vind ik ook een opmerkelijke aankop en heb daar mn twijfels bij, maar dat hij van AJAX komt boeit toch niet. Die losers van een 'hooligans' moeten zich gewoon een keer gaan gedragen. Jullie verpesten het voor de mensen die gewoon een voetbalwedstrijd willen zien of met het gezinnetje naar het stadion gaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_41392253
Misschien had Feyenoord beter Vermaelen kunnen halen, die scoort meer voor ajax.

[ Bericht 2% gewijzigd door TerroRobbie op 01-09-2006 13:34:07 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:42:40 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41392440
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien had Feyenoord beter Vermaelen kunnen halen, die scoort meer voor ajax.

Wat een humor! En dat terwijl TerroRobbie in de gloriejaren (1994-96) nog voor Ajax was!
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Als klein jongetje in de jaren 90 was in "fan" van ajax. Maar dat stelde niks voor natuurlijk. Meer fan van goed voetbal. Vanaf 97 ging ik meerde wedstrijden per seizoen naar Den Bosch kijken. Vanaf 1999 een seizoenkaart en vanaf half 2005 geen thuis of uitwedstrijd gemist. Hier zal mijn leven ook einidgen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41392458
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:

Je weet maar nooit
Er zijn verdedigers die het in de spits aardig doen.
pi_41392512
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom die ongeschoolde klootviolen zich zo druk maken. Kluivert naar PSV is toch geweldig. Ik ben zelf AJAX fan, maar vind t hartstikke leuk dat Kluivert hier weer te zien is en hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop.
Een wat fanatiekere supporter is natuurlijk meteen ongeschoold en jij studeert nog op je 27e Nog meer domme cliché opmerkingen? Donder maar weer lekker op uit dit topic dan.

En nee, Kluivert naar psv is niet geweldig. Op zich kan ik de keuze van Kluivert puur voetbaltechnisch gezien begrijpen, maar gezien zn verleden gewoon niet. En als je het zelfs mooi vindt, tja...
pi_41392533
Kluivert mag van mij slagen bij p$v maar charijudas nooit!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:47:24 #235
88139 JoeyT
pi_41392534
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een humor! En dat terwijl TerroRobbie in de gloriejaren (1994-96) nog voor Ajax was!
[..]

Hier zal mijnleven ook eindeigen

Voetbal is een spelletje mensen
pi_41392547
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Voetbal is een spelletje, Ajax is een liefde.
pi_41392556
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Hahaha vuile flikker
pi_41392567
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:51:06 #239
88139 JoeyT
pi_41392610
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een wat fanatiekere supporter is natuurlijk meteen ongeschoold en jij studeert nog op je 27e Nog meer domme cliché opmerkingen? Donder maar weer lekker op uit dit topic dan.

En nee, Kluivert naar psv is niet geweldig. Op zich kan ik de keuze van Kluivert puur voetbaltechnisch gezien begrijpen, maar gezien zn verleden gewoon niet. En als je het zelfs mooi vindt, tja...
26 en 2e studie

En wat versta je onder fanatieke supporter.??? Je bedoelt die eikels (en ja vaak ongeschoolde) die het voor de rest verpesten. Die knuppels die alleen maar de boel verrot schelden of nog erger de boel slopen. Laat ze elkaar lekker afmaken, maar dan zoals eerst gewoon op een afgelegen veldje. Snappen ze nou niet dat ze het voor de normale supporters verpesten? Ik zou wel ff nadenken voordat ik mijn kind meeneem naar een Ajax-Feyenoord.

Hou t leuk
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:54:17 #240
88139 JoeyT
pi_41392674
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Voetbal is een spelletje, Ajax is een liefde.
Maak t dan maar snel uit

Met ongeschoolde klootviolen bedoel ik niet specifiek jou overigens. Ik ken je niet. Liefde voor je club is prima, ook fanatiekelingen is natuurlijk leuk. Maar waarom die sfeer verpestende toestanden? Waarom het verpesten voor anderen die voor het voetbal komen en niet die nutteloze randzaken.

Ik kan me niet voorstellen dat je als mens met een normaall gezond stel hersenen hooligan gaat worden van welke club dan ook
pi_41392693
Ik snap niet dat een spelletje zo iemands leven kan beheersen.
Ik ben een groot Ajax fan, maar voetbal zal nooit en te nimmer mijn leven beheersen, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:55:17 #242
88139 JoeyT
pi_41392695
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee.
Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereld
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:57:29 #243
88139 JoeyT
pi_41392747
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
Ik snap niet dat een spelletje zo iemands leven kan beheersen.
Ik ben een groot Ajax fan, maar voetbal zal nooit en te nimmer mijn leven beheersen, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven.
Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.
pi_41392863
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereld
Heb ik al genoeg van gezien.
pi_41392873
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met ongeschoolde klootviolen bedoel ik niet specifiek jou overigens. Ik ken je niet. Liefde voor je club is prima, ook fanatiekelingen is natuurlijk leuk. Maar waarom die sfeer verpestende toestanden? Waarom het verpesten voor anderen die voor het voetbal komen en niet die nutteloze randzaken.

Ik kan me niet voorstellen dat je als mens met een normaall gezond stel hersenen hooligan gaat worden van welke club dan ook
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.

Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
quote:
Maak t dan maar snel uit
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.

Oh, en ik ben hoogopgeleid
pi_41392899
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.
Maar dat zijn volgens mij niet degenen die hier posten hoor.
Alhoewel ik het uitfluiten van spelers ook aardig "sfeerverziekend" vind.
(dan heb ik het over vanaf de aftrap uitfluiten)
Er zijn naar mijn mening maar weinig spelers die dat ECHT verdienen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:12:48 #248
88139 JoeyT
pi_41393135
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.

Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
[..]

Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.

Kijk niets mis met clubliefde . Ookal vind ik het bij sommigen aardig ver gaan Wat ik bedoelde met fanatiekelingen is wat anders dan wat jij nu schetst. Wat jij schetst is natuurlijk niets mis mee, zelfs leuk. Ik heb t meer over dat verpestende gescheld etc. Joden liedjes, rotterdam bombarderen etc. Dat verpest het gewoon in het stadion

En als je dan leuk naar een huldiging gaat (beker gewonnen) dan eindigt het in vandalisme. Vind je tdan raar dan ik een kleintje niet zou meenemen? Heck, voor mezelf vind ik t dan allang niet meer leuk
pi_41393201
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Tsja, ik snap veel van deze dingen wel, maar voor mij geld:

VOETBAL IS EEN SPELLETJE

Niet meer en niet minder.
Als je het je leven laat beinvloeden, dan vind ik dat gewoon ver gaan.
Het is wat he met al die meningen?

Ik heb alleen een probleem met de fanatieke supporters die hun fanatisme te ver doorvoeren en dus mensen als Harry en Kluivert verrader gaan noemen. Mensen uitfluiten die bij de club gespeeld hebben, rellen, schelden, enzovoorts, dat kan er bij mij gewoon niet in.

Clubliefde OK, maar laten we niet vergeten dat het een spelletje is en dat we de volgende dag weer vroeg naar school/werk/arbeidsbureau moeten of andere dingen moeten gaan doen die echt belangrijk zijn.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:18:30 #250
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41393267

OMG!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:21:29 #251
88139 JoeyT
pi_41393322
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:18 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
OMG!
waar staat dat GKL voor?
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:22:35 #252
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41393350
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:21 schreef JoeyT het volgende:

[..]

waar staat dat GKL voor?
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.

-edit-
Zal wel een bestuurder daar zijn
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41393392
Grote kale leider dacht ik maar ik ben dan ook geen kenner.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:24:45 #254
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41393402
GrieKenLand
Mijn party reviews
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:24:47 #255
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41393403
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.
Of Griekse K*nker lul of Griekse K*nker leijer.
Jawel, je keek.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:26:40 #256
88139 JoeyT
pi_41393441
Wat is nou t juiste antwoord ???
pi_41393455
F1Bas heeft het goed.
pi_41393456
Lalalalalala Ajax Amsterdam
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41393466
Grote Kale Leider
(Jorien van den Herik dus)

-edit-
maar dat was al gezegd
Woo-loo-loo!
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:27:41 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41393468
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41393477
Whahaha ik werd gister gebelt op me werk ik kon het niet geloven
pi_41393492
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jah
pi_41393513
echt te triest gewoon.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:29:44 #264
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41393521
We gaan harry nog missen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41393530

ze durven geen plaatje van Harry in het Ajax shirt te plaatsen
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:30:20 #266
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41393533
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:29 schreef stefmans het volgende:
We gaan harry nog missen
We halen Kluivert gewoon terug. Oh nee wacht....
Jawel, je keek.
pi_41393535
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk niets mis met clubliefde . Ookal vind ik het bij sommigen aardig ver gaan Wat ik bedoelde met fanatiekelingen is wat anders dan wat jij nu schetst. Wat jij schetst is natuurlijk niets mis mee, zelfs leuk. Ik heb t meer over dat verpestende gescheld etc. Joden liedjes, rotterdam bombarderen etc. Dat verpest het gewoon in het stadion

En als je dan leuk naar een huldiging gaat (beker gewonnen) dan eindigt het in vandalisme. Vind je tdan raar dan ik een kleintje niet zou meenemen? Heck, voor mezelf vind ik t dan allang niet meer leuk
Joden liedjes horen erbij, anti-rotterdam valt gewoon onder de rivaliteit. Schelden doet geen pijn.

Dat vandalisme was niet goed na de huldiging, maar heeft ook 2 kanten. Was overigens pas een tijd na de huldiging, het barstte daar ook gewoon van de kinderen die er niets van meekregen hebben allemaal hoor. Degene die roepen dat je niet meer normaal met je kunt naar voetballen kunt kwamen er sowieso al nooit, want het is de grootste onzin gewoon.
pi_41393564
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:29 schreef stefmans het volgende:
We gaan harry nog missen
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter. Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
pi_41393613
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:18 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
OMG!
lekker slim onder het boe geroep/gefluit zal hij vast goed spelen
pi_41393624
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter. Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
Zet hem een masker op van Harry, dan worden ze t wel
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:33:55 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41393658
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best mee gaat vallen. Harry is een hele gemotiveerde speler met een prima werklust. Op de juiste manier gebruikt maakt hij er wel een aantal voor ze.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:35:20 #272
125053 stefmans
pi_41393698
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het snapt, Rosenberg had veel beter kunnen gaan ipv Harry
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41393706
quote:
'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
is dit al voorbij gekomen ?
pi_41393721
Ja, is onzin.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:36:30 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41393740
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

is dit al voorbij gekomen ?
yeps, en met dat soort zaken komt er toch nooit iets uit.
Get woke, go broke!
pi_41393781
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:

Ik begrijp dit soort reacties nog steeds niet helemaal. Charisteas is bij Ajax vanaf de eerste minuut neergezet als een lompe motorisch gestoorde kneus die geen knikker raakt, terwijl het gewoon een beste spits is. En zeker om zijn inzet had hij dat al niet verdiend. Vervolgens komt hij op stoom, scoort vrijwel iedere wedstrijd die hij als invaller speelt, en nog krijgt hij van sommigen geen greintje waardering. Hij heeft de schijn gewoon altijd tegen gehad, goed dat hij weg is uit Amsterdam. Jammer dat hij bij Feijenoord nog veel meer tegenstand van de supporters gaat krijgen.
Woo-loo-loo!
pi_41393879
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor hem, ik zou echter niet een heel seizoen afhankelijk van hem willen zijn. Dan bedoel ik dus dat hij de enige spits is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41394047
Ik denk ook echt dat Charisteas van waarde kan zijn bij Feyenoord hoor.
Hij heeft inzet, hij heeft fysiek en hij heeft bewezen het net te kunnen vinden.
Hij is alleen geen technische speler en hij is niet echt een kaatser.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:53:55 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41394298
Snap de woede van de Feyenoordsupporters niet echt, want iedereen wilde een nieuwe spits en veel waren bang dat er niemand zou komen, nu halen ze er tóch één en daarbij verzwakken ze tevens de aartsrivaal, dus waarom zijn ze nou niet tevreden? Angelos Harry Charisteas hoeft maar tweemaal te scoren en hij is voor het Legioen de nieuwe Dirk Kuijt, het is allemaal heel betrekkelijk.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41394503
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Snap de woede van de Feyenoordsupporters niet echt, want iedereen wilde een nieuwe spits en veel waren bang dat er niemand zou komen, nu halen ze er tóch één en daarbij verzwakken ze tevens de aartsrivaal, dus waarom zijn ze nou niet tevreden? Angelos Harry Charisteas hoeft maar tweemaal te scoren en hij is voor het Legioen de nieuwe Dirk Kuijt, het is allemaal heel betrekkelijk.
Ze onderwaarderen charisteas nogal....

Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
AFC Ajax
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:03:30 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41394599
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:
Wie niet? Het huichelachtige is dat er Feyenoorders zijn die Rosenberg meer hadden zien zitten
quote:
Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
Charisteas is we wat beter dan Ali B.

Ben trouwens bij dat Rosenberg blijft. Ik weet niet waarom, het gaat tegen alle logica in, maar Markus blijft
pi_41394612
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.

Je moet het namelijk zo zien.

Wij hebben Huntelaar al, Feyenoord heeft "Opa Piet"
pi_41394653
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.

Je moet het namelijk zo zien.

Wij hebben Huntelaar al, Feyenoord heeft "Opa Piet"
Ik geef je groot gelijk, maargoed, zoals ik zei, ze onderwaarderen Charisteas enorm. En ja, hij zal nu ook vast niet zo best presteren omdat hij duidelijk niet welkom is en waarschijnlijk weggefloten (of erger ) wordt
AFC Ajax
pi_41394967
Hoeveel heeft Feyenoord eigenlijk betaald voor Harry?
pi_41394977
3 miljoen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41395221
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
3 miljoen .
Koopje voor zo'n mooie spits.
pi_41395320
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
Ja, is onzin.
Niet helemaal.
Hier wat duidelijkere uitleg, klinkt best plausibel.
quote:
'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'

1/9/2006 15:09

De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.

De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.

Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.

Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.

In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.
Laten we het hopen .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:25:22 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41395331
quote:
Charisteas mag vertrekken bij Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 25 juli om 22:05

Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax. "Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", legt trainer Henk ten Cate uit. De Griek zou dit seizoen vijfde spits in Amsterdam geworden zijn.

De held van Euro 2004 heeft nooit echt kunnen overtuigen bij Ajax en moet nu genoegen nemen met een positie als vijfde aanvaller. Het systeem is één van de oorzaken waarom de international naar een andere club uit mag kijken.

"Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken," aldus Ten Cate op de Ajax-site.

"Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
pi_41395336
Geloof nooit dat dat gebeurt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:25:41 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395340
Dus gaan ze niet naar de rechter, opgelost, slotje .
Get woke, go broke!
pi_41395360
Natuurlijk worden die clubs niet vervangen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:26:16 #292
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41395362
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Koopje voor zo'n mooie spits.
Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?

Mooi; vooral ook voor m zelf overigens dat ie weg is.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:28:03 #293
125053 stefmans
pi_41395444
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?

Mooi; vooral ook voor m zelf overigens dat ie weg is.
6 miljoen meen ik
pi_41395560
5 miljoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41395605
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dus gaan ze niet naar de rechter, opgelost, slotje .
Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen. .
Europees halen ze toch nooit. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:33:41 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395672
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen. .
Europees halen ze toch nooit. .
quote:
FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica
.
Get woke, go broke!
pi_41395697
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW .
In Southern Sun
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:35:15 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41395736
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW .
Aha, verkeerd gelezen dan .
Get woke, go broke!
pi_41395785
04 / 05* Werder Bremen Ajax Amsterdam 4.900.000
pi_41395903
Het zou echt vies zijn als Ajax op die manier nog in de CL zou belanden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41395924
KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41395932
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef cultheld het volgende:
Het zou echt vies zijn als Ajax op die manier nog in de CL zou belanden.
Tsja, alsof we er zelf iets aan kunnen doen, krijg je dat weer /
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')