Met de aardappels, groente en gehaktbal op schoot naar Ajax kijken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
IK Start vs Ajax komt op RTL7 om de heerlijke tijd van 18.00
Wat voor datum?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:53 schreef Dahli het volgende:
IK Start vs Ajax komt op RTL7 om de heerlijke tijd van 18.00
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
Jij bent dan ook niet het beste voorbeeld van iemand met veel clubgevoel. Ik heb respect voor de fnoorders die tenminste voor hun club opkomen wanneer het nodig is.
Ik snap niet waarom die ongeschoolde klootviolen zich zo druk maken. Kluivert naar PSV is toch geweldig. Ik ben zelf AJAX fan, maar vind t hartstikke leuk dat Kluivert hier weer te zien is en hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo handig is een understatement, hij heeft gewoon z'n carriere in Nederland verpest. Zowel bij Ajax als fnoord wordt ie uitgekotst en de rest van Nederland lacht zich kapot.
[..]
Jij bent dan ook niet het beste voorbeeld van iemand met veel clubgevoel. Ik heb respect voor de fnoorders die tenminste voor hun club opkomen wanneer het nodig is.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien had Feyenoord beter Vermaelen kunnen halen, die scoort meer voor ajax.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Als klein jongetje in de jaren 90 was in "fan" van ajax. Maar dat stelde niks voor natuurlijk. Meer fan van goed voetbal. Vanaf 97 ging ik meerde wedstrijden per seizoen naar Den Bosch kijken. Vanaf 1999 een seizoenkaart en vanaf half 2005 geen thuis of uitwedstrijd gemist. Hier zal mijn leven ook einidgen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien had Feyenoord beter Vermaelen kunnen halen, die scoort meer voor ajax.
Een wat fanatiekere supporter is natuurlijk meteen ongeschoold en jij studeert nog op je 27equote:Op vrijdag 1 september 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die ongeschoolde klootviolen zich zo druk maken. Kluivert naar PSV is toch geweldig. Ik ben zelf AJAX fan, maar vind t hartstikke leuk dat Kluivert hier weer te zien is en hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop.
Hier zal mijnleven ook eindeigenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Wat een humor! En dat terwijl TerroRobbie in de gloriejaren (1994-96) nog voor Ajax was!![]()
[..]
![]()
Voetbal is een spelletje, Ajax is een liefde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier zal mijnleven ook eindeigen![]()
![]()
Voetbal is een spelletje mensen![]()
Hahaha vuile flikkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Wat een humor! En dat terwijl TerroRobbie in de gloriejaren (1994-96) nog voor Ajax was!![]()
[..]
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier zal mijnleven ook eindeigen![]()
![]()
Voetbal is een spelletje mensen![]()
26 en 2e studiequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een wat fanatiekere supporter is natuurlijk meteen ongeschoold en jij studeert nog op je 27eNog meer domme cliché opmerkingen? Donder maar weer lekker op uit dit topic dan.
En nee, Kluivert naar psv is niet geweldig. Op zich kan ik de keuze van Kluivert puur voetbaltechnisch gezien begrijpen, maar gezien zn verleden gewoon niet. En als je het zelfs mooi vindt, tja...
Maak t dan maar snel uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voetbal is een spelletje, Ajax is een liefde.
Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereldquote:
Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
Ik snap niet dat een spelletje zo iemands leven kan beheersen.
Ik ben een groot Ajax fan, maar voetbal zal nooit en te nimmer mijn leven beheersen, er zijn namelijk belangrijkere dingen in het leven.
Heb ik al genoeg van gezien.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je leven zal eindigen in Den Bosch... Dat zegt toch genoeg. Ga eens buiten Den Bosch kijken en zie wat van de wereld
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met ongeschoolde klootviolen bedoel ik niet specifiek jou overigens. Ik ken je niet. Liefde voor je club is prima, ook fanatiekelingen is natuurlijk leuk. Maar waarom die sfeer verpestende toestanden? Waarom het verpesten voor anderen die voor het voetbal komen en niet die nutteloze randzaken.
Ik kan me niet voorstellen dat je als mens met een normaall gezond stel hersenen hooligan gaat worden van welke club dan ook
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.quote:Maak t dan maar snel uit
Maar dat zijn volgens mij niet degenen die hier posten hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik ook niet. Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Wat ik gewoon vervelend vind is dat ze het verpesten voor de 'normale' fan.
Kijk niets mis met clubliefdequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.
Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
[..]
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.
Oh, en ik ben hoogopgeleid
Tsja, ik snap veel van deze dingen wel, maar voor mij geld:quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je kind kun je gemakkelijk meenemen naar Ajax - fnoord hoor, bij zoiets gebeurt echt niets en als er al iets gebeurt heb je zelf de keuze om er bij in de buurt te zijn of niet.
Met fanatieke supporters bedoel ik meer de mensen voor wie Ajax wel echt een liefde is. Deze mensen voelen vaak een flinke dosis rivaliteit richting de grootste tegenstanders, reizen de club zoveel mogelijk achterna, schreeuwen het team naar de overwinning en zijn er het hele weekend ziek van zijn als Ajax een wedstrijd verliest. Voor sommige mensen gaat Ajax letterlijk voor alles, zelfs voor een eventuele partner (nu vind ik dat ook wel weer heel ver gaan).
[..]
Ajacied dat ben je of ben je niet, maar als je het bent kom je er nooit meer vanaf. Er bestaat dus niet zoiets als uitmaken.
Oh, en ik ben hoogopgeleid
waar staat dat GKL voor?quote:
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.quote:
Of Griekse K*nker lul of Griekse K*nker leijer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jahquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
Joden liedjes horen erbij, anti-rotterdam valt gewoon onder de rivaliteit. Schelden doet geen pijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk niets mis met clubliefde. Ookal vind ik het bij sommigen aardig ver gaan
Wat ik bedoelde met fanatiekelingen is wat anders dan wat jij nu schetst. Wat jij schetst is natuurlijk niets mis mee, zelfs leuk. Ik heb t meer over dat verpestende gescheld etc. Joden liedjes, rotterdam bombarderen etc. Dat verpest het gewoon in het stadion
En als je dan leuk naar een huldiging gaat (beker gewonnen) dan eindigt het in vandalisme. Vind je tdan raar dan ik een kleintje niet zou meenemen? Heck, voor mezelf vind ik t dan allang niet meer leuk![]()
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.quote:
Zet hem een masker op van Harry, dan worden ze t welquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
Ik denk dat dat best mee gaat vallen. Harry is een hele gemotiveerde speler met een prima werklust. Op de juiste manier gebruikt maakt hij er wel een aantal voor ze.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:
[..]
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jah![]()
Eindelijk iemand die het snapt, Rosenberg had veel beter kunnen gaan ipv Harryquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
is dit al voorbij gekomen ?quote:'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
yeps, en met dat soort zaken komt er toch nooit iets uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
is dit al voorbij gekomen ?
Ik begrijp dit soort reacties nog steeds niet helemaal. Charisteas is bij Ajax vanaf de eerste minuut neergezet als een lompe motorisch gestoorde kneus die geen knikker raakt, terwijl het gewoon een beste spits is. En zeker om zijn inzet had hij dat al niet verdiend. Vervolgens komt hij op stoom, scoort vrijwel iedere wedstrijd die hij als invaller speelt, en nog krijgt hij van sommigen geen greintje waardering. Hij heeft de schijn gewoon altijd tegen gehad, goed dat hij weg is uit Amsterdam. Jammer dat hij bij Feijenoord nog veel meer tegenstand van de supporters gaat krijgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jah![]()
Ik heb ook wel een zwak voor hem, ik zou echter niet een heel seizoen afhankelijk van hem willen zijn. Dan bedoel ik dus dat hij de enige spits is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
Ze onderwaarderen charisteas nogal....quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Snap de woede van de Feyenoordsupporters niet echt, want iedereen wilde een nieuwe spits en veel waren bang dat er niemand zou komen, nu halen ze er tóch één en daarbij verzwakken ze tevens de aartsrivaal, dus waarom zijn ze nou niet tevreden? Angelos Harry Charisteas hoeft maar tweemaal te scoren en hij is voor het Legioen de nieuwe Dirk Kuijt, het is allemaal heel betrekkelijk.
Wie niet? Het huichelachtige is dat er Feyenoorders zijn die Rosenberg meer hadden zien zittenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:
Ze onderwaarderen charisteas nogal....
Charisteas is we wat beter dan Ali B.quote:Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ze onderwaarderen charisteas nogal....
Maarja, je kan het ook zo zien: Wat als ajax 4 uur voor de deadline ali boussaboun had binnengehaald voor 2,5 miljoen, waren wij ook niet vrolijk
Ik geef je groot gelijk, maargoed, zoals ik zei, ze onderwaarderen Charisteas enorm. En ja, hij zal nu ook vast niet zo best presteren omdat hij duidelijk niet welkom is en waarschijnlijk weggefloten (of ergerquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ali is geen versterking voor Ajax, Harry wel voor FEyenoord.
Je moet het namelijk zo zien.
Wij hebben Huntelaar al, Feyenoord heeft "Opa Piet"
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
Ja, is onzin.
Laten we het hopenquote:'Ajax kan profiteren van Portugese verbanning'
1/9/2006 15:09
De Portugese voetbalwereld is in rep en roer. De voetbalbond (FPF) kreeg deze week van de FIFA te horen dat Gil Vicente en Leixões moeten stoppen met hun gang naar de burgerrechter, want anders heeft dat gevolgen voor zowel de nationale ploeg als de in Europa spelende clubs.
De FIFA-waarschuwing is te vergelijken met het dreigement dat de Italiaanse voetbalbond (FIGC) onlangs mocht ontvangen, omdat Juventus naar de burgerrechter was gestapt om de degradatie ongedaan te maken. In het Portugese geval draait het allemaal om Gil Vicente. De club werd teruggezet door de Portugese bond omdat de niet speelgerechtigde Angolees Mateus vorig seizoen vier wedstrijden mee speelde in de competitie.
Gil Vicente wil via de rechter deze degradatie ongedaan maken. Leixões is naar de rechter gestapt omdat deze club vindt dat niet Belenenses de plaats van Gil Vicente in de hoogste klasse moet innemen, maar Leixões zelf. Belenenses was vorig jaar gedegradeerd, terwijl Leixões als nummer vier net niet was gepromoveerd.
Donderdag sprak bondsvoorzitter Gilberto Madail met de FIFA. Volgens een Portugees persbureau meldde Madail na afloop van dat gesprek dat hij zeer pessimistisch was over de toekomst. De preses vreest dat zowel de nationale ploeg als de Portugese clubs worden verbannen uit internationale competities.
In dat geval zouden FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica hun deelname aan de Champions League verliezen. Volgens Portugese media komen Chievo, Osasuna en Ajax in aanmerking om deze drie deelnemers te vervangen.
quote:Charisteas mag vertrekken bij Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 25 juli om 22:05
Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax. "Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", legt trainer Henk ten Cate uit. De Griek zou dit seizoen vijfde spits in Amsterdam geworden zijn.
De held van Euro 2004 heeft nooit echt kunnen overtuigen bij Ajax en moet nu genoegen nemen met een positie als vijfde aanvaller. Het systeem is één van de oorzaken waarom de international naar een andere club uit mag kijken.
"Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken," aldus Ten Cate op de Ajax-site.
"Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?quote:
6 miljoen meen ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:26 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Voor hoeveel hadden ze m eigelijk van Werder gekocht destijds?
Mooi; vooral ook voor m zelf overigens dat ie weg is.
Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dus gaan ze niet naar de rechter, opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hoezo, die clubs hebben nauwelijks iets te verliezen..
Europees halen ze toch nooit..
quote:FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica
Aha, verkeerd gelezen danquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat er om dat een Gil Vicente niet naar de rechter stapt HW.
Tsja, alsof we er zelf iets aan kunnen doen, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef cultheld het volgende:
Het zou echt vies zijn als Ajax op die manier nog in de CL zou belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |