Niet woarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en ponys zijn ALTIJD stom, als het over kaspels gaat
dream onquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog korter dan op die foto's in je fotoboek?
Want dat vind ik niet echt kort haar hoorDie foto hierboven, dat is kort haar.
zou het zeker doen, of dat de 9n model icm die motor gewoon rot is maar dat lijkt me sterk....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
uhhh, rrrrrrrrrrrrrrrrr
Doet dat altijd, ik hoor geen verschil tussen een koude en warme motor. Maar stel ik zet mijn gaspedaal op de vloer, dan voel ik pas een halve seconde (echt een irritant lange vertraging) later de toeren omhoog gaan... Moet eigenlijk eens in die van een collega van me rijden, kijken of die hetzelfde is...
ik zag er net reclame voor op een van de nederlandse rtl'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In mijn gids staat ie niet hoor
fijne vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zo spulletjes ingepaktstraks nog een afscheidsbrief met instructies voor mn moeder schrijven en dan op bed
rtl7 als je die kan ontvangenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zag er net reclame voor op een van de nederlandse rtl's
Dank jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
fijne vakantie.
en suc6 met het leren van je theorie
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
oooh, maar het is nog niet heel kort zie ik. Nog langer laten groeien is ok
Ik ook, dan ga ik rockster wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.
Maar ik denk dat ik het weer heul lang laat groeien.
Mn ritmegevoel is nog net zo fictief als toen ik nog kaal was hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, dan ga ik rockster worden![]()
Tofquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.
Maar ik denk dat ik het weer heul lang laat groeien.
mooi hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef Devilnl het volgende:
Tekene Tekene Tekene.. ARRGGGGGgggg![]()
![]()
[afbeelding]
en dezelfde met wat kleur voor een beetje perspectief
[afbeelding]
een tekening van z'n 3 jarige zoontjequote:
lelijk zoontje danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een tekening van z'n 3 jarige zoontje![]()
gemaakt door z'n zoontje kut boerquote:
nie koud ? of hetje daar de sauna stand ingeschakeldquote:
jeah jeah en maar zeggen dat ik onduidelijk overkomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gemaakt door z'n zoontje kut boer
ja toch gek want volgens die krielkip was het je zoontjequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Devilnl het volgende:
[..]
tis een Volvo A35D knik dumper
[afbeelding]
ermm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja toch gek want volgens die krielkip was het je zoontje
boeren zijn nooit duidelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah jeah en maar zeggen dat ik onduidelijk overkom
Ja, wie doet dat dan ook...quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:36 schreef BoJo het volgende:
eerst om 01:00 en daarna om 5:30 uit je bed gebelt worden zuigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, nou ja. Dan levert het in ieder geval geld opquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n nieuwe klant met winkels die op de meest onmogelijke tijden open zijn en sluiten![]()
![]()
Wat ga je aanpassen aan je GSi?quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:14 schreef PNG het volgende:
Mijn big day has come, kwil echt iedereen bedanken, en kga pitten, kben hyper.
Geen verhaal deze keer, we zijn op dag 1 v/d 3, en Niels bent kanjer voor de leenauto terug:
Wie is er niet lief dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh.. Wees nou eens lief tegen elkaar!
roest onder de motorkapquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef BazzoS het volgende:
PNG, wat is er nu weer aan de hand met je auto?
late reactie, maar ik vind 'm dus niet lekker meekomen. Je moet er teveel moeite voor doen vind ik, ik dacht altijd dat het aan mezelf lag omdat ik misschien wat te veeleisend ben, maar als ik dan een Lupo nog 3x sneller vind... Dan heb ik het idee dat er iets niet klopt. Je moet het gaspedaal ook vrij ver indrukken wil er pas wat gebeuren, iets strakker allemaal had wel gemogen, zelfde met de koppeling... Over het schakelen zelf heb ik geen klagen, je kunt met 1 vinger schakelen (dat was vroeger wel eens anders bij Duitse auto's) alleen de verhoudingen van de versnellingsbak vind ik ook verre van ideaal... Met andere woorden: mocht het ooit in je kop opkomen om misschien een Polo aan te schaffen, doe het niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het zeker doen, of dat de 9n model icm die motor gewoon rot is maar dat lijkt me sterk....
in het 6n2 model loopt die als een zonnetje en kan met gemak meekomen in het overige verkeer!
Ik woon in een bunker. Als de warmte eenmaal binnen is, is het ook niet meer weg te krijgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nie koud ? of hetje daar de sauna stand ingeschakeld
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verderquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe witte da? Hedde gij doar gesloapen? Da pest toch heul neet onder dat dak.
Duh, ontbijt moet je vóór twaalf uur brengen. Maar ik wil 'm wel heur. Zit er boter bij? En muisjes?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verder
Hij heeft nachtdienst gehad hoor, dan zou hij nog kwader zijn gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, ontbijt moet je vóór twaalf uur brengen. Maar ik wil 'm wel heur. Zit er boter bij? En muisjes?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verder
Sinds wanneer maakt jou dat uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft nachtdienst gehad hoor, dan zou hij nog kwader zijn geworden![]()
Tonks?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt jou dat uit? Pfff, ik zoek wel een andere bitch.
Jou wek ik wanneer ik dat wil trutquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt jou dat uit? Pfff, ik zoek wel een andere bitch.
Die heeft het te druk met WoWquote:
Tssss, ik wek je morgenvroeg wel om half 8. Eens kijken hoe je dan piept. Pieper.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jou wek ik wanneer ik dat wil trut![]()
Jij piepte heel schattigquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tssss, ik wek je morgenvroeg wel om half 8. Eens kijken hoe je dan piept. Pieper.
Tsssquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij piepte heel schattig
Ik hoop dat ik dan al in bed lig morgen, maar probeer het![]()
Bek houwe.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:54 schreef Xtreem het volgende:
Ja, hoi, doe dit even ergens anders.
Ik word misselijk van hullie.
Ik lees nog liever over Sjoewes penisgymnastiek.
Ophoere.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:54 schreef Xtreem het volgende:
Ja, hoi, doe dit even ergens anders.
Ik word misselijk van hullie.
Ik lees nog liever over Sjoewes penisgymnastiek.
jij of sjoewe juniorquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
I just wish I was a little bitt taller, pompompom
I wish i was like 6 feet highquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
I just wish I was a little bitt taller, pompompom
Skeelo - I wishquote:
Vertel! Wat, Waar, Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
M5, M5 kopen?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet betalen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet betalen.
Ik doelde op onderhoud ehquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?![]()
Je mag ook zeggen dat je het zelf ook niet precies weet.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde op onderhoud eh.
Tim zijn ouders zijn niet arm ofzo. En ze laten de auto reparen in Duitsland. En ze doen hem als het goed is weg omdat ie gewoon duur is.
Dusssssss....!
Zeg, nou ben ik niet zo technisch, maar wil je nou met je sig zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
Torsendiffs FTWquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg, nou ben ik niet zo technisch, maar wil je nou met je sig zeggen?
Tim. sent 1-9-2006 14:59:quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met WoW.
Anne says:
Tonks?
Anne says:
Wil jij m'n bitch zijn?
Tim. may not reply because his or her status is set to Busy.
Nee, volgens mij is het al de derde keer dat ik uitleg dat mijn MSN op offline weergeven springt?quote:
Ik zie het nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het al de derde keer dat ik uitleg dat mijn MSN op offline weergeven springt?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben vanaf heden keeper van een hockeyteam
Naja woensdag een beetje trainen en zondagmiddag een wedstrijd. Eigenlijk vind ik het best tof, weer een teamsportquote:
je vergeet bierquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja woensdag een beetje trainen en zondagmiddag een wedstrijd. Eigenlijk vind ik het best tof, weer een teamsport
jij liever als ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja woensdag een beetje trainen en zondagmiddag een wedstrijd. Eigenlijk vind ik het best tof, weer een teamsport
ipv dat je een auto pak en die speakers veilig zet ga je heir postenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
gods koleren mijn pa heeft spullen naar mijn huis gebracht. Heeft die achterlijke tering mogol mijn B&O speakers die netjes ingepakt zitten gewoon buiten gezet. Ja het staat toch achter een hek
23mensen hebben daar de sleutels van. Als die dingen weg zijn ga ik trippen. Staat voor 4 ruggen aan speakers buiten!!!
Eng hè, een leven...quote:
ik zit nu al in het huis en heb ze veilig gesteld. Ik was net nog een cd aan het branden toen ik dat hier dumpte.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ipv dat je een auto pak en die speakers veilig zet ga je heir posten
Holle plint klaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek moet gaan nadenken hoe de kabels weg te gaan werken van de speakers en radio in het nieuwe huis
Dat is best nog moeilijk![]()
ja niet dus. De kabel moet onder een deur door die heeeel laag is. Kabel gaat er maar net onder doorquote:
ligt eraan hoe ze vast zitten. Wij hebben plakplinten, zitten op het laminaat geplakt met een plakrandje. neem aan dat die vrij simpel eraf te halen zijn. Weet je zuster dat niet ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:15 schreef ook_gek het volgende:
kan je plinten die op het laminaat zitten makkelijk los maken. Want dan duw ik gewoon de speaker kabel onder het laminaat en doe ik die plak plintern er weer terug op.
Dan ben ik de speaker kabel al vast kwijt.
dat is de stress bo, niet kfcquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
nou KFC hoef ik ook niet meer van de foodstrip... net flink lopen nekken![]()
Wil je me beloven dat je vanacht je fucking telefoon niet op neemt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
nou KFC hoef ik ook niet meer van de foodstrip... net flink lopen nekken![]()
terug kopen incl. bestuursterquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zag vandaag m'n 1e auto rijden![]()
Een lekker wijf heeft um gekocht![]()
Ja ik wilde nog duidelijk maken dat het m'n exauto wasquote:
klem rijden, deur open doen, en je kan het haar zo vertellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog duidelijk maken dat het m'n exauto was
maarja hoe doe je dat zonder jezelf belachelijk te maken
Nou de auto is in elk geval in goede handenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef M5 het volgende:
[..]
klem rijden, deur open doen, en je kan het haar zo vertellen![]()
Dat weet je niet, misschien kan ze van geen meter rijden en is ie morgen aan poeierquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou de auto is in elk geval in goede handen![]()
Hij zag er nog behoorlijk roestloos uit terwijl ik hem weg gedaan had omdat hij wat plekjes begon te krijgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien kan ze van geen meter rijden en is ie morgen aan poeier
ze is gewoon zuinig op jouw oude autootjequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
en met 100km/h waar je 120 mag kan er weinig gebeuren
Dus het is mijn type al nietgassen godverdomme !!
Slaap zequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ze is gewoon zuinig op jouw oude autootje
maar ik ga maffen, morgen weer op tijd er uit![]()
'k zal je morgen vroeg eens wekken door snoeihard over de A58 te denderen
heb je maar 2 dagen last van en dan gebeurd het niet meer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wil je me beloven dat je vanacht je fucking telefoon niet op neemt?dat is niet normaal heur
heb net 1 van af gehaald en inderdaad het is met een plakrandje gedaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze vast zitten. Wij hebben plakplinten, zitten op het laminaat geplakt met een plakrandje. neem aan dat die vrij simpel eraf te halen zijn. Weet je zuster dat niet ?
Dan klimt Nolius er wel inquote:
dan sollst du arbeitenquote:
ik moet, ik haat shoppen voor kleding, stel het zo lang mogelijk uit, en nu gaat het uitstellen niet meerquote:
oeh, tofquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
Yeah, nordschleife uit voor Rfactor![]()
Vakantiemanquote:
Lekkers, Wil morgen wel weer naar de ring, alleen heb ik al twee afspraken staan op die dagquote:
je bent weer heengeweestquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef lipje het volgende:
Is Vladimir nog steeds geïnteresseerd in de ophanging van een F1?
Hier staan foto's
ziek meldenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Lekkers, Wil morgen wel weer naar de ring, alleen heb ik al twee afspraken staan op die dag
whehehe vloertje leggen in Utrechtquote:
zegt ie nu mijn vloer er net in ligtquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:24 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe vloertje leggen in Utrechtis ook wel leuk werk
slaap en woonkamer zijn afquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:26 schreef lipje het volgende:
Hoe is het met uwe huisje eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
ik heb alweer veel gedaan
om 8:30 hing ik weer aan de lijn met een winkel, 9:30 bij de garage, het geknak en gerammel is een stuurkogel , word volgende week gefixt.
30 minuten gewacht bij postkantoor en ff boodschappen gedaan
zo nog afwassen, meuk opruimen, was doen en auto ff door wasstraat halen en ff vloeistoffen na lopen voor morgen op de Ring
fuck man... das veel te veel voor een zaterdag![]()
![]()
neem een produktje van je klantquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
om 8:30 hing ik weer aan de lijn met een winkel, 9:30 bij de garage, het geknak en gerammel is een stuurkogel , word volgende week gefixt.
zo nog afwassen, meuk opruimen, was doen en auto ff door wasstraat halen en ff vloeistoffen na lopen voor morgen op de Ring
![]()
Als Bo m bij jou brengt, was en poets jij m dan?quote:
Ja doei, 1 zo'n formaat auto is meer dan zatquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Als Bo m bij jou brengt, was en poets jij m dan?
zeur dan nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja doei, 1 zo'n formaat auto is meer dan zat
mooie instelling Boquote:
seizoen 2 is al bezigquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:59 schreef BaraCuda het volgende:
zo ben heel seizoen 1 van prison break maar binnen aan het slepen
Ja die download ik ook, maar toen ik er aan begon merkte ik dat ik de helft van 1 nog niet gezien hadquote:
Och het is dan ook geen Maserati 155quote:
idd who caresquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Och het is dan ook geen Maserati 155
die kan het eigenlijk ook geen fuck meer schelen... ik ga de was ook niet doen want ik heb nog te weinig zooi om te wassenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:32 schreef lipje het volgende:
alleen de eigenaar. En die is overwerkt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kan het eigenlijk ook geen fuck meer schelen... ik ga de was ook niet doen want ik heb nog te weinig zooi om te wassen
dus alleen nog afwassen en vloeistoffen controleren![]()
eeehhhh 22ste geloof ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat lijstje gaat snel
Wanneer komen ze weer thuis?
dan kan je de afwas ook laten staanquote:
Mooi dat je de oorzaak iig gevonden hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
![]()
ik ga zeker naar de Ring morgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mooi dat je de oorzaak iig gevonden hebt
Het is dus zeker dat je naar de ring gaat morgen? Dan zie je ons wel verschijnen in een grijze Golf I
Ik laat'm wel voor jouw bak parkerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga zeker naar de Ring morgen
Enne kleine kans dat ik een Golf 1 zal zien staan![]()
ikea?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:25 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een bank gekocht
nee geen idee hoe die toko heet.quote:
woonmall Den Haag? Daar heb je zo'n bekende bankenzaak.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee geen idee hoe die toko heet.
Wel zo een bekende zaak waar veel mensen hun bank halen.
Ik heb een 3 zits bank met zo een lounche ding er aan vast
Lekker makkelijk niet eens zo extreem duur. Normaal vind ik altijd banken van 1000+
maar deze was inclusief alles 624![]()
en hij zit lekker.Je zakt er goed in weg ik ben er blij mee
hij zit in de mega storsquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:53 schreef lipje het volgende:
[..]
woonmall Den Haag? Daar heb je zo'n bekende bankenzaak.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lekker fuifje wel weer eh
Alleen die gast met die lederen buckethat
friet en frikandellen met mayo en ketchupquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
Zo, straks lekker eten, kip gestoofd in Westmalle Brune dubbel, met gebakken krieltjes en een salade
mijn moeder raakt al in paniek van een ovenschotelquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
Supersimpel, niet duur om te maken, en vooral erg lekker
Dus nu ga je iedere dag pingen of niet?quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:27 schreef Fugie het volgende:
er komt een chinese muur bij mark te staan
niet gek zo een bakquote:wat te denken van de broertjes Van den Berg, die zich laten vervoeren in een Maybach 62. Zo’n ding huur je al voor twaalf mille,
effe auto kopen voor de racequote:De meest indrukwekkende bolide van de editie 2005 was de McLaren Mercedes SLR van Quote 500-lid Jan Siep Riedstra. ‘Ik ben m’n papieren kwijt, zo kom ik Rusland niet in’, pruilde hij deze week. ‘Zal ik m’n AMG 55 dan maar uit de garage plukken?’ Dat voorstel werd uiteraard hautain terzijde geschoven, Riedstra reed immers al twee maal met het instappertje van Das Haus. Gisteren rinkelde de telefoon op het Challenge HQ. Riedstra, gepikeerd: ‘Ik heb net een Bentley GT gekocht, is dat wel goed genoeg?’ Vooruit dan maar, al is na de driehonderd de puf er wel een beetje uit.
een spyker te leen krijgenquote:Van Stokkum leent zelf voor de gelegenheid een open Spyker van Victor Muller. ‘Hij moet heel blijven,’ mopperde Van Stokkum. ‘Dat zal niet meevallen, want om over de wegen in Polen en Rusland te komen had ik beter een maanlander kunnen nemen.’
zelf bouwen johquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:59 schreef ook_gek het volgende:
een mooi tv meubel zoeken is nog een hele opgaven zeg
als ik iets niet ben is het handig zijnquote:
Leer *wackit*quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
dit is mijn bank, alleen 1 zitje minder dan het plaatje maar ook een lounge gedeelte
[afbeelding]
zelfde bank als die van mij. Kan jij dat lounge gedeelte ook los maken dan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
dit is mijn bank, alleen 1 zitje minder dan het plaatje maar ook een lounge gedeelte
[afbeelding]
ik niet maar ik weet hoe ik hem wil hebben, en mocht ik hem toch aan de andere muur willen plaatsen dan zit dat gedeelte nog steeds aan de juiste kant.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfde bank als die van mij. Kan jij dat lounge gedeelte ook los maken dan.
Ik kan zelf bepalen aan welke kant ik hem wil hebben. Dat is wel zo handig
tikkeltje maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
Ben bang dat bo's bankje tikje duurder is ook![]()
Leuke basis voor een ringracer?
kat verhuist niet mee en dit is 1ste klas leer heb ik me laten oplich...ehh verkopen. dus kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:33 schreef Paladijn het volgende:
leren banken zijn idd
Zolang de kat er niet op komt...
gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef lipje het volgende:
Bojan, Johan,
HEEL veel plezier morgen op en nabij de Ring
Maak wat foto's deze keerquote:
en de volgende keer is die rammel uit je auto weg, dus lekker bochtjes nemenquote:
Zodra de foto's geupload zijn spam ik ze hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:38 schreef lipje het volgende:
Bojan, Johan,
HEEL veel plezier morgen op en nabij de Ring
leuk, 1500 fotos op een dagquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zodra de foto's geupload zijn spam ik ze hier
Ik heb ff snel een tooltje geschreven wat de webcambeelden van de ring elke minuut opslaat, echt ladingen Ferrari's een uur geledenDat belooft morgen wat
ja euh, de vorige keer dat we er waren heeft niemand van die webcamkijkers van fok onze auto's gespot terwijl we daar toch echt > 1 minuut hebben gestaanquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zodra de foto's geupload zijn spam ik ze hier
Ik heb ff snel een tooltje geschreven wat de webcambeelden van de ring elke minuut opslaat, echt ladingen Ferrari's een uur geledenDat belooft morgen wat
Ze deed toch niksquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
Net Hard Candy gezien, ben helemaal bang van vrouwen geworden erdoor![]()
Ja maar als ik vast gebonden word door een meisje zal ik aan deze film terug denken ben ik bangquote:
Welk circuit? En wat is er te doen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen naar 't circuit ijsmeis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |