Niet woarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
en ponys zijn ALTIJD stom, als het over kaspels gaat
dream onquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog korter dan op die foto's in je fotoboek?
Want dat vind ik niet echt kort haar hoorDie foto hierboven, dat is kort haar.
zou het zeker doen, of dat de 9n model icm die motor gewoon rot is maar dat lijkt me sterk....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
uhhh, rrrrrrrrrrrrrrrrr
Doet dat altijd, ik hoor geen verschil tussen een koude en warme motor. Maar stel ik zet mijn gaspedaal op de vloer, dan voel ik pas een halve seconde (echt een irritant lange vertraging) later de toeren omhoog gaan... Moet eigenlijk eens in die van een collega van me rijden, kijken of die hetzelfde is...
ik zag er net reclame voor op een van de nederlandse rtl'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In mijn gids staat ie niet hoor
fijne vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zo spulletjes ingepaktstraks nog een afscheidsbrief met instructies voor mn moeder schrijven en dan op bed
rtl7 als je die kan ontvangenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zag er net reclame voor op een van de nederlandse rtl's
Dank jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
fijne vakantie.
en suc6 met het leren van je theorie
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
oooh, maar het is nog niet heel kort zie ik. Nog langer laten groeien is ok
Ik ook, dan ga ik rockster wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.
Maar ik denk dat ik het weer heul lang laat groeien.
Mn ritmegevoel is nog net zo fictief als toen ik nog kaal was hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook, dan ga ik rockster worden![]()
Tofquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het dus weer korter laten knippen.
Maar ik denk dat ik het weer heul lang laat groeien.
mooi hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef Devilnl het volgende:
Tekene Tekene Tekene.. ARRGGGGGgggg![]()
![]()
[afbeelding]
en dezelfde met wat kleur voor een beetje perspectief
[afbeelding]
een tekening van z'n 3 jarige zoontjequote:
lelijk zoontje danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een tekening van z'n 3 jarige zoontje![]()
gemaakt door z'n zoontje kut boerquote:
nie koud ? of hetje daar de sauna stand ingeschakeldquote:
jeah jeah en maar zeggen dat ik onduidelijk overkomquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gemaakt door z'n zoontje kut boer
ja toch gek want volgens die krielkip was het je zoontjequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Devilnl het volgende:
[..]
tis een Volvo A35D knik dumper
[afbeelding]
ermm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja toch gek want volgens die krielkip was het je zoontje
boeren zijn nooit duidelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah jeah en maar zeggen dat ik onduidelijk overkom
Ja, wie doet dat dan ook...quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:36 schreef BoJo het volgende:
eerst om 01:00 en daarna om 5:30 uit je bed gebelt worden zuigt...![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, nou ja. Dan levert het in ieder geval geld opquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n nieuwe klant met winkels die op de meest onmogelijke tijden open zijn en sluiten![]()
![]()
Wat ga je aanpassen aan je GSi?quote:Op vrijdag 1 september 2006 06:14 schreef PNG het volgende:
Mijn big day has come, kwil echt iedereen bedanken, en kga pitten, kben hyper.
Geen verhaal deze keer, we zijn op dag 1 v/d 3, en Niels bent kanjer voor de leenauto terug:
Wie is er niet lief dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh.. Wees nou eens lief tegen elkaar!
roest onder de motorkapquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef BazzoS het volgende:
PNG, wat is er nu weer aan de hand met je auto?
late reactie, maar ik vind 'm dus niet lekker meekomen. Je moet er teveel moeite voor doen vind ik, ik dacht altijd dat het aan mezelf lag omdat ik misschien wat te veeleisend ben, maar als ik dan een Lupo nog 3x sneller vind... Dan heb ik het idee dat er iets niet klopt. Je moet het gaspedaal ook vrij ver indrukken wil er pas wat gebeuren, iets strakker allemaal had wel gemogen, zelfde met de koppeling... Over het schakelen zelf heb ik geen klagen, je kunt met 1 vinger schakelen (dat was vroeger wel eens anders bij Duitse auto's) alleen de verhoudingen van de versnellingsbak vind ik ook verre van ideaal... Met andere woorden: mocht het ooit in je kop opkomen om misschien een Polo aan te schaffen, doe het niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het zeker doen, of dat de 9n model icm die motor gewoon rot is maar dat lijkt me sterk....
in het 6n2 model loopt die als een zonnetje en kan met gemak meekomen in het overige verkeer!
Ik woon in een bunker. Als de warmte eenmaal binnen is, is het ook niet meer weg te krijgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nie koud ? of hetje daar de sauna stand ingeschakeld
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verderquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe witte da? Hedde gij doar gesloapen? Da pest toch heul neet onder dat dak.
Duh, ontbijt moet je vóór twaalf uur brengen. Maar ik wil 'm wel heur. Zit er boter bij? En muisjes?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verder
Hij heeft nachtdienst gehad hoor, dan zou hij nog kwader zijn gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duh, ontbijt moet je vóór twaalf uur brengen. Maar ik wil 'm wel heur. Zit er boter bij? En muisjes?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik kwam dus net even een ontbijtje brengen bij hem, maar hij stuurde me boos weg "rot op met die prikkende kruimelzooi" en sliep weer verder
Sinds wanneer maakt jou dat uitquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft nachtdienst gehad hoor, dan zou hij nog kwader zijn geworden![]()
Tonks?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt jou dat uit? Pfff, ik zoek wel een andere bitch.
Jou wek ik wanneer ik dat wil trutquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt jou dat uit? Pfff, ik zoek wel een andere bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |