quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef Homdeck het volgende:
goeiedag.
het lijkt me verstandig dat een modje even de TT aanpast![]()
quote:
ook die docu gezien van zondag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm... ik ken wel een Amerikaanse meisje, dat heette Genie dacht ik.
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
ook die docu gezien van zondag?
Wel een aha-erlebnis.. hoopt dat dat het leed kan verzachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:00 schreef SaskiaR het volgende:
NouDan zeg ik het maar... het juiste antwoord was Kaspar Hauser.
Dan zeg ik alvast Falco.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
Dan bedenk ik er wel 1.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:48 schreef ChrisJX het volgende:
Nou, ik ga ervan door en laat de vraag vervallen
De antwoorden waren Jakob von Metzler en Magnus Gäfgen.
Kut wilde het net postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:48 schreef ChrisJX het volgende:
Nou, ik ga ervan door en laat de vraag vervallen
De antwoorden waren Jakob von Metzler en Magnus Gäfgen.
wah? hoe dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojuist genomineerd![]()
Nope.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Er gaat vanavond niks meer gebeuren he?
Aan mij hoef je het niet uit te leggen. En aan Tong ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Zal ik het dan maar uitleggen?
Dat ligt eraan. Tong is de jury.quote:
Als jij een puntje wil, moet je heel erg opschieten!quote:
A. Niet goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Lelijke hoed.
Dat is op zichzelf waar ... maar het is niet wat ik zocht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zie dat jullie al aan t verderquizzen zijn.Maar wil wel een wilde gok doen op Pyl zijn plaat: Allebei dood?
Deep Throat maar weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf waar ... maar het is niet wat ik zocht.
Veel pikanter - en voor de handliggender ....![]()
Het zal toch niet waar zijn?!?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef Supersheep het volgende:
Deep Throat maar weer?
Yep, Linda Lovelace en Mark Felt, mensen! Ken Uw klassiekers!quote:
Nee, niet echt. Ze komen wel een vos tegen, maar gelukkig voor hen had die juist gegeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Een vos?
Eigenlijk Kehaar, maar het geeft aan dat je 'm kent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Keehar, meeuw
Wyccie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mag ik even klagen over die naam? Welke moeder- of vadermeeuw noemt zijn/haar zoon/dochter nou Keehar?
Het arme schaap![]()
quote:
Altijd, Bwennie. Weet je toch? Zal ik er ook maar meteen eentje voor jou posten?quote:
BwennieBren +1!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef BwennieBren het volgende:
Sam Mendes
Lijkt me enigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Altijd, Bwennie. Weet je toch? Zal ik er ook maar meteen eentje voor jou posten?![]()
Maar...maar...maar.... hij staat de verkeerde kant op!quote:
Trusten Wyccie en tot morgenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef dartfanaat het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Alone again (naturally)
Die heb ik niet eens ooit gekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lady & gents, na vele malen "Toppertje" te hebben gehoord op yousenditwil ik jullie verblijden met het volgende geluidsfragment:
Kennen jullie deze nog...nog...nog...nog....
Wie en welk liedje?
yousendit
Hé, en ik dan?quote:
slaap ze wyccie!quote:
Ja die had je wel meteen geweten he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens ooit gekend, die Imogen Heap vraag was stukken makkelijker, alleen was ik er toen niet
[..]
quote:
Berkery +1quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:10 schreef Berkery het volgende:
1948 (Toen was geluk heel gewoon)
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zeg maar iets: Malta
Welterusten Daf, slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Welterusten en tot morgen
Heb toch maar eerst de vraag gesteld.quote:
Dat was gisterquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef dartfanaat het volgende:
Nou, kan ik toch niet weg. Eerst maar even een vraag.
Wie kwamen vandaag exact 9 jaar geleden om bij een Auto-ongeluk, waar gebeurde dat en hoe heette de tunnel
1 van de drie vragen al goedquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef BwennieBren het volgende:
Diana & Dody en die tunnel weet ik ff niet zo snel
Oke, je hebt gelijk. Het is inmiddels over twaalvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was gister
Diana en Dodi Al Fayed, Parijs, Alma tunnel
BwennieBren +1!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:36 schreef BwennieBren het volgende:
Mohammed en Harrods
Als je bolus had neergezet had ik hier spontaan incontinent gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef Supersheep het volgende:
Je bent niet de enigste hoor
Camilla Parker Boles, de huppelepup van Cornwall
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als je bolus had neergezet had ik hier spontaan incontinent geworden
Supersheep +1
Camilla Parker Bowles, The Duchess of Cornwall
gezellig toch met zijn 2jenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is een boomblauwtje?
het is weer erg rustig hier...
doe jij de kaarsjes aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
gezellig toch met zijn 2jen
ehhhh....een soort kever?
ja!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:54 schreef BwennieBren het volgende:
je bent een rund als je met vuur stunt
Oh nee je bent een schaapke
vliegbeest dus, vlinder dan maar?
BTK ik reken m goed nu nog 1quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef Jajong het volgende:
Die dude die als een afkorting te werk ging.. BKY ofzo?
neequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
John Doe uit Se7en en Buffalo Bill uit The Silence of the Lambs tellen zeker niet?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan doe Ed Gein maar. Die had ik nog al eens genoemd.
Veel eerder. Met "klassieke" muziek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Close encounter of the third kind?
Nee, later. Zit wel muziek uit 2001 ASO in, zij het eventjes. Verder werd er nog een klassieker uit een musical met Gene Kelly "verkracht"quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef BwennieBren het volgende:
2001: A Space Odyssey?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef BwennieBren het volgende:
Clockwork Orange !
Deze post is zelfs voor jouw nog te dom voor woordenquote:
Die is al heel lang dood Dafquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die dwerg uit The Man with the Golden Gun toch?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit van die man gehoord
Weet ik 't... Ik dacht dat ik er gister iets van had gelezen in een topic...quote:
Ik lees net dat die al in '93 op zijn eigen hoed is gevallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die dwerg uit The Man with the Golden Gun toch?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weet ik 't... Ik dacht dat ik er gister iets van had gelezen in een topic...
Wetenschap en techniek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Mern vraagt en ik draai wat voor een vraag ?
als maar geen voetbal...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Mern vraagt en ik draai wat voor een vraag ?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weet ik 't... Ik dacht dat ik er gister iets van had gelezen in een topic...
ik zei simpel!quote:
Dat maakt trouwens niets uit. De draaisnelheid van de planeet zelf (en de grootte) zijn meer van belang)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mercurius?
Die staat het dichts bij de zon
Nembrionic+1 Naar wij dachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Venus
vandaar ook de edit, planeet het dichtsbij heeft natuurlijk een relatief korte dag, weet alleen het verdere antwoord nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt trouwens niets uit. De draaisnelheid van de planeet zelf (en de grootte) zijn meer van belang)
voor de rest misschienquote:
Viola Holt ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
Dieren, Planten, Bacterien, Schimmels en...
Stiekem neem ik bacterien onder een gedeelde noemer om het gemakkelijk te houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
Dieren, Planten, Bacterien, Schimmels en...
Oh ja! Da's de categorie waar Sugar Lee Hooper ook onder valt, toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
Hoi iedereen trouwens, ik ben er maar heel efkens
En dit heb je niet gegoogled?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beetje afhankelijk wiens theorie je volgt, maar als je het over 5 rijken hebt dan zijn het:
Monera
Protista
Fungi
Plantea
Animalia
Correct?
Ik heb heel veel dingen moeten regelen de afgelopen paar dagen. Vandaag was bijzonder hectischquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Heb jou een tijd hier niet gezien Asmo, what's up?
Haha, letterlijk van de wiki overgenomen, tot op de volgorde toequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beetje afhankelijk wiens theorie je volgt, maar als je het over 5 rijken hebt dan zijn het:
Monera
Protista
Fungi
Plantea
Animalia
Correct?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Ah, een kloon van Jayhawk?
Maar nu? Is alles done? Kom je snel weer gezellig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb heel veel dingen moeten regelen de afgelopen paar dagen. Vandaag was bijzonder hectisch
Zelfde volgorde en zelfde spellingquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, letterlijk van de wiki overgenomen, tot op de volgorde toe.
Nee..en jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Asmodian het volgende:
Oh God ja, Proto-nogwatMaar Protonen is vast fout
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
"Nee ik studeer biologie"
Snel in ieder geval. Maar waarschijnlijk dat ik de komende dagen mezelf moet beperken tot eventjes langsdroppen om hoi te zeggen zoals nu. Al heb ik wel een (vrij pittige) vraag die ik wil stellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar nu? Is alles done? Kom je snel weer gezellig?
Dat mag. Zolang het niet heel 'dodgy' is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Zeurberus het volgende:
trouwens ff een vraagje, mocht het zo zijn dat ik in een verre, verre toekomst het antwoord weet en een nieuwe vraag mag stellen. Dient de vraag dan met feiten te achterhalen zijn of mogen het ook (algemeen accepteerde) aannamens zijn?
Poeh, dat hangt heel erg van de vraag af. Het is meestal wel fijn om een of andere bron te hebben, maar soms zou dat niet hoeven. Aangezien ik niet weet aan welke vraag je zit te denken, ben ik bang dat ik niet specifieker kan zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Zeurberus het volgende:
trouwens ff een vraagje, mocht het zo zijn dat ik in een verre, verre toekomst het antwoord weet en een nieuwe vraag mag stellen. Dient de vraag dan met feiten te achterhalen zijn of mogen het ook (algemeen accepteerde) aannamens zijn?
Okay danquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Snel in ieder geval. Maar waarschijnlijk dat ik de komende dagen mezelf moet beperken tot eventjes langsdroppen om hoi te zeggen zoals nu. Al heb ik wel een (vrij pittige) vraag die ik wil stellen
Ik zit nog even te denken hoe die vraag te formuleren zodat het te doen isquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay danen voor die pittige vraag, pas ik dan maar alvast
Vriesvak ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
In welk biologisch tijdvak leven we nu?
Ja, geologisch..zie mijn post hierboven. Dat was het ongelukkige eraan <(quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Asmodian het volgende:
Poeh. Komen biologische vakken overeen met Geologische vakken? En zo ja, hoe specifiek wil je het?
gewoon Holoceen toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
In het Engels noemen we het huidige tijdvak 'Holocene' iig, weet niet wat dat in't Nederlands is
Daar draaien we de e en de n om. Holoceen. En dat is goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:12 schreef Asmodian het volgende:
In het Engels noemen we het huidige tijdvak 'Holocene' iig, weet niet wat dat in't Nederlands is
Zou ik dan ook m'n puntje mogen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar draaien we de e en de n om. Holoceen. En dat is goed.
Neogeen had ik ook goed gerekend.
Ik heb momenteel niets in gedachte, maar het ging mij erom of het wetenschappelijk bewezen moet zijn (99 % van de tijd een feit) of dat het een algemene aanname mag zijn (laten we zeggen een welbekende website, of om echt tegen wat schenen aan te trappen de bijbelquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Poeh, dat hangt heel erg van de vraag af. Het is meestal wel fijn om een of andere bron te hebben, maar soms zou dat niet hoeven. Aangezien ik niet weet aan welke vraag je zit te denken, ben ik bang dat ik niet specifieker kan zijn![]()
We hebben een tijdje geleden een vraag gehad: wat zie je als iemand in een zwart gat valt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niets in gedachte, maar het ging mij erom of het wetenschappelijk bewezen moet zijn (99 % van de tijd een feit) of dat het een algemene aanname mag zijn (laten we zeggen een welbekende website, of om echt tegen wat schenen aan te trappen de bijbel)
Yay!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar draaien we de e en de n om. Holoceen. En dat is goed.
Neogeen had ik ook goed gerekend.
Asmodian +1
Als je een algemeen aanvaarde stelling als antwoord hebt, vind ik 't best. Ongeveer zoiets als wanneer we een maand geleden naar de namen van de planeten hadden gevraagd en je noemde er Pluto bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niets in gedachte, maar het ging mij erom of het wetenschappelijk bewezen moet zijn (99 % van de tijd een feit) of dat het een algemene aanname mag zijn (laten we zeggen een welbekende website, of om echt tegen wat schenen aan te trappen de bijbel)
Hulde!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Traveling Wilburies?
Roy Orbison en George Harrison in dat geval.
Ja hoor. Ik ben pas 36. En de rest (met uitzondering van Tong; die is al gepensioneerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Zijn er ook vragen voor mensen onder de 50?![]()
(niets mis met de bovengenoemde artiesten overgens)
Hoi, ik ben Asmodian, 23 jaar, aangenaamquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
(niets mis met de bovengenoemde artiesten overigens)
Ah, zelfde bouwjaar, altijd goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Asmodian, 23 jaar, aangenaam
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Tom Petty zit dus ook bij de Wilburysquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef tong80 het volgende:
Tom Petty heeft de mooiste uitvoering maar daar heb ik niks aan.
Hahaha! Dat was dus ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaaren doe Donald Duck na, oh nee, dat Homdeck
![]()
welkom trouwens
Maar jij kunt goed zingen, dus alles is je vergevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaaren doe Donald Duck na, oh nee, dat Homdeck
![]()
welkom trouwens
That's the spirit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ah, zelfde bouwjaar, altijd goed.
Mijn algemene kennis is dus niet zo geweldig als ik voorheen dacht. Dat neemt niet weg dat ik doormiddel van deze reeks het weer goed opschroef![]()
![]()
Dat is lief van je Daf, dus nu hoef ik niet meer in de loop te kijken, I presume?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar jij kunt goed zingen, dus alles is je vergeven
even een vers topic klaarzetten.
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Psst... Daf ≠ Dartquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dat is lief van je Dart, dus nu hoef ik niet meer in de loop te kijken, I presume?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Hij dat het over opnames voor OB tampons ging ipv de OB omroepquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Intussen heb ik het schokkende nieuws ontvangen dat Frans Bauer (de Brabantse held *kuch*) niet wenst op te treden als er opnames voor Omroep Brabant worden gemaakt.
Waarom niet?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Asmodian het volgende:
Heeft iemand van Omroep Brabant misschien iets tegen hem of homosexuelen in't algemeen gezegd?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Omdat Koos Alberts wel op wielen de studio in mag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Intussen heb ik het schokkende nieuws ontvangen dat Frans Bauer (de Brabantse held *kuch*) niet wenst op te treden als er opnames voor Omroep Brabant worden gemaakt.
Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |