Hulde!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Traveling Wilburies?
Roy Orbison en George Harrison in dat geval.
Ja hoor. Ik ben pas 36. En de rest (met uitzondering van Tong; die is al gepensioneerdquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Zijn er ook vragen voor mensen onder de 50?![]()
(niets mis met de bovengenoemde artiesten overgens)
Hoi, ik ben Asmodian, 23 jaar, aangenaamquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
(niets mis met de bovengenoemde artiesten overigens)
Ah, zelfde bouwjaar, altijd goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Asmodian, 23 jaar, aangenaam
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Tom Petty zit dus ook bij de Wilburysquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef tong80 het volgende:
Tom Petty heeft de mooiste uitvoering maar daar heb ik niks aan.
Hahaha! Dat was dus ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaaren doe Donald Duck na, oh nee, dat Homdeck
![]()
welkom trouwens
Maar jij kunt goed zingen, dus alles is je vergevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hallo ik ben Bwenniebren, ik ben 44 jaaren doe Donald Duck na, oh nee, dat Homdeck
![]()
welkom trouwens
That's the spirit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ah, zelfde bouwjaar, altijd goed.
Mijn algemene kennis is dus niet zo geweldig als ik voorheen dacht. Dat neemt niet weg dat ik doormiddel van deze reeks het weer goed opschroef![]()
![]()
Dat is lief van je Daf, dus nu hoef ik niet meer in de loop te kijken, I presume?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar jij kunt goed zingen, dus alles is je vergeven
even een vers topic klaarzetten.
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Zeurberus het volgende:
Psst... Daf ≠ Dartquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dat is lief van je Dart, dus nu hoef ik niet meer in de loop te kijken, I presume?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Hij dat het over opnames voor OB tampons ging ipv de OB omroepquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Intussen heb ik het schokkende nieuws ontvangen dat Frans Bauer (de Brabantse held *kuch*) niet wenst op te treden als er opnames voor Omroep Brabant worden gemaakt.
Waarom niet?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Asmodian het volgende:
Heeft iemand van Omroep Brabant misschien iets tegen hem of homosexuelen in't algemeen gezegd?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben een 6-jarig schaap, samenwonend met heel veel anderen in een weiland met een luxe elektriciteits-omheining, 14 wollige dochters, 11 wollige zonen. Ook nog een schaapvarken uit een buitenechtelijke relatie, maar daar praat ik liever niet over.
Omdat Koos Alberts wel op wielen de studio in mag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Intussen heb ik het schokkende nieuws ontvangen dat Frans Bauer (de Brabantse held *kuch*) niet wenst op te treden als er opnames voor Omroep Brabant worden gemaakt.
Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |