abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:21:55 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41355856

* De OP is hier te downloaden.

|X| Oud-Ajacied Patrick Kluivert vertrekt van Valencia naar PSV.
|X| Geen wedstrijden van Ajax, door interlands van Oranje.
|X| Ajax-selectie lijkt niet meer te veranderen, net voor de deadline.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:23:49 #2
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41355906
Om het maar weer ff over het echte Ajax te hebben
quote:
Sprinter Douglas traint Huntelaar
31 augustus 2006, 10:42
Door: Jurian Ubachs
Ajax-spits en regerend topscorer Klaas-Jan Huntelaar is de beste spits van de Eredivisie. Toch heeft ook hij zwakke punten, zoals snelheid, en om dat te verbeteren heeft hij de hulp ingeroepen van ex-sprinter Troy Douglas.
“Hij belde me en toen hij het me vroeg, heb ik gezegd “ja, ik ga met je werken”. Als mensen naar de top toe willen en ik heb het gevoel dat ik kan helpen, dan doe ik het”, vertelt Douglas aan Highlow Communications. Sinds hij gestopt als actief atleet, begeleidt de voormalig Olympiër andere sporters: “In 2004 was mijn laatste toernooi. En toen ben ik begonnen met mijn eigen bedrijf. Trainen. Ik begeleid met mensen met snelheid en kracht. Ik heb veel kennis, ik gebruik mijn ervaring, lees heel veel en ben nog steeds op zoek naar nieuwe ideeën. Ik hoop dat ze in de sportwereld nu weten dat ze daarvoor bij mij moeten zijn.”

Het trainen op snelheid (en daarmee automatisch ook kracht) is een logische stap in de ontwikkeling van Huntelaar. Deze week gaf zijn vorige trainer, Danny Blind, in Sportweek aan dat zijn gebrek aan snelheid een van de weinige redenen was dat er binnen Ajax werd getwijfeld over het aantrekken van de spits van negen miljoen. Dat minpuntje heeft de Hunter zelf ook gezien, en om die reden is hij in maart voor het eerst met Douglas gaan trainen. Inmiddels zijn de resultaten voor de speler zelf al zichtbaar: “Ik heb er heel veel aan gehad. Ik heb er van geleerd hoe je je lichaam sterker maakt met krachttraining en dat omzet in kracht en snelheid”, aldus Huntelaar.

Met het initiatief bewijst de kersvers international maar weer eens dat er met zijn instelling niets mis is. In zijn eerste half jaar bij Ajax was hij vaak de enige die na de training nog wat ballen op doel schoot. Onlangs gaf trainer Henk ten Cate aan dat Huntelaar nu een stap in zijn ontwikkeling maakt. Troy Douglas heeft daar in elk geval alle vertrouwen in; ook hij ziet al verbeteringen: “Hij is bijvoorbeeld atletischer in zijn bewegingen geworden. Hij is zich meer bewust van wat hij kan en wat hij niet kan. Dat zie ik meteen. Het is mooi om te zien. Hij is een heel goede leerling en ziet soms dingen sneller dan ik.”

Bron: Highlow Communications
Dit vind ik nou zo mooi aan de huidige spitsen bij Ajax. Babel die van buitenaf hulp inroept om zijn zwakke punten te verbeteren, Huntelaar die precies hetzelfde doet. Dat geeft nog meer hoop voor de toekomst
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachten
Gast, ik zou je nog niet al te rijk rekenen op het moment. Je hebt niet alleen een oude, schamele kluivert binnen gehaald, je hebt nu ook de fantastische combinatie Koeman - Kluivert.

Wil niet weten wat voor mooie interviews dat straks gaat opleveren als het bij PSV niet zo goed gaat.

Koeman met z'n people skills
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:24:57 #3
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41355939
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef D1 het volgende:
Gast, ik zou je nog niet al te rijk rekenen op het moment. Je hebt niet alleen een oude, schamele kluivert binnen gehaald, je hebt nu ook de fantastische combinatie Koeman - Kluivert.

Wil niet weten wat voor mooie interviews dat straks gaat opleveren als het bij PSV niet zo goed gaat.

Koeman met z'n people skills
Gast, je valt in herhaling
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:25:22 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41355954
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Valt wel mee en hij is gratis

We zullen zien hoe het Patrick in Eindhoven zal vergaan en de weddenschap staat.
Zeker, die weddenschap staat.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:25:48 #5
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41355964
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gast, je valt in herhaling
Wat een reply Zo veel inzicht, zo veel diepgang

Veel plezier
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41356013
Valt er van Ajax nog wat te verwachten voor 12 uur vanavond? Tis akelig stil, maar een extra verdediger of middenvelder is niet overbodig lijkt me.
pi_41356052
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Zwarte dag voor Ajax

De enige mensen die nog iets hadden met Patrick Kluivert en 'm op handen zouden dragen, worden nu door 'm verraden. Ik denk dat 'ie een heel erg moeilijke tijd krijgt op de Nederlandse velden.
Precies
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:30:08 #8
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41356094
Denk niet echt dat er veel vuurwerk te verwachten valt. Het team staat redelijk, alhoewel er altijd plaats is voor versterking. Maar goed, het zou mij echt verbazen als er nu nog iemand bij komt.
pi_41356100
tvp
pi_41356149
Ik had van een AZ ook nog wel een aankoop verwacht.. (offtopic) i know.
Maar PSV die ff rap 2 erbij haalt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:43:55 #11
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41356494
Nationale transfers mogen toch ook nog plaatsvinden na het verlopen van de deadline van 31 augustus of niet?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41356580
Ajax heeft Patrick in de steek gelaten en op dit moment niet andersom.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:46:48 #13
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41356581
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:47:49 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41356619
Dat heeft de FIFA verboden na die perikelen van vorig jaar geloof ik. Culina verkastte nog heel laat naar PSV, en daarna kreeg de KNVB een standje van de FIFA.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:49:36 #15
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41356676
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:47 schreef twi het volgende:
Dat heeft de FIFA verboden na die perikelen van vorig jaar geloof ik. Culina verkastte nog heel laat naar PSV, en daarna kreeg de KNVB een standje van de FIFA.
OK!
Ik ben benieuwd of Ryan Donk dan nog bij één van de drie topclubs gaat tekenen...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:50:38 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41356710
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Chadi het volgende:
Wat een onzin. Patrick kon vorig seizoen naar Ajax, maar koos er toen voor om zijn eer in Spanje te herstellen. Patrick laat Ajax nu voor de 3e keer in de steek. Eerst door gratis naar Milan te trekken, toen door niet terug te komen, nu door naar de lampen te gaan.
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

OK!
Ik ben benieuwd of Ryan Donk dan nog bij één van de drie topclubs gaat tekenen...!
Ik zou het heel oppertunistisch vinden als Donk nu zou worden aangekocht door welke club dan ook. Die jongen speelt nu 2 wedstrijdjes ok en is een talent. Prima. Maar kom op, 2 wedstrijden en een toernooi in Toulon waar sowieso nauwelijks wordt gescoord. Laat die jongen eerst een seizoen voetballen.

[ Bericht 36% gewijzigd door twi op 31-08-2006 11:56:08 ]
pi_41356844
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Chadi het volgende:
Leg uit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41356895
Ik huil
Porcupine Tee - Normal
pi_41356927
Ik gun het Patrick gewoon. Dit is alleen maar goed voor de Nederlandse competitie.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:58:02 #20
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_41356944
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een onzin. Patrick kon vorig seizoen naar Ajax, maar koos er toen voor om zijn eer in Spanje te herstellen. Patrick laat Ajax nu voor de 3e keer in de steek. Eerst door gratis naar Milan te trekken, toen door niet terug te komen, nu door naar de lampen te gaan.
[..]

Ik zou het heel oppertunistisch vinden als Donk nu zou worden aangekocht door welke club dan ook. Die jongen speelt nu 2 wedstrijdjes ok en is een talent. Prima. Maar kom op, 2 wedstrijden en een toernooi in Toulon waar sowieso nauwelijks wordt gescoord. Laat die jongen eerst een seizoen voetballen.
Boehoe wat erg. Ik hoop dat ie t erg goed gaat doen bij PSV
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:58:14 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41356952
quote:

[..]

3e keer? Wat is er mis met een speler die naar AC Milan wil... Was toen al jaren de grootste club van de wereld... Stel je aan zeg. Jij bent zeker ook zo iemand die hem zal uitfluiten straks.
pi_41356956
Ik gun het Patrick ook.

Maar dat heb ik al 254 keer gezegd geloof ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:58:29 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41356963
Patrick Kluivert wil weg bij Valencia B en PSV is de enige club die zich meldt, moet hij dan maar bij Valencia B blijven spelen, omdat PSV de rivaal is van Ajax?
pi_41356996
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik gun het Patrick gewoon. Dit is alleen maar goed voor de Nederlandse competitie.
Dat zal mij in dit geval een rot zorg zijn.
pi_41357051
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Kluivert wil weg bij Valencia B en PSV is de enige club die zich meldt, moet hij dan maar bij Valencia B blijven spelen, omdat PSV de rivaal is van Ajax?
Die discussie heb ik ook al 20 keer gevoerd, maar het werkt niet, geloof mij.
Iedereen is gewoon een beetje down dat Patje bij een andere club gaat ballen, begrijpelijk.

Ik hoop alleen dat hij wel een goede ontvangst krijgt in de ArenA, dat verdient hij nog steeds.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41357064
quote:

[..]

[..]

Heeft Ajax hem dit Seizoen dan gepolst??
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:44 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357144
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef Zwansen het volgende:
3e keer? Wat is er mis met een speler die naar AC Milan wil... Was toen al jaren de grootste club van de wereld... Stel je aan zeg. Jij bent zeker ook zo iemand die hem zal uitfluiten straks.
Hij is te vroeg en voor helemaal niks weggegaan, transfervrij. Nu is clubliefde natuurlijk iets wat niet bestaat bij spelers, en is het ook een fout van Ajax, maar hij had natuurlijk karakter kunnen tonen door zich gewoon nog even door te ontwikkelen bij Ajax destijds. De briljante Kluivert heeft alleen bij Barcelona gespeeld.

En over die laatste zin, flikker toch lekker effe op voordat je iemand in een hokje plaatst, ik ben Loek niet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:06:54 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357203
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef Chadi het volgende:
Dat Ajax hem vorig seizoen heeft gepolst, het seizoen daarvoor geloof ik zelfs ook, dat zegt wel genoeg. Toen kon 'ie na een dood spoor bij Barcelona en een flop bij Newcastle en een half seizoen Valencia naar Ajax. Nu hebben we Huntelaar.

Ik treur dat Patrick naar PSV gaat, maar hij heeft z'n kansen gehad om terug naar Ajax te komen. Op een gegeven moment, en 20 miljoen euro later, is die plek dan gewoon ingevuld.
pi_41357208
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Moeten we elk seizoen gaan polsen om te vragen of meneer wilt komen?

En spitsen hebben we al genoeg.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:07:14 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357217
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef twi het volgende:

[..]

Hij is te vroeg en voor helemaal niks weggegaan, transfervrij. Nu is clubliefde natuurlijk iets wat niet bestaat bij spelers, en is het ook een fout van Ajax, maar hij had natuurlijk karakter kunnen tonen door zich gewoon nog even door te ontwikkelen bij Ajax destijds. De briljante Kluivert heeft alleen bij Barcelona gespeeld.

En over die laatste zin, flikker toch lekker effe op voordat je iemand in een hokje plaatst, ik ben Loek niet.
Snap niet wat je Patrick Kluivert op dit moment kwalijk kan nemen, die jongen kan enkel kiezen tussen Valencia B en PSV, meer keuze heeft hij niet. Natuurlijk vind ik het ook jammer, maar het is niet anders. Overigens is het wel zo dat ik Patrick Kluivert altijd het beste zal toewensen, toch hoop ik dat hij bij PSV zal falen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:07:46 #31
68638 Zwansen
pi_41357232
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef twi het volgende:

[..]

En doordat ie geen karakter heeft getoond is het een verrader?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:09:06 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357269
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Doordat 'ie voor PSV gaat spelen. Of vind jij Jaap Stam in Ajax shirt inmiddels geen broodvoetballer en pijnlijk gezicht?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:10:13 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357307
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef twi het volgende:

[..]

Doordat 'ie voor PSV gaat spelen. Of vind jij Jaap Stam in Ajax shirt inmiddels geen broodvoetballer en pijnlijk gezicht?
Jaap Stam kon kiezen tussen Ajax en PSV en koos voor Ajax, Patrick Kluivert kon enkel kiezen tussen Valecia B en PSV, dus wat jou betreft had hij tot de winterstop daar maar moeten blijven?
pi_41357360
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef twi het volgende:

[..]

Dat Ajax hem vorig seizoen heeft gepolst, het seizoen daarvoor geloof ik zelfs ook, dat zegt wel genoeg. Toen kon 'ie na een dood spoor bij Barcelona en een flop bij Newcastle en een half seizoen Valencia naar Ajax. Nu hebben we Huntelaar.

Ik treur dat Patrick naar PSV gaat, maar hij heeft z'n kansen gehad om terug naar Ajax te komen. Op een gegeven moment, en 20 miljoen euro later, is die plek dan gewoon ingevuld.
Hij is pas dit seizoen uit de selectie van Valencia gezet en ik weet 100% zeker dat als Ajax een belletje had gepleegd naar Patrick hij dan onmiddelijk zou komen. Ajax heeft dit seizoen ook een nieuwe trainer en er is een nieuwe situatie.. En ja het falen van AJAX of laat ik het zo zeggen.. AJAX wil hem niet... moet je niet afschrijven op een speler die zijn laatste kans ziet om nog eens te toppen en die met beide handen grijpt. Ajax heeft in de nieuwe situatie met Ten cate als trainer niet aangegeven hem graag te willen hebben.... Ik heb het namelijk nergens kunnen lezen of horen.

Ajax kan het geen moer schelen wat er met Patrick gebeurd. En nu gaat ie naar PSV omdat ie anders helemaal niet aan voetbal toekomt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:12:34 #35
68638 Zwansen
pi_41357384
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, dat was de 3e keer dat ie jullie had verraden. De 1e keer was dus omdat ie geen karakter toonde en naar Milan ging.
pi_41357398
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Moeten we elk seizoen gaan polsen om te vragen of meneer wilt komen?

En spitsen hebben we al genoeg.
Ja dus Ajax wil hem nu niet nu hij wel kan??? Groot gelijk dat ie naar PSV gaat en hopen dat ie ze daar de CL bezorgt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:13:51 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357425
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat een overduidelijk transfervrije Kluivert echt wel een club had gevonden. Hij was niet overduidelijk transfervrij, en zelfs op 31 augustus doet Valencia nog moelijk over het afkopen van z'n contract. Als een club van niveau PSV 'm kan gebruiken, kan een kleinere Spaanse club dat ook.
pi_41357429
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Iedere ex-Ajacied die voor psv gaat ballen is een verrader. Is dat nou zo moeilijk te snappen
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:14:53 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357463
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, dat was de 3e keer dat ie jullie had verraden. De 1e keer was dus omdat ie geen karakter toonde en naar Milan ging.
Voor de 3e keer in de steek laten. Lezen, vriend.
pi_41357467
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:28 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Precies
zeker dezelfde losers die nu voor Stam juichen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_41357498
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef twi het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat een overduidelijk transfervrije Kluivert echt wel een club had gevonden. Hij was niet overduidelijk transfervrij, en zelfs op 31 augustus doet Valencia nog moelijk over het afkopen van z'n contract. Als een club van niveau PSV 'm kan gebruiken, kan een kleinere Spaanse club dat ook.
Zou jij bij een club uit het tweede rijtje in Spanje willen voetballen als jij de mogelijkheden van Kluivert zou hebben?
pi_41357502
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef DAMH het volgende:

[..]

zeker dezelfde losers die nu voor Stam juichen
Wat heeft dat er mee te maken?
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:17:41 #43
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41357554
Doe het niet Patrick !

(ook al begrijp ik hem wel )
Jawel, je keek.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:18:09 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357570
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja dus Ajax wil hem nu niet nu hij wel kan??? Groot gelijk dat ie naar PSV gaat en hopen dat ie ze daar de CL bezorgt.
Nu hij wel kan? Hij kon na Barcelona, maar koos voor Newcastle. Hij kon na Newcastle, maar koos voor Valencia. Hij kon toen Valencia in een sof dreigde te eindigen, maar koos voor nog een half seizoen aanmodderen. Als Ajax daardoor inmiddels met 20 miljoen aan spitsen loopt waarvan er al eentje zou moeten vertrekken, dan lijkt het me logisch dat het nu aan de late kant is en de optie Ajax die Patrick gedurende drie jaar heeft gehad gevlogen is.
pi_41357589
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoop jij dat werkelijk?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:19:02 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357605
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zou jij bij een club uit het tweede rijtje in Spanje willen voetballen als jij de mogelijkheden van Kluivert zou hebben?
Mensen, laat één ding duidelijk zijn (dan hoeft het niet telkens herhaald te worden) Patrick Kluivert had maar één aanbieding op zak en dat was die van PSV, dus de keuze was Valencia B of PSV. Lijkt mij dus een hele makkelijke keuze, ook al is PSV de grootste concurrent van Ajax.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:19:04 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357608
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Egoistisch gezien niet. Ik zou 't geld van PSV pakken en CL spelen. Maar dat willen wij toch helemaal niet als Ajacieden? Of kijk jij altijd zo objectief naar voetbal?
pi_41357634
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mensen, laat één ding duidelijk zijn (dan hoeft het niet telkens herhaald te worden) Patrick Kluivert had maar één aanbieding op zak en dat was die van PSV, dus de keuze was Valencia B of PSV. Lijkt mij dus een hele makkelijke keuze, ook al is PSV de grootste concurrent van Ajax.
Kluivert zelf zei dat er nog een aanbieding buiten PSV was van een club die ook CL dit jaar voetbalt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:20:14 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357647
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op 30 augustus had hij 1 aanbieding, dat klopt ja.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:20:30 #50
68638 Zwansen
pi_41357661
Jullie moeten eens van het idee afstappen dat iedereen jullie club zo geweldig vindt. Voor jullie misschien, maar voor de meeste spelers is het gewoon werk en een leuke opstap naar het grotere werk. Het maakt ze dan ook bijvoorbeeld niet uit of ze bij Ajax of HSV spelen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:20:36 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357667
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kluivert zelf zei dat er nog een aanbieding buiten PSV was van een club die ook CL dit jaar voetbalt.
Ik gok Kopenhagen
pi_41357687
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef twi het volgende:

[..]

Ik gok Kopenhagen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:21:31 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357692
quote:

[..]

Dat heeft hij niet gezegd, hij zei dat er interesse was van meerdere clubs die CL voetballen, maar er was niets concreet. Verplaats je eens in de situatie van Patrick Kluivert, als PSV de enige club is die met je in zee durft te gaan, waarom niet? Natuurlijk zou het mooier zijn als hij terug zou komen naar Ajax, maar wij hebben hem op dit moment niet nodig en PSV wel. Jammer, maar helaas.
pi_41357715
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat heeft hij niet gezegd, hij zei dat er interesse was van meerdere clubs die CL voetballen, maar er was niets concreet. Verplaats je eens in de situatie van Patrick Kluivert, als PSV de enige club is die met je in zee durft te gaan, waarom niet? Natuurlijk zou het mooier zijn als hij terug zou komen naar Ajax, maar wij hebben hem op dit moment niet nodig en PSV wel. Jammer, maar helaas.
Ik geef Kluivert ook gelijk hoor!
Clubliefde is zo jaren 90!
pi_41357745
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef twi het volgende:

[..]

Nu hij wel kan? Hij kon na Barcelona, maar koos voor Newcastle. Hij kon na Newcastle, maar koos voor Valencia. Hij kon toen Valencia in een sof dreigde te eindigen, maar koos voor nog een half seizoen aanmodderen. Als Ajax daardoor inmiddels met 20 miljoen aan spitsen loopt waarvan er al eentje zou moeten vertrekken, dan lijkt het me logisch dat het nu aan de late kant is en de optie Ajax die Patrick gedurende drie jaar heeft gehad gevlogen is.
Wat moest ie toen met Ajax verdomme? Hij wilde in de PL schitteren... en daarna wilde hij bij een Spaanse top club in dienst .... De halve selectie van Ajax loopt vandaag nog weg als ze bij een spaanse top club kunnen voetballen.

De relatie moet wel kunnen.. nu het van zijn kan, kan het niet van AJax' kant.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:22:58 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41357747
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Zwansen het volgende:
Jullie moeten eens van het idee afstappen dat iedereen jullie club zo geweldig vindt. Voor jullie misschien, maar voor de meeste spelers is het gewoon werk en een leuke opstap naar het grotere werk. Het maakt ze dan ook bijvoorbeeld niet uit of ze bij Ajax of HSV spelen.
Och, PSV lach ik uit. Patrick Kluivert en Michael Reiziger stonden niet eens in de belangstelling van Ajax, dus gingen ze maar naar PSV. Jaap Stam daarentegen kon naar Ajax en PSV en koos heel bewust voor ons, dat is pas aftroeven en te kijk gezet worden!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:23:52 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357790
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Zwansen het volgende:
Als iedereen onze club geweldig zou vinden, zou Ronaldinho met Henry en Gerrard bij ons spelen. Maar mogen we een klein beetje verontwaardigd zijn wanneer een jeugdspeler die ons de CL heeft bezorgd naar de concurrent verkast?

Ja, ik heb nu liever KJH, waardoor het hele verhaal over "afdankertje" van M0NTANA gevolgd kan worden. Maar dat maakt het niet heel veel minder erg om dat lelijke Sparta-shirt om de schouders van Patje te zien.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:23:56 #58
68638 Zwansen
pi_41357793
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, PSV lach ik uit. Patrick Kluivert en Michael Reiziger stonden niet eens in de belangstelling van Ajax, dus gingen ze maar naar PSV. Jaap Stam daarentegen kon naar Ajax en PSV en koos heel bewust voor ons, dat is pas aftroeven en te kijk gezet worden!
Je bewijst nu juist mijn punt.
pi_41357808
Wat een gezanik hier zeg . . .
Patrick krijgt een aanbieding van PSV, die CL speelt, altijd meedoet om het kampioenschap en nog een redeljik goed salaris kan bieden.
Waarom zou hij NIET naar PSV moeten gaan?
Andere opties waren er niet, of waren gewoon niet serieus te nemen.

Iedereen hier zou hetzelfde gedaan hebben in zijn geval.
pi_41357830
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Je bewijst nu juist mijn punt.
Dat Ajax nog steeds meer aantrekkingskracht heeft
pi_41357837
Doet toch wwel een beetje pijn, Kluivert in een PSV shirt.. dat past toch helemaal niet bij hem? Ik vind het jammer dat hij zo is afgegleden...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:12 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41357841
Ja hij zal er best goede redenen voor hebben maar ik vind het gewoon vertyft om hem bij P$V te zien voetballen dadelijk.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41357846
quote:

[..]

Kopenhagen?

edit: laatmaar
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:45 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357864
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef Chadi het volgende:
Wat moest ie toen met Ajax verdomme?
Zich terug op niveau voetballen. Het had 'm in elk geval 3 jaar vol ellende en bankzitten bespaard.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:26:36 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357899
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef Robar het volgende:
Wat een gezanik hier zeg . . .
Patrick krijgt een aanbieding van PSV, die CL speelt, altijd meedoet om het kampioenschap en nog een redeljik goed salaris kan bieden.
Waarom zou hij NIET naar PSV moeten gaan?
Andere opties waren er niet, of waren gewoon niet serieus te nemen.

Iedereen hier zou hetzelfde gedaan hebben in zijn geval.
Ja, natuurlijk. Je hebt me om. Ik denk dat ik nu PSV supporter word
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef Sethje het volgende:
Ja hij zal er best goede redenen voor hebben maar ik vind het gewoon vertyft om hem bij P$V te zien voetballen dadelijk.
Dat dus.
pi_41357932
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Zich terug op niveau voetballen. Het had 'm in elk geval 3 jaar vol ellende en bankzitten bespaard.
Dat weet je pas achteraf... als hij dat vooraf had gezien was ie ook wel naar Ajax gekomen... maar dat wist hij niet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:29:29 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358002
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat weet je pas achteraf... als hij dat vooraf had gezien was ie ook wel naar Ajax gekomen... maar dat wist hij niet.
Nee, want wie ziet nu aankomen dat hij bij Newcastle achter Shearer in de pikorde terecht komt, en bij Valencia als transfervrije speler achter Villa die ze 12 miljoen euro heeft gekost
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:29:49 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358018
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, als je alles vooraf weet. Misschien dat hij bij Ajax ook wel op de bank was beland?

Het blijft gewoon jammer om Patrick Kluivert bij PSV te zien, liever zou ik hem een nieuwe start zien maken bij één van de tienduizenden buitenlandse clubs, maar die durfden het niet aan met hem. Toch weet ik nu al dat mensen hem zullen blijven zien als overloper, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
pi_41358043
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Je hebt me om. Ik denk dat ik nu PSV supporter word
[..]

Dat dus.

Wat heeft dat ermee te maken?
Ik probeer PSV niet op te hemelen, ik probeer alleen aan te geven dat zijn redenen om naar PSV te gaan legitiem zijn! Volkomen begrijpelijk, hoe pijnlijk ook voor de meesten hier.

PSV ophemelen, bibber, ik moet er niet aan denken
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:32:15 #70
68638 Zwansen
pi_41358115
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, als je alles vooraf weet. Misschien dat hij bij Ajax ook wel op de bank was beland?

Het blijft gewoon jammer om Patrick Kluivert bij PSV te zien, liever zou ik hem een nieuwe start zien maken bij één van de tienduizenden buitenlandse clubs, maar die durfden het niet aan met hem. Toch weet ik nu al dat mensen hem zullen blijven zien als overloper, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
Deal!
pi_41358117
Ik heb helemaal niks met Ajax en PSV.
Maar kluivert is een fantastische voetballer, vooral toen Kluivert voor Barca ging spelen heb ik van hem genoten. Ik ben blij dat hij weer in de Nederlandse competitie gaat spelen zodat ik hem wekelijks aan het werk kan zien.
Ik begrijp de ergenis van veel Ajacieden hier overigens wel.
Maar als buitenstaander ben ik er wel blij mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:32:59 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358147
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef Robar het volgende:

Wat heeft dat ermee te maken?
Ik probeer PSV niet op te hemelen, ik probeer alleen aan te geven dat zijn redenen om naar PSV te gaan legitiem zijn! Volkomen begrijpelijk, hoe pijnlijk ook voor de meesten hier.

PSV ophemelen, bibber, ik moet er niet aan denken
Dat z'n redenen legitiem zijn om naar PSV te vertrekken interesseert mij als Ajacied geen ene drol. Daardoor vind ik het echt niet allemaal ineens een stuk fijner.
pi_41358258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef twi het volgende:

[..]

Dat z'n redenen legitiem zijn om naar PSV te vertrekken interesseert mij als Ajacied geen ene drol. Daardoor vind ik het echt niet allemaal ineens een stuk fijner.
Maar ik pretendeer toch ook niet dat je daar niet van mag balen?
Ik baal daar ook van, alhoewel ik het ook leuk vind om hem wekelijks op de NL velden te zien spelen.
Ik vind alleen dat hij er niet om veroordeeld mag worden.
pi_41358271
quote:
Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
Eigenlijk is dat absurd.

Arveladze speelt ook bij een concurrent en krijgt een warm welkom in de ArenA.
Een speler die meer voor onze club betekend heeft en ook bij een concurrent speelt, gaan we dan uitfluiten?

Hoezo? Omdat hij meer voor ons gedaan heeft dan Arveladze?

Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
pi_41358292
Het doet gewoon pijn om de man die ons de CL bezorgde en ook nog uit de eigen jeugdopleiding komt, in het shirt van de concurrent te zien voetballen. Dat is gewoon het punt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:37:55 #76
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41358335
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
Jaap Stam daarentegen kon naar Ajax en PSV en koos heel bewust voor ons, dat is pas aftroeven en te kijk gezet worden!
PSV toonde interesse en liet Stam vervolgens wachten omdat er nog geen duidelijkheid was over Alex, toen klopte ajax ook aan de deur en werden meteen concreet en deden hem een aanbieding.

Als PSV meteen concreet was geweest was Jaap gewoon terug naar Eindhoven gekomen.
pi_41358337
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan? ik hoop dat hij het gehele seizoen verrot gescholden wordt.
pi_41358339
Ik denk dat Kluivert niet uitgefloten zal worden eigenlijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:38:02 #79
131729 jna
pi_41358342
quote:

[..]

Stam zorgt er gewoon voor dat ie geen bal aanraakt
Jawel, je keek.
pi_41358346
Is geen vergelijking, Shota en Patrick.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41358394
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Is geen vergelijking, Shota en Patrick.
Precies, en daarom zou Patrick een nog mooier onthaal moeten krijgen dan Arveladze.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:27 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358406
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd.

Arveladze speelt ook bij een concurrent en krijgt een warm welkom in de ArenA.
Een speler die meer voor onze club betekend heeft en ook bij een concurrent speelt, gaan we dan uitfluiten?

Hoezo? Omdat hij meer voor ons gedaan heeft dan Arveladze?

Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
Keur het ook af, hoop dat je dat begrepen had. Maar een jongen als Patrick Kluivert wordt door velen in hetzelfde rijtje geplaatst als Clarence Seedorf en als hij dan ook nog eens voor PSV tekent, ben ik bang dat veel IQ-lozen het een onaanvaardbare move vinden van Patrick Kluivert en hem trakteren op een fluitconcert. Hoop niet dat het gebeurt, maar ben er wel bang voor.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:28 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41358407
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef addictivebeat het volgende:
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan?
Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen, andersom komt het bijna niet voor namelijk
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:44 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358422
quote:
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan? ik hoop dat hij het gehele seizoen verrot gescholden wordt.
Ik niet, maar ik hoop wel dat hij zal falen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:40:27 #85
131729 jna
pi_41358452
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen inderdaad, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Maar dan zijn het wel de beste
Jawel, je keek.
pi_41358471
quote:
kluivert naar psv

Zovaak tonen wij geen interesse in oud-psv'ers... that's why.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:04 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358480
quote:
Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen inderdaad, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Welke PSV'ers van de afgelopen 20 jaar zou Ajax dan in hemelsnaam moeten willen hebben?
pi_41358486
quote:

[..]

Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Omdat jullie ook geen eigen jeugd hebben, die zodoende binding met de club zouden moeten hebben.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:54 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358512
quote:

[..]

De meeste Ajacieden die naar PSV vertrokken, konden op dat moment niet naar Ajax en sommigen konden zelf helemaal nergens anders heen, dus verraad is het niet. Vind jij Jaap Stam wél een verrader?
pi_41358658
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef twi het volgende:

[..]

Welke PSV'ers van de afgelopen 20 jaar zou Ajax dan in hemelsnaam moeten willen hebben?
Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo
om er maar effe een paar te noemen...

Pleur toch eens op met dat arrogante gedrag ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:46:40 #91
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41358679
Ach, laat PSV maar. Die gaan een hele verkeerde kant op. Komende jaren zal het tussen Ajax en AZ gaan, waarbij wij uiteraard als sterkste uit de strijd komen.
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41358693
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo

Doordat Ronaldo bij jullie voetbalde hebben jullie nu Kluivert. Leuke cirkel he.
In Southern Sun
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:48:52 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358784
quote:

[..]

Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo

Het gaat erom dat die oud-spelers van jullie beschikbaar waren en in de belangstelling kwamen te staan van Ajax, geen één van de door jou genoemde spelers voldoet hieraan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:48:54 #94
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41358787
quote:

[..]

Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo

Van Basten, Bergkamp, Petterson, Kluivert, Litmanen. Nu jij weer.

Ook zo mooi; de enige die zich echt gemeend arroganter zijn gaan gedragen zijn die PSV'ers. PyTh reageert ook als iemand die stijf staat van de spanning of het allemaal wel goed gaat komen met Koeman en Kluivert en Kromkamp; en wat gaat er gebeuren wanneer Farfan, Alex en Gomes weggaan? En welke Nederlanders zouden er in godsnaam over 2 jaar nog in de basis? Twee?
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41358826
-

[ Bericht 99% gewijzigd door StarGazer op 31-08-2006 12:51:25 ]
Porcupine Tee - Normal
pi_41358850
Hij vroeg wie we ZOUDEN willen hebben gehad.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:50:21 #97
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41358851
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef twi het volgende:

[..]

Van Bommel, Zenden, Romedah en Ronaldo zijn jullie openlijk in geinteresseerd geweest
En die daadwerkelijk bij jullie zijn komen voetballen; Hoekstra, Stam en Huntelaar.

Komen Robben en Van Nistelrooij nog een keer bij die PSV verkoos boven ajax
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:51:02 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358890
Geruststellende gedachte dat Ronald Koeman nog NOOIT een spits heeft gehaald die uiteindelijk presteerde, dus Patrick Kluivert zal ook bij PSV wel floppen. Kammer voor Patrick Kluivert, goed voor Ajax!
pi_41358903
Van Bommel .

Die anderen wel, maar goed, zo maakt iedere club zijn fouten. Addo nog een contract aanbieden bijvoorbeeld .
In Southern Sun
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:51:57 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41358940
Ik denk dat Kluivert het prima zal doen eigenlijk... Precies zijn ding: er staan en scoren, niet meevoetballen ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')