abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41357837
Doet toch wwel een beetje pijn, Kluivert in een PSV shirt.. dat past toch helemaal niet bij hem? Ik vind het jammer dat hij zo is afgegleden...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:12 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41357841
Ja hij zal er best goede redenen voor hebben maar ik vind het gewoon vertyft om hem bij P$V te zien voetballen dadelijk.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41357846
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kluivert zelf zei dat er nog een aanbieding buiten PSV was van een club die ook CL dit jaar voetbalt.
Kopenhagen?

edit: laatmaar
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:25:45 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357864
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef Chadi het volgende:
Wat moest ie toen met Ajax verdomme?
Zich terug op niveau voetballen. Het had 'm in elk geval 3 jaar vol ellende en bankzitten bespaard.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:26:36 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41357899
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef Robar het volgende:
Wat een gezanik hier zeg . . .
Patrick krijgt een aanbieding van PSV, die CL speelt, altijd meedoet om het kampioenschap en nog een redeljik goed salaris kan bieden.
Waarom zou hij NIET naar PSV moeten gaan?
Andere opties waren er niet, of waren gewoon niet serieus te nemen.

Iedereen hier zou hetzelfde gedaan hebben in zijn geval.
Ja, natuurlijk. Je hebt me om. Ik denk dat ik nu PSV supporter word
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef Sethje het volgende:
Ja hij zal er best goede redenen voor hebben maar ik vind het gewoon vertyft om hem bij P$V te zien voetballen dadelijk.
Dat dus.
pi_41357932
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Zich terug op niveau voetballen. Het had 'm in elk geval 3 jaar vol ellende en bankzitten bespaard.
Dat weet je pas achteraf... als hij dat vooraf had gezien was ie ook wel naar Ajax gekomen... maar dat wist hij niet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:29:29 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358002
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat weet je pas achteraf... als hij dat vooraf had gezien was ie ook wel naar Ajax gekomen... maar dat wist hij niet.
Nee, want wie ziet nu aankomen dat hij bij Newcastle achter Shearer in de pikorde terecht komt, en bij Valencia als transfervrije speler achter Villa die ze 12 miljoen euro heeft gekost
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:29:49 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358018
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, als je alles vooraf weet. Misschien dat hij bij Ajax ook wel op de bank was beland?

Het blijft gewoon jammer om Patrick Kluivert bij PSV te zien, liever zou ik hem een nieuwe start zien maken bij één van de tienduizenden buitenlandse clubs, maar die durfden het niet aan met hem. Toch weet ik nu al dat mensen hem zullen blijven zien als overloper, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41358043
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Je hebt me om. Ik denk dat ik nu PSV supporter word
[..]

Dat dus.

Wat heeft dat ermee te maken?
Ik probeer PSV niet op te hemelen, ik probeer alleen aan te geven dat zijn redenen om naar PSV te gaan legitiem zijn! Volkomen begrijpelijk, hoe pijnlijk ook voor de meesten hier.

PSV ophemelen, bibber, ik moet er niet aan denken
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:32:15 #70
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41358115
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, als je alles vooraf weet. Misschien dat hij bij Ajax ook wel op de bank was beland?

Het blijft gewoon jammer om Patrick Kluivert bij PSV te zien, liever zou ik hem een nieuwe start zien maken bij één van de tienduizenden buitenlandse clubs, maar die durfden het niet aan met hem. Toch weet ik nu al dat mensen hem zullen blijven zien als overloper, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
Deal!
pi_41358117
Ik heb helemaal niks met Ajax en PSV.
Maar kluivert is een fantastische voetballer, vooral toen Kluivert voor Barca ging spelen heb ik van hem genoten. Ik ben blij dat hij weer in de Nederlandse competitie gaat spelen zodat ik hem wekelijks aan het werk kan zien.
Ik begrijp de ergenis van veel Ajacieden hier overigens wel.
Maar als buitenstaander ben ik er wel blij mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:32:59 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358147
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef Robar het volgende:

Wat heeft dat ermee te maken?
Ik probeer PSV niet op te hemelen, ik probeer alleen aan te geven dat zijn redenen om naar PSV te gaan legitiem zijn! Volkomen begrijpelijk, hoe pijnlijk ook voor de meesten hier.

PSV ophemelen, bibber, ik moet er niet aan denken
Dat z'n redenen legitiem zijn om naar PSV te vertrekken interesseert mij als Ajacied geen ene drol. Daardoor vind ik het echt niet allemaal ineens een stuk fijner.
pi_41358258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef twi het volgende:

[..]

Dat z'n redenen legitiem zijn om naar PSV te vertrekken interesseert mij als Ajacied geen ene drol. Daardoor vind ik het echt niet allemaal ineens een stuk fijner.
Maar ik pretendeer toch ook niet dat je daar niet van mag balen?
Ik baal daar ook van, alhoewel ik het ook leuk vind om hem wekelijks op de NL velden te zien spelen.
Ik vind alleen dat hij er niet om veroordeeld mag worden.
pi_41358271
quote:
Wanneer Patrick Kluivert op 12 november 2006 tijdens Ajax - PSV massaal zal worden uitgefloten, verlaat ik meteen de Amsterdam ArenA en ik ben nu al bang dat dit daadwerkelijk zal gaan gebeuren.
Eigenlijk is dat absurd.

Arveladze speelt ook bij een concurrent en krijgt een warm welkom in de ArenA.
Een speler die meer voor onze club betekend heeft en ook bij een concurrent speelt, gaan we dan uitfluiten?

Hoezo? Omdat hij meer voor ons gedaan heeft dan Arveladze?

Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41358292
Het doet gewoon pijn om de man die ons de CL bezorgde en ook nog uit de eigen jeugdopleiding komt, in het shirt van de concurrent te zien voetballen. Dat is gewoon het punt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:37:55 #76
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41358335
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
Jaap Stam daarentegen kon naar Ajax en PSV en koos heel bewust voor ons, dat is pas aftroeven en te kijk gezet worden!
PSV toonde interesse en liet Stam vervolgens wachten omdat er nog geen duidelijkheid was over Alex, toen klopte ajax ook aan de deur en werden meteen concreet en deden hem een aanbieding.

Als PSV meteen concreet was geweest was Jaap gewoon terug naar Eindhoven gekomen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41358337
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan? ik hoop dat hij het gehele seizoen verrot gescholden wordt.
pi_41358339
Ik denk dat Kluivert niet uitgefloten zal worden eigenlijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:38:02 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41358342
quote:

[..]

Stam zorgt er gewoon voor dat ie geen bal aanraakt
Jawel, je keek.
pi_41358346
Is geen vergelijking, Shota en Patrick.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41358394
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Is geen vergelijking, Shota en Patrick.
Precies, en daarom zou Patrick een nog mooier onthaal moeten krijgen dan Arveladze.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:27 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358406
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat absurd.

Arveladze speelt ook bij een concurrent en krijgt een warm welkom in de ArenA.
Een speler die meer voor onze club betekend heeft en ook bij een concurrent speelt, gaan we dan uitfluiten?

Hoezo? Omdat hij meer voor ons gedaan heeft dan Arveladze?

Beetje de omgekeerde wereld als je het mij vraagt.
Keur het ook af, hoop dat je dat begrepen had. Maar een jongen als Patrick Kluivert wordt door velen in hetzelfde rijtje geplaatst als Clarence Seedorf en als hij dan ook nog eens voor PSV tekent, ben ik bang dat veel IQ-lozen het een onaanvaardbare move vinden van Patrick Kluivert en hem trakteren op een fluitconcert. Hoop niet dat het gebeurt, maar ben er wel bang voor.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:28 #83
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41358407
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef addictivebeat het volgende:
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan?
Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen, andersom komt het bijna niet voor namelijk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:39:44 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358422
quote:
kluivert naar psv

waarom verraden zoveel oud-spelers van ajax hun oude club en kiezen ze meestal voor psv? hoeveel ajacieden zijn al naar psv gegaan? ik hoop dat hij het gehele seizoen verrot gescholden wordt.
Ik niet, maar ik hoop wel dat hij zal falen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:40:27 #85
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41358452
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen inderdaad, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Maar dan zijn het wel de beste
Jawel, je keek.
pi_41358471
quote:
kluivert naar psv

Zovaak tonen wij geen interesse in oud-psv'ers... that's why.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:04 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41358480
quote:
Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen inderdaad, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Welke PSV'ers van de afgelopen 20 jaar zou Ajax dan in hemelsnaam moeten willen hebben?
pi_41358486
quote:

[..]

Ja dat moeten jullie je inderdaad maar eens afvragen, andersom komt het bijna niet voor namelijk
Omdat jullie ook geen eigen jeugd hebben, die zodoende binding met de club zouden moeten hebben.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:54 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41358512
quote:

[..]

De meeste Ajacieden die naar PSV vertrokken, konden op dat moment niet naar Ajax en sommigen konden zelf helemaal nergens anders heen, dus verraad is het niet. Vind jij Jaap Stam wél een verrader?
pi_41358658
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef twi het volgende:

[..]

Welke PSV'ers van de afgelopen 20 jaar zou Ajax dan in hemelsnaam moeten willen hebben?
Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo
om er maar effe een paar te noemen...

Pleur toch eens op met dat arrogante gedrag ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')