verveel me idd behoorlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Frutsie.![]()
![]()
Tis donderdag, dus neem aan, vrij rustig aan het eind van de week?![]()
euhm.............de tomaat die voor me ligt...?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uuu ik zie ik zie een kleurrr en dat isssssss rood
Een tomaat vult niet hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef _Cara_ het volgende:
goedemiddag... daar ben ik weer...
hongerrrrrrrrrr...
Jou Flush van Harten waar je nu het pokerpotje mee wint?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uuu ik zie ik zie een kleurrr en dat isssssss rood
Waar heeft u het over meneer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef Frutsel het volgende:![]()
dag lief eilandje... het was leuk je gekend te hebben..
![]()
![]()
R.I.P Wake Island...![]()
![]()
Nee, ben niet aan het pokeren op dit moment.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jou Flush van Harten waar je nu het pokerpotje mee wint?
Hoi Bengeltje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een tomaat vult niet hoor.hoi _Cara_
![]()
![]()
En nee die is het niet, ik zag die nog niet.
ik snap m nie....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef Frutsel het volgende:![]()
dag lief eilandje... het was leuk je gekend te hebben..
![]()
![]()
R.I.P Wake Island...![]()
![]()
[bert visscher mode]vertel bert...vertel!!! aarrgghhh[/bert visscher]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heeft u het over meneer?![]()
[..]
Nee, ben niet aan het pokeren op dit moment.![]()
Hint het zit in dit scherm uh the lounge dicht bij jou.![]()
Soep is ook geen eten. Das drinken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje...
Ik eet? drink ook nog wel een kop soep zodadelijk..![]()
euhm...ff denken..mn mousepad? daar zit rood aan..
Nopequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef _Cara_ het volgende:
de rode neus vh clowntje?
rode wangetjes? rood mondje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soep is ook geen eten. Das drinken.Of eet je er een boterham bij?
Ik kan je mousepad toch niet zien lieverd.![]()
![]()
Het zit in dit forum en vooral in de posts van Frutsel.![]()
[WFL] Hurricane Season 2006 #2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heeft u het over meneer?![]()
[..]
Nee, ben niet aan het pokeren op dit moment.![]()
Hint het zit in dit scherm uh the lounge dicht bij jou.![]()
Lieve schat, dat doe ik ook, alleen ik geef toe.. deze week niet, ben te druk met alles wat af moet deze week..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
foei
en dat voor iemand die beweert het orkanen topic te volgen
ut gaat toch nie over die kernoorlog he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Goed nieuws,
we gaan op korte termijn allemaal dood
zo dit is je eerst vandaag, die heb je al binnen..pets!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Goed nieuws,
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lieve schat, dat doe ik ook, alleen ik geef toe.. deze week niet, ben te druk met alles wat af moet deze week..
zow!![]()
Vanavond loopt het af voor Iran, dus oorlogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ut gaat toch nie over die kernoorlog he?
Goh, dat duurde langquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zo dit is je eerst vandaag, die heb je al binnen..pets!![]()
![]()
Doe niet zo luguber...![]()
en wat heeft die met jou posts te maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de rode trein van flash's avatar?
zal wel meevallen...er wordt al 10 jaar geblazen en niets gedaan...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond loopt het af voor Iran, dus oorlog
ik dacht dat je deze bedoeldequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond loopt het af voor Iran, dus oorlog
het is het rode hoekje van mijn msn-tekentje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en wat heeft die met jou posts te maken?
dat kan het niet zijn...![]()
Kort termijn is relatief. Dood gaan we toch wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Goed nieuws,
ik was druk bezig.... ben je voor de rest braaf geweest?quote:
Idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en wat heeft die met jou posts te maken?
dat kan het niet zijn...![]()
Ja mamaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik was druk bezig.... ben je voor de rest braaf geweest?![]()
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal wel meevallen...er wordt al 10 jaar geblazen en niets gedaan...
En dan zeggen dat je honger hebt? Mensen die honger hebben eten,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
rode wangetjes? rood mondje?
Neej ik eet geen boterham , maar een wortel..ben bang dat als ik vd motor val Fruts me niet meer kan oprapen. dussss
![]()
Misschien Israel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren
Is Amerika echt zo stom om Iran aan te vallen? waarschijnlijk niet helaas
mooi zo..quote:
Ik had het over binnen 1,5 maandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kort termijn is relatief. Dood gaan we toch wel.![]()
ik geef het antwoord al, maar niemand die mijn posts serieus neemtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
aarrgghh! ik geef het op bengel...
waaaaaaaaaaaaaaaaaat?
keb ook een cracker...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je honger hebt? Mensen die honger hebben eten,
die nemen geen konijnenvoer.![]()
![]()
Pest dat lieve meisje toch niet zo met haar blaadje sla en wortelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je honger hebt? Mensen die honger hebben eten,
die nemen geen konijnenvoer.![]()
![]()
Het zit wel in elke post van jouw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
EEN ROOD KWARTET ??
Wie heeft de eerste helft dan op gedronken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dat rode van Bengeltje is die half lege fles wijn die voor haar staat natuurlijk
Nee, nog niet, dat duurt nog wel even,quote:
Dat is me wat te snel, kan ik wat bijkopen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over binnen 1,5 maand![]()
WAAROM LEEST ER NIEMAND TERUG!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zit wel in elke post van jouw.Of je er tekst en smileys inzet ja of te nee.
Uhm oke, meer aan de linker kant van je posts, is misschien duidelijker.
[..]
Wie heeft de eerste helft dan op gedronken?![]()
JIj tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wie heeft de eerste helft dan op gedronken?![]()
Wat wil je bijkopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is me wat te snel, kan ik wat bijkopen?![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het is het rode hoekje van mijn msn-tekentje?
dat bedoelde ik ook..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
_Cara_ heeft het goed, bij jou zag ik dat niet staan, rood rijtje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WAAROM LEEST ER NIEMAND TERUG!!!
goed ma...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Smeer daar eens wat op en beleg het fatsoendelijk.eten moet je.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
zit het ook bij marc? Msn vlindertje?
oeps.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn in huis omdat ik het niet drink.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj toch
En zo niet moet je eens met je kids gaan praten hoor
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
Ocherm Fruts.. hahaha opgewonden standje...
ik wil best met jou een standje doen hoor...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
Ocherm Fruts.. hahaha opgewonden standje...
auw!quote:
nou zeg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil best met jou een standje doen hoor...![]()
worden we samen opgewonden van![]()
Vandaar ook die verrassing van die ene flesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn in huis omdat ik het niet drink.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
je hebt gelijk, blijf maar liggen als je van de motor valt
Oke, duidelijk een wispelturig mannetje en dan moet ik zeker sorry zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil best met jou een standje doen hoor...![]()
worden we samen opgewonden van![]()
zit je weer te edit-ten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou zeg..![]()
ik ben heul preuts heur....![]()
Gelukkig deed je dat voor je deze post lasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Oke, duidelijk een wispelturig mannetje en dan moet ik zeker sorry zeggen.![]()
nou moe..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je weer te edit-ten?
doe je dat ook tijdens het standje? "Nee doe toch maar niet zo, doe um maar in het andere gaatje"![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou moe..ga werken jij
![]()
huppekeej hier komt weinig goeds van![]()
Tuurlijk kan je dat bijkopen,quote:
Ja hoor zweepje en slaan, daar kicken die mannen hier toch op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou moe..ga werken jij
![]()
huppekeej hier komt weinig goeds van![]()
Ik heb veel centjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat bijkopen,
de prijzen zijn wel een beetje hoog hoor![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor zweepje en slaan, daar kicken die mannen hier toch op.![]()
-Cara- wil niequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Cara en Frutsel, get a room already
maar ik heb het druk.. moet zo weer aan de slag..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen werk te doen, verveel me...
Weinig goeds van? Hop, Editten jij..dat het goed lekker wordt![]()
Getverdemme, dan had ik ook geen kadootje voor Nina hoeven kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat je deze bedoelde![]()
Atoomoorlog op 12 September
shut up..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
vluchten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar ik heb het druk.. moet zo weer aan de slag..![]()
ff cracker eten...
Waarom? Is er tenminste wat te doen hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
ja, zonde geld..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Getverdemme, dan had ik ook geen kadootje voor Nina hoeven kopen.
Frutselquote:
Monopoly geld.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm...en alles weer over één kamp...
Geef je het wat eerder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Getverdemme, dan had ik ook geen kadootje voor Nina hoeven kopen.
Waarom zou je nee zeggen tegen iets lekkersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frutsel
Ik hoor geen nee hier hoor
Go dude![]()
quote:
Tuurlijkquote:Tis maar een grapje
Mooie plek om te sterven toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
12 september zit ik nog in Egypte....fraai... géén bom.. maar een kernoorlog..
Ja he.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
[..]
Tuurlijk
Goed bezig jij hoor![]()
Misschien kunnen ze haar bijzetten in een piramidequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie plek om te sterven toch?![]()
Hoiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, zonde geld..
terugbrengen Es
ESSSIEEE
nee.... daar heb ik trouwens ook geen tijd voor, heb nog grootse plannen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie plek om te sterven toch?![]()
nummer 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze haar bijzetten in een piramide
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nummer 2![]()
ik wil hier begraven worden...
Vakantietijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook dat was vanochtend al om 7 uur bekend? In welke tijd leef jij?
Eerst stof bijelkaar zoeken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze haar bijzetten in een piramide
werk zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi d_h..
*gaat weer ff aan de slag..
Stof zoeken in de woestijnquote:
neej.. nog lang niet..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef Frutsel het volgende:
AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaahh is het al half vijf?
ik doe mn best..quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vindt je dat belangrijk om te weten?
@Fruts het is net negen uur in de ochtend.![]()
nog twee uur en een kwartier...quote:
dan haal ik morgen nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vindt je dat belangrijk om te weten?
@Fruts het is net negen uur in de ochtend.![]()
Niet dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:19 schreef _Cara_ het volgende:
koffie.........
Gewoon water plsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
*Cara loopt een rondje koffie voor de "lieve"hebbers![]()
en een kop thee voor marc? of wil je wat anders?
quote:
Sterremunt theequote:
je vraagt er gewoon om hé?quote:
kamiilethee.. als ik gestressed of ziekjes ben... en hij smaakt het beste als ik m niet zelf hoef te zetten..quote:
zonder bubbeltjes dus? hier aub...quote:
hahahahahahahahahahahahahaha.......................neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt het allemaal vandaag Cara
geef nou maar toequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt het allemaal vandaag Cara
Als ik binnenkort een tijdje afwezig ben weten jullie waarom,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geef nou maar toe
je kickt er gewoon op![]()
zou misschien leuk staan, jou schedel bij haar Tombe in egyptequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik binnenkort een tijdje afwezig ben weten jullie waarom,
dan heeft cara mijn schedel in elkaar geramt
Dan moeten ze wel eerst die misdadige grijns van mijn gezicht halen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou misschien leuk staan, jou schedel bij haar Tombe in egypte
aguttegut... in het echt doe ik geen vlieg kwaad...echt niet..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik binnenkort een tijdje afwezig ben weten jullie waarom,
dan heeft cara mijn schedel in elkaar geramt
IK WIL NIET IN EEN TOMBE IN EGYPTE!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou misschien leuk staan, jou schedel bij haar Tombe in egypte
juist ik ook...gooi ns ermee .. misschien doet het dan..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef es70 het volgende:Ik heb een hekel aan stomme apparaten die niet doen wat ik wil
.
Welke apparaat doet wat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef es70 het volgende:Ik heb een hekel aan stomme apparaten die niet doen wat ik wil
.
maakt niet uit.. apparaten moeten het gewoon altijd doen.. op n knoppie drukken en hoppa...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke apparaat doet wat niet?
En toch heb ik al 3 keer dequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aguttegut... in het echt doe ik geen vlieg kwaad...echt niet..![]()
Goed, maar als je met de mp3speler probeert te stofzuigen werkt dat nou eenmaal niet hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maakt niet uit.. apparaten moeten het gewoon altijd doen.. op n knoppie drukken en hoppa...![]()
Als het nou een broodrooster of zoiets was geweest had ik dat misschien wel gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist ik ook...gooi ns ermee .. misschien doet het dan..![]()
en waarom? omdat je prietpraat verkoopt... somsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch heb ik al 3 keer degezien vandaag
ze zijn wel bom- en nukeveilig misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
IK WIL NIET IN EEN TOMBE IN EGYPTE!!!
das ook toevallig, ik krijg het ding hier ook niet aangestuurd.. ik heb al 6 documenten in de wachtrij staan, en hij vertikt het.. ik ben ermee gestaakt .. wacht wel op hulp..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het nou een broodrooster of zoiets was geweest had ik dat misschien wel gedaan, de printer vind ik daar iets te kostbaar voor...
there's no place like home..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze zijn wel bom- en nukeveilig misschien
Ik heb al een paar dagen ruzie met de printerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke apparaat doet wat niet?
dag marc.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen,
tot laters ofzo
daar heb ik maar 1 passende reactie op....aaaaaarrrrgggggghhhh!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen ruzie met de printer. Eerst kon ik helemaal niet printen, toen heeft Pat met instellingen geknoeit en kon dat wel weer. Gisteren wilde ik printen (2x dezelfde afbeelding) werd er een blauw (wat de bedoeling was) en de ander roze (niet zo heel erg, toevallig kwam dat niet eens zo slecht uit
).
Vandaag kijk ik door een printje op gewoon papier hoe de stemming aan die kant van het netwerk is, was goed. Ik wil dus wat dingen op sjiek papier gaan printen... Weigert dat stomme ding dus weer
.
Me zwaar irriteren aan javashitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dag marc..wat voor nutigs ga je doen? je hebt vakantie....
Latersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef Frutsel het volgende:
nou...naar huis maar weer dan...
dag
ow.. tja dat gaat mij ook boven de pet... heb je niemand die je kan helpen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Me zwaar irriteren aan javashit
Nope, niemand hier in de buurt beheerst het.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow.. tja dat gaat mij ook boven de pet... heb je niemand die je kan helpen?
je komt er vast wel uit...geduld...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, niemand hier in de buurt beheerst het.
En de leraar wil geen antwoorden geven, de @@@@@@@@@@@@
Thx, maar dat heb ik niet meer,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je komt er vast wel uit...geduld...![]()
Heb ik gedaan, die zegt dat ie niet helpen wil/magquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vraag me nog steeds af, wat je eigenlijk wil maken met java.
Waarom legt je leraar het niet uit?
Hij mag niet helpen?? Het is toch een leraar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, die zegt dat ie niet helpen wil/mag
en ik snap er te weinig van, begin nu iedere keer al zwaar geirriteerd, dat helpt zeker niet
Zo goed als letterlijk dat het er staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij mag niet helpen?? Het is toch een leraar?
Er geirriteerd door raken is zeker niet de oplossing.![]()
morgen laatste examenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
QuNog proficiat met je examen. En succes met het vervolg van je cursus.
Wantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
irritatie is mooi
Je had het verkeerde pillendoosje hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zo'n gebied eerst helemaal droog is en dan na een tijdje komen er weer gewassen![]()
ik pil geen slikken hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had het verkeerde pillendoosje hoor
Ah, dat kan ook een verklaring zijn iddquote:
Huhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
'Stond mijn pc wel aan, want die had ik op automatisch afsluiten gezet'
De eerste keer dat ik printte dus wel, daarna niet meer. En dan ben ik natuurlijk weer dom
.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook een verklaring zijn idd
Ik had problemen met de printer omdat de pc van Pat automatisch uitschakelde dusquote:
Ah zo, nu snap ik hem,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had problemen met de printer omdat de pc van Pat automatisch uitschakelde dus. Dat doet 'ie anders nooit
.
Ja, tof... Nou leiden die apparaten ook al een eigen levenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo, nu snap ik hem,
weet je die toch voor de volgende keer
Ah, daarom was je weg op msnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwitserse Aardappelschotel met extra ei en extra kaas
Het mocht even durenquote:
Nogal ongezellig eigenlijkquote:
Ja, schoot niet echt op,quote:
Dan was er vast ook iemand die wilde roepen 'Hee, peabrain... zet 'm dan op afwezig'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, schoot niet echt op,
en toen ik zat te racen klopte er blijkbaar nog iemand aan ook, maar dat zat ik niet![]()
Afwezigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan was er vast ook iemand die wilde roepen 'Hee, peabrain... zet 'm dan op afwezig'.
Raar hoor, zijn daar geen pilletjes tegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
Geen idee wie zoiets zou denken hoor. Maar het zou zo maar gedacht kunnen worden...
nfsu2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
Oh, d'r wordt hier gevraagd of je NFS speelde.
Geen idee... Vitaminepillen zijn zeker niet toereikendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar hoor, zijn daar geen pilletjes tegen
Er wordt hier gezegd:quote:
Geen idee, zeg jij het maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee... Vitaminepillen zijn zeker niet toereikend.
Heb ik ook, alleen nog niet geinstalleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Er wordt hier gezegd:Neh... Most Wanted
.
Ik weet het niet, ik zeg dergelijke dingen nooit...quote:
'Veel leuker' komt hier dus weer van spuit 11 die te lamballerig is om zelf even in te loggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen nog niet geinstalleerd
Denken, op donderdag avondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zeg dergelijke dingen nooit...
Denken, misschien.
Zal het uitproberen,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
'Veel leuker' komt hier dus weer van spuit 11 die te lamballerig is om zelf even in te loggen.
Ik ben alweer aan het overschakelen op de 'na de vakantiestand', rustig aan beginnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denken, op donderdag avond
Das pas echt eng
Jij mag al bijna weer jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het overschakelen op de 'na de vakantiestand', rustig aan beginnen.
quote:
Zet gewoon alsvast de krat bier in de gang,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef es70 het volgende:
[..]Dinsdag. Maar maandag moeten de kinderen weer naar school, dus daar moet ik wel bij na gaan denken, anders vergeet ik ze rustig drinken mee te geven
.
Ik lig op maandag meestal nog in mijn bed als ze naar school gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet gewoon alsvast de krat bier in de gang,
kom je er zeker langs en kan je ze wat meegeven![]()
![]()
Dus deze maandag ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lig op maandag meestal nog in mijn bed als ze naar school gaan. Ze komen langs het krat, staat naast de deur
.
nee, ik werk eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij ben ik de enige die tussen 8 en 9 aan ut werk is ofzo![]()
vermoeiend ookquote:
tssssssssssssssssss dat denk je maar...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:03 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij ben ik de enige die tussen 8 en 9 aan ut werk is ofzo![]()
JIj ook al nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een tijd geen 100+ posts gedraaid, ik begin het te leren
overwerk je niet..!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een tijd geen 100+ posts gedraaid, ik begin het te leren
Das toch altijd nuttigquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nuttige tijdsbesteding van je vakantie?
Trein?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:17 schreef _Cara_ het volgende:
Nou dan slaap ze...ik zit op mijn vervoer te wachten.. ik moet naar A'dam..
nee .. auto, en die is er nu.. ik ben weg ..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee .. auto, en die is er nu.. ik ben weg ..
Heren ik ben weg..drukdrukdruk.. pffftttt...
En ik ben er weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee .. auto, en die is er nu.. ik ben weg ..
Heren ik ben weg..drukdrukdruk.. pffftttt...
iets veel meer hierquote:
nog een week en dan heb ik vakantiequote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Weekeinde? Dat heb ik allang niet gehad zeg![]()
Geluksvogel![]()
Stomme Multikabelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |