Wat mij bij dit soort berichten opvalt, is dat als die mensen worden opgepakt, ze ineens altijd wel mensen kennen die de boete even komen betalen. Hoe hoog deze ook is. Zou de politie ook naar de herkomst van dit geld kijken? Dit soort berichtjes geeft mij als brave burger altijd wel een gevoel van voldoening trouwens.quote:Dure afslag
DEN HAAG (ANP) - Een 28-jarige vrouw uit Den Haag nam woensdagmiddag een wel heel dure afslag. Zij sloeg op de Nassaulaan in haar woonplaats linksaf waar dat niet is toegestaan. Agenten die een verkeerscontrole hielden, zagen dat en lieten de Haagse stoppen. Na controle bleek de vrouw nog 41 boetes te moeten betalen.
Omdat ze in eerste instantie ook nog een valse naam opgaf (190 euro), kwam het totaal op 42 bekeuringen ter waarde van 4103,15 euro. Nadat vrienden op het politiebureau het openstaande bedrag hadden betaald, kon de 28-jarige vertrekken, berichtte de politie donderdag.
Dat noemen ze een 'teaser'. Wedden dat het morgen in minimaal één krant met dezelfde kop gebracht wordt? Maar ik zal het niet meer doen. De volgende keer gewoon:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef r_one het volgende:
Wat mij bij dit soort TT's opvalt is dat gesuggereerd wordt dat het nemen van een verkeerde afslag alleen al 4100 euro kost. Dit soort berichtjes geeft mij als brave Fok!ker altijd wel eengevoel.
als topic titel.quote:Vrouw wordt aangehouden vanwege het nemen van een verkeerde afslag en moet 4100 euro aan uitstaande boetes contant afrekenen
waar haal je dat soort vrienden vandaan???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wat mij bij dit soort berichten opvalt, is dat als die mensen worden opgepakt, ze ineens altijd wel mensen kennen die de boete even komen betalen. Hoe hoog deze ook is. Zou de politie ook naar de herkomst van dit geld kijken? Dit soort berichtjes geeft mij als brave burger altijd wel een gevoel van voldoening trouwens.
okeej dat kan ik ook :quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Dat noemen ze een 'teaser'. Wedden dat het morgen in minimaal één krant met dezelfde kop gebracht wordt? Maar ik zal het niet meer doen. De volgende keer gewoon:
Mag de belastingdienst zwart geld aannemen. Vind ik een leukere.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef dahei het volgende:
Mag de politie zwart geld aannemen? Is een hele goede vraag?
Uberhaupt 41 openstaande boetes hebben zegt al genoeg over de vrouw in kwestie...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wat mij bij dit soort berichten opvalt, is dat als die mensen worden opgepakt, ze ineens altijd wel mensen kennen die de boete even komen betalen. Hoe hoog deze ook is. Zou de politie ook naar de herkomst van dit geld kijken? Dit soort berichtjes geeft mij als brave burger altijd wel een gevoel van voldoening trouwens.
Die wassen het gratis wit voor de staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mag de belastingdienst zwart geld aannemen. Vind ik een leukere.
Schijnbaar worden allerlei dreigementen met incassobureaus, rechtbanken en dergelijke niet of slechts selectief uitgevoerd? Ik zou het politiedossier van de betreffende vrouw erg graag in willen zien voor meer details.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ronhui het volgende:
Hoe kan iemand 41 boetes open hebben staan zonder daarvoor opgepakt te worden! ik wordt gespamd na 1 boete!
Het kamp, ask Maikuuul.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
waar haal je dat soort vrienden vandaan???
Alleen omdat ze een aslag inreed waar dat niet is toegestaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef sonny het volgende:
Ze moeten eigenlijk ook maar eens haar rijbewijs afpakken en verplicht op een herhalings cursus sturen. Deze cursus a ¤ 750 moet ze dan zelf bekostigen. Dit is net zoals de mensen wiens rijbewijs wordt ingevorderd voor alcohol overschrijding oid.
Iemand die één keer teveel drinkt, zal over het algemeen wel wat netter rijden dan iemand die 41 boetes open heeft staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:10 schreef r_one het volgende:
Alleen omdat ze een aslag inreed waar dat niet is toegestaan?
Het is niet gezegd dat het 41 verkeersboetes zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Iemand die één keer teveel drinkt, zal over het algemeen wel wat netter rijden dan iemand die 41 boetes open heeft staan.
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef dahei het volgende:
Volgens de PLUKZE-wetgeving moeten ze dat zelfs. Overigens worden ongebruikelijke transacties gemeld, net zoals banken dat doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef dahei het volgende:
Indien het geen verkeersboetes zijn, verplicht naar een heropvoedingskamp!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat het 41 verkeersboetes zijn
Een geweldige prestatie van de politie, weer een zware crimineel uit de roulatiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Dwersdriever het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |