abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:09:57 #1
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_41354146
quote:
Dure afslag

DEN HAAG (ANP) - Een 28-jarige vrouw uit Den Haag nam woensdagmiddag een wel heel dure afslag. Zij sloeg op de Nassaulaan in haar woonplaats linksaf waar dat niet is toegestaan. Agenten die een verkeerscontrole hielden, zagen dat en lieten de Haagse stoppen. Na controle bleek de vrouw nog 41 boetes te moeten betalen.

Omdat ze in eerste instantie ook nog een valse naam opgaf (190 euro), kwam het totaal op 42 bekeuringen ter waarde van 4103,15 euro. Nadat vrienden op het politiebureau het openstaande bedrag hadden betaald, kon de 28-jarige vertrekken, berichtte de politie donderdag.
Wat mij bij dit soort berichten opvalt, is dat als die mensen worden opgepakt, ze ineens altijd wel mensen kennen die de boete even komen betalen. Hoe hoog deze ook is. Zou de politie ook naar de herkomst van dit geld kijken? Dit soort berichtjes geeft mij als brave burger altijd wel een gevoel van voldoening trouwens.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_41354384
Wat mij bij dit soort TT's opvalt is dat gesuggereerd wordt dat het nemen van een verkeerde afslag alleen al 4100 euro kost. Dit soort berichtjes geeft mij als brave Fok!ker altijd wel een gevoel.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:24:13 #3
79262 Dwersdriever
pi_41354460
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef r_one het volgende:
Wat mij bij dit soort TT's opvalt is dat gesuggereerd wordt dat het nemen van een verkeerde afslag alleen al 4100 euro kost. Dit soort berichtjes geeft mij als brave Fok!ker altijd wel een gevoel.
Dat noemen ze een 'teaser'. Wedden dat het morgen in minimaal één krant met dezelfde kop gebracht wordt? Maar ik zal het niet meer doen. De volgende keer gewoon:
quote:
Vrouw wordt aangehouden vanwege het nemen van een verkeerde afslag en moet 4100 euro aan uitstaande boetes contant afrekenen
als topic titel.
We Came A Long Time Ago
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:28:17 #4
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_41354550
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Wat mij bij dit soort berichten opvalt, is dat als die mensen worden opgepakt, ze ineens altijd wel mensen kennen die de boete even komen betalen. Hoe hoog deze ook is. Zou de politie ook naar de herkomst van dit geld kijken? Dit soort berichtjes geeft mij als brave burger altijd wel een gevoel van voldoening trouwens.
waar haal je dat soort vrienden vandaan???
Trust me, I know what I'm doing......
pi_41354628
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Dwersdriever het volgende:

Dat noemen ze een 'teaser'. Wedden dat het morgen in minimaal één krant met dezelfde kop gebracht wordt? Maar ik zal het niet meer doen. De volgende keer gewoon:
okeej dat kan ik ook :

------------------------------------------------------------------

Micheal Jackson neukt 14 kinderen in de reet

In Diergaarde Blijdorp, Rotterdam, is van alles te ontdekken en te beleven. Op deze site kun je alvast een voorproefje nemen op jouw ontdekkingsreis door de werelddelen van Blijdorp. Of ga met je muis direct naar de informatie die je zoekt via de index hiernaast. Na jouw virtuele rondreis kun je ook een souveniertje meenemen: download een mooie dierendesktop of stuur een e-card.

------------------------------------------------------------------------------
pi_41354717
Mag de politie zwart geld aannemen? Is een hele goede vraag?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41355053
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:35 schreef dahei het volgende:
Mag de belastingdienst zwart geld aannemen. Vind ik een leukere.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41355101
quote:

[..]

Uberhaupt 41 openstaande boetes hebben zegt al genoeg over de vrouw in kwestie...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:54:11 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41355148
Die lui nemen natuurlijk gewoon al het geld aan dat ze kunnen krijgen.... en daarna moet je nog meer betalen als ze kunnen bewijzen dat 't zwart geld is
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:55:24 #10
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_41355188
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:49 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Mag de belastingdienst zwart geld aannemen. Vind ik een leukere.
Die wassen het gratis wit voor de staat
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  FOK!fotograaf donderdag 31 augustus 2006 @ 10:59:48 #11
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_41355287
Hoe kan iemand 41 boetes open hebben staan zonder daarvoor opgepakt te worden! ik wordt gespamd na 1 boete!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:01:18 #12
79262 Dwersdriever
pi_41355327
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Ronhui het volgende:
Hoe kan iemand 41 boetes open hebben staan zonder daarvoor opgepakt te worden! ik wordt gespamd na 1 boete!
Schijnbaar worden allerlei dreigementen met incassobureaus, rechtbanken en dergelijke niet of slechts selectief uitgevoerd? Ik zou het politiedossier van de betreffende vrouw erg graag in willen zien voor meer details.
We Came A Long Time Ago
pi_41355329
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef sledge5hammer het volgende:

[..]

waar haal je dat soort vrienden vandaan???
Het kamp, ask Maikuuul.
pi_41355474
Ze moeten eigenlijk ook maar eens haar rijbewijs afpakken en verplicht op een herhalings cursus sturen. Deze cursus a ¤ 750 moet ze dan zelf bekostigen. Dit is net zoals de mensen wiens rijbewijs wordt ingevorderd voor alcohol overschrijding oid.
Life's not over 'till you die.
pi_41355561
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef sonny het volgende:
Ze moeten eigenlijk ook maar eens haar rijbewijs afpakken en verplicht op een herhalings cursus sturen. Deze cursus a ¤ 750 moet ze dan zelf bekostigen. Dit is net zoals de mensen wiens rijbewijs wordt ingevorderd voor alcohol overschrijding oid.
Alleen omdat ze een aslag inreed waar dat niet is toegestaan?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_41355758
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:10 schreef r_one het volgende:
Alleen omdat ze een aslag inreed waar dat niet is toegestaan?
Iemand die één keer teveel drinkt, zal over het algemeen wel wat netter rijden dan iemand die 41 boetes open heeft staan.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41355876
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Iemand die één keer teveel drinkt, zal over het algemeen wel wat netter rijden dan iemand die 41 boetes open heeft staan.
Het is niet gezegd dat het 41 verkeersboetes zijn
.
pi_41360482
quote:
Lijkt mij wel.
Als ik voor iemand n opdracht uitgevoerd heb, en ik ontvang mn geld daarvoor, dan maakt t mij ook niet uit of die ander dat zwart verdient heeft of niet. Ik heb het eerlijk verdiend, en doe er netjes aangifte van bij de belastingdienst, dus mag ik het gewoon aannemen.
Blijft een probleem van de ander
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_41360672
Iemand die 41 boetes heeft openstaan en haar leven dus kennelijk nog niet heeft gebeterd, mag wat mij betreft met andere sancties worden geconfronteerd. Zo'n iemand mag wat mij betreft rustig een poosje achter de tralies doorbrengen.
  Moderator donderdag 31 augustus 2006 @ 13:43:03 #21
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41360727
quote:
Volgens de PLUKZE-wetgeving moeten ze dat zelfs. Overigens worden ongebruikelijke transacties gemeld, net zoals banken dat doen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41364395
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is niet gezegd dat het 41 verkeersboetes zijn
Indien het geen verkeersboetes zijn, verplicht naar een heropvoedingskamp!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_41364438
En daarom moeten vrouwen ook niet navigeren
Hajeto!
pi_41366925
Was het een lekker wijf geweest dan had de politie het door de vingers gezien.
Aan de andere kant als je geen lekker wijf bent waarom betalen je vrienden dan zo'n hoge boete?
En hoe komen die aan zoveel geld?

Ik kan maar een ding concluderen, dit was een kamper.
pi_41368139
quote:
Een geweldige prestatie van de politie, weer een zware crimineel uit de roulatie
En oom agent scoort maarliefts 41 x, die hoeft de rest van het jaar niets meer te doen, want hij heeft zijn prestatie (netjes in een contract vastgelegd) al geleverd.

De echte criminelen hoeven natuurlijk niet te betalen.
Van alle criminelen die dit of afgelopen jaar gepakt zijn (die kans is verschrikkelijk klein, vergeleken met de pakkans van een verkeersovertreder) is maar 10 % van het vermogen dat met hun criminele transacties hebben "verdient" via de plukze wet geïnd.
De heren criminelen beleggen het geld in de VS of zetten het op nummerrekeningen in Zwitserland.

Nu gewoon een jaartje (weer op kosten van de belastingbetaler) in een luxe cel zitten en met je mobieltje, internet en ander faciliteiten die de criminelen ter beschikking wordt gesteld in de gevangenis de zaakjes voortzetten.
Daarna lekker rentenieren van het verdiende geld.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')