Ze vinden de hal interessanter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Tamaartje het volgende:
Geen stream van Tijn in de douche?
En Milicia die dat ziet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahaha je weet het maar niet
Maar bij Hilde zou het me niks verbazen idd![]()
Mijn haan ging inderdaad al om 7 uur jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
Nou haal dat zooitje uit hun nest. Wij streamers zijn toch ook vroeg op![]()
![]()
Vind ik ook die BB houd ook nergens rekening meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
![]()
de mijne om half 7 , maar er moesten er ook 5 de deur uit geholpen worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Mijn haan ging inderdaad al om 7 uur ja![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
![]()
Tijn was aan het poetsen en zei iets van "Gorgel "quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef the_hunter het volgende:
Zeiden Sjaan en Tijn nou niks tegen elkaar?
hmmm en om 18.00 ff snel een magnetron menutje op tafel flikkeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
de mijne om half 7 , maar er moesten er ook 5 de deur uit geholpen worden.![]()
Moeders heeft het rijk nu helemaal voor zichzelf. Koffie peukie en BB. En 's avonds maar zeggen dat ik het zo druk heb gehad whahaha..![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef natronic het volgende:
[..]
hmmm en om 18.00 ff snel een magnetron menutje op tafel flikkeren.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef Felixje het volgende:
De Ouders van Sabrina en Monique belden me net op : Ze hadden wel streams maar geen geluid !![]()
![]()
(uit eerdere COS) Ik gebruik Hanff.nl ( Onderaan staat demp het geluid van de streams)
Wat gebruiken zij dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef Felixje het volgende:
De Ouders van Sabrina en Monique belden me net op : Ze hadden wel streams maar geen geluid !![]()
![]()
(uit eerdere COS) Ik gebruik Hanff.nl ( Onderaan staat demp het geluid van de streams)
Hij is al een tijdje aan het kloten met zn lens jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn zn lens zit niet echt goed..
Jah ! Papa en Mama Sabrina/Monique belden net weer! Hoe het cassettebandje met de streams in de DVD speler moest zodat ze ook konden meekijken.quote:
Klasse teamleadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef the_hunter het volgende:
[BB COS 131] Tijd om op te staan
Kan deze even door één van de modder-eters gesloten worden?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Felixje het volgende:
[..]
Jah ! Papa en Mama Sabrina/Monique belden net weer! Hoe het cassettebandje met de streams in de DVD speler moest zodat ze ook konden meekijken.
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn zn lens zit niet echt goed..
Neuh denk ik niet. Hij is gewoon aan het wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
die jonge heeft het moeilijk lijkt het ?
Nah Hij geniet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zit wel erg na te denken, lijkt het...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik voorzie een ernstige crisis tussen Semmie en Michel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:59 schreef Briejtjuh het volgende:
hij is verliefd
Ik ga ook weer even een bakkie pakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef BBoon het volgende:
Ik neem nog maar een bak koffie want het wordt lang wachten denk ik![]()
![]()
Ik ook. Zou een leuk stel zijn en ik weet zeker dat Tijn haar beter behandeld dan Semmiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik voorzie een ernstige crisis tussen Semmie en Michel...
Ik vind eigenlook ook Michellinne best wel bij Tijn passen.
![]()
![]()
Dat vind ik ook. Lijkt me een heel leuk stel die twee samenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ik voorzie een ernstige crisis tussen Semmie en Michel...
Ik vind eigenlook ook Michellinne best wel bij Tijn passen.
![]()
![]()
I hate my clothes.. Can you help me undress?...dacht ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Tamaartje het volgende:
Dat shirt is wel grappig
I hate my clothes.. Can you help me?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook. Zou een leuk stel zijn en ik weet zeker dat Tijn haar beter behandeld dan Semmi
Klopt. Geniaal shirtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
I hate my clothes.. Can you help me undress?...dacht ik
Tijn zou _wel_ genieten van haar Fysieke zo mooie aanwezigheid!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook. Zou een leuk stel zijn en ik weet zeker dat Tijn haar beter behandeld dan Semmi
Kloptquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
I hate my clothes.. Can you help me undress?...dacht ik
Precies want ik vindt het een hele mooie meid en ik vind niet dat Semmi haar waardeert voor wie ze is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef Felixje het volgende:
[..]
Tijn zou _wel_ genieten van haar Fysieke zo mooie aanwezigheid!
![]()
Vind het soms wel lijken alsof hij haar alleen maar "gekozen" heeft omdat die even niets beters kon krijgen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Precies want ik vindt het een hele mooie meid en ik vind niet dat Semmi haar waardeert voor wie ze is.
vind het wel wat hebben die teksten....sommige zijn minder ( die anal meuk )..die kansloos van egbert past goed bij hem...hahaquote:
Het is maar net waar je op valtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:04 schreef Felixje het volgende:
Uit Ervaring ( Ook al eerder geschreven week terug ofzo) het is heerlijk vertoeven voor een man bij een lichaam zoals Michelline dat heeft . ( Ik doe dat nu al 26 jaar en wil dat nog 267 jaar volhouden!)
Bij Egbert vind ik het een beetje triest. Tijn kan zulke shirts goed hebben. Alleen die anaal shirts vond ik minder inderdaad. Alhoewel anal + wel weer goed isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vind het wel wat hebben die teksten....sommige zijn minder ( die anal meuk )..die kansloos van egbert past goed bij hem...haha
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is maar net waar je op valt
Ik hoop hetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
Nou die haan komt nog niet...
Ik ga maar eens een broodje maken en wat drinken
(zul je zien dat die zo gaat...)
nou dan waag ik maar de gok om in het donker te gaan douchen...(en als ik dan klaar ben DAN gaat de haan..hihi)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
Papa en Mama Sabrina/Monique beleden net weer dat ze de Dia van de haan in de cassetterecorder hebben gestopt! maar dat ze nog steeds geen geluid bij de streams van het DVD schijfje hebben wat nu in de magnetron ligt .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:07 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:08 schreef Felixje het volgende:
[..]
Papa en Mama Sabrina/Monique beleden net weer dat ze de Dia van de haan in de cassetterecorder hebben gestopt! maar dat ze nog steeds geen geluid bij de streams van het DVD schijfje hebben wat nu in de magnetron ligt .
pffff lache johquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:08 schreef Felixje het volgende:
[..]
Papa en Mama Sabrina/Monique beleden net weer dat ze de Dia van de haan in de cassetterecorder hebben gestopt! maar dat ze nog steeds geen geluid bij de streams van het DVD schijfje hebben wat nu in de magnetron ligt .
dat mag je zeggen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef natronic het volgende:
Opmerkelijk trouwens da de talpa site niks vermeld over het rechtse gelul van E10 en Marcel.
waar haal jij die grappen vandaan??????????? kom niet meer bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:13 schreef Felixje het volgende:
Bridget belde me net ! Ze Gaat Papa/Mama Sabrina en Monique helpen om streams te kijken.
Bridget was nodig hun bankrekening, Hun Pinpas en pincode. Dus die hebben ze net opgestuurd.
Jaja ik ben erg snel op de vroege morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
grappig dat ik jou precies zie posten als de haan gaat
Timingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef pullup het volgende:
Ik leer steeds beter op het juiste moment in te loggenik had die streams 5 seconden aan en die haan begon te krijsen
Log volgende keer een uurtje eerder inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef pullup het volgende:
Ik leer steeds beter op het juiste moment in te loggenik had die streams 5 seconden aan en die haan begon te krijsen
Dat blijktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja ik ben erg snel op de vroege morgen
ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:16 schreef natronic het volgende:
[..]
waar haal jij die grappen vandaan??????????? kom niet meer bij![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Log volgende keer een uurtje eerder in
Zet het ff in het SCquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:18 schreef Felixje het volgende:
Papa/Mama Sabrina en Monique bellen me weer. Ze horen op de CD die opgenomen is van het cassettebandje, die op DVD is gezet dat via hun pincode van hun bankrekening een micr$oft multimedia systeem is afgeschreven en dat dat morgen bezorgd gaat worden zodat ze de streams van windows 98 kunnen terugzien!!!
Ze zijn er erg blij mee!
Dan moeten ze wel, anders sanctiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Sigi het volgende:
Zo voorspelbaar reageren ze niet op de haan dan gooi je er een batterij wissel in!!
Dat vind ik ook erg ranzig van haar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
Wanneer heeft Micheline een keer niet dat topje aan?
Dan hoop ik dat ze blijven liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel, anders sanctie
En ze gaat weer in bed liggen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia heeft verrot geslapen zegt ze net
Net als Semih en Mies...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En ze gaat weer in bed liggen...
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:22 schreef pullup het volgende:
En hoppa Ettienne verdwijnt de douche in voor het geval hij iemand mocht missen.
Meer als de batterijen mededeling komt, dan moet je er WEL uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht dat als de haan was gegaan je niet meer terug mocht?
Grappig, ze communiceerden even met een soort gebarentaalquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht dat als de haan was gegaan je niet meer terug mocht?
Ja dan zijn ze er iig allemaal uit geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meer als de batterijen mededeling komt, dan moet je er WEL uit
Ik heb er wel een voor je ! Hoe wil je hem rood, medium of doorbakken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
he ik heb de haan gemist....dat was te verwachten
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef Felixje het volgende:
Milicia : Jij bent de asbak
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:30 schreef the_hunter het volgende:
Marcia voegt echt helemaal 0,0 niks toe!
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Macia is de enige die leuk is om naar te kijken
Al eerder getyped: Stille wateren , Diepe Gronden (c) Nancy Fryday.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:30 schreef the_hunter het volgende:
Marcia voegt echt helemaal 0,0 niks toe!
Merk er nog verdomd weinig van. Maar wie weet als Egbert weg is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:32 schreef Felixje het volgende:
[..]
Al eerder getyped: Stille wateren , Diepe Gronden (c) Nancy Fryday.
Nu moet ze in ieder geval zelf mee doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:38 schreef BBoon het volgende:
We gaan toch weer niet de hele tijd " consetraaaasssieee horen he Dat trek ik niet hoor
ben benieuwd......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nu moet ze in ieder geval zelf mee doen
Tijn is goed bezig vandaagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:40 schreef BBoon het volgende:
Ach Tijn strijkt de broek voor zn broertje. Lief he
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef the_hunter het volgende:
Hahaha Monique over de kampers: Teringlijers. Nou kom maar.
Haha en die poging tot karatetrap maakte het helemaal afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef the_hunter het volgende:
Hahaha Monique over de kampers: Teringlijers. Nou kom maar.
En hij is niet te beroerd om dingen eerlijk te zeggen tegen bepaalde personen. Gisteren ging hij ook in z'n ééntje in discussie met 5 kampertjes..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef BBoon het volgende:
Tijn staat bij mij ook ver boven de rest. Vindt hem leuk en hij heeft humor. Kan je van de meeste in huis niet zeggen
Die gaan met de kampers vechtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:51 schreef pullup het volgende:
Vandaag krijgen we te maken met de Rambozusjes![]()
Hahaha met de uitspraak: teringlijers...kom maar op ..geweldigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:51 schreef pullup het volgende:
Vandaag krijgen we te maken met de Rambozusjes![]()
De zusjes zijn geweldigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
Hahaha met de uitspraak: teringlijers...kom maar op ..geweldig
Die moet helemaal niet zeiken met die puskutquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:53 schreef Felixje het volgende:
Sjaan komt vertellen over de centjes en over bla bla bla
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die moet helemaal niet zeiken met die puskut
Ja je zal echt zien dat die weer het meest te vertellen heeft terwijl ze niet eens mee doet..quote:
Nee nog niets nieuws.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef Sassefras het volgende:
nog geen weekopdracht dus?
Zou Sjaan nu " consetrasssssssssssie " gaan gillen dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja je zal echt zien dat die weer het meest te vertellen heeft terwijl ze niet eens mee doet..
Nee, die gaat alleen maar lopen zeiken dat het niet goed gaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef BBoon het volgende:
[..]
Zou Sjaan nu " consetrasssssssssssie " gaan gillen dan.![]()
Zou een mooie reden zijn om haar massaal te nomineren...GO FOR IT SJAAN...werk jezelf eruit Je kan het whahahahhaaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, die gaat alleen maar lopen zeiken dat het niet goed gaat.
schatje weet je schatje het gaat niet zo goed schatje....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, die gaat alleen maar lopen zeiken dat het niet goed gaat.
Ja een stuk of 25 tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
huh...heeft E10 een vriendin....
O nee he...Wat is ie nu weer aan het verzinnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
Had... dat meisje heeft nu ook zn pikkie gezien en hoeft hem meteen niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
..hihihihiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Had... dat meisje heeft nu ook zn pikkie gezien en hoeft hem meteen niet meer![]()
BB6 - De Fakesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Had... dat meisje heeft nu ook zn pikkie gezien en hoeft hem meteen niet meer![]()
Hahahahaha die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
BB6 - De Fakes
die fake van hem is super trouwens
geweldig he ik lag in een deuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hahahahaha die had ik nog niet gezien![]()
![]()
Die probeert gewoon onder de weekopdracht uit te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef BBoon het volgende:
Hilde is nou al moe ......
Maar moet je haar de boel uit haar ooghoeken in gaten zien houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef BBoon het volgende:
Hilde is nou al moe ......
Nou gatver zit er 1 in de microfoon te snuiten en te hoesten....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:01 schreef Felixje het volgende:
Zeik egbert is er ook weer.. Hoest hoest ( PGGGGG ) Neussnuit
....had hem gisteren gezien...( al is er niet veel te zien)...heb me toch een lol gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
BB6 - De Fakes
die fake van hem is super trouwens
Ze vind het wel erg leuk jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef BBoon het volgende:
Ik denk en weet haast wel zeker dat Micheline verliefd is op Tijn. Ze is hem zo aan het uitdagen
Tijn en Michelinne is een fraai koppel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef BBoon het volgende:
Ik denk en weet haast wel zeker dat Micheline verliefd is op Tijn. Ze is hem zo aan het uitdagen
Ze gaan er samen mee vandoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef Felixje het volgende:
[..]
Tijn en Michelinne is een fraai koppel!
Zie mijn opmerking hier uurtje geleden:)
Tijn en Michelline hebben de Finale bereikt van BB6
wie wint het miljard?
Zou wel erg leuk zijn als ze samen zouden overblijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn en iedereen uitlachen.
Semih en e10 samen lijkt me ook wel gezelligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou wel erg leuk zijn als ze samen zouden overblijven
Nah... man en vrouw is leukerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih en e10 samen lijkt me ook wel gezellig
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Semih en e10 samen lijkt me ook wel gezellig
e10 en Semmih komt nog niet samen in de finale. Sterker nog, ik denk dat ze beiden de finale niet gaan halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nah... man en vrouw is leuker
Semih mag van mij opzich wel lang blijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
e10 en Semmih komt nog niet samen in de finale. Sterker nog, ik denk dat ze beiden de finale niet gaan halen
Bij de live uitzending lieten ze op dat scherm zien dat hij er het snelste uit zou vliegen volgens de internetters.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Semih mag van mij opzich wel lang blijven
Maar denk dat hij er wel snel uit is
Geen idee. Eerst zat Hilde daar de hele tijd alleen. Nu is e10 erbij komen zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef LuQas het volgende:
Waarom zitten Etienne en Hilde zo ver weg van de rest te ontbijten?
Correctie: het minste aantal kijkers dacht dat hij zou winnen. Dat betekent niet dat men denkt dat hij er het snelste uit zal vliegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bij de live uitzending lieten ze op dat scherm zien dat hij er het snelste uit zou vliegen volgens de internetters.
Ok. Ik wist het ook niet zeker meer. Maar je hebt gelijk ja. Maar 1,1% van de kijkers dacht dacht dat hij zou winnen. Nu weet ik het weerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef LuQas het volgende:
[..]
Correctie: het minste aantal kijkers dacht dat hij zou winnen. Dat betekent niet dat men denkt dat hij er het snelste uit zal vliegen.
Hilde vond de groep te druk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst zat Hilde daar de hele tijd alleen. Nu is e10 erbij komen zitten.
Dan moet hij ook eens wat aan zijn gedrag tov Mies gaan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:17 schreef BBoon het volgende:
Semmi is wel heel erg met zn uiterlijk bezig Zou hij het door hebben dat zn vriendin iemand anders leuk vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |