Jaja ik ben erg snel op de vroege morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
grappig dat ik jou precies zie posten als de haan gaat
Timingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef pullup het volgende:
Ik leer steeds beter op het juiste moment in te loggenik had die streams 5 seconden aan en die haan begon te krijsen
Log volgende keer een uurtje eerder inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef pullup het volgende:
Ik leer steeds beter op het juiste moment in te loggenik had die streams 5 seconden aan en die haan begon te krijsen
Dat blijktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja ik ben erg snel op de vroege morgen
ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:16 schreef natronic het volgende:
[..]
waar haal jij die grappen vandaan??????????? kom niet meer bij![]()
Zal ik doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Log volgende keer een uurtje eerder in
Zet het ff in het SCquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:18 schreef Felixje het volgende:
Papa/Mama Sabrina en Monique bellen me weer. Ze horen op de CD die opgenomen is van het cassettebandje, die op DVD is gezet dat via hun pincode van hun bankrekening een micr$oft multimedia systeem is afgeschreven en dat dat morgen bezorgd gaat worden zodat ze de streams van windows 98 kunnen terugzien!!!
Ze zijn er erg blij mee!
Dan moeten ze wel, anders sanctiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Sigi het volgende:
Zo voorspelbaar reageren ze niet op de haan dan gooi je er een batterij wissel in!!
Dat vind ik ook erg ranzig van haar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
Wanneer heeft Micheline een keer niet dat topje aan?
Dan hoop ik dat ze blijven liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel, anders sanctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |