Ze vinden de hal interessanter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Tamaartje het volgende:
Geen stream van Tijn in de douche?
En Milicia die dat ziet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahaha je weet het maar niet
Maar bij Hilde zou het me niks verbazen idd![]()
Mijn haan ging inderdaad al om 7 uur jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
Nou haal dat zooitje uit hun nest. Wij streamers zijn toch ook vroeg op![]()
![]()
Vind ik ook die BB houd ook nergens rekening meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
![]()
de mijne om half 7 , maar er moesten er ook 5 de deur uit geholpen worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Mijn haan ging inderdaad al om 7 uur ja![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef BBoon het volgende:
![]()
Tijn was aan het poetsen en zei iets van "Gorgel "quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef the_hunter het volgende:
Zeiden Sjaan en Tijn nou niks tegen elkaar?
hmmm en om 18.00 ff snel een magnetron menutje op tafel flikkeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef BBoon het volgende:
[..]
de mijne om half 7 , maar er moesten er ook 5 de deur uit geholpen worden.![]()
Moeders heeft het rijk nu helemaal voor zichzelf. Koffie peukie en BB. En 's avonds maar zeggen dat ik het zo druk heb gehad whahaha..![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef natronic het volgende:
[..]
hmmm en om 18.00 ff snel een magnetron menutje op tafel flikkeren.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef Felixje het volgende:
De Ouders van Sabrina en Monique belden me net op : Ze hadden wel streams maar geen geluid !![]()
![]()
(uit eerdere COS) Ik gebruik Hanff.nl ( Onderaan staat demp het geluid van de streams)
Wat gebruiken zij dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef Felixje het volgende:
De Ouders van Sabrina en Monique belden me net op : Ze hadden wel streams maar geen geluid !![]()
![]()
(uit eerdere COS) Ik gebruik Hanff.nl ( Onderaan staat demp het geluid van de streams)
Hij is al een tijdje aan het kloten met zn lens jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn zn lens zit niet echt goed..
Jah ! Papa en Mama Sabrina/Monique belden net weer! Hoe het cassettebandje met de streams in de DVD speler moest zodat ze ook konden meekijken.quote:
Klasse teamleadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef the_hunter het volgende:
[BB COS 131] Tijd om op te staan
Kan deze even door één van de modder-eters gesloten worden?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Felixje het volgende:
[..]
Jah ! Papa en Mama Sabrina/Monique belden net weer! Hoe het cassettebandje met de streams in de DVD speler moest zodat ze ook konden meekijken.
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn zn lens zit niet echt goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |