abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 09:51:54 #101
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41445490
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:39 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja, dat moet je dus niet doen. Barbell tegen je schenen. Als je knieën in de weg zitten zit je te ver naar voren, wss zijn je schouders dan ook voor de barbell. Naar achteren dus met dat lichaam.

Voor je rug kan je beter DL doen dan RDL imo.
Oke dan zal ik overmorgen ofzo is op alle manieren die ik kan bedenken 50 kilo van de grond trekken en kijken wat het beste gaat.
pi_41445497
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Oke dan zal ik overmorgen ofzo is op alle manieren die ik kan bedenken 50 kilo van de grond trekken en kijken wat het beste gaat.
Je hoeft maar 1 manier te doen en dat is de juiste .
  zondag 3 september 2006 @ 13:33:18 #103
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41449534
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:34 schreef Sloper het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk nog een beetje juice-kuurtje gedaan lately? Of ben je daar een beetje vanaf?
Even geen AAS de komende tijd. Lichaam even wat meer tijd geven om tot een volledig herstel te komen. Dan 4 weken voor aanvang cycle 'primen' (zakken in carbs waardoor de gevoeligheid voor glucose toeneemt). Dan is het een 1+1=3 situatie. AAS + betere benutting voeding.

Maar nu nog geen zin in. Trainen gaat goed dus ik ga even lekker door.

(Al staat er wel een vial Humalog in de koelkast niets te doen... .)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41454952
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Even geen AAS de komende tijd. Lichaam even wat meer tijd geven om tot een volledig herstel te komen. Dan 4 weken voor aanvang cycle 'primen' (zakken in carbs waardoor de gevoeligheid voor glucose toeneemt). Dan is het een 1+1=3 situatie. AAS + betere benutting voeding.

Maar nu nog geen zin in. Trainen gaat goed dus ik ga even lekker door.

(Al staat er wel een vial Humalog in de koelkast niets te doen... .)
Vraag & Aanbod
pi_41455665
Wat doet humalog dan, verbeterde opname van glucose ofzo?
pi_41457543
Aha, maar wat heb je er vanuit bb-oogpunt aan?
  zondag 3 september 2006 @ 18:57:16 #108
19479 Mr.J
pi_41457631
Alles.

Insuline is het meest anabole hormoon wat er te krijgen is. Alleen zit er een zeer strict gebruikersprotocol aan. Kan je die niet volgen moet je er af blijven.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/insuline-faq-67153/
pi_41457647
Ik denk dat het idee is om de bloedsuikerspiegel gedurende een bepaalde periode laag te houden (insuline zorgt voor opname glucose vd cellen uit het bloed), zodat wanneer je een kuur start de glucosegevoeligheid zeer hoog is. Voedingsstoffen zullen dan extra snel worden opgenomen.
pi_41457716
Of is het juist andersom..? Dat je insuline gebruikt juist wanneer je de kuur start zodat de voedingsstoffen meteen goed worden opgenomen?
  zondag 3 september 2006 @ 21:08:19 #111
19479 Mr.J
pi_41461639
Insuline die men in de bb wereld gebruikt is kortwerkend (paar uur), dus daarmee kan je dus niet je glucosegevoeligheid zoals ik bedoelde met 'primen' veranderen.

Insuline zet je direct na je workout, meteen daarna een shake met whey en de benodigde hoeveelheid dextrose. 3 Kwartier cq. uurtje daarna een goede maaltijd met praktisch geen vet. 2 Uur daarna weer eten en dan is de insulinepiek (en dus de snellere opslagcapaciteit van voedingsstoffen) weer weg.

Insuline kan je op zichzelf nemen of tijdens een cycle naast AAS. Maybe dat ik 1 dezer weken slin only neem, kijken hoe mijn lichaam erop reageert zodat ik volgende AAS keer slin erbij kan zetten met maximaal resultaat.

Maar dat is dus toekomst. Trainen gaat nu erg lekker, dus heb niet eens echt zin om iets te starten.
pi_41462849
Ik denk dat je ook beter van die troep af kunt blijven als het zonder ook goed gaat.
Ik ben niet zo'n jankerig anti-aas gastje, maar ik heb toch het gevoel dat je lichaam je hormoonhuishouding liever niet artificieel ontregeld ziet, als het niet hoeft
pi_41463916
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef synthesix het volgende:
Ik denk dat je ook beter van die troep af kunt blijven als het zonder ook goed gaat.
Ik ben niet zo'n jankerig anti-aas gastje, maar ik heb toch het gevoel dat je lichaam je hormoonhuishouding liever niet artificieel ontregeld ziet, als het niet hoeft
Ieder z'n eigen hobby.
  zondag 3 september 2006 @ 22:27:56 #114
140141 ivosnivo
pi_41464941
We hebben nu foto's van vrouwen gepost, laten we er nu is wat van mannen posten. Wat je wil bereiken of wat je mooi vind.

Wat ik ongeveer wil bereiken

En deze vind ik wel 1 van de beste.

[ Bericht 6% gewijzigd door ivosnivo op 03-09-2006 23:20:24 ]
pi_41465683

zondag 3 september 2006 @ 22:57:57 #116
19479 Mr.J
pi_41466231
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef synthesix het volgende:
Ach, de 1 zuipt 2 liter bier op een avond, de ander neemt wat X of een grammetje wit.

En weer een ander sport 5x per week, heeft z'n voeding in orde (gezonde voeding dus) en neemt daarbij na er goed over nagedacht te hebben steroiden of andere hormomen. Ieder z'n ding dus.

Toch vind ik mijn gezondheid zeer belangrijk, dus laat ik die niet in gevaar komen.
  zondag 3 september 2006 @ 22:59:14 #117
19479 Mr.J
pi_41466293
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef ivosnivo het volgende:
We hebben nu foto's van vrouwen gepost, laten we er nu is wat van mannen posten. Wat je wil bereiken of wat je mooi vind.

Wat ik ongeveer wil bereiken
[afbeelding]

Mooi
[afbeelding]
Heb je serieus de ambities om die lichamen te bereiken kerel?

Ik hoop dat je weet dat dat weggelegd is voor een zeer select groepje mensen in de wereld en dat dit zeker niet zonder behoorlijke chemische ondersteuning kan worden bereikt.
  zondag 3 september 2006 @ 23:18:41 #118
140141 ivosnivo
pi_41467248
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ach, de 1 zuipt 2 liter bier op een avond, de ander neemt wat X of een grammetje wit.

En weer een ander sport 5x per week, heeft z'n voeding in orde (gezonde voeding dus) en neemt daarbij na er goed over nagedacht te hebben steroiden of andere hormomen. Ieder z'n ding dus.

Toch vind ik mijn gezondheid zeer belangrijk, dus laat ik die niet in gevaar komen.
Toch is het bewezen dat als je net iets minder eet dan je lichaam nodig hebt, je het oudste wordt.
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Heb je serieus de ambities om die lichamen te bereiken kerel?

Ik hoop dat je weet dat dat weggelegd is voor een zeer select groepje mensen in de wereld en dat dit zeker niet zonder behoorlijke chemische ondersteuning kan worden bereikt.
Hoe zwaar was schwarzenegger dan in het begin?
pi_41467402
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Toch is het bewezen dat als je net iets minder eet dan je lichaam nodig hebt, je het oudste wordt.
[..]

Hoe zwaar was zwarzenegger dan in het begin?
"Het oudst" worden is toch van een stuk meer factoren afhankelijk dan "minder eten" alleen hoor .

Schwarzenegger? Die had op z'n 17e klauwen van tegen de 50cm geloof ik. Extreme meso.
  zondag 3 september 2006 @ 23:27:30 #120
140141 ivosnivo
pi_41467652
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef LedZep het volgende:

[..]

"Het oudst" worden is toch van een stuk meer factoren afhankelijk dan "minder eten" alleen hoor .

Schwarzenegger? Die had op z'n 17e klauwen van tegen de 50cm geloof ik. Extreme meso.
Ja dat weet ik wel, maar dat is het beste voor je lichaam dan.

Proberen de 10kg lichtere versie van schwarzenegger na te bootsen
pi_41467927
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar dat is het beste voor je lichaam dan.

Proberen de 10kg lichtere versie van schwarzenegger na te bootsen
Ik ben altijd sceptisch tegenover dat soort onderzoeken. De invloed van veel of weinig eten op leeftijdsduur is zo complex dat het zeer moeilijk is daar een waterdicht verband valt te leggen. Een handjevol testpersonen voldoet hier niet en ik heb dan ook mijn twijfels.

Maak daar maar gerust 30kg van .
pi_41467946
J, waarom train jij je onderarmen eigelijk? de mijne zijn van 27cm (jaja, ecto ) naar 30cm gegaan op een klein half jaar.. heb er voornamelijk bij het optrekken een enorme pomp in
balsporten :r
pi_41468044
MrJ is een pussy, die traint het liefst zoveel mogelijk isolatie en grijpt elke gelegenheid aan nog wat extra wrist curls te maken!

Nee maar, sommige mensen kunnen nu eenmaal niet zonder onderarmtraining, willen ze die groter hebben.
  zondag 3 september 2006 @ 23:41:48 #124
19479 Mr.J
pi_41468211
Onderarmen zijn toch ook een spiergroep?

True, bij veel spiergroepen (en vooral rug) train je je onderarmen al indirect door je grip, maar na mijn triceps/biceps training vind ik mijn wrist curls wel toegevoegde waarde hebben. Dan spreek je die spiergroep direct aan.

Anders zou je je biceps ook niet moeten trainen aangezien je die al bij rug meepakt. Idem voor triceps en borst.
  zondag 3 september 2006 @ 23:41:57 #125
140141 ivosnivo
pi_41468217
Ik deed het ook altijd op biceps dag. Doe nu alleen nog 1 keer per week hammercurls, en optrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')