Oke dan zal ik overmorgen ofzo is op alle manieren die ik kan bedenken 50 kilo van de grond trekken en kijken wat het beste gaat.quote:Op zondag 3 september 2006 09:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dus niet doen. Barbell tegen je schenen. Als je knieën in de weg zitten zit je te ver naar voren, wss zijn je schouders dan ook voor de barbell. Naar achteren dus met dat lichaam.
Voor je rug kan je beter DL doen dan RDL imo.
Je hoeft maar 1 manier te doen en dat is de juistequote:Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke dan zal ik overmorgen ofzo is op alle manieren die ik kan bedenken 50 kilo van de grond trekken en kijken wat het beste gaat.
Even geen AAS de komende tijd. Lichaam even wat meer tijd geven om tot een volledig herstel te komen. Dan 4 weken voor aanvang cycle 'primen' (zakken in carbs waardoor de gevoeligheid voor glucose toeneemt). Dan is het een 1+1=3 situatie. AAS + betere benutting voeding.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:34 schreef Sloper het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een beetje juice-kuurtje gedaan lately? Of ben je daar een beetje vanaf?
Vraag & Aanbodquote:Op zondag 3 september 2006 13:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Even geen AAS de komende tijd. Lichaam even wat meer tijd geven om tot een volledig herstel te komen. Dan 4 weken voor aanvang cycle 'primen' (zakken in carbs waardoor de gevoeligheid voor glucose toeneemt). Dan is het een 1+1=3 situatie. AAS + betere benutting voeding.
Maar nu nog geen zin in. Trainen gaat goed dus ik ga even lekker door.
(Al staat er wel een vial Humalog in de koelkast niets te doen....)
Ieder z'n eigen hobby.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef synthesix het volgende:
Ik denk dat je ook beter van die troep af kunt blijven als het zonder ook goed gaat.
Ik ben niet zo'n jankerig anti-aas gastje, maar ik heb toch het gevoel dat je lichaam je hormoonhuishouding liever niet artificieel ontregeld ziet, als het niet hoeft
Ach, de 1 zuipt 2 liter bier op een avond, de ander neemt wat X of een grammetje wit.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef synthesix het volgende:
Ik denk dat je ook beter van die troep af kunt blijven als het zonder ook goed gaat.
Ik ben niet zo'n jankerig anti-aas gastje, maar ik heb toch het gevoel dat je lichaam je hormoonhuishouding liever niet artificieel ontregeld ziet, als het niet hoeft
Heb je serieus de ambities om die lichamen te bereiken kerel?quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef ivosnivo het volgende:
We hebben nu foto's van vrouwen gepost, laten we er nu is wat van mannen posten. Wat je wil bereiken of wat je mooi vind.
Wat ik ongeveer wil bereiken
[afbeelding]
Mooi
[afbeelding]
Toch is het bewezen dat als je net iets minder eet dan je lichaam nodig hebt, je het oudste wordt.quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach, de 1 zuipt 2 liter bier op een avond, de ander neemt wat X of een grammetje wit.
En weer een ander sport 5x per week, heeft z'n voeding in orde (gezonde voeding dus) en neemt daarbij na er goed over nagedacht te hebben steroiden of andere hormomen. Ieder z'n ding dus.
Toch vind ik mijn gezondheid zeer belangrijk, dus laat ik die niet in gevaar komen.
Hoe zwaar was schwarzenegger dan in het begin?quote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb je serieus de ambities om die lichamen te bereiken kerel?
Ik hoop dat je weet dat dat weggelegd is voor een zeer select groepje mensen in de wereld en dat dit zeker niet zonder behoorlijke chemische ondersteuning kan worden bereikt.
"Het oudst" worden is toch van een stuk meer factoren afhankelijk dan "minder eten" alleen hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch is het bewezen dat als je net iets minder eet dan je lichaam nodig hebt, je het oudste wordt.
[..]
Hoe zwaar was zwarzenegger dan in het begin?
Ja dat weet ik wel, maar dat is het beste voor je lichaam dan.quote:Op zondag 3 september 2006 23:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
"Het oudst" worden is toch van een stuk meer factoren afhankelijk dan "minder eten" alleen hoor.
Schwarzenegger? Die had op z'n 17e klauwen van tegen de 50cm geloof ik. Extreme meso.
Ik ben altijd sceptisch tegenover dat soort onderzoeken. De invloed van veel of weinig eten op leeftijdsduur is zo complex dat het zeer moeilijk is daar een waterdicht verband valt te leggen. Een handjevol testpersonen voldoet hier niet en ik heb dan ook mijn twijfels.quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar dat is het beste voor je lichaam dan.
Proberen de 10kg lichtere versie van schwarzenegger na te bootsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |