Weet wel zeker van niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:19 schreef LedZep het volgende:
Btw J, ik denk dat jij als je de afgelopen 3, 4 jaar in de winter eens flink had gebulkt je nu minstens 10kg LBM meer had. Dat beetje vet krijg je er makkelijk af met een goede cut.
5000+ is niet mijn definitie van "echt bulken"quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Weet wel zeker van niet.
Ik heb op 5000+ gezeten /d en nog gaat massa aanzetten erg langzaam. Dus gewoon accepteren dat ik een lichte bouw heb, maar wel altijd 10% of lager zit.
Elke kg die je aanzet toont meteen goed.
Als ik rond de 4500-5000kcal ga zitten kom ik in gewicht zeker een hoop aan, kracht ook zeker een boel maar jammer genoeg rond m'n middel ook!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Mr.J het volgende:
7000. Wow.
Ik ken wedstrijdjongens die niet hoger dan 4500kcal gaan. En die zitten op 100kg+ on stage.
Dus kan ik wel ontzettend veel extra gaan proberen te eten, maar de meerwaarde zal voor mijn lichaam gering zijn.
Je eigen lichaam kennen en er naar trainen werkt voor mij het beste. Accepteren wat je wel en niet kan.
Deadlift moet je gewoon constant op je houding letten, ik heb er zelf weinig last van!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef Tommy__ het volgende:
oppassen met die deadlift tough, na dat ik vorige week 4x100 trok heb ik eergisteren pinsquats met 120 liggen doen, wat ik beter niet had gedaan omdat ik het nu nog voel in m'n rug
![]()
2 weken geen DL meer voor mijmaar er is al 1 week verstreken
![]()
Lul niet, je bent een zwakke vetklepquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Deadlift moet je gewoon constant op je houding letten, ik heb er zelf weinig last van!
Voel wel altijd flinke spanning in m'n onderrug nadat ik meerdere oefeningen heb gedaan, echt zo hard als staal![]()
Dan ben je dus gewoon verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef Tommy__ het volgende:
oppassen met die deadlift tough, na dat ik vorige week 4x100 trok heb ik eergisteren pinsquats met 120 liggen doen, wat ik beter niet had gedaan omdat ik het nu nog voel in m'n rug
![]()
2 weken geen DL meer voor mijmaar er is al 1 week verstreken
![]()
Ik til jouw tengere lichaampje zo boven mijn hoofdjequote:Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Lul niet, je bent een zwakke vetklep![]()
![]()
Wacht maar tot je mijn psyching up ziet (als mijn dead op niveau is post ik een filmpje) , dan zal je huilend in je schelp terugkruipenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik til jouw tengere lichaampje zo boven mijn hoofdje![]()
![]()
![]()
Wanneer zijn ze dan op niveau? Mij verbeteren zal je toch niet lukkenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn psyching up ziet (als mijn dead op niveau is post ik een filmpje) , dan zal je huilend in je schelp terugkruipen![]()
Oh ja, it's good to be the king![]()
Zeppie gaat met z'n bulk dieetje nu nog wel de goede kant op, maar wanneer hij 25+ is word ie een dikke vetklepquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef J-Will het volgende:
LedZep eindigt gewoon als een 150+ er en blijft tegen zichzelf zeggen: hier zit een shredded beast onder
In feite zijn ze natuurlijk nooit op niveau. Als een lift op niveau is kan je er net zo goed mee stoppenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze dan op niveau? Mij verbeteren zal je toch niet lukken
Heb jij eigenlijk nog een beetje juice-kuurtje gedaan lately? Of ben je daar een beetje vanaf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Mr.J het volgende:
7000. Wow.
Ik ken wedstrijdjongens die niet hoger dan 4500kcal gaan. En die zitten op 100kg+ on stage.
Dus kan ik wel ontzettend veel extra gaan proberen te eten, maar de meerwaarde zal voor mijn lichaam gering zijn.
Je eigen lichaam kennen en er naar trainen werkt voor mij het beste. Accepteren wat je wel en niet kan.
Als je jezelf koning noemt ben je het nog niet hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn psyching up ziet (als mijn dead op niveau is post ik een filmpje) , dan zal je huilend in je schelp terugkruipen![]()
Oh ja, it's good to be the king![]()
Volgens mij heb je een brakke DL-techniek òf heb je een fout lichaamspostuur. Heb je soms korte armen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je jezelf koning noemt ben je het nog niet hoor![]()
Is deadlift eigenlijk veel beter voor je rug dan romanian deadlift? Romanian voelt bij mij veel natuurlijker aan en ik kan dezelfde gewichten er makkelijker mee "omhoog" krijgen.
Sommige mensen zijn niet gemaakt om te deadliften. Als je spanwijdte (horizontale armen van vingertop tot vingertop) (veel) korter is dan je lengte heb je korte armen en dat kan sowieso een probleem opleveren. Daarnaast heb je een nadeel bij het deadliften naarmate je groter bent.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:23 schreef ivosnivo het volgende:
Mijn techniek is voor me gevoel goed, ik trek hem omhoog langs me benen en kijk netjes vooruit (en heb het gevoel dat ik dood ga).
Ja, dat moet je dus niet doen. Barbell tegen je schenen. Als je knieën in de weg zitten zit je te ver naar voren, wss zijn je schouders dan ook voor de barbell. Naar achteren dus met dat lichaam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef ivosnivo het volgende:
Oke, maar is die oefening even goed voor je rug? Want daar doe ik hem voor. Me benen doe ik sinds kort 45 graden buigen, dat deed ik eerst minder. Ik trek hem niet langs me benen omhoog omdat ik veel te bang ben me knieen te slopen met die stang, ik heb er ongeveer 2 cm tussen ofzo.
Update http://www.esnips.com/web/ivosnivo
we hebben een stijgende lijn![]()
Vakantie? Veel plezierquote:Op zondag 3 september 2006 09:48 schreef Webkim het volgende:
* Webkim laat de regen even hier in Nederland achter.![]()
Tot snel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |