Dat was echt het mooiste moment van de hele afleveringquote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat was echt een supermoment
Derek die zegt: "I feel a lot better now" of zoiets...
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef retracc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef mrkanarie het volgende:
George blijft toch wel mijn favo.![]()
Morgen weer.
Welke aflevering is dit?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef retracc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]
Jammer.. nog een weekje wachten voor nieuwe afleveringen van GA...
Idd daar is ie erg leuk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.![]()
dan zal ik maar niet vertellen hoe ze die twinkeling erin toveren hequote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.![]()
Doe maar niet neequote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen hoe ze die twinkeling erin toveren he
Nope.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef mrkanarie het volgende:
ben ik hier trouwens de enige mannelijke fan?
Neequote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef mrkanarie het volgende:
Hoezo?!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen hoe ze die twinkeling erin toveren he
Nouja, er komen wel veel van die passages in voor die ik zelf wel typisch voor en vrouwenserie vind. En daarbij ken ik maar 2 mannelijke personen die deze serie ook volgen. Maar verder vind ik het zelf een geweldige serie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
Neej. Hoezo dan? Ik vind het niet echt een vrouwenserie.
Je mag me best een keer aanraken hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:13 schreef Molline het volgende:
Mannen die naar GA kijken, daar heb ik respect voor!!!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Je mag me best een keer aanraken hoor.
ik zet het wel in een spoiler - niet dat het zo erg is, maar het neemt simpelweg 'de magie' van het moment wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
dat kanquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:47 schreef Molline het volgende:
Oké, dat begrijp ik maarrrrrrrrrrrrrrrrr:
Ik heb Patrick Dempsey ook gezien bij David Letterman, dus in het 'wild' zeg maar, en ook daar ziet hij er zo 'smachtend'uit met die pretogen van 'm. Volgens mij is hij gewoon van nature zo knap
en heeft dat niks met de belichting te maken (hoewel ze het effect daar wel mee kunnen versterken).
Meredith is welquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:02 schreef trance_fan het volgende:
ik ben dan ook een man die naar GA kijkt maar al dat gepraat over McSteamy en Dreamy.
Kunnen we het ook niet eens hebben over de vrouwlijke personages in GA hebben.
Christina en Meredith bijvoorbeeld.
Zeker christina (Sandra Oh) mag er voor mij zijn.
Met een beetje geluk is afl. 02 klaar over een uurtje dan kan ik em gaan kijken.
Nee, mijn vriend volgt de serie ook trouw, maar hij voelt zich niet geroepen om hier te postenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef mrkanarie het volgende:
Nah, Izzie is beterquote:
mrkanarie zei het al, maar ik merk zelf ook dat heel veel mensen er gewoon vanuit gaan dat Grey's Anatomy een vrouwenserie is. Hebben verder niets van de serie gezien ofzo (zal dus ook wel komen omdat ze een verkeerd beeld over de serie in hun hoofd hebben), maar er zijn echt mensen die dat wel denken. Laatst ook bij mij op school, ik was over GA aan het vertellen en probeerde iemand te bekeren tot fan (quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
Neej. Hoezo dan? Ik vind het niet echt een vrouwenserie.
Whehe, die ga ik misschien ook bestellen, weet alleen niet of die hier afspeelt, heb wel een maniertje om dat te testen though.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo weer van mn s2 box genieten
Uiteraard, maar dat is in mijn ogen iets anders dan meteen zeggen ''Nee, dat is een vrouwenserie, dat ga ik niet kijken.''quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef Numbie het volgende:
Ik denk echter wel dat we ervan uit kunnen gaan dat de doelgroep van de show wel in de eerste plaats vrouwen zijn...
Izzie vind ik een beetje stereo-type lekker wijf, totaal niet mijn type. Vind haar overigens ook niet het type dat ik aan zou zien voor een chirurg, maar dat zijn dr wel meer, ook in de serie...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nah, Izzie is beter(iig in S2 dan wel, nu doen ze echt heel goed hun best om haar heel erg vermoeid en onverzorgd uit te laten zien enzo, en het lukt
).
pcies, ik kijk soms ook Gilmore Girls (quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is in mijn ogen iets anders dan meteen zeggen ''Nee, dat is een vrouwenserie, dat ga ik niet kijken.''![]()
Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:59 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is in mijn ogen iets anders dan meteen zeggen ''Nee, dat is een vrouwenserie, dat ga ik niet kijken.''![]()
Sorry, maar hij komt gewoon over als een arrogante klootzak. Echt zo'n type gladjakker dat precies weet hoe hij vrouwen moet bespelen om ze voor zich te winnen, maar daarbij alleen aan zijn eigen belangen denkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |