abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 12:14:57 #51
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_42090043
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:48 schreef Numbie het volgende:
Net afl. twee gezien! En wat een briljante oplossing van Meredith! Had ik zelf echt nooit aan gedacht...
Dé beste oplossing was natuurlijk geweest als ze 1 van de twee gekozen had en de andere per UPS naar mij had verzonden
pi_42092249
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:48 schreef Numbie het volgende:
Net afl. twee gezien! En wat een briljante oplossing van Meredith! Had ik zelf echt nooit aan gedacht...
Addisson ook bij de bar
pi_42092860
Ep 302 is officieel nog niet uit...Ik weet nu meer dan ik wilde weten. Spoilertags?

301 was weer ouderwets leuk. Een lach, een traan, Izzie zielig vinden omdat ze Denny kwijt is en omdat ze de heel dag op een koude badkamervloer moet liggen (nekpijn!!). Wa is het toch een goeie serie!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42094381
Gisteren aflevering 2 gekeken en moet zeggen dat ik hem echt stùkken beter vond dan de eerste, en dat wil opzich wel wat zeggen. Zal er verder niets over zeggen (voor diegenen die spoilertags toch niet kunnen weerstaan), maar ik heb er echt weer het volste vertrouwen in dat de serie steeds maar beter gaat worden.
pi_42095673
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb afl. 2 net gekeken...."I feel so much better now"
Hehe, dat was wel geinig ja.

Wel grappig zeg dat ze in canada gewoon aflevering 2 te zien kregen
pi_42096389
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Hehe, dat was wel geinig ja.

Wel grappig zeg dat ze in canada gewoon aflevering 2 te zien kregen
Daar heeft echt iemand verschrikkelijk liggen slapen ook aangezien ze in "the scenes from next weeks episode" gewoon stukjes uit de aflevering laten zien die ze net gedraaid hebben.
  zondag 24 september 2006 @ 19:18:28 #58
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42096923
Ik wil m ook zien
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 24 september 2006 @ 19:19:22 #59
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42096942
Aflevering 2 zou eigenlijk ook aflevering 1 zijn, maar ABC besloot ze om te draaien en heeft dat niet aan CTV doorgegeven..
pi_42097035
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aflevering 2 zou eigenlijk ook aflevering 1 zijn, maar ABC besloot ze om te draaien en heeft dat niet aan CTV doorgegeven..
Mwah dat had ik inderdaad ook al gelezen maar dan zitten er toch een hele zooi continuiteits fouten in....vooral dat met Izzy enzo.
  zondag 24 september 2006 @ 19:39:39 #61
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42097198
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:25 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Mwah dat had ik inderdaad ook al gelezen maar dan zitten er toch een hele zooi continuiteits fouten in....vooral dat met Izzy enzo.
Jill, zou jij me i/d richting van episode 2 kunnen wijzen via de mail ?
pi_42098316
Aflevering 2 was gewoon een van de beste afleveringen die ik tot nu toe heb gezien

Onderstaand gaat dus over aflevering 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_42098636
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Jill, zou jij me i/d richting van episode 2 kunnen wijzen via de mail ?
Je hebt mail
pi_42098678
Hoe zit het nou? Is aflevering 2 nou per ongeluk in plaats van aflevering 1 uitgezonden in Canada?

Ik moet ze dan allebei nog zien, trouwens. Vriendje heeft ze al wel gedownload Deze week ff kijken
  zondag 24 september 2006 @ 20:54:44 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42098685
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Je hebt mail
Dank u aan alle helpenden!
Ik ga morgen dus de laatste 2 van s2 kijken met deze 2 er achter aan
pi_42113911
Kan de download (ep2) nog nergens vinden. Iemand die me n beetje in de juiste richting kan wijzen?
your simple words just don't move me.
pi_42113966
Je weet wel: het is klein en ...
pi_42114047
Oké: Dank, ook aan onderstaande.
pi_42114107
*kuche*

In het WordWideWeb der PUNTen zijn MINIaturen gevonden van de presentatoren van NOVA, in deze PUNTen kunt je ook een ORGanisatie zien.

*kuche*
  maandag 25 september 2006 @ 15:43:07 #70
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42114130
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef retracc het volgende:
Oké: Nee.
Misschien had ik het niet zo cryptisch moeten omschrijven. Waaaar is S03, Ep02 te downloaden? Heb via bitcomet al wat sites (torrentspy, mininova, isohunt) geprobeerd, maar niet echt succesvol.
We mogen het je niet vertellen ivm de regels hier.
pi_42114220
* gauw weer weggehaalt heeft
pi_42114530
Ik had juist gelezen dat aflevering 2 eigenlijk de 1e zou zijn, maar dat ABC de kijkers wat meer info wou geven over wat er nou precies gebeurde na de laatste aflevering van S2. En daarom zouden ze Shonda Rhimes hebben gevraagd om een nieuwe eerste aflevering te schrijven, waardoor de 1e dus de 2e werd, de 2e weer de 3e, etc. etc.

Het kan best zijn dat dat niet klopt, maar ik dacht ik meld het even.
pi_42114992
Kijk dat zou logischer zijn.
Das dan wel een stuk dommer dat ze dit niet even hebben doorgegeven...bedoel script moet geschreven en geschoten worden...zou je toch denken dat ze tijd genoeg hebben om even Canada te bellen
pi_42116907
haha er is ook altijd wat met de becijfering van GA eps. Door de samenvattingsafleveringen tussendoor is iedereen ook altijd in de war, is de nummering van de 'adresjes' ook weer ander enz.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42118654
Ja, vorig jaar werd mn seizoen beetje verpest doordat de nummering scheef ging lopen, ik raakte in de war en moest in de episode list gaan kijken wat nou wat was, waarbij ik hele grote spoilers las (meredith die met O'mally neukt bv). En ik dacht dat er gewoon echt een aflevering miste.

Ik raakte vooral in de war omdat toen ik de eerste 2 min keek van een aflevering die dan de goede zou moeten zijn precies hetzelfde leek als de eerste 2 van de aflevering die ik al had, maar het bleken wel 2 verschillende afleveringen later.

Wat ik overigens een beetje jammer vind is dat ze bij de uitzending waar seizoen 2 gesamenvat werd enkel de levens en liefdesverhalen van hun lieten zien en niet de sterke scenes met patienten.

Want dat is juist mooie aan Grey's Anatomy; het heeft iedereen wel wat te bieden. Sommige meiden vinden het enkel leuk vanwege het romantische aspect, anderen vinden het gewoon wel komisch, en ik bijvoorbeeld vind de drama omtrend de patienten heel erg sterk gedaan en heel erg overtuigend. Maar dat kreeg dus amper aandacht in de overview waardoor nieuwe kijkers denken dat het echt alleen een meidenserie is.
pi_42121821
Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gezien en vond ze super!

Dat einde met Addison, Derek en Mark...

Maar Meredith moet wel voor Derek kiezen hoor, Finn is leuk, maar Derek is gewoon leuker
pi_42127577
DIe hele relatie tussen die 2 daar erger ik me dus constant aan. Ik haat relatieproblemen in films, serie e.d. Ik word daar zo schijtziek van. Geef mij maar die drama van de laatste twee aflveringen van seizoen twee.
pi_42141813
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Fannetje het volgende:

Maar Meredith moet wel voor Derek kiezen hoor, Finn is leuk, maar Derek is gewoon leuker
Klopt Team Derek all the way! en trouwens dr torres begint ook steeds leuker te worden vind ik. Past wel goed by George. En Mcsteamy als die uit de badkamer komt Whoeii gevolgd door stoom zo grappig!
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_42145406
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Fannetje het volgende:

Ik hoop dat ze Finn kiest
pi_42145603
*heeft spoilers gelezen en weet het lekker al*

Ben te nieuwsgierig altijd
pi_42146233
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:56 schreef lady23 het volgende:

[..]

Klopt Team Derek all the way! en trouwens dr torres begint ook steeds leuker te worden vind ik. Past wel goed by George. En Mcsteamy als die uit de badkamer komt Whoeii gevolgd door stoom zo grappig!
Ja, Callie is inderdaad wel een leuke aanvulling op de cast Ze is nu ook een regular, zag ik

En Derek en Meredith nog even, omdat ik ze zo leuk vind samen
pi_42150037
quote:
En Derek en Meredith nog even, omdat ik ze zo leuk vind samen
[afbeelding]
Ja, die horen gewoon bijelkaar, zucht...

Dat om elkaar heen gedraai, dat je in Dereks ogen ziet dat hij haar elk moment in zijn armen wil nemen maar het niet doet, totdat .... eindelijk . Heeeeeeeeerlijk.
pi_42150524

ook wel leuk ...
pi_42150608
Dit was toch ook wel zielig..

pi_42151366
Maar ook heel erg mooi. Heb wel een traantje gelaten.
pi_42152786
Ik ook... zó zielig..
pi_42153787
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
DIe hele relatie tussen die 2 daar erger ik me dus constant aan. Ik haat relatieproblemen in films, serie e.d. Ik word daar zo schijtziek van. Geef mij maar die drama van de laatste twee aflveringen van seizoen twee.
Uhm, niet om lullig te doen ofzo, maar de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen draaiden toch voornamelijk om de ''relatieproblemen'' van Izzie & Denny? Maar goed, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, dat was een hele andere soort relatie dan dat eindeloze gezeur tussen Meredith en Derek.
pi_42153820
Nieuwe castfoto van seizoen 3:
pi_42157750
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef Kantar het volgende:

[..]

Uhm, niet om lullig te doen ofzo, maar de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen draaiden toch voornamelijk om de ''relatieproblemen'' van Izzie & Denny? Maar goed, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, dat was een hele andere soort relatie dan dat eindeloze gezeur tussen Meredith en Derek.
Die hielden van elkaar en niet van een ander. Ik vind het zo frustrerend. Christina en Burke dat is gewoon lachen. Ik mag die Christina wel hehe. Zo'n vriendin zou ik wel willen hebben. Izzie is natuurlijk ook niet verkeerd .

Die aflvering dat Burke werd neergeschoten vond ik tot nu toe de beste. Echt ik schrok me ene pleuris toen dat gebeurde. En natuurlijk dat Dr Bailey huilde . Wanneer komen die ook alweer in NL? Of zijn ze nog niet begonnen in NL?
pi_42158225
Code Black deel 1 was vandaag dus ze komen al aardig in de buurt *ahum*
pi_42160665
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Nieuwe castfoto van seizoen 3:
[afbeelding]
Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.
pi_42160719
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.
En toen wist je het... je bent homo
pi_42161901
Met 4 kinderen?
pi_42162113
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Maar relaties, en de bijbehorende problemen, dat is toch waar het om draait in GA?

Het valt me op dat sommigen zich ergeren aan het constante gedraai tussen Derek en Meredith,
maar dat gebeurt toch ook bij de anderen? Bij Izzie en Alex gaat het ook nogal moeizaam, en
wat dacht je van de relatie tussen Christina en Burke?

Ik denk dat als iedereen het meteen goed met elkaar kan vinden, de serie een stuk minder leuk
wordt.

Btw, die scenes met Mer en Der in de lift had ik voor geen goud willen missen ...
pi_42167781
Zo ik ben weer bij. Heb gisteravond achterelkaar de eerste afleveringen van seizoen 3 afgekeken.

OMG, dat einde, met Addison en Derek in die hotelkamer en toen ...

Molline dat niet aan had zien komen ...

Dat gaat nog spannend worden!

[ Bericht 13% gewijzigd door Molline op 27-09-2006 15:49:36 ]
pi_42169647
Koekje voor diegene die de screencap vind van McSteamy
pi_42172794

pi_42172852
GEWELDIGE TV!!!

pi_42174585
Ja, dat was echt een supermoment

Derek die zegt: "I feel a lot better now" of zoiets...
pi_42175592
Dank u!

Ja echt zo een slonk nemen en dan zo I feel so much better now.
Die was briljant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')