Dé beste oplossing was natuurlijk geweest als ze 1 van de twee gekozen had en de andere per UPS naar mij had verzondenquote:Op zondag 24 september 2006 11:48 schreef Numbie het volgende:
Net afl. twee gezien! En wat een briljante oplossing van Meredith!Had ik zelf echt nooit aan gedacht...
Addisson ook bij de barquote:Op zondag 24 september 2006 11:48 schreef Numbie het volgende:
Net afl. twee gezien! En wat een briljante oplossing van Meredith!Had ik zelf echt nooit aan gedacht...
Hehe, dat was wel geinig ja.quote:Op zondag 24 september 2006 02:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb afl. 2 net gekeken...."I feel so much better now"
Daar heeft echt iemand verschrikkelijk liggen slapen ook aangezien ze in "the scenes from next weeks episode" gewoon stukjes uit de aflevering laten zien die ze net gedraaid hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hehe, dat was wel geinig ja.
Wel grappig zeg dat ze in canada gewoon aflevering 2 te zien kregen
Mwah dat had ik inderdaad ook al gelezen maar dan zitten er toch een hele zooi continuiteits fouten in....vooral dat met Izzy enzo.quote:Op zondag 24 september 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aflevering 2 zou eigenlijk ook aflevering 1 zijn, maar ABC besloot ze om te draaien en heeft dat niet aan CTV doorgegeven..
Jill, zou jij me i/d richting van episode 2 kunnen wijzen via de mailquote:Op zondag 24 september 2006 19:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mwah dat had ik inderdaad ook al gelezen maar dan zitten er toch een hele zooi continuiteits fouten in....vooral dat met Izzy enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
Je hebt mailquote:Op zondag 24 september 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jill, zou jij me i/d richting van episode 2 kunnen wijzen via de mail?
Dank u aan alle helpenden!quote:
We mogen het je niet vertellen ivm de regels hier.quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef retracc het volgende:
Oké: Nee.![]()
Misschien had ik het niet zo cryptisch moeten omschrijven. Waaaar is S03, Ep02 te downloaden? Heb via bitcomet al wat sites (torrentspy, mininova, isohunt) geprobeerd, maar niet echt succesvol.
Klopt Team Derek all the way! en trouwens dr torres begint ook steeds leuker te worden vind ik. Past wel goed by George. En Mcsteamy als die uit de badkamer komt Whoeii gevolgd door stoom zo grappig!quote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gezien en vond ze super!
Dat einde met Addison, Derek en Mark...
Maar Meredith moet wel voor Derek kiezen hoor, Finn is leuk, maar Derek is gewoon leuker
quote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gezien en vond ze super!
Dat einde met Addison, Derek en Mark...
Maar Meredith moet wel voor Derek kiezen hoor, Finn is leuk, maar Derek is gewoon leuker
Ja, Callie is inderdaad wel een leuke aanvulling op de castquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:56 schreef lady23 het volgende:
[..]
Klopt Team Derek all the way! en trouwens dr torres begint ook steeds leuker te worden vind ik. Past wel goed by George. En Mcsteamy als die uit de badkamer komt Whoeii gevolgd door stoom zo grappig!
Ja, die horen gewoon bijelkaar, zucht...quote:
Uhm, niet om lullig te doen ofzo, maar de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen draaiden toch voornamelijk om de ''relatieproblemen'' van Izzie & Denny?quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
DIe hele relatie tussen die 2 daar erger ik me dus constant aan. Ik haat relatieproblemen in films, serie e.d. Ik word daar zo schijtziek van. Geef mij maar die drama van de laatste twee aflveringen van seizoen twee.
Die hielden van elkaar en niet van een ander. Ik vind het zo frustrerend. Christina en Burke dat is gewoon lachen. Ik mag die Christina wel hehe. Zo'n vriendin zou ik wel willen hebben. Izzie is natuurlijk ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef Kantar het volgende:
[..]
Uhm, niet om lullig te doen ofzo, maar de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen draaiden toch voornamelijk om de ''relatieproblemen'' van Izzie & Denny?Maar goed, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, dat was een hele andere soort relatie dan dat eindeloze gezeur tussen Meredith en Derek.
Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Nieuwe castfoto van seizoen 3:
[afbeelding]
En toen wist je het... je bent homoquote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.
Maar relaties, en de bijbehorende problemen, dat is toch waar het om draait in GA?quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
DIe hele relatie tussen die 2 daar erger ik me dus constant aan. Ik haat relatieproblemen in films, serie e.d. Ik word daar zo schijtziek van. Geef mij maar die drama van de laatste twee aflveringen van seizoen twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |