Sorry, maar hij komt gewoon over als een arrogante klootzak. Echt zo'n type gladjakker dat precies weet hoe hij vrouwen moet bespelen om ze voor zich te winnen, maar daarbij alleen aan zijn eigen belangen denkt.quote:
Daarvan heb ik twee seizoenen op DVDquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef mrkanarie het volgende:
pcies, ik kijk soms ook Gilmore Girls (), maar da's dan wel weer net iets meer een vrouwenserie vind ik...
Ja, Cristina en Meredith vind ik eigenlijk veel te dun.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Izzie vind ik een beetje stereo-type lekker wijf, totaal niet mijn type. Vind haar overigens ook niet het type dat ik aan zou zien voor een chirurg, maar dat zijn dr wel meer, ook in de serie...
Nu vraag ik me sterk af of je niet een beetje vrouwlijke trekjes vertoont.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Daarvan heb ik twee seizoenen op DVD![]()
![]()
True, true. Helemaal Ellen Pompeo, de grasspriet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, Cristina en Meredith vind ik eigenlijk veel te dun.
Callie is dan wel weer hot.
Je bedoelt 'het potlood'.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:12 schreef mrkanarie het volgende:
True, true. Helemaal Ellen Pompeo, de grasspriet.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef Molline het volgende:
[..]
Je bedoelt 'het potlood'.![]()
Ellen’s bijnaam is The Pencil oftewel het potlood.![]()
Jep, ben benieuwd naar McSteamyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Molline het volgende:
Vanavond dus "Sometimes a Fantasy" = eps 3?
Kunnen we hem dan morgen kijken?![]()
High Resolution, is een betere kwaliteit maar neemt wel 2 keer zoveel ruimte in. Is ook met surround geluid.quote:
De serie wordt geproduceerd door Buena Vistaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk nu The Nine, komen ze een ziekenhuis binnen... is het Seatle Grace
ABC heeft zeker weinig euri's..
Ik had nu echt een supergoede versie. Geen idee wat het was trouwens, maar meestal is een aflvering maar iets van 350 mb en deze was ruim een gig.. maar dat was dus ook te merkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
High Resolution, is een betere kwaliteit maar neemt wel 2 keer zoveel ruimte in. Is ook met surround geluid.
[..]
De serie wordt geproduceerd door Buena Vista
"Why don't you pick a floor and stay on it, and I'll pick a floor and stay on that?"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Geweldige scène tussen Addison en Meredith in de kast. 'Your panties show up in my husbands pocket'. En datechrashing. Meredith is zo stoer als ze boos is
! McDreamy vind ik steeds stommer worden, maar hey ik heb m nooit leuk gevonden. Sterkste personages zijn toch weer Izzy en Christina. Leuke aflevering!
quote:"MY FANTASY IS NOT TWO MEN LOOKING AT EACHOTHER!"
Wow, naar dat woord moest ik wel even drie keer opnieuw kijken voordat ik hem snapte lolquote:En datechrashing.
Vond dat ook de sterkste scene uit deze afleveringquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Geweldige scène tussen Addison en Meredith in de kast. 'Your panties show up in my husbands pocket'.
quote:A threesome? Niccce.. Just when I think you're boring, you rise."
Christinaquote:"Ooooh, and she's laughing! Because he made a joke which problably wasn't funny. Hahaha, oohh, you funny vet!"
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:27 schreef Snoopz het volgende:
Klein voorproefje voor volgende week..
http://youtube.com/watch?v=8jSGuRAK02A
Of download deze.. is langer
http://www.greys-media.com/videos/promos/seasonthree/index.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoor[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]Nou, nou ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |