"Why don't you pick a floor and stay on it, and I'll pick a floor and stay on that?"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Geweldige scène tussen Addison en Meredith in de kast. 'Your panties show up in my husbands pocket'. En datechrashing. Meredith is zo stoer als ze boos is
! McDreamy vind ik steeds stommer worden, maar hey ik heb m nooit leuk gevonden. Sterkste personages zijn toch weer Izzy en Christina. Leuke aflevering!
quote:"MY FANTASY IS NOT TWO MEN LOOKING AT EACHOTHER!"
Wow, naar dat woord moest ik wel even drie keer opnieuw kijken voordat ik hem snapte lolquote:En datechrashing.
Vond dat ook de sterkste scene uit deze afleveringquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Geweldige scène tussen Addison en Meredith in de kast. 'Your panties show up in my husbands pocket'.
quote:A threesome? Niccce.. Just when I think you're boring, you rise."
Christinaquote:"Ooooh, and she's laughing! Because he made a joke which problably wasn't funny. Hahaha, oohh, you funny vet!"
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:27 schreef Snoopz het volgende:
Klein voorproefje voor volgende week..
http://youtube.com/watch?v=8jSGuRAK02A
Of download deze.. is langer
http://www.greys-media.com/videos/promos/seasonthree/index.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoor[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]Nou, nou ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef EvilWasp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daarom denk/hoop ik ook dat het iets anders is, maar goed, dat zien we toch wel vanzelf..![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Kantar op 09-10-2006 18:55:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant zou het ook lomp zijn als het een droom of iets dergelijks was..
[ Bericht 20% gewijzigd door Daemon19 op 09-10-2006 23:00:36 ]Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
Zou ook zomaar kunnen. Maar het zou haar keuze ook sterk kunnen beïnvloeden...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ze droomt. Als teken dat ze dr houding moet veranderen of moet kiezen ofzo.
GA heeft zoveel van die 'lompe' dromen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Zou wel lomp zijn, als ze zwanger zou zijn.
Aan de andere kant zou het ook lomp zijn als het een droom of iets dergelijks was..
Ach, Daemon19 heeft net met 1 post toch al verklapt wat wij telkens in spoilertags zetten..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:28 schreef mrkanarie het volgende:
volgens mij maken we iedereen die de spoilers niet leest wel heel nieuwsgierig, ik ben dr ook al voor gevallen![]()
Oops..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ach, Daemon19 heeft net met 1 post toch al verklapt wat wij telkens in spoilertags zetten..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your simple words just don't move me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |