Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Nieuwe castfoto van seizoen 3:
[afbeelding]
En toen wist je het... je bent homoquote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik vind Justin Chamber's haar een beetje weird in S3.
Maar relaties, en de bijbehorende problemen, dat is toch waar het om draait in GA?quote:Op maandag 25 september 2006 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
DIe hele relatie tussen die 2 daar erger ik me dus constant aan. Ik haat relatieproblemen in films, serie e.d. Ik word daar zo schijtziek van. Geef mij maar die drama van de laatste twee aflveringen van seizoen twee.
Dat was echt het mooiste moment van de hele afleveringquote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat was echt een supermoment
Derek die zegt: "I feel a lot better now" of zoiets...
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef retracc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef mrkanarie het volgende:
George blijft toch wel mijn favo.![]()
Morgen weer.
Welke aflevering is dit?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef retracc het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]
Jammer.. nog een weekje wachten voor nieuwe afleveringen van GA...
Idd daar is ie erg leuk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.![]()
dan zal ik maar niet vertellen hoe ze die twinkeling erin toveren hequote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Molline het volgende:
[..]
Leuk is't ie daar hè? Vooral zijn twinkelende ogen..... zucht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |