quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daarom denk/hoop ik ook dat het iets anders is, maar goed, dat zien we toch wel vanzelf..![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Kantar op 09-10-2006 18:55:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant zou het ook lomp zijn als het een droom of iets dergelijks was..
[ Bericht 20% gewijzigd door Daemon19 op 09-10-2006 23:00:36 ]Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
Zou ook zomaar kunnen. Maar het zou haar keuze ook sterk kunnen beïnvloeden...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ze droomt. Als teken dat ze dr houding moet veranderen of moet kiezen ofzo.
GA heeft zoveel van die 'lompe' dromen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
Zou wel lomp zijn, als ze zwanger zou zijn.
Aan de andere kant zou het ook lomp zijn als het een droom of iets dergelijks was..
Ach, Daemon19 heeft net met 1 post toch al verklapt wat wij telkens in spoilertags zetten..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:28 schreef mrkanarie het volgende:
volgens mij maken we iedereen die de spoilers niet leest wel heel nieuwsgierig, ik ben dr ook al voor gevallen![]()
Oops..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ach, Daemon19 heeft net met 1 post toch al verklapt wat wij telkens in spoilertags zetten..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your simple words just don't move me.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:38 schreef retracc het volgende:
Wat is me dan wélll afvraag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:25 schreef Molline het volgende:kan geloof ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het ook een beetje onzin. In de spoilers staan alleen maar speculaties nav de promo. Niemand hier die echt weet wat er gaat gebeuren, dus je 'spoilt' niets.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:42 schreef Numbie het volgende:
Waarom zetten we eigenlijk alles in spoiler tags? Ik bedoel, die promo maakt dan toch eigenlijk ook niets meer of minder uit. En de mensen die de NL'se serie volgen, komen hier sowieso niet![]()
quote:"Grey's" Dempsey, Washington Get Physical
Wednesday October 11 10:26 PM ET
By Natalie Finn
Come Emmys season, does a series win extra points if its characters engage in some off-camera drama of their own?
Grey's Anatomy docs Isaiah Washington and Patrick Dempsey--who's no stranger to the on-camera tussle--reportedly threw down Monday, resulting in a temporary halt in production while the two hunky attending physicians cooled off in separate corners.
A source told E! Online TV columnist Kristin Veitch that tensions mounted while the men-masquerading-as-boys were off on location last week shooting a camping sequence. By the time the crew returned to Los Angeles, something was apparently bothering the actors enough to cause a skirmish on the set.
It seems that Washington was prepared to shoot a particular scene Monday and was peeved that his fellow cast mates weren't ready to go. He ended up making a nasty remark to T.R. Knight and Dempsey stepped in on Knight's behalf.
According to the New York Daily News, Washington then grabbed Dempsey by his McDreamy throat and shoved him. Washington told People Wednesday that no punches were thrown.
Not confirming that two of the stars from its biggest hit were engaged in an altercation that turned physical--but not denying it either--ABC has remained mum on the subject.
But all is well now, on the surface at least, back at Seattle Grace. E! Online's source said that Washington and Dempsey both met with the big cheese, executive producer Shonda Rhimes, and proceeded to metaphorically hug it out.
"There was an argument on set," a rep for Dempsey said. "In any close-knit family, sometimes people argue. But everybody made up and went back to work."
Washington's publicist echoed the sentiment, saying in a statement to E! News: "Differences are inevitable. They were aired, resolved, and everyone has moved on."
With their bizarrely good looks intact, luckily.
And as for those outdoorsy scenes that the gentlemen were filming last week, Dempsey told E! Online Sunday (the day before the "incident") that it was good being away with the guys and nice to not have to shave for awhile.
"We have a good time together," the actor, whose wife is expecting the couple's second child, said. "We bonded a little bit, in a good way."
Is't ie afgetaaid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ik kan niet wachten tot volgende week.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef Kantar het volgende:
Zoals altijd weer een geweldige aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: ik kan niet wachten tot volgende week.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke aflevering weer![]()
[vrouwmode]McDreamy is veel leuker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:52 schreef Zeurberus het volgende:
Zeg me dat ze nog aan de morfine zat toen ze Finn de deur wees. Dom wicht
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:22 schreef Irrem het volgende:
Net de aflevering gezien! Hij was weer leuk![]()
Als ik zo die cijfers zag is Izzie nu wel erg rijk of heb ik het dan mis?
Izzie ''kennende'' (quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:22 schreef Irrem het volgende:
Als ik zo die cijfers zag is Izzie nu wel erg rijk of heb ik het dan mis?
Ze gaat er sowieso iets extravagants mee doen, want dat biedt de mogelijkheid tot een bizar leipe aflevering waarin iedereen verkleed als superheld op een VOC-schip een Indiaans ritueel houdt ter ere van de nagedachtenis aan Danny.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Kantar het volgende:
[..]
Izzie ''kennende'' () zal ze het geld wel doneren aan een goed doel ofzo. Er iets voor anderen mee doen in ieder geval..
Ik ben het helemaal niet met je eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Beetje saaie aflevering, vond alles wat minder sterk dit keer.
Oh ja, die was gaaf!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:45 schreef PeRi het volgende:!!! Mcbaby! Finn die bij Meredith langs kwam toen Derek over hem begon en Meredith die high was
! 'How's life in the animal kingdom?'
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:10 schreef Kantar het volgende:
Heb de promo (en wat stills) van de volgende aflevering gezien endit is geen spoiler maar haakt aan op iets wat in de vorige spoiler staat...ds voor de zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dit is geen spoiler maar haakt aan op iets wat in de vorige spoiler staat...ds voor de zekerheidMisschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien...Hmm, dat lijkt mij te voorspelbaar, maar goed, je weet maar nooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dit is geen spoiler maar haakt aan op iets wat in de vorige spoiler staat...ds voor de zekerheidDaar heb ik ook aan gedacht, maar het leek me iets te 'simpel' voor Grey's Anatomy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk in ieder geval dat er meer is gebeurd dan wij denken..
![]()
Dat gebeurt al een tijdje, het clipje van de mannen onder de douche id droom van Bailey tijdens de ABC Upfront word er ook steeds afgehaald..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:42 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik keek de afgelopen weken de nieuwe afleveringen op YouTube die daar in 4 stukken opgedeeld neergezet waren.
Gewoon omdat het sneller ging dan downloaden.
Zit ik gister de nieuwe aflevering te kijken, klik op deeltje drie, krijg ik een mededeling: weggehaald in verband met copyright overtredingen. En alle andere deeltjes waren ook ineens weg!
Is dat nieuw?
Het laatste fragment (Voicemail van Denny) stond er gelukkig nog wel op, dus de rest heb ik maar even overgeslagen.
Damn, dat was lief zeg! Echt jammer dat hij nu overleden is.
En dan die 8 miljoen natuurlijk nog...
quote:Grey's Anatomy T.R. Knight is gay, he has confirmed exclusively to PEOPLE.
"I guess there have been a few questions about my sexuality, and I'd like to quiet any unnecessary rumors that may be out there," Knight tells PEOPLE in a statement. "While I prefer to keep my personal life private, I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me."
Knight, 33, plays the unassuming Dr. George O'Malley on the hit ABC drama.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Zeurberus het volgende:
word ineens een stuk duidelijker waarom hij Callie liet gaan dan in de serie
Denk niet dat zijn sexualiteit meespeelt in z'n karakterquote:T.R. Knight Is Rooting for George and Callie: “George needs a little space right now,” T.R. (George) explains of his alter ego. “I think after the whole debacle with Meredith, he’s trying to understand how he thought something was love that really wasn’t love. And he wants to take it easy so he doesn’t make the same mistake again. And in conjunction with that, you have someone coming on very strong at him. So, it’s a strained dynamic. All I know is I love working with Sara [Ramirez], so I hope it works out!"
Niet?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat zijn sexualiteit meespeelt in z'n karakter
Ik mag toch hopen dat het niet waar isquote:Isaiah Washington's tenure in the hospital may be over!
Producers of ABC's #1 show, Grey's Anatomy, are looking to replace the fictional doctor, reports In Touch Weekly.
The cast and crew of the show have been in an uproar after the actor violently threatened co-star Patric "Dr. McDreamy" Dempsey and made homophobic slurs against gay castmate T.R. Knight last week.
Since the incident, In Touch reports that Grey's Anatomy execs have met with three possible replacements: Fast Lane's Bill Bellamy, Soul Food star Boris Kodjoe and former E.R. star Eriq LaSalle.
"Grey's Anatomy is bigger than just one actor," an insider tells the magazine. "It's about the ensemble and Isaiah threatens that chemistry."
The National Enquirer, who broke the brawl story last week, backs up In Touch's reporting.
"The melee has set off World War III on the show and may cost Isaiah his job," an insider tells The Enquirer. "The cast is divided over the shameful event."
Washington has not even properly apologized for grabbing Dempsey by the throat and pushing him during the on-set fight he instigated. And, he has yet to address his homophobic remarks.
Jammer. Waar is de promo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week geen uitzendingWEEEEH!
Zeker met zo'n promo!
Welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat gebeurt al een tijdje, het clipje van de mannen onder de douche id droom van Bailey tijdens de ABC Upfront word er ook steeds afgehaald..
Jammer volgende week geen afleveringquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week geen uitzendingWEEEEH!
Zeker met zo'n promo!
je moet even zoeken op ABC Upfront bij YouTubequote:
ws zal het wel zoiets worden als ie geloost gaat worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef Zeurberus het volgende:
Neee, niet een andere acteur voor Burke.
Zijn hand dondert er gewoon af en hij gaat uit de serie, en tadaaa een nieuwe chirurg komt die toevallig dezelfde eigenschappen heeft als Burke.
easy!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef Zeurberus het volgende:
Zijn hand dondert er gewoon af en hij gaat uit de serie, en tadaaa een nieuwe chirurg komt die toevallig dezelfde eigenschappen heeft als Burke.
easy!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef Fannetje het volgende:
Leuke aflevering, niet zo super als die van vorige week.
En dat TR Knight homo blijkt te zijn verbaast mij ook niet echt
Dat verhaal over Isaiah Washington wel!
Wat het ook is, zolang het Boris Kodjoe maar wordtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef Zeurberus het volgende:
easy!
quote:Grey's Anatomy actor Isaiah Washington has issued an apology in a statement exclusive to PEOPLE for his behavior during an on-set argument with costar Patrick Dempsey.
"I sincerely regret my actions and the unfortunate use of words during the recent incident on-set," Washington, 43, says in the statement. "Both are beneath my own personal standards. … I have nothing but respect for my coworkers … and have apologized personally to everyone involved."
After Washington and Dempsey, 40, clashed on Oct. 9, reports surfaced that Washington had used a homophobic slur during the fracas. Then on Oct. 19, their costar T.R. Knight disclosed to PEOPLE that he is gay. "I'd like to quiet any unnecessary rumors that may be out there," he said in a statement, adding, "I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me."
Fallout from the turmoil has sparked talk of everything from hasty script rewrites of an impending onscreen fight scene (not true, says show creator Shonda Rhimes) to rumors that Washington would be fired, possibly to be replaced by former ER star Eriq La Salle.
"I found (those rumors) not only ridiculous but offensive that we would consider replacing a member of our family," Rhimes tells PEOPLE. "And also the (idea) that one black man was interchangeable with another seemed disturbing to me."
Rhimes also dismisses speculation that the mood on the set has been unusually tense. "The mood's what the mood's always been," she says. "We have a group of people who are more of a family than anything else. We have our fun days, and we have our days when people are tired and the work is hard."
On Tuesday's episode of The Ellen DeGeneres Show, Grey's costar Katherine Heigl played down the incident, calling it "some scuffle … There was a little burst of testosterone in the room, and then within five minutes ... they were totally fine."
Washington was scheduled to tape an interview with DeGeneres on Tuesday to air Wednesday, but canceled – citing a scheduling conflict – after Heigl jokingly warned DeGeneres to "step back" during Washington's appearance, USA Today reports.
So what actually happened between Washington and Dempsey? A set source says that when Knight, 33, was late to film a scene, a debate ensued between Dempsey and Washington, with Dempsey insisting on waiting for Knight before starting the scene. The argument quickly intensified, and the source says that yes, the alleged slur was used, but Knight was not present at the time.
"Isaiah was running his mouth off," says the source. "Isaiah verbally attacked Patrick – he tore into him. Patrick's voice escalated and he did tell Isaiah to 'f– off, (but) that was as heated as Patrick got."
Today, Rhimes tells PEOPLE, Dempsey and Washington "are fine" – as are Washington and Knight. "They've had conversations," says Rhimes. "They did a really great scene together the other day." The whole affair, she says, "was four and a half seconds of one day in three years. I feel like we've already moved on."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |