Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Het wordt dus Hoogendorp.
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe de soap afloopt natuurlijk. Bovendien vervuil jij altijd onze topics dus recht van spreken zeiken heb je niet.
Tweede of zesde maakt wel uit. Tweede of vijfde niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan ook denken slechter als dit kan het niet worden dus ik geef de jeugd dit seizoen de kans. Want voor de Play-offs maakt het dus niet uit of je 2de of 6de word
Nou dan ben jij in ieder geval nu tevreden ... Buijs komt namelijk uit de Feyenoord jeugd..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer we met een exjeugdspeler 5de worden ben ik zeer tevreden.
Wanneer we met een dure aankoop 5de worden ben ik al minder tevreden...
Dus ik ga voor de eerste optie.
Bedankt dat je mijn post even bevestigt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede of zesde maakt wel uit. Tweede of vijfde niet.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer we met een exjeugdspeler 5de worden ben ik zeer tevreden.
Wanneer we met een dure aankoop 5de worden ben ik al minder tevreden...
Dus ik ga voor de eerste optie.
Op het middenveld is'ie ook niet bijster sterkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wordt verkeerd ingezet. Is geen linksback en mensen moeten gewoon zijn bek houden tegen hem. Kritiek geven, ja. Uitschelden, nee.
Sorry hoor, maar echt weer zo'n typische net-niet speler waar je niks mee opschiet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nou dan ben jij in ieder geval nu tevreden ... Buijs komt namelijk uit de Feyenoord jeugd..
Zegt wie? Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld en hij wordt nu al afgeschreven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar echt weer zo'n typische net-niet speler waar je niks mee opschiet.
Waarom niet gewoon twee spitsen en een versterk middenveld ??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Timmer
Greene Bahia Drenthe/Leonard
------Lucius
Buijs De Guzman Hofs
Castelen aankoop Huysegems
Of Tiendalli op back en Greene doorschuiven naar centrum
in dit feyenoord elftal is hij misschien wel 1 van de beste, maar of dat nou goed isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegt wie? Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld en hij wordt nu al afgeschreven.![]()
Ik schrijf 'm niet af, ik zeg wat ik denk op basis van wat ik vorig seizoen van hem gezien heb. Ik zie in hem geen (potentiele) topper, maar goed... misschien dat jullie er anders over denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zegt wie? Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld en hij wordt nu al afgeschreven.![]()
We hebben 3 rechtsbuitens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon twee spitsen en een versterk middenveld ??
iedereen houdt altijd maar aan een centrumspits en twee vleugelspitsen vast...
daar hebben we al jaren de spelers niet (meer) voor...
Je begint vervelend te wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
in dit feyenoord elftal is hij misschien wel 1 van de beste, maar of dat nou goed is![]()
Dit team ziet er niet echt slecht uit, op de spits na. Zou Hofs niet als spits kunnen fungeren? Hij is wel redelijk doelgericht. Alles beter dan Pierre of Boussaboun. Of anders Huysegems in de spits en Drenthe als linkermiddenvelder die opkomt? Dan is ie wel heel erg ver van zijn favoriete plek af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Timmer
Greene Bahia Drenthe/Leonard
------Lucius
Buijs De Guzman Hofs
Castelen aankoop Huysegems
Of Tiendalli op back en Greene doorschuiven naar centrum
En misschien dat jij er wel gewoon helemaal naast zit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm niet af, ik zeg wat ik denk op basis van wat ik vorig seizoen van hem gezien heb. Ik zie in hem geen (potentiele) topper, maar goed... misschien dat jullie er anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |