huid, beer etc.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Finale binnen handbereik.

quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooie prestatie, had ik zeker niet gedacht na die slechte wedstrijd van gisteren. Finale binnen handbereik.

Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:00 schreef BVO het volgende:
Op http://www.misakrajicek.nl is de gehele wedstrijd te zien.

Ja, maar had het over de partij tegen Ivanovicquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uit.

Eurosport ook. Zal Ted er zittenquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uit.

ik denk dat ze zich met een 36ste plaats ook wel direct voor de AO plaatst.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:47 schreef okee6 het volgende:
Laat dus de kans op directe plaatsing voor de Australian Open liggen, jammer maar helaas. Tot zover Misa dit jaar, met plaats 36 ongeveer naar 2007.

Er zijn natuurlijk altijd wel enkele afzeggers, maar dat kan je maar beter voorkomen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich met een 36ste plaats ook wel direct voor de AO plaatst.
denk dat je bedoelt dat ze geen beschermde status heeft?

Dat ze naar 41 zakte is omdat ze de punten van hasselt al verloren had omdat het vorig jaar een week eerder was.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef Andiyan het volgende:
Het zal zeker geen 36e plaats zijn voor 2007 hoor. Vorig jaar verloor ze ook in de halve finale van dit toernooi, dus heeft ze haar punten verdedigd en komt er niets bij en gaat er ook niets af.
Ze staat nu 41e en zal misschien 1 ŕ 2 plaatsen stijgen of zakken door tegenvallende of juist goede prestaties van de speelsters onder of boven haar.
Een geplaatste speelster zijn op de AO is echter ver weg.

Een kans, op papier dan. Kanepi was beter en Misa heeft verder geen kansen gekregen. En ze profiteerde prima van de mindere fysieke gestelheid van Ivanovic. Verder weinig aanknopingspunten om haar wereldtopperstatus anders in te schatten. Ze heeft de punten van verleden jaar succesvol verdedigd, redelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:20 schreef Quippe het volgende:
Tot nu toe heeft me nog niet kunnen overtuigen dat er een echte wereldtopper in haar schuilt. Ivanovic was hopeloos uit vorm gisteren en dan laat ze vervolgens een mooie kans om toch in de finale te komen liggen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |